Stránka 13 z 17
Napsal: stř 04.11.2015 11:30
od Teddy
JaraX píše:to co jsem viděl já mělo vždy druhou pumpu uměla jak LPG tak benzín a přepinala mezi tim
tak to zkus, třeba časem pujde zaplynovat 760 což by mě moc potěšilo
Jestli se to osvědčí, tak budou 760 nedostatkový zboží. To aby sis jednu koupil už teď.
Jen je skutečně otázka kolik to ve finále bude stát.
Jak jsem psal, tomuhle nerozumim. Vim o tom jen to co mi kde kdo nakukal, nebo co jsem si načetl na fórech.
Jestli ten systém opravdu od VT čerpadla využívá původní palivovou soustavu, tak by to jednak nemuselo bejt nijak drahý na instalaci a jednak by bylo jedno jestli se plynuje čtyřhrnek, nebo dvanáctihrnek.
Napsal: stř 04.11.2015 11:52
od JaraX
klidně bych dal za LPG do 760 třeba 60k když by to fungovalo a žralo normálně, ty V8my už mě vykonově nějak nebaví
Napsal: ned 29.11.2015 12:25
od Zdenda530d
Jelikož je toto vlákno tak nějak povšechně o všem, přidávám jeden zajimavý článek... ne že by to pro mě bylo překvapením, ale pro ostatní je tam krásně shrnuto co, proč a hlavně JAK se v dnešní době vyrábí. Zase mám svou stařičkou é třicetdevítku o něco raději.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/8- ... -nez-nova/
Hodně trefně hodnotím pasáž, která začíná: "Když kupujeme auto, chceme pořád hlavně auto, ne pojízdnou selfie-tyč."
Napsal: ned 20.12.2015 14:49
od JaraX
Napsal: ned 20.12.2015 16:19
od mi00wa
Hah ja to veděl, otázkou bylo kdy

Jinak jsem v klidu DPF mám a žádne sáze nejdou.
Napsal: ned 20.12.2015 16:33
od JaraX
takovým poklona

Napsal: ned 20.12.2015 16:37
od horan
Neverim. Vse je otazkou penez. Zalezi kolik si rekne technik na STK. Ani on=line.... nepomuze.
Napsal: ned 20.12.2015 16:43
od JaraX
co jsem slyšel tak i kamaradi technici sou pěkně posrani,vše je od ledna na kamerách, natačí se i stav KM, vinko, a dokonce se děla diag motoru, jak to bude v praxi těžko říct.
Napsal: ned 20.12.2015 16:54
od Vlasta
Napsal: ned 20.12.2015 18:40
od pavproch
Neřekl bych.
Následujíc prosím berte jako JPP (jedna paní povídala v tomto případě jeden pán povídal):
Naše rožnovská STK už prý má ty nové stroječky na měření emisí "po novému" a prý to už i testovali na několika čiplých sazometů, převážně konzernových TDI (X-tuning, abt, resp. DPF off ...) a u všech ten zásah do ŘJ rozpoznali.
Napsal: ned 20.12.2015 19:19
od mika_hakkinen
Ono to zase je jen otazka casu a poptavky, kdy nekdo vymysli, krabicku, ktera simuluje chovani DPF filtru v cene do tisice korun, ktera bude fejkovat ridici jednotce filtr. Kodovat neco v jednotce je prilis drahe.
Dokud se technik na emisich nezkloni pod auto a nezkontroluje skutecny stav filtru. A neoveri to tak vymontovanim z auta, v tom pripade budou vsichni vysmati. Strcit ocas do vejfuku se da lehce osidit. Technici na emisich, aby si ulehcili praci, taky to nedelaji uplne dobre. S autem tam cekas cca hodinu, vyhladlej motor mas sitic a hned to meri. Citis bohatou smer plnou benzinu, ale to je v poradku. Technologie, ktera by prenasela smrad pres internet, pokud vim moc dobre nefunguje

.
Me se zda, ze se jen zameruji na emise, ale skutecnej stav nekterych aut je hroznej!! Kdybych mel tu moc, tak bych zavedl prohlidky jeste prisnejsi.
STK, ktere jsou na vesnicich, aby se do budoucna nezkrachovali, bude i v jejich zajmu, aby takove auta prochazeli. asi tak
Napsal: ned 20.12.2015 20:38
od mi00wa
JaraX píše:takovým poklona

Díky :palec:
Napsal: ned 20.12.2015 20:43
od Teddy
Někde jsem se doslechl, nebo to psali.... už nevim:
například vytápění domů se na celkové produkci CO2 podílí asi 10%. Automobilová doprava asi desetinou, nebo setinou..... Co dodat?
Úředníky z bruselu nakopat do brusele a bude klid. Budeme se moct dál vozit V8 a víc. A ne jen těma přeplňovanýma mrdkama.
Napsal: ned 20.12.2015 20:53
od TANN3R
Po novém roce bude na STK asi veselo.. Minulý týden jsem byl u známého na STK s Passatem B6 2.0tdi PD, vše ok, tak jsme to "zkušebně" dali projet tou kouzelnou mašinkou, kterou mají od nového roku používat (tuším na vše od 2003 - nevím, ještě zjistím) a výsledek - neprojde. Důvod neznám, paměť závad prázdná, DPF on a podle hodnot normálně funkční, jako vše ostatní.
Napsal: ned 20.12.2015 21:39
od Zdenda530d
Poklona výhry byrokracie, lobbingu, byznisu a ekoterorismu nad zdravým rozumem
BRAVO...
Holt pár firem si zase slušně nahrabe.
Opět mám svou e39 zase o něco raději a u srdce mě hřeje, že ty nenažraný svině ode mě neuvidí ani korunu.
"Šest měcíců zbývá na to, jak s nima vyjebat. Už se těším na nové nápady a kutilské vychytávky - pozorovat tento challenge je docela zábavné."
Napsal: ned 20.12.2015 23:29
od Teddy
bohužel uvidí.
Hned dalším krokem bude zavedení silniční daně, kterou těm nepřizpůsobivým pěkně osolí. Případně si najdou jinou cestu, jak z nás ty prachy vytahat.
Děje se to všude, nejen v oblasti aut. Už si vyzkoušeli, že jsme ovčané se kterými si můžou vytírat ... jak chtěji.
Napsal: pon 21.12.2015 08:48
od Zdenda530d
To ale ještě nějakej pátek potrvá... a alternativní řešení v záloze mám.
Napsal: pon 21.12.2015 08:48
od JaraX
tak naštěstí na LPG auta se silniční dan neplatí,
na druhou stranu je to trochu nelogické že podnikatelé a firmy silniční dan platit musí ale občané ne.
co když má někdo auto ve firmě a jede s ním sem tam a někdo jinej zase soukromym autem lítá všude?
Napsal: pon 21.12.2015 09:06
od Francis
Spravedlivější než silniční daň je spotřební daň v ceně paliva. Kdo víc jezdí, víc platí. Kdo má vyšší spotřebu, víc platí. Tuto daň již máme.
Silniční daň je likvidační pro sváteční řidiče a nevýhodná pro majitele vlastnícího více aut s malým proběhem km, výška silniční daně podle EU normy je jen bič na nákup nového plastového nespolehlivého vozu s kurvítky omezujícími životnost a použitelnost.
Napsal: pon 21.12.2015 09:17
od JaraX
souhlasím, jediný plus vidím v podpoře rozvoje elektroaut.