Stránka 13 z 21
Napsal: pon 29.07.2013 21:02
od bmw335
riki18 píše:Zavri si okna, pusti klimu je teplo

mně to dělá ikdyž je zima:D
Napsal: úte 30.07.2013 01:02
od Poldav6
bmw335 píše:
mně to dělá ikdyž je zima:D
Pusť si nahlas hudbu...

Napsal: úte 30.07.2013 12:50
od bmw335
jděte do háje s takovýma radama:D lidi pak čuměj co to jede za rozvrzanej sráč:D Kdo mi to oprávíte?

Napsal: úte 30.07.2013 12:54
od riki18
Co tak si dat dole koleso najskor ako budes pisat? Nieco ti skre, bud platnicka alebo prachovka. Kto ti moze pomoct od stola ked to nevidi a ani ty sam???
Napsal: úte 30.07.2013 14:21
od IlikeU
privez to ke me do dilny mrknem na to cislo na me mas
Napsal: úte 30.07.2013 18:51
od bmw335
riki18 píše:Co tak si dat dole koleso najskor ako budes pisat? Nieco ti skre, bud platnicka alebo prachovka. Kto ti moze pomoct od stola ked to nevidi a ani ty sam???
kola byly dole několikrát...začalo to před 2ma lety. ale postupně se to zhoršovalo. Nedělá to vždycky, to je ten problém. Ale měly by to být ty pakny snad.
Napsal: úte 30.07.2013 18:52
od bmw335
IlikeU píše:privez to ke me do dilny mrknem na to cislo na me mas
Ok, díky:) Dám ti vědět, zítra jedu do Alp, tak příští týden bych se ozval
Napsal: sob 03.08.2013 22:03
od bmw335
tak se mi už po druhý stalo při lehkým přidání plynu na šestku, že mi to skočilo do limb modu. Ve druhým případě byl znát i úbytek výkonu. V obouch případech jsem to vymazal za jízdy na volantu. Nevím celý kod jen 3 čísla a bylo to 30 a končilo to F.
Závodil jsem trochu s porsche gt3 rs, ujížděl mi jen malinko, takže žádná sláva to zas není:D každopádně ve snaze se ho držet jsem se dostal až do omezovače otáček, protože jsem nesledoval otáčky a bylo po srandě. Pak mi ten Lojza ujel v Praze na omezení na 100, kde jel dost přes 200 a měří tam:))
Napsal: sob 03.08.2013 22:25
od IlikeU
ten by ti neměl ujíždět vůbec. Jakou mapu jsi mel?
Ten chybnej kod se deje vsem. Smazat a ject dal
Napsal: sob 03.08.2013 22:27
od IlikeU
Jinak dnes jsme byl s Vlasou v Moste na autodromu a polygonu na kurzu sportovni jizdy. A fakt Bomba doporucuju vsem. Na konci mesice budeme mit VIP jen pro klubaky max 6 aut.
Kdyby někdo chtěl 3 místa jsou volné
Napsal: sob 03.08.2013 23:20
od bmw335
IlikeU píše:ten by ti neměl ujíždět vůbec. Jakou mapu jsi mel?
Ten chybnej kod se deje vsem. Smazat a ject dal
Vždyt má 450hp a kolem 1300kg, to musí ujíždět to je jasný. Mapu 5. Podotýkám nemám žádný další úpravy
Napsal: ned 04.08.2013 11:27
od IlikeU
0-200 ma 13s
nejde vždy jen o koně
Napsal: ned 04.08.2013 18:54
od bmw335
IlikeU píše:0-200 ma 13s
nejde vždy jen o koně
no a to já mám tak za 15 a budu rád:D
Napsal: ned 04.08.2013 19:06
od bmw335
IlikeU píše:0-200 ma 13s
nejde vždy jen o koně
vyhrabal jsem log z června, kterej sem nikdy neviděl a podle data jsem měl ISO 20D.Mám na něj větší boost než na 23, tak jsem dal zpátkydvacítku a udělal adaptaci. Na budíku mám ted 16,5 a v 6500ot mám pořád 15

Napsal: ned 04.08.2013 19:09
od IlikeU
to je furt malo mas mit 17,5 PSi na mapu 5
Napsal: ned 04.08.2013 19:12
od bmw335
IlikeU píše:to je furt malo mas mit 17,5 PSi na mapu 5
na tom logu starým to už ale kolem 17 vypadá ne? hodnota je na půlce rozsahu 15-20 tak by to mělo být 2,5 ta polovina + těch 15?
17,5 ale s E85, tyhle hodnoty mám jen na 100 oktan
Napsal: čtv 08.08.2013 08:43
od IlikeU
Kdo by měl zájem dali jsem dohromady kit olejového chladiče, který je skoro 3x větší.
Napsal: sob 10.08.2013 20:49
od bmw335
dneska jsem dal plnej na na minulý týden adaptovanou mapu 5 a místo obvyklých 16psi mi to ukazovalo asi jen 12??? Pak jsem to zkusil ještě jednou a vylezlo to na téměř 15. Cestou zpátky jsem dal na dálnicí plny na šestku a 30FF únik tlaku, ačkoliv ručička byla na 15. Tenkrát jsem psal Terrymu posílal jsem mu log, když jsem měl tenkrát 30FF ale na log prý vypadal dobře. Tak nevim nějaká kravina zase, že by tlak unikal jen někdy je přece blbost.
Jo měřil jsem si výkon, sice je to samozřejmě asi jen orientační, ale v recenzi byly i srovnávání s grafy z brzdy. Je to aplikace na android Perfexpert, kde se zadává spoustu údajů o autě od hmotnosti až po převodové poměry. měří to podle přetížení a odečítá to i ztráty. Vyšlo mi 371hp v 5326ot a necelých 580 Nm v 3167ot. Beru to s rezervou, ale tak odpovídalo by to. Na brzdu jsem se ještě nedostal tak uvidím.
Napsal: ned 11.08.2013 09:53
od IlikeU
tlak ti může unikat těch spojů je tam pokokot. sčíhni podtlaky od turba až k expanzce. a trubky co vedou na ic a z ic
Napsal: ned 11.08.2013 09:55
od IlikeU
jinak chladič funguje perfektně úžasných 110°C občas 115. Dříve to lezlo až ke 130°C.
Zmizel teen unavenej pocit motoru když byl fakt ohřatej na max. Dnes jedu do itálie tak po cestě zkusím maximálku. chci se dostat na 330km/h zatím je max 320