Co to stoji? Rad bych si dal na auto neco co se nemusi po roce menit...Butch5 píše:Tak si tam kup cepy od meyle , delaji nejaky special a rikaji, ze za ne daji krk
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW - je to k k něčemu?







A jaký BMW jsi kupoval za 2 mega?David30 píše:![]()
![]()
Víte co mi řekli v servisu PEUGEOT ? Že čepy a spojovačky dodává jako prvomontáž pro PEUGEOTy, BMW i Mercedesy jeden (znovu: JEDEN) výrobce ! Takže já si koupim BMW za 2 mega a mám tam PEUGEOŤÁCKÝ čepy
Supr. - Jinak je pravda, že po PRaze se to vymlátí, a je jedno jestli je to Oktávky, Méďa nebo BMW. Kámoš to řeší tak, že koupí pojovačky z LADA NIVA, který stojej pár kaček a jsou bytelný a předělá si to do jinýho auta - a má klid tak 150.000 km....... jenže si toho nesměj všimnout na technický, jako tuhle a pak ho vyhodili
![]()
![]()
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Lidi už tady zase začínáte bagatelizovat závažný argumenty svědčící v neprospěch značky BMW reakcemi typu "No a?" nebo "Jaký auto sis Ty koupil za 2 mega?"
Vždyď je naprosto jasný, co chtěl David30 říct - že ho přejvapuje, jak je možný, že do BMW dávaj jstejný šunty jako do PEUEGEOTa a pak se ty spojovačky vymlátěj u obou vozu po stejný době.... že si to BMW nevyrábí sám MADE IN GERMANY a tak dále........ Nakonec do peuegotů HDI jsou například skoro indentický vstřikovače o polovinu lacinejší (BOSCH !!!) než do BMW CR, a spojovačky budou taky dražší než PEUGEOT .... a to je vyrábí stejknej výrobce, když jde o prvovýrobu .......... ....
už vám to docvakává ????
Vždyď je naprosto jasný, co chtěl David30 říct - že ho přejvapuje, jak je možný, že do BMW dávaj jstejný šunty jako do PEUEGEOTa a pak se ty spojovačky vymlátěj u obou vozu po stejný době.... že si to BMW nevyrábí sám MADE IN GERMANY a tak dále........ Nakonec do peuegotů HDI jsou například skoro indentický vstřikovače o polovinu lacinejší (BOSCH !!!) než do BMW CR, a spojovačky budou taky dražší než PEUGEOT .... a to je vyrábí stejknej výrobce, když jde o prvovýrobu .......... ....


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Boze resite totalni nesmysly.....cepy z pastiky na zadny BMW nepasujou, to se zase uklidnete, spis tim myslel, ze treba do prvovyroby pugota a B*M*W je dodava stejna firma...napr. Febi , ale neznamena to ze jsou identicky!!!!!!!!!! to je asi tak jako svetlo na BMW ti dela treba Hella a ta ho ale dela i na felicie 98- a pochybuju ze by sis svetlo z felicie dal na svou sedmu
A cenu novyho vozu zrejme nebude udavat znacka cepu na podvozku. Lidi co to tu resite. Proberte se!!!!! Pokud chci BMW tak si ho kupuju s tim , ze budu vic platit, protoze chci BMW a mam ho...a taky vim, ze kdyz se o nej budu starat, tak s nim budu jezdit jeste za 20 let , kdyz me neomrzi, a pokud chci usetrit na cene auta i servisu , tak si koupim 107 z kolina nebo jak se ten kybl vubec jmenuje a vim, ze za 20 let to bude uz davno nekde sesrototvany a ja budu mit uz treti auto a budu jezdit nadosmrti v kyblu, kterej mi nic nerika, ale budu setrit, protoze budu mit lacinejsi cepy a pri vymene oleje bude stacit 3 misto 6,5 litru .....
Ja fakt nemam slov
:D:D Nechci nikoho urazit, ale bud neco chci a mam na to anebo nemam a pak si to nekoupim, a kdyz uz si to koupim, tak bud mi to vyhovuje a zaplatim to anebo me to nebavi, pripadne to neuzivim, tak to prodam a koupim si to na co mam a neresim, proc to ma ten druhej, kdyz to tolik stoji................asi to ma, protoze ho to nesere 





