Stránka 14 z 24
Napsal: pon 08.12.2003 13:56
od skautik
to je onicem, pravdou je, ze diesel bez turba by byl o nicem, pravdou je, ze se takove diesly uz pomalu nevyrabi (u vetsich objemu), pravdou je, ze diesel muze jezdit stejne dobre jako benzin za mene penez, pravdou je, ze si s dieslem neuzijes tolik funu a prijdes o pekny zvuk
Napsal: pon 08.12.2003 14:04
od Bombarder
a jeste jednu vyhodu ma diesel - vypouští krásně černý dým !!
Napsal: pon 08.12.2003 14:07
od RuDoSh
podle me ma TDS jeden z nejhezcich zvuku.........jinak uz je to tady jen hadka o nicem

Snad je vetsina nas normalni a vi ze diesel neni nic extrasportonvi taxe furt nepredhanejte jak mali jarini kdo ma stovku o deseti lepsi atd. Navic 99% porovnani motru je stejne o ridici.....to by musel testovat jeden a muselo by se to merit necim gut

(pruznost a 0-1000m, kruh atd.)
Baxone : vetsina aut co jsi psal jsou francouzke mrdky

navic to turbo co odeslo muze byt o stylu jizdy a to oprava cerpadla me stala 10k takze to zas tak hrozne neni....

:gopivo:
Napsal: pon 08.12.2003 14:22
od Kriznik
jediny objektivni mereni motoru je snad jenom v laboratori

Napsal: pon 08.12.2003 14:22
od Lukas H.
Originál zaslal Baxon
P405 1.9d - 3roky starej (koupenej jako funglovka) prdlá hlava
Laguna - (koupená 2 roky stará) ráno to hulilo a škubalo, vyměnit střiky a žhaviče a bylo to O.K., ale 7tis v prdeli
e34 touring TDS (koupenej jako 4 roky starej serviska 79.000km)
prodával se 118.000km. Maník po mě najel 10.000km a měnil turbo.
e38 TDS - (koupenej jako funglovka) za 4 roky najeto 220.000km a naftový čerpadlo dělalo pá pá - rychle prodat
mladá - Ford Orion 1.8D 80.000km dle servisky - zůstala stát z ničeho nic v zimě ve městě s kámoškama, když jela z nákupů. Zamrzlá voda v palivovým filtru. Oprava asi za 800,- , ale těch starostí.
A6 TDI zatím super, ale něco tam občas klepe. Nějakej střik či co, oprava by stála kolem 15.000,- , ale zatim se to prej nemusí řešit.
s benzínama jsem nikdy takový starosti neměl
hodně dobrý svíčky stojí tak 160,- jinak kolem 100,-
to je pravda, ale moje 520i žere míň jak TDs-ko, který na mě nemá
Tak to nevim cemu rikas hodne dobry svicky...
520i zere min jak tds a nema na Tebe?, bych rekl pravej opak...
Jsem 320i mel, jede stejne jako TDs bez cipu...
Napsal: pon 08.12.2003 14:24
od Lukas H.
Originál zaslal skautik
to je onicem, pravdou je, ze diesel bez turba by byl o nicem, pravdou je, ze se takove diesly uz pomalu nevyrabi (u vetsich objemu), pravdou je, ze diesel muze jezdit stejne dobre jako benzin za mene penez, pravdou je, ze si s dieslem neuzijes tolik funu a prijdes o pekny zvuk
S tou posledni vetou nesouhlasim... 
Napsal: pon 08.12.2003 14:40
od LOPOLO
jak jinak

Napsal: pon 08.12.2003 14:48
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
jak jinak
Myslim ze mam dost zkusenosti to posoudit
, rok jsem mel 320i a ted mam rok a pul TDs... Fanu si stim uziju minimalne stejne a mit hlasitejsi vyfuk nepotrebuju, ted je to presne tak jak jsem chtel... 
Napsal: pon 08.12.2003 14:55
od LOPOLO
Nikdo tu nemluvil o hlasitosti ale "peknosti". Je samozrejme vseobecne znamo ze diesel ma lepsi zvuk .. a to i motoru

