Stránka 13 z 13
Napsal: pon 09.02.2015 14:17
od JaraX
jak budu mít chvilku tak to najdu, ted je moc práce.
možná by nebylo špatny udělat pulling test 545i vs 535D
Napsal: pon 09.02.2015 17:11
od kurevtor
Jarax: a jakou máš barvu interiéru? Ten vnějšek v tý titanově šedý je hodně dobrej, tahle barva se hodně povedla, tak snad nemáš šedivej i interiér, tam se šedivá naopak nepovedla
Vlasta píše:JaraX píše:bohužel je zažitá teorie jak se musí benzínák točit, to ale platí na dvoulitry a podobné, sám dvoulitra mám a prostě to strašně nejede odspoda, ale 4,5i V8 jede odspoda líp jak nafta.
Proboha, porovnej si grafy průběhu výkonu a krouťáku, než začneš tvrdit takový pičoviny
Proboha, podívej se na ta videa několik stránek zpět než začneš píčovat o píčovinách
Napsal: pon 09.02.2015 17:31
od JaraX
mě se ten vnějšek moc nelíbí ale šel jsem po výbavě a stavu ne po barvě, pul roku jsem čekal než se objevil takle vybavenej long, interier mám černej, ale to se změní, počítal jsem že stejně budu chtít V12 interier.
Napsal: pon 09.02.2015 17:40
od Vlasta
kurevtor píše:Proboha, podívej se na ta videa několik stránek zpět než začneš píčovat o píčovinách
Nejdřív vyndej hlavu ze svojí prdele, než budeš pičovat. Ty videa přece nezpochybňuju. Teddy tady jasně napsal čísla z těch výkonových křivek.
Pro tebe to tady ale nakopíruju ještě jednou:
545i má v 1500 ot. 50kW
530d 70kW
535d 80kW
ve 2 tis.
545i 80kW
530d 105kW
535d 115kW
Napsal: pon 09.02.2015 17:53
od kurevtor
aha ty demente, a jak to souvisí s tím co psal JaraX? Myslím tim ten text, který si citoval, že V8 jde od spodu líp než nafta?
Takže kdo si má vyndat hlavu z prdele? Asi spíš ty, co?
Takovýhle píčusové vymrdaný mě vždycky akorát naserou, doteď to byla slušná diskuze. Nebuď taková píča, Vlastičko, dík.
Raději už na tebe nebudu reagovat, demente
Napsal: pon 09.02.2015 18:17
od Vlasta
kurevtor píše:aha ty demente, a jak to souvisí s tím co psal JaraX? Myslím tim ten text, který si citoval, že V8 jde od spodu líp než nafta?
Takže kdo si má vyndat hlavu z prdele? Asi spíš ty, co?
Takovýhle píčusové vymrdaný mě vždycky akorát naserou, doteď to byla slušná diskuze. Nebuď taková píča, Vlastičko, dík.
Raději už na tebe nebudu reagovat, demente
No nevím, kdo je tady dement a piča, ale ta čísla snad hovoří jasně, jak to je ve skutečnosti s otáčkama a výkonem
Napsal: pon 09.02.2015 19:44
od JaraX
kluci neblbněte, Vlasta mě sice někdy hodně štve, ale za todle to nestojí, přece jen všichni máme rádi BMW,
stejně sou to jen čísla, tak se mužem domluvit a udělat nějaky prakticky testy, ale nestojí za to ty spory. většina lidi stejně obhajuje naftu, pak je svezu v benzínu a změní jim to nazory. mě tendle benzínovej boj strašně bere sílu, přitom by stačilo každyho svíst.
Napsal: pon 09.02.2015 20:08
od Vlasta
Tak ty čísla jsou přece jednoznačný, nikdo si je z prstu nevycucal. Při 1500 otáčkách dává 545i 63% výkonu, co 535d, při 2000 otáčkách 70%. Z toho vyplývá, že k dosažení stejnýho výkonu musíš ten benzín víc točit. O krouťáku ani nemluvě
Napsal: pon 09.02.2015 20:27
od tesil
Ty vole, to je debata jak prase. A predchozi stranka se tak hezky cetla. Proste nekdo se posere z benzina, nekdo se posere z nafty. U me je to jednoduchy. Driv jsem mel benziny a jezdil za 14l. Pak prisla rodina, hypoteka a nevim co jeste a ted mam E65 v nafte a jezdim za 7 a jsem naprosto spokojenej a nejaky keci odpurcu nafty mne jsou uplne u prdele. A prece si nebudu vybirat podle toho, ze mi nekdo bude tvrdit, ze benzin je lepsi. A nejaky reci o drazsim servisu naftaka a super provozu na plyn? Mam naftu a jezdim a jezdim. Pak si tady prectu jak se sere a ze si mam koupit benzina, a udelat za 60t preventivne motor.