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Přesně tak, díky Butchi. Kdybys to nenapsal ty, byl by tady stejný příspěvek ode mě. Nemíchejte hrušky s jabkama... Jeden výrobce, ale různá specifikace, často i materiál, jiné pře- nebo možná i poddimenzování. Měnil jsem na bývalé Ibize světla - stejný výrobce. Ale když jsem sedl do BMW - úplně jiný zážitek z osvětlení silnice.Butch5 píše:Boze resite totalni nesmysly.....cepy z pastiky na zadny BMW nepasujou, to se zase uklidnete, spis tim myslel, ze treba do prvovyroby pugota a B*M*W je dodava stejna firma...napr. Febi , ale neznamena to ze jsou identicky!!!!!!!!!! to je asi tak jako svetlo na BMW ti dela treba Hella a ta ho ale dela i na felicie 98- a pochybuju ze by sis svetlo z felicie dal na svou sedmuA cenu novyho vozu zrejme nebude udavat znacka cepu na podvozku. Lidi co to tu resite. Proberte se!!!!! Pokud chci BMW tak si ho kupuju s tim , ze budu vic platit, protoze chci BMW a mam ho...a taky vim, ze kdyz se o nej budu starat, tak s nim budu jezdit jeste za 20 let , kdyz me neomrzi, a pokud chci usetrit na cene auta i servisu , tak si koupim 107 z kolina nebo jak se ten kybl vubec jmenuje a vim, ze za 20 let to bude uz davno nekde sesrototvany a ja budu mit uz treti auto a budu jezdit nadosmrti v kyblu, kterej mi nic nerika, ale budu setrit, protoze budu mit lacinejsi cepy a pri vymene oleje bude stacit 3 misto 6,5 litru .....
Ja fakt nemam slov
![]()
:D:D Nechci nikoho urazit, ale bud neco chci a mam na to anebo nemam a pak si to nekoupim, a kdyz uz si to koupim, tak bud mi to vyhovuje a zaplatim to anebo me to nebavi, pripadne to neuzivim, tak to prodam a koupim si to na co mam a neresim, proc to ma ten druhej, kdyz to tolik stoji................asi to ma, protoze ho to nesere
Hm, a proč se teda vyráběj neorigo specielní čepy který vydržej 2x tolik než origo BMW ? Proč maj pochromovanej kloub a BMW origo to nemá ? Proč se dělaj pryžová uložení ( kámoš kupoval v Německu ) který se jen tak nevymlátěj a jsou z kvalitnější pryže než origoš ???? Ach jo lidi, diskuse o od toho, že se vyměňujou názory a zkušenosti, i kritický, a ne že si koupim auto a pak je nej, nej,nej bez ohledu na tyhle závažný argumenty.
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2334
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
no na tohle všechno je jednoduchý zaklínadlo: "CENA" všechno by vždycky mohlo bejt i v origu lepší, ale ve fabrice si hlídaj limity a poměry cena/kvalita a to co se jim hodí, to tam daj a je jasné že to nemůže být vždy úplně nejlepší, jinak by si nevydělali servisy a prodejci náhradních dílů
jinak to že jeden výrobce dělá pro více automobilek, to je snad úplně normální, specifikace každého výrobku může být ale úplně odlišná
myslim že BMW máme rádi třeba kvůli kvalitě zpracování a rozumné výdrži několika stovek tisíc kilometrů - třeba moje 25let stará šestka si jezdí spokojeně s 18" ráfkama (který sou ale stejně těžký jak origo 16"
) s polyuretanovejma silentblokama a vim že dřív nebo později budu muset vyměnit čepy, ale koupim FeBi jako už na několik předchozích aut a budu zas v pohodě
jinak to že jeden výrobce dělá pro více automobilek, to je snad úplně normální, specifikace každého výrobku může být ale úplně odlišná
myslim že BMW máme rádi třeba kvůli kvalitě zpracování a rozumné výdrži několika stovek tisíc kilometrů - třeba moje 25let stará šestka si jezdí spokojeně s 18" ráfkama (který sou ale stejně těžký jak origo 16"

Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
dyt nejde o jednotlive cepy ... jasne, ze je dela jeden vyrobce .. (ma nekdo neco proti febi? 
dulezity je celek, nekdo ty cepy vymysli a navrhne tak, aby se to chovalo , jak ma ... a pak se to slozi .. a mas podvozek - peugeot .. nebo bmw
myslis, ze budou stejne?? kdyz jsou tam cepy jednoho vyrobce??
a vo tom to je
petr

dulezity je celek, nekdo ty cepy vymysli a navrhne tak, aby se to chovalo , jak ma ... a pak se to slozi .. a mas podvozek - peugeot .. nebo bmw

myslis, ze budou stejne?? kdyz jsou tam cepy jednoho vyrobce??
a vo tom to je

petr
Panove, nenechte se vysmat. Do vsech dnesnich aut se montuji stejne sracky. Je uplne jedno jestli si koupite Frantika, Korejce, BMW nebo treba Fiat. Co se tyce materialove kvality v kazdem novem voze jsou poddimenzovane osizene dily. Vyrobci totiz zjistili, ze nejenom ze pouzitim nekvalitnich dilu usetri par kacek pri vyrobe, ale navic donuti sve zakazniky prijit do servisu a za ceny zahrnujici mnohatisici procentni marzi si nakoupit kazdych padesat sto tisic najetych kilometru ten samy srackovy dil, protoze ten predchozi se mu vysypal.
Rozdil mezi premiovymi a ostatnimi znackami je v tom, ze ty premiove maji v nekterych aspektech pouzite pokrocilejsi technologie, protoze to co vyvine Bosch dneska, doda zitra do Mercedesu, BMW, pozitri do VW a az popozitri do Korejcu. Stejne tak samozrejme konstrukcni tymy treba u BMW maji mnohem lepsi know-how treba co se tyce podvozku, motoru atd. Nicmene materialove a nasledne vydrzi je to stejna sracka jako vsechno ostatni. Paradoxne dnes nejspolehlivejsimi vozy jsou Korejci, protoze jsou jednodussi a osizene jen tak jako vsichni ostatni.
Doby kdy jste si mohl koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe kvalitni co vydrzelo vsechno jsou davno pryc. Dneska si bud muzete koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe nekvalitni auto, ktere do te doby nez se rozpadne bude prijemnejsi na jizdu a lepe vybavene, ale to je asi tak vsechno. Vidim to v Nemecku u pribuznych a znamych, ti co si kdysi kupovali jednou za deset patnact let koupili Merca nebo BMW, najeli s nim pul milionu a pak ho dali rovnou do srotu si dneska kupuji auto na finacni leasing s dvou maximalne triletou dobou pred vracenim, protoze pak se to zacne srat a uz to nechteji resit.
Ale ono je to tak vlastne ve vsem. Kolik opravdu kvalitnich veci dneska muzete koupit? Az na par vyjimek vsechno co se prodava jsou plastove sracky vyrabene nekde na Tchajwanu ci Cine za par dolacu, nasledne orazitkovane kdysi slavnym jmenem a prodavane za tezke penize.
Rozdil mezi premiovymi a ostatnimi znackami je v tom, ze ty premiove maji v nekterych aspektech pouzite pokrocilejsi technologie, protoze to co vyvine Bosch dneska, doda zitra do Mercedesu, BMW, pozitri do VW a az popozitri do Korejcu. Stejne tak samozrejme konstrukcni tymy treba u BMW maji mnohem lepsi know-how treba co se tyce podvozku, motoru atd. Nicmene materialove a nasledne vydrzi je to stejna sracka jako vsechno ostatni. Paradoxne dnes nejspolehlivejsimi vozy jsou Korejci, protoze jsou jednodussi a osizene jen tak jako vsichni ostatni.
Doby kdy jste si mohl koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe kvalitni co vydrzelo vsechno jsou davno pryc. Dneska si bud muzete koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe nekvalitni auto, ktere do te doby nez se rozpadne bude prijemnejsi na jizdu a lepe vybavene, ale to je asi tak vsechno. Vidim to v Nemecku u pribuznych a znamych, ti co si kdysi kupovali jednou za deset patnact let koupili Merca nebo BMW, najeli s nim pul milionu a pak ho dali rovnou do srotu si dneska kupuji auto na finacni leasing s dvou maximalne triletou dobou pred vracenim, protoze pak se to zacne srat a uz to nechteji resit.
Ale ono je to tak vlastne ve vsem. Kolik opravdu kvalitnich veci dneska muzete koupit? Az na par vyjimek vsechno co se prodava jsou plastove sracky vyrabene nekde na Tchajwanu ci Cine za par dolacu, nasledne orazitkovane kdysi slavnym jmenem a prodavane za tezke penize.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nějak se těch zmetků musí zbavovat.David30 píše:![]()
![]()
Víte co mi řekli v servisu PEUGEOT ? Že čepy a spojovačky dodává jako prvomontáž pro PEUGEOTy, BMW i Mercedesy jeden (znovu: JEDEN) výrobce ! Takže já si koupim BMW za 2 mega a mám tam PEUGEOŤÁCKÝ čepy
Supr. - Jinak je pravda, že po PRaze se to vymlátí, a je jedno jestli je to Oktávky, Méďa nebo BMW. Kámoš to řeší tak, že koupí pojovačky z LADA NIVA, který stojej pár kaček a jsou bytelný a předělá si to do jinýho auta - a má klid tak 150.000 km....... jenže si toho nesměj všimnout na technický, jako tuhle a pak ho vyhodili
![]()
![]()

