Stránka 13 z 24
Napsal: pon 08.12.2003 12:14
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...
Takze koser srovnani je vzit nejakou starou atmosferickou mrdku a srovnat to s nejmodernejsim dieslem?
Ty vole ... to uz je trochu moc, ne?
Napsal: pon 08.12.2003 12:14
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
race ... ehmm .. dobrej napad.. timto te Lukke vyzivam na tri vostry kola na jare na brnenskym vokruhu, pocitam ze budes souhlasit
At je prdel. Stara atmosfericka E36tka s ne uplne nejvykonejsim motorem ( s trilitrovym Mkem by to asi nemelo vubec cenu ) proti naturbovanymu nejmodernejsimu dieslu s vetsim obsahem a uvidime, ok?
Nesmysl, to by skoro vubec nebylo o motoru...
Napsal: pon 08.12.2003 12:18
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
Takze koser srovnani je vzit nejakou starou atmosferickou mrdku a srovnat to s nejmodernejsim dieslem?
Ty vole ... to uz je trochu moc, ne?
Od kdy je turbo benzin atmosfericka mrdka? Jsem Te nejak nepobral.... 
Napsal: pon 08.12.2003 12:21
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...
mluvim treba vo impreze kombi z roku 97, vobycejny rodiny auto ktery jsi v ty dobe dostal v autosalonu za 1.3mega, s klimou, siti pro psa a podobnejma picovinama, zadnej supersportovni special, ostatne to zadny evo v zakladni verzi neni taky.
Napsal: pon 08.12.2003 12:22
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Od kdy je turbo benzin atmosfericka mrdka? Jsem Te nejak nepobral....
Sorry, nepredpokladal sem be bys vubec kdy mohl mluvit o srovnatelnejch motorech ( jakoze turbo vs turbo ). 
Napsal: pon 08.12.2003 12:22
od darmon
btw jaky dvoulitry benziny s turbem ktery nemaj ani 140kw ????? naky renaulty z roku 86 ?
Napsal: pon 08.12.2003 12:29
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
Sorry, nepredpokladal sem be bys vubec kdy mohl mluvit o srovnatelnejch motorech ( jakoze turbo vs turbo ).
Hele nejsem kokot, naprosto souhlasim stim ze benzinovej motor vzdycky naftovej pojede, ale srovnavame tu naprosto seriovy auta pro nesportovni ridice...
Napsal: pon 08.12.2003 12:30
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Hele nejsem kokot, naprosto souhlasim stim ze benzinovej motor vzdycky naftovej pojede,
Presne to sem chtel slyset 
Napsal: pon 08.12.2003 12:33
od Lukas H.
Originál zaslal darmon
btw jaky dvoulitry benziny s turbem ktery nemaj ani 140kw ????? naky renaulty z roku 86 ?
No nevim, ktera automobilka je jeste dela z tech starsich me napada Fiat, a myslim ze je delali jeste po roce 90...
Napsal: pon 08.12.2003 12:34
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
Presne to sem chtel slyset
Ale tohle je prece jasny od zacatku, jen tu kazdej srovnavame uplne ruzny kary... 
Napsal: pon 08.12.2003 12:48
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
No nevim, ktera automobilka je jeste dela z tech starsich me napada Fiat, a myslim ze je delali jeste po roce 90...
mne jediny auto z prelomu 90tych let s benzinovym turbem co mne z hlavy napadne je 323 mazda, je to 1.8 ma to 190kobyl a 240nm
Napsal: pon 08.12.2003 12:52
od Lukas H.
Jo mas pravdu, ale myslim ze to je 323HB a byl to dvoulitr turbo 4x4... Me napadla Croma, Thema a myslim ze se delala az do 94 a ta tech 140Kw nemela...
Napsal: pon 08.12.2003 12:55
od vir2l
Naco delat race kdyz to stejne rekne hovno... radsi zkuste najit vysledky casu 330i a 330d na nejakem okruhu, me se to zatim najit nepovedlo, ale asi by to bylo zajimave.
A vubec.. zjistete cim jezdi Simir a Gerchan a mate to jasne

Napsal: pon 08.12.2003 12:57
od vir2l
Offtopic, jedine co jsem pri tom hledani nasel je ze v Top Gear motoring survey 2003 je Octavie na 3 miste
http://www.topgear.com/content/features ... y_2003/02/
The cars were judged by rankings in ten categories relating to mechanical, build, electrical and chassis quality, dealer satisfaction and costs.
Tak nejak nechapu

Napsal: pon 08.12.2003 13:00
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
Jo mas pravdu, ale myslim ze to je 323HB a byl to dvoulitr turbo 4x4... Me napadla Croma, Thema a myslim ze se delala az do 94 a ta tech 140Kw nemela...
ja mel namysli 323 GT a GTR, ctyrkolky, u ty jsem si jistej ze to tak je anzto ji ma kamarad, a nedavno mi nabizeli GTR asi za kilo pade a dost vazne se uvazovalo.
Napsal: pon 08.12.2003 13:02
od LOPOLO
Originál zaslal vir2l
Offtopic, jedine co jsem pri tom hledani nasel je ze v Top Gear motoring survey 2003 je Octavie na 3 miste 
http://www.topgear.com/content/features ... y_2003/02/
The cars were judged by rankings in ten categories relating to mechanical, build, electrical and chassis quality, dealer satisfaction and costs.
Tak nejak nechapu
Tam je klicova pravdepodobne cena.
Napsal: pon 08.12.2003 13:18
od Kriznik
tywe, to je neuveritelny co dokazete vyblemstat na takovy veci jako je nafta / benzin
lopolo zacal dost dobrou diskusi, ale 18 stranek uz je vazne trosku moc

... hadat se tu co 20 vterin... proc radsi nezapnete irc a tam si to nevyrikate

Napsal: pon 08.12.2003 13:44
od Baxon
Originál zaslal Lukas H.
Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...
P405 1.9d - 3roky starej (koupenej jako funglovka) prdlá hlava
Laguna - (koupená 2 roky stará) ráno to hulilo a škubalo, vyměnit střiky a žhaviče a bylo to O.K., ale 7tis v prdeli
e34 touring TDS (koupenej jako 4 roky starej serviska 79.000km)
prodával se 118.000km. Maník po mě najel 10.000km a měnil turbo.
e38 TDS - (koupenej jako funglovka) za 4 roky najeto 220.000km a naftový čerpadlo dělalo pá pá - rychle prodat
mladá - Ford Orion 1.8D 80.000km dle servisky - zůstala stát z ničeho nic v zimě ve městě s kámoškama, když jela z nákupů. Zamrzlá voda v palivovým filtru. Oprava asi za 800,- , ale těch starostí.
A6 TDI zatím super, ale něco tam občas klepe. Nějakej střik či co, oprava by stála kolem 15.000,- , ale zatim se to prej nemusí řešit.
s benzínama jsem nikdy takový starosti neměl
hodně dobrý svíčky stojí tak 160,- jinak kolem 100,-
Originál zaslal skautik
ten diesel bude mit porad stejnou spotrebu a otom to je, proto se dieslove motory delaji, ne?
to je pravda, ale moje 520i žere míň jak TDs-ko, který na mě nemá 
Napsal: pon 08.12.2003 13:52
od skautik
Originál zaslal Baxon
to je pravda, ale moje 520i žere míň jak TDs-ko, který na mě nemá
ja teda nevim, ale myslim, ze pri stejnem zp. jizdy bude to tds zrat min 