Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No Arnie tebe už jsem neřešil a nejmenoval vím že máš sice peníze ale žádnej čas tak si počkáš až ti odservisují auto. Měl bys mít dvě e65ky a vždy jednou jezdit a druhá by čekala na servis. Nebo si koupit zánovního superba (chápu že je to podauto) a nic neřešit jen zákl servis jednou za čas.
Spíše obecně. Výměna oleje poctivě 45-60min nepoctivě klidně cca 15-20minut. Rozdíl je jen v tom že nechám olej vytéci kompletně a trvá to trochu déle než doteče poslední zbytek tak to pul hodiny i déle vytéká ven - bohužel.
A rodinu mám taky a 2 děti a klidně jim řeknu v klidu jedeme na dovču/chalupu/výlet a večer když jdou děti spát cca 7-8h si odskočím na hodinku dvě udělat servis. nebo si přivstanu a udělám jej ráno a pak se jede na výlet. Servis myslím tím základní věci jako svíčky, olej, filtry kapaliny apod. nic složitého to bych nechal na servis. Dojdu zpátky domů v 8-9h ráno a muže se jet na výlet jak tu někdo zmiňoval.
Pokud se dělá velký servis něčeho 2x do roka a trvá to pul dne nebo den no tak dva dny v roce holt zabiju 4-8hodin větším servisem což by bylo lepší dát jistě odborníkovi ale mě osobně to třeba baví.
Diagnostika stou si hraju max 30-45minut a to jen některé věci vyčtu nebo smažu chyby atd. navíc pro zábavu. Jinak stačí 15-20min. Nedělám žádné kodování atd.
Není to tak, že by to bylo na pul dne nebo celej den. Tam to jistě je lepší dát odborníkovi nebo do servisu. Pokud neřekne že má čas až za 3měsíce.
A já potřebuji olej ten týden tak proč 30-60min neobětovat a neudělat si to sám.
Svíčky jsou taky na 30-45minut s klasickou gola sadou.
Myslím si že někdo chodí běhat a válí se někde na chatě a pije pivko a leží tam dny nebo čumí na TV na kraviny.
Já raději servis a pak si klidně odpočinu u muziky nebo s kamarády či rodinou.
Až budu důchodce s bolavejma kolenama koupím si nové auto a nebudu řešit servis to je pravda jen odevzdám klíče a hotovo.
A kdo je levej nebo nemá čas žádnej, tak mu nezbyde nic než prostě otravovat i s blbostma servis. Co by si klidně za pul hodinky či hodinku udělal doma sám.
Spíše obecně. Výměna oleje poctivě 45-60min nepoctivě klidně cca 15-20minut. Rozdíl je jen v tom že nechám olej vytéci kompletně a trvá to trochu déle než doteče poslední zbytek tak to pul hodiny i déle vytéká ven - bohužel.
A rodinu mám taky a 2 děti a klidně jim řeknu v klidu jedeme na dovču/chalupu/výlet a večer když jdou děti spát cca 7-8h si odskočím na hodinku dvě udělat servis. nebo si přivstanu a udělám jej ráno a pak se jede na výlet. Servis myslím tím základní věci jako svíčky, olej, filtry kapaliny apod. nic složitého to bych nechal na servis. Dojdu zpátky domů v 8-9h ráno a muže se jet na výlet jak tu někdo zmiňoval.
Pokud se dělá velký servis něčeho 2x do roka a trvá to pul dne nebo den no tak dva dny v roce holt zabiju 4-8hodin větším servisem což by bylo lepší dát jistě odborníkovi ale mě osobně to třeba baví.
Diagnostika stou si hraju max 30-45minut a to jen některé věci vyčtu nebo smažu chyby atd. navíc pro zábavu. Jinak stačí 15-20min. Nedělám žádné kodování atd.
Není to tak, že by to bylo na pul dne nebo celej den. Tam to jistě je lepší dát odborníkovi nebo do servisu. Pokud neřekne že má čas až za 3měsíce.
