Stránka 13 z 39

Napsal: úte 26.02.2013 13:07
od Poldav6
bmw335 píše:jinak já s tím asi na brzdu nepůjdu, vyhozených 1300. Změřím si 100-200 a když to bude kolem 10s je vše v cajku. Když sem s tim jezdil po dvoře tak nějaká lepší reakce na plyn teda nebyla


Sranda že já zase četl, že problém je spíš s automatem, že přesně ten konkrétní typ co se používá u 335 je dělaný na těch 400Nm.. Holt uvidíme, no.

Co se týče reakce na plyn, tak od určitých otáček (třeba 2000?) mám rozdíl celkem patrný - samotná rychlost reakce na plyn asi bude podobná.. Ale ten zátah je výrazně větší. Není to takové že si říkáš.. hm, asi to líp jede. Ale řekneš si.. Kurva, co se děje?

Ono to může být fakt tím, že mám DCI a nemám ty přední katy. Motor prostě dýchá o dost líp. Zauvažuj nad tím... ;-)

Brzda by mě zajímala.. snad se dá někde i za 800. Kolik to má na mapu 0, 1, 2, 5.. No uvidíme. Na youtube jsem viděl video kde E92 M3 opakovaně zrychluje.. přijde mi, že mu to nejede jak mně.. Možná jen špatně řadil, ale střední otáčky byly určitě slabší, což je pochopitelné.

Našel jsem na netu gumy, Nokian Z G2 za 3200Kč/ks. To je míň než Barumka! A při tom tu gumu i docela chválí, hodně na mokru, tam jsou vynikající.. na suchu už tolik ne. Pneuservisák doporučuje Pirelli P Zero, ty většinu testu vyhrávají..

Napsal: úte 26.02.2013 15:00
od bmw335
Poldav6 píše:
bmw335 píše:jinak já s tím asi na brzdu nepůjdu, vyhozených 1300. Změřím si 100-200 a když to bude kolem 10s je vše v cajku. Když sem s tim jezdil po dvoře tak nějaká lepší reakce na plyn teda nebyla


Sranda že já zase četl, že problém je spíš s automatem, že přesně ten konkrétní typ co se používá u 335 je dělaný na těch 400Nm.. Holt uvidíme, no.

Co se týče reakce na plyn, tak od určitých otáček (třeba 2000?) mám rozdíl celkem patrný - samotná rychlost reakce na plyn asi bude podobná.. Ale ten zátah je výrazně větší. Není to takové že si říkáš.. hm, asi to líp jede. Ale řekneš si.. Kurva, co se děje?

Ono to může být fakt tím, že mám DCI a nemám ty přední katy. Motor prostě dýchá o dost líp. Zauvažuj nad tím... ;-)

Brzda by mě zajímala.. snad se dá někde i za 800. Kolik to má na mapu 0, 1, 2, 5.. No uvidíme. Na youtube jsem viděl video kde E92 M3 opakovaně zrychluje.. přijde mi, že mu to nejede jak mně.. Možná jen špatně řadil, ale střední otáčky byly určitě slabší, což je pochopitelné.

Našel jsem na netu gumy, Nokian Z G2 za 3200Kč/ks. To je míň než Barumka! A při tom tu gumu i docela chválí, hodně na mokru, tam jsou vynikající.. na suchu už tolik ne. Pneuservisák doporučuje Pirelli P Zero, ty většinu testu vyhrávají..


já četl že automat je na 470:D záleží, já bych šel bud na auto jarov drahý jak prase nebo do diesel technik kde jsem byl. Maj tam, super brzdu jen větrání za mega. Hele ty nemůžeš ale jezdit na mapu 2 nemáš tam downpipes ne? :lol: DCi možná koupím, ale katy nechám na 100% nebudu pak jezdit na emise někam kde mi to nechaj projít.

Napsal: úte 26.02.2013 15:14
od bmw335
jo a co ta blbá klapka ne výfuku? jezdíš pořád na otevřenou? Já se dočetl že to je jen kvuli hluku, že se otevírá nad 3tis a dělají to protitlaky ve výfuku. Nevím jestli to něčemu nebude vadit, akorát vím, že když se udělá ten golf tee mode, že se vypojí ta pojistka že to hlásí chybu a nebo se to zavírá kolíčkem. Ale když sem byl v servisu s boucháním, vytahli mi tu hadičku z toho ventilu

Napsal: úte 26.02.2013 15:51
od Poldav6
bmw335 píše:jo a co ta blbá klapka ne výfuku? jezdíš pořád na otevřenou? Já se dočetl že to je jen kvuli hluku, že se otevírá nad 3tis a dělají to protitlaky ve výfuku. Nevím jestli to něčemu nebude vadit, akorát vím, že když se udělá ten golf tee mode, že se vypojí ta pojistka že to hlásí chybu a nebo se to zavírá kolíčkem. Ale když sem byl v servisu s boucháním, vytahli mi tu hadičku z toho ventilu


Žádnou klapku jsem neřešil, nic jsem neměnil. Auto mám dostatečně hlučné i tak :-) Ono si stačí hrát s lagfix.. to má taky docela vliv na zvuk.

Napsal: úte 26.02.2013 21:36
od bmw335
Poldav6 píše:
bmw335 píše:jo a co ta blbá klapka ne výfuku? jezdíš pořád na otevřenou? Já se dočetl že to je jen kvuli hluku, že se otevírá nad 3tis a dělají to protitlaky ve výfuku. Nevím jestli to něčemu nebude vadit, akorát vím, že když se udělá ten golf tee mode, že se vypojí ta pojistka že to hlásí chybu a nebo se to zavírá kolíčkem. Ale když sem byl v servisu s boucháním, vytahli mi tu hadičku z toho ventilu


Žádnou klapku jsem neřešil, nic jsem neměnil. Auto mám dostatečně hlučné i tak :-) Ono si stačí hrát s lagfix.. to má taky docela vliv na zvuk.


co je to ten lagfix?

Napsal: úte 26.02.2013 21:39
od bmw335
bmw335 píše:
Poldav6 píše:
bmw335 píše:jo a co ta blbá klapka ne výfuku? jezdíš pořád na otevřenou? Já se dočetl že to je jen kvuli hluku, že se otevírá nad 3tis a dělají to protitlaky ve výfuku. Nevím jestli to něčemu nebude vadit, akorát vím, že když se udělá ten golf tee mode, že se vypojí ta pojistka že to hlásí chybu a nebo se to zavírá kolíčkem. Ale když sem byl v servisu s boucháním, vytahli mi tu hadičku z toho ventilu


Žádnou klapku jsem neřešil, nic jsem neměnil. Auto mám dostatečně hlučné i tak :-) Ono si stačí hrát s lagfix.. to má taky docela vliv na zvuk.


co je to ten lagfix?


větší prodleva = hlubší zvuk?

Napsal: úte 26.02.2013 22:51
od Poldav6
Jj, přesně. Nižší hodnota sníží wastegate rattle, zvýší prodlevu na plyn a zvýší hlučnost. Co se týče té prodlevy, tak mi to nepřijde nijak zásadní. Zato na zvuku to je docela poznat :-)

Napsal: úte 26.02.2013 22:53
od riki18
Dnesne meranie, ocakaval som ovela viac :( vidim ze mam este nedostatky tak to musim upravit. Na druhej strane zrychlenie len s pridanim plynu bez launch control za 4,6s je velmi dobre.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: stř 27.02.2013 09:24
od bmw335
riki18 píše:Dnesne meranie, ocakaval som ovela viac :( vidim ze mam este nedostatky tak to musim upravit. Na druhej strane zrychlenie len s pridanim plynu bez launch control za 4,6s je velmi dobre.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


no to je líný, do toho bych nevlezl :lol: To jsou slušný ztráty na přenosu na kola co? To ti měřili na Slovensku co? v Česku brzdu nemají

Napsal: stř 27.02.2013 09:35
od riki18
Naco by som chodil do Cr ked som zo Slovenska :)
Straty mozno zimnymi gumami, mozno samosvor ale na ceste ide urcite lepsie ako su hodnoty :)

Napsal: stř 27.02.2013 10:18
od bmw335
riki18 píše:Naco by som chodil do Cr ked som zo Slovenska :)
Straty mozno zimnymi gumami, mozno samosvor ale na ceste ide urcite lepsie ako su hodnoty :)


A jak to, že si na českým bmwklubu? Na slovenským nejsou JB4 káři?:)
Ztráty jsou normální, když se podíváš na jejich stránky s grafy tak ztráty na kola jsou mega, skoro u každého auta.