Napsal: pon 09.02.2015 20:56
od Teddy
Stejně je prdel, jak se tu (včetně mě) hádáme který auto jede líp. Přitom na silnici nepotkáváme moc aut, který by jely líp, než naši miláčci. Tim jely nemyslim jen zrychlení. Myslim to celkově. U BMW se mi líbí, jak je to auto vyvážený. Je to příjemný v zatáčkách, auto je parádně čitelný. Kolikrát manželce v zatáčce říkam koukej, ještě trochu pootočim volantem a už se to trhá. Přitom se to neutrhne úplně a nevylítne to ze zatáčky ven. Taky je to příjemný na předjíždění.
Prostě jsou to fajn auta.
Napsal: pon 09.02.2015 21:22
od empeel
Vlasta píše:Při 1500 otáčkách dává 545i 63% výkonu, co 535d, při 2000 otáčkách 70%.
Absolutně!!! se nechci pouštět s Vlastou do křížku, ale fakt nevím co mají říct ve srovnání tyhle dvě čísla?
Kdyby Jarax našel ten článek o kruťáku a výkonu, taky bych si ho rád přečetl, přiznávám že v tom úplně jasno nemám.
Kupříkladu jsem teď někde viděl reportáž se starého Dakaru někdy před revolucí a tam uváděli, že ty Lopraisovy Tatrovky speciály měli nějakých 80 kW!
A jinak: přesně tak, 525, 535, 530, 545, 550...furt je to radost řídit. Něco víc, něco trošinku míň.
Napsal: pon 09.02.2015 21:58
od Sweden
Podobná diskuze se probírá tady,přiznám se že jsme to nečetl,takže netuším jestli vám to nějak pomůže.Nicméně to měření "piňďourů" o to kdo ho má většího je opravdu děs.Každej si bude vždy obhajovat toho svého,že je nejdelší,nejtlustčí,nejhezčí.Tak se někdě sejděte a už si je konečně přeměřte a zkoukněte ať si taky nemusíte nadávat do píčusů a podobných nesmyslů.
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... &sk=t&sd=a
Napsal: úte 10.02.2015 07:15
od Perunwit
počkejte, až se do toho začnou za pár let ještě míchat penisy elektromobilistů
na druhou stranu to oživí tenhle jednotvárnej boj gazole x petrol

Napsal: úte 10.02.2015 14:42
od Vlasta
Možná jsem tady s některejma účastníkama diskuze ve při. Vždycky jsem měl jen benzínový auta, v r. 1993 Mondeo 1.8i, v r. 1997 Mondeo 2.5i V6. V roce 2002 jsem se svezl dva roky starou E39 530dA, na které zbývalo doplatit rok leasingu. Neváhal jsem ani okamžik a byla doma. Najednou mně začal chybět fofrklacek, takže další volba asi za bylo přikoupení E46 M3. V roce 2007 se naskytla možnost výměny E39 530d a E46 M3 za rok starou E60 535d. Neváhal jsem ani chvilku a vyměnil. Šestikvalt ZF oproti pětikvaltu GM v E39 nemá chybu, přesto mně pořád chyběl ten fofrklacek a možnost řadit jak chci. Tak jsem k 535d přikoupil jinou E46 M3. Každý to auto má jinou charakteristiku, každý je úplně někde jinde. Asi nejde srovnávat motor N62 s S54. Když chci trochu rozproudit adrenalin, sednu do benzína, když chci někam jet v klídku a v pohodě, sednu do nafty
Napsal: úte 10.02.2015 19:10
od Filozof
Vlasto: Tys to vyřešil asi nejlíp. Mít jedno rodinné a jedno auto na zábavu a rovnou M3 to si myslím je super.
Jakákoliv M3 má duši a stojí za to stím jezdit. Je to prostě auto dokonalé přímo stvořené pro radost.
Napsal: pon 27.04.2015 21:33
od Suskin
Napsal: pon 25.05.2015 16:56
od Vlasta
Dá se někde dohledat, jaká je délka hadiček podtlaku okolo turba (černá, červená, modrá) na 535d? Prodávají to v metráži, cena cca 400 za metr, tak ať toho nekupuju zbytečně moc nebo ať nechybí
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3791