A já potřebuji olej ten týden tak proč 30-60min neobětovat a neudělat si to sám.
Svíčky jsou taky na 30-45minut s klasickou gola sadou.
Myslím si že někdo chodí běhat a válí se někde na chatě a pije pivko a leží tam dny nebo čumí na TV na kraviny.
Já raději servis a pak si klidně odpočinu u muziky nebo s kamarády či rodinou.
Až budu důchodce s bolavejma kolenama koupím si nové auto a nebudu řešit servis to je pravda jen odevzdám klíče a hotovo.
A kdo je levej nebo nemá čas žádnej, tak mu nezbyde nic než prostě otravovat i s blbostma servis. Co by si klidně za pul hodinky či hodinku udělal doma sám.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
nepotřebuješ dvě sedmy, stačí ti jedná dobrá, jak říkám, moje auto za posledních 100tkm nemělo víc jak dva dny servisu, a jezdí prostě pořád bez nějakýcch problémů. a takových co tady přijedou jednou za rok na 3 denní servis a pak najedou 60k a někde si v servisu (nebo sami) vyměni 2x olej a zas dojedou za rok. ta sedma co jsem ted koupil za 80 je třeba uplně jinde než arnieho sedma, už jen závad je tam asi 1/4 a technický prakticky žadný, žadný špatný VVT apod. a o výbavě se vůbec nebavím a furt to nejde srovnat s mou sedmou kterou sem za 8k koupil i s LPG, s najetýma 150k, ted je tam 270k a pořád to nic nechtělo, i ta vodní pumpa co měla už tehdy trošku vuli má vuli furt stejnou, prostě to jezdí a je to nejspolehlivější auto jaký jsem měl, E38 furt něco chtěla, sice drobnosti,ale E65 fugnuje, za 3,5 roku 1x motorek ostřikovačů (300kč), jedno těsnění pod altík (4k s prací), jeden altík zničenej vlastní vinou (8k), a to je vše, žádná další závada, nespočet vyměnených olejů, nějaky ramena a hardyna při koupi a jinak prostě nic.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozofe, nemusíš být jízlivý, nikde na odiv nic nedávám, tak to sem nepleť.
Jen já dneska přijedu, tak v 21:00 dom, udělám další porci práce a půjdu chrápat, nemám ani tv zaplacenou, není na to čas STB prostě umřelo a už se k tomu nikdo nevrací.
Dnes ráno od 5-6 jsem řešil průser, zítra v 5:00 je plánovanej průser. Takže se těžko hledá volné místo. V neděli vstanu a od 8-11:00 mám hoňku na úpravě systému žádný sranďičky, každý máme volbu chápu, mě nezbývá nic jiného než si to paltit.
Nemehlo nejsem viz ty komforty, filtry do klimy jsem taky měnil sám, jen proto, že se na to servisák vym.... lišty jsem si taky nastříkal, ale stálo mě to 2 dny z 2 roky starý nevybraný dovolený. Imho letos se dovolená nekoná, je potřeba za 14 dnů udělat velkou práci v práci, když všechno stojí a lidi si hrajou na servisáky a chodí za kámošema do hospod, takovej luxus neznám.
Taky jsem svépomocí s otcem postavil celý dům, když jsem měl " blbou práci, takže se nepasuju na ultrakreténa, ale nic není tak jednoduchého, jak se zdá.
Jarax má pravdu v tom, že stačí jedna, ale pořádná to se mě asi hold nepovedlo ani po opravě VVT.....tomu se říká pešek.
Jen já dneska přijedu, tak v 21:00 dom, udělám další porci práce a půjdu chrápat, nemám ani tv zaplacenou, není na to čas STB prostě umřelo a už se k tomu nikdo nevrací.