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Mícháš hrušky s jabkama. Rozhodně nemíním sporovat to, cos napsal o dílech. Ale to jdou díly a ne značky. Pořád pro mě bude BMW i po 200.000 km kvalitnější auto, než WV. A rád si do něj koupím neorigo kvalitnější díly. Zrovna se chystám na výměnu kostí v přední nápravě, tak pokud poradíš lepší značku budu rád. Vážně.Dani34el píše:Hm, a proč se teda vyráběj neorigo specielní čepy který vydržej 2x tolik než origo BMW ? Proč maj pochromovanej kloub a BMW origo to nemá ? Proč se dělaj pryžová uložení ( kámoš kupoval v Německu ) který se jen tak nevymlátěj a jsou z kvalitnější pryže než origoš ???? Ach jo lidi, diskuse o od toho, že se vyměňujou názory a zkušenosti, i kritický, a ne že si koupim auto a pak je nej, nej,nej bez ohledu na tyhle závažný argumenty.
Předem dík.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Rozdil mezi premiovymi a ostatnimi znackami je v tom, ze ty premiove maji v nekterych aspektech pouzite pokrocilejsi technologie, protoze to co vyvine Bosch dneska, doda zitra do Mercedesu, BMW, pozitri do VW a az popozitri do Korejcu.
To je moc hezky řečeno. Názorný příklad, Audi A4 podvozek píše se rok 1995, ten samý podvozek je pak ve VW Passat B5,B6 1997-výš, no a ten samý podvozek Škoda Superb nyní.
Chceš koupit nové auto s novými technologiemi v určitém roce? Vyber si BMW...
To je moc hezky řečeno. Názorný příklad, Audi A4 podvozek píše se rok 1995, ten samý podvozek je pak ve VW Passat B5,B6 1997-výš, no a ten samý podvozek Škoda Superb nyní.
Chceš koupit nové auto s novými technologiemi v určitém roce? Vyber si BMW...