:D:D:D
Zetor je myslim taky fain

Napsal: pon 08.12.2003 14:57
od Bombarder
:lool2:
Napsal: pon 08.12.2003 15:02
od Kriznik
mno hodne dobrej zvuk ma Tatra8x8
ja mam s naftakama asociovanou scenu, kdy jednu zimu asi tak pred 5ti lety soused behal kolem sierry a bedoval ze mu ztuhla nebo zmrzla nafta

a to ze ridici dekuji OMW za "lepsi" netuhnouci naftu
to jsou dve funny veci, co se mi vybavujou... ale jinak lukasovi to jezdi pekne, a kdo chce mluvit o nejakych imho zanedbatelnych rozdilech ve spotrebe at si koupi Corsu ECO ne?

Napsal: pon 08.12.2003 15:06
od LOPOLO
tak ... ne kazdej je nutne socka aby musel mit naftaka

Napsal: pon 08.12.2003 15:10
od RuDoSh
Originál zaslal Kriznik
a kdo chce mluvit o nejakych imho zanedbatelnych rozdilech ve spotrebe at si koupi Corsu ECO ne?
vickrat uz ne! 
Napsal: pon 08.12.2003 15:12
od Baxon
Originál zaslal skautik
ja teda nevim, ale myslim, ze pri stejnem zp. jizdy bude to tds zrat min
opravdu nevíš, měl jsem obě. litr k dobru pro benzin
Baxone : vetsina aut co jsi psal jsou francouzke mrdky
navic to turbo co odeslo muze byt o stylu jizdy a to oprava cerpadla me stala 10k takze to zas tak hrozne neni....
:gopivo:
většina ne, jen dvě
měl jsem i francouzké mrdky v benzínu a do těch jsem nesypal 
styl jízdy? známý otřepaný argument
neznám nikoho, kdo jezdí pořád podlahu a pořád v červenym a už vůbec ne se svým autem
nebo jsi chtěl říc že s dieslem můžu jezdit max. do 140km/h když udělá 200 kilča? :bigok:
Originál zaslal Lukas H.
Tak to nevim cemu rikas hodne dobry svicky...
520i zere min jak tds a nema na Tebe?, bych rekl pravej opak...
Jsem 320i mel, jede stejne jako TDs bez cipu...
do 535i origo z BMW (opíšu to z faktury) svíčka zapal. W8LCR 151,28Kč s DPH. Kolik stojí ty žhaviče origo, když s tím pojedeš do autorizovanýho servisu jako já?
s TDS jsem jezdil 9,5l/100km a s 520i jezdím 8,5l/100km (stejnej řidič, stejnej styl - srovnávám pětky)
se Superbem 2.5 TDI na dálnici, identický zrychlení od nějakejch 130km/h a pojel jsem ho až na maximálce do mýrnýho kopečka, vlastně až na horizontu
. Pochybuju, že TDs pojede toho Superba. Hned jak na dálnici chytím TDs-ko tak na něj s klidným srdcem a úsměvem na rtech nastoupím taky 
Napsal: pon 08.12.2003 15:17
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
To je jeste hovno kemo, to bys cumel jakej umim bejt brilantni demagog kdyz se dostanu do raze .. tohle je slabej vodvarek 
To nejen me znamena ze se to libi jeste Lukkovi a tvy matce?
Mno ty voe, ty mas den... 
Napsal: pon 08.12.2003 15:23
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
tak ... ne kazdej je nutne socka aby musel mit naftaka
Kdyz uz teda nebudu socka tak si nekoupim takovou mrdku jako je 325 nebo 328 ale pujdu do Mka, to ma teprve smysl...
Napsal: pon 08.12.2003 15:24
od Baxon
Originál zaslal Lukas H.
No on to zas tak zanedbatelnej rozdil neni, jestli s TDs projedu 50k v nafte za rok tak s 320i bych projel 100k...
ale di ty brebto 