Dnes ráno od 5-6 jsem řešil průser, zítra v 5:00 je plánovanej průser. Takže se těžko hledá volné místo. V neděli vstanu a od 8-11:00 mám hoňku na úpravě systému žádný sranďičky, každý máme volbu chápu, mě nezbývá nic jiného než si to paltit.
Nemehlo nejsem viz ty komforty, filtry do klimy jsem taky měnil sám, jen proto, že se na to servisák vym.... lišty jsem si taky nastříkal, ale stálo mě to 2 dny z 2 roky starý nevybraný dovolený. Imho letos se dovolená nekoná, je potřeba za 14 dnů udělat velkou práci v práci, když všechno stojí a lidi si hrajou na servisáky a chodí za kámošema do hospod, takovej luxus neznám.
Taky jsem svépomocí s otcem postavil celý dům, když jsem měl " blbou práci, takže se nepasuju na ultrakreténa, ale nic není tak jednoduchého, jak se zdá.
Jarax má pravdu v tom, že stačí jedna, ale pořádná to se mě asi hold nepovedlo ani po opravě VVT.....tomu se říká pešek.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
+1laik píše:Už to tu psal Tanner. Běžný servis pořešíš s Frantou ve stodole a pak nějaký výjeb postavíš třeba Snejkovi, ať se z toho posere a špekuluje týden. To si fakt moc nevydělá.
Já si myslím, že my trotli by jsme měli auto min 1x za rok odstavit a nechat projít, ikdyby měl JEN dofouknout gumy nebo vyměnit olej. Nebo vyčistit klimu
Neni nic snazsiho nez tyhle machry nechat ta auta delat, ne jim jen vozit prusery kdy to servisak "jasne_to_umim" posere na ultimo a obcas se nedivim ze jsou nasrani.
Nehlede na obrovskou vyhodu toho, ze ve finale ta auta znaji do sroubku a vedi, co jim patri.
(U snejka mam podezreni ze ma v hlave nejakou pametovou kartu protoze nechapu, jak si muze u kazdyho auta pamatovat co presne na nem delal.)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
je to tak, musí být nějaký rozumný poměr mezi tím kdy na tom vyděláš a kdy řešíš průser kterej je nerentabilní, teda tady mam jednu takovou X3, ten člověk tu nikdy nebyl na servis, už vím že na tom určitě prodělám, mraky času strávenýho, ale pokud nechci být obyč servisák, tak to prostě vyřeším, neřeknu mu "nejde to, seru na to"
zase máš závadu kterou hledáš měsíc a spravíš za pul hodiny, ale když pak přijede druhej člověk tak to spravíš za pul hodiny za litr, no když je jich 10 tak už sis vydělal na ten měsíc cos to řešil.
ale pokud jde o prachy tak nejlíp se maj ti mechanici co dělaj všechny auta a jen okrajově, prostě je nic nesere, jen jak opice mění nějaký díly co sem jim zdají špatný nebo řeknou že špatný jsou a jedou. neinstalují po nocích diagnostiky ani nestudujou baworácky PDF, a prostě todle ani nejde zaplatit, ani kdybych vydělal 60k měsíčně, tak ti to nezaplatí tu snahu, ale pak máš pár článků ve světě motorů, pár zákazníku tě vychvaluje kudy chudí, jezdí za tebou lidi z jiných států a třeba 500km daleko, a to je moje "výplata" žena na to teda moc neslyší že to je víc jak peníze pro rodinu ale třeba si zvykne
zase máš závadu kterou hledáš měsíc a spravíš za pul hodiny, ale když pak přijede druhej člověk tak to spravíš za pul hodiny za litr, no když je jich 10 tak už sis vydělal na ten měsíc cos to řešil.
ale pokud jde o prachy tak nejlíp se maj ti mechanici co dělaj všechny auta a jen okrajově, prostě je nic nesere, jen jak opice mění nějaký díly co sem jim zdají špatný nebo řeknou že špatný jsou a jedou. neinstalují po nocích diagnostiky ani nestudujou baworácky PDF, a prostě todle ani nