Stránka 13 z 14

Napsal: čtv 21.03.2013 21:29
od ARMAN
daš pačku nahoru do prvni polohy a hned dolu prostě to jen procvakneš tam a zpět -> jednou to setře, počkaš do doby kdy se zaprasi sklo a daš pačku do prvni polohy a tam to nechaš, max doba kterou mužeš nastavit je 20 sekund

takže to asi dělaš spravně, mno maš to rozbity :D

Napsal: čtv 21.03.2013 21:29
od ARMAN
kua

Napsal: čtv 21.03.2013 23:52
od ARMAN
kua

Napsal: pát 22.03.2013 01:43
od jiriqq
Presne jak pise Arman.
To prvni procvaknuti tam a zpet se musi udelat rychle. Rychleji, nez sterac stihne dodelat prvni mavnuti. Kdyz to nestihnes, tak to pak nefunguje. Ze zacatku jsem se uplne stejne divil, ze mi to nejak nefunguje.... problem byl, ze jsem byl moc pomalej.

Napsal: pát 22.03.2013 11:42
od starynovy
ok, dik toto vyskusam, robil som tak primeranou rychlostou, a prdlajs, v polohe cyklovaca to zotieralo rovnakou rychlostou nezavisle na tom co som nastavil, zrhuba tych 20s..

Napsal: pát 22.03.2013 15:29
od Misanek
Při prvním procvaknutí na cyklovač a z5 nemůže být zase to procvaknutí moc rychlé, stěrač prostě musí jedenkrát setřít. Pak dále postup jak píše arman - nechat požadovanou mezeru mezi setřením a pak cvaknout cyklovač a nechat jej tam. Pokud interval bude delší než (asi) oněch 20 sekund, tak po opětovném přepnutí na cyklovač tento cyklovač jede na svou defaultní hodnotu (což je jedno setření po nevim kolika sekundách, asi cca po pěti, určitě ale ne po dvaceti - po dvaceti sekundách, tzn. na maximální možný interval cyklovač stírá pouze když auto stojí)

Napsal: pát 22.03.2013 17:40
od Filozof
jo a ještě jedna drobnost ...když auto jede a zrychluje cyklovač rychlejí stírá a taky zrychluje ...jak zpomaluji tak cyklovač taky přestane rychle stírat.
Je to super a nevim zda to má každá E34

Napsal: pát 22.03.2013 18:02
od ARMAN
hm nějak jsem si toho nevšiml nemyslim že to takhle mam, když maš normali stirani(2poloha) a zastaviš nebo jedeš hodně pomalu v koloně tak jo stěrače se automaticky "přepnou" do prvni polohy a zase se rozjedou až se rozjedeš což mě občas sere když zrovna hodně prši nebo sněži

Napsal: pát 22.03.2013 19:06
od starynovy
tak to stym asi nieco bude, skusal som to rozne, a nemoze to byt robene ako pre debilov, aby som laboroval ako rychlo mam pustat packu, a podobne vylomeniny v 5er, stale to zotiera svojim tempom, ale 5s to nebude, dlshie.

Napsal: pát 22.03.2013 20:50
od KKKuba
lidi nemáte někdo číslo stěračů od bosche? Mám u řidiče ten zobáček naopak a sehnat na to stěrače je snad nadlidskej výkon... :?

Napsal: pát 22.03.2013 21:02
od ARMAN
ty jsem zrovna kupoval v elitu č.3 397 118 302 zadej vlevo nahoře tady
http://www.elitecat.cz/Default.aspx 999kč sada

Napsal: pát 22.03.2013 22:14
od KKKuba
dík moc

Napsal: sob 23.03.2013 02:17
od darklord
za tu cenu sa uz oplati skocit do bmw a kupit originaly, dal som za celu sadu v renocare v brne asi 1100Kc (10% zlava na klub)

Napsal: sob 23.03.2013 08:41
od KKKuba
mám ještě jeden dotaz, na autě mám nevyhřívaný zrcátka a koupil jsem komplet celý nový vyhřívaný, jak to zapojit aby to frčelo? Někde jsem tu vyčetl že to vyhřívá furt, takže stačí natáhnout spínaný + třeba od motorku a pofrčí to? Mám komplet zrcátko i s kabelem co vede až kdoví kam...

Napsal: ned 24.03.2013 01:59
od ZaK
za mě... já koupil kdysi vyhřívaný fl zrcadla od vrablika a vyměnil to jen kus za kus a jelo to. Konektor tam byl tuším plochý čtyř pinový ( možná pěti) a u těch bez výhřevu byly zapojené jen tři. Nejsu si jistý, musel bych se na to mrknout. Tohle je jedna z mála věcí co jsou plug and play...

Napsal: ned 24.03.2013 10:51
od Misanek
ARMAN píše:hm nějak jsem si toho nevšiml nemyslim že to takhle mam, když maš normali stirani(2poloha) a zastaviš nebo jedeš hodně pomalu v koloně tak jo stěrače se automaticky "přepnou" do prvni polohy a zase se rozjedou až se rozjedeš což mě občas sere když zrovna hodně prši nebo sněži
Tak tohle mně naopak hodně vyhovuje :) člověk při každém zastavení nemusí furt přepínat páčku jak kkt :D

Jinak zrcátka jsou u e34 vyhřívány pořád, žádná vazba tu na teplotní čidlo bc, jak to má (tuším) např. e46 tu neni

Napsal: ned 24.03.2013 13:36
od KKKuba
ZaK píše:za mě... já koupil kdysi vyhřívaný fl zrcadla od vrablika a vyměnil to jen kus za kus a jelo to. Konektor tam byl tuším plochý čtyř pinový ( možná pěti) a u těch bez výhřevu byly zapojené jen tři. Nejsu si jistý, musel bych se na to mrknout. Tohle je jedna z mála věcí co jsou plug and play...


To rád slyším, tak nějak jsem doufal že to bude pořešený konektorama, plochej s pinama tam je. Díky za odpověď...

Napsal: ned 24.03.2013 16:18
od ZaK
oprava >>> konektor čtyřpin a plně osazený na obou typech, je to zapojené až v zrcátku a jedou imrvére po zapnutí klíčku. Výhoda že se nemlží a za deště jsou v podstatě skoro suché ...

Napsal: pon 22.07.2013 14:25
od chamelion
Dotaz - mám e34 původně bez předních mlhovek. Koupil jsem tedy mlhovky a s dobrým pocitem, že bmw má všechno předpřipravený jsem je tam začal cpát. Našel jsem ale připravenej kabel jen na straně řidiče, u spolujezdce nikde nic...čučel jsem zespodu i zvrchu, vyndal jsem nádobku na ostřikovače, koukal jsem na svazek co jde ke světlům atp a nikde žádnej plonkovej kabel...

Nepřehlídl jsem něco nebo to nějaká mánička ušmikla?

A druhá věc - už jste někdo rozlepoval přední světla? Chtěl jsem dávat kříže, ale i přes veškerou snahu s horkovzduškou se mi ani po půlhodině nehnuly ani o kousek...

Napsal: pon 22.07.2013 19:38
od ARMAN
ohledně rozlepovani světel hledej na e30.cz tam s tim maj větši zkušenost a je tam několik topiků