Napsal: čtv 28.02.2013 21:38
od Poldav6
riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


Dnes trochu oschlo, tak jsem zkusil dát těch 100-200. Bohužel provoz to moc neumožňoval a ono to dělat v jednom.. Na stopkách na ruce taky nebylo nic moc. Každopádně jsem naměřil 9,5s. Vzhledem ke všem okolnostem nevím, kolik jsem v tu chvíli přesně jel, nebylo to podle GPS, ale těch 200 +/- na tacháči bylo. A bylo to peklo. Na mapu 1...

Jo a na trojku ze 100-130 jsem dal za cca 2,2s :)

A trakce na tu trojku taky nebylo optimální, jsem zvědav na pořádný gumy.

Napsal: pát 01.03.2013 09:13
od bmw335
Poldav6 píše:
riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


Dnes trochu oschlo, tak jsem zkusil dát těch 100-200. Bohužel provoz to moc neumožňoval a ono to dělat v jednom.. Na stopkách na ruce taky nebylo nic moc. Každopádně jsem naměřil 9,5s. Vzhledem ke všem okolnostem nevím, kolik jsem v tu chvíli přesně jel, nebylo to podle GPS, ale těch 200 +/- na tacháči bylo. A bylo to peklo. Na mapu 1...

Jo a na trojku ze 100-130 jsem dal za cca 2,2s :)

A trakce na tu trojku taky nebylo optimální, jsem zvědav na pořádný gumy.


já bych to chtěl protáhnout v sobotu, bude sucho s svítít slunce:) 100-200 si asi netroufnu, mám letní :lol: Ale plnej na trojku dám, aspon uvidím jestli se projeví misfire nebo nějaká zákeřná oranžová kontrolka :lol:
Na měření zrychlení si stahni nějakou app jestli máš androida. Jinak já měřil zrychlení přes tu OBD2 zásuvku s bluetooth a aplikací torque. Bere to údaje z řídící jednotky a rychlost skutečnou, ne tacho. Ta originál softu jsem tenkrát udělal 0-100 za 5,9s :lol: ale řazení s manuálem, to nikdy moc nevychytáš přeřadit rychle. Otec má už od včera COBB takže si budeme hrát i s tím :lol: Škoda že na 335 by nešel. každý kus je na určité auto

Napsal: sob 02.03.2013 19:41
od bmw335
Takže, byl jsem projet auto, musim říct, že jako nějaký velký zlepšení necejtím..je pravda, že to chce nějakej čas, než se adaptuje ecu a postupně se výkon zvyšuje? Já tomu dal plnej kotel asi po 10km a nic zázadního sem necejtil, aeni když sem to zas dal na mapu 0. Jinak nic mi to nehlásí, kabel usb zatím nedošel tak nic nevím, ale ve sdruženém display vše OK. Jinak bud to byl misfire nebo prokluzovala spojka. Na dvojku plnej kotel ok, cca 110kmh, rychle trojka, plnej kotel a u 7tis ot auto najednou přestalo jet a na tacho jsem měl něco kolem 140. Asi spojka prokluzovala, mám ji načatou. Pak jsem to zkusil znova a na trojku už normál skoro 180. byl to misfire nebo prokluz spojky? když sem dojel domu, spojka dost smrděla....Jak poznám misfire? že se to začne klepat?
Jinak mimo, dneska jsme s otcem projížděli gtr na cobb a je to něco neuvěřitelnýho ten rozdíl, šílený. 0-100 za 3sec. Pak jsem zkoušel to moje a byo to jak když jsem jel v žigulíku :D Snad ten výkon vyleze, nebo máte někdo zkušenost že to jede hnedka jako prase? S tím výkonem, že to chce několik jízdních cyklů a postupem času se výkon zvyšuje protože se musi zadatovat jednotka se píše i v návodu na instlaci JB4, tak snad to bude OK

Napsal: sob 02.03.2013 21:11
od riki18
:)) mapa 0 je seria tak nemas co citit :) Daj si mapu 1 :) Potom uvidis rozdiel. Misfire budes poznat urcite :) Auto bude triast a nepojde.
Ja som dnes stretol X5M na dialnici, usiel som ( samozrejme nie vela ) a potom sme pokecali na pumpe. Uzasne auto a neskutocne krasny zvuk.

Napsal: sob 02.03.2013 22:28
od bmw335
riki18 píše::)) mapa 0 je seria tak nemas co citit :) Daj si mapu 1 :) Potom uvidis rozdiel. Misfire budes poznat urcite :) Auto bude triast a nepojde.
Ja som dnes stretol X5M na dialnici, usiel som ( samozrejme nie vela ) a potom sme pokecali na pumpe. Uzasne auto a neskutocne krasny zvuk.


já vim že mapa 0 je serie, myslel sem to tak že šlápl sem na plyn na mapu 1 a pal na mapu 0 a zkoušel ten rozdíl. Řikám, že skoro žádnej......Trvá to teda než nějakej čas, než to dostane ten výkon?

možná, že až semnou nepojede otec, co váží 120kg pojede to líp :lol:
Ale jako fakt když porovnám cobb na gtr stage 1 co přidá 50hp a 90Nm a JB4 na 335 na mapu 1 co má přidat cca 70hp a 140Nm tak u mě rozdíl skoro žádnej u gtr šílenej....A to sem si myslel že to bude naopak.....Co mám zkusit? 100-200 nebo nebo co abych mohl porovnat? Kdo máte jaký časy? kromě 0-100 to nedělám

Napsal: sob 02.03.2013 22:35
od riki18
Rozdiel citit okamzite musis, nemas na co cakat, vykon je tam hned. Len mapa 5 sa musi prisposobovat aby si dostal plny vykon. Divne ze nepocitujes nic. Porovnaj si napr 80-120, mal by si sa dostat na hodnotu okolo 3 sek na 1. Mozno pod. Seria ma cca 3,4 podla racelogicu.

Napsal: sob 02.03.2013 22:44
od bmw335
riki18 píše:Rozdiel citit okamzite musis, nemas na co cakat, vykon je tam hned. Len mapa 5 sa musi prisposobovat aby si dostal plny vykon. Divne ze nepocitujes nic. Porovnaj si napr 80-120, mal by si sa dostat na hodnotu okolo 3 sek na 1. Mozno pod. Seria ma cca 3,4 podla racelogicu.


je to divný no, jako něco tam pocitově je, ale tak 20hp :lol: jinak 140Nm navíc bych musel sakra poznat hlavně při pružným zrychlení. 80-120 na čtyřku? Jenže já to nemám na čem měřit, jedině to natočit na video, ale to je na na nic asi. Já hlavně jezdím na G5 nemám ISO ještě...nedošel mi ještě kabel. Myslíš že to pak bude o něčem iiném nebo ne?

Napsal: sob 02.03.2013 22:48
od bmw335
bmw335 píše:
riki18 píše:Rozdiel citit okamzite musis, nemas na co cakat, vykon je tam hned. Len mapa 5 sa musi prisposobovat aby si dostal plny vykon. Divne ze nepocitujes nic. Porovnaj si napr 80-120, mal by si sa dostat na hodnotu okolo 3 sek na 1. Mozno pod. Seria ma cca 3,4 podla racelogicu.


je to divný no, jako něco tam pocitově je, ale tak 20hp :lol: jinak 140Nm navíc bych musel sakra poznat hlavně při pružným zrychlení. 80-120 na čtyřku? Jenže já to nemám na čem měřit, jedině to natočit na video, ale to je na na nic asi. Já hlavně jezdím na G5 nemám ISO ještě...nedošel mi ještě kabel. Myslíš že to pak bude o něčem iiném nebo ne?


tohle píšou na konci návodu. Platí to teda jen na mapu 5?

Congratulations, installation is complete! It will take a few driving cycles for the ECU to adapt to
the new tune, so drive as you normally would and the car will gradually pickup power as time
passes

Napsal: ned 03.03.2013 00:27
od Poldav6
Jestli jsi ve 140 točil 7000 na trojku, proklouzla spojka, to je jasný. Nemusí to nic znamenat, u e46 mi to udělala před 100tis. km a neměnil jsem doteď. Uvidíš. Při misfire se začne klepat motor a auto ani moc nezrychluje..

Na mapu 0 je rozdíl u ISO jednotky. Cílem je 7psi, standard je snad 5 psi.

Opakuju ze na mapu 1 mi to jede jak potrefená svině.. Uvidíš až budeš mít ISO. Vzhledem k tomu, že turbo by mělo foukat až 13,5 psi, mel bys něco poznat :-) to Nastav si budíky ať ti ukazují tlak turba za jízdy.

Riki: tak x5m není špatný úlovek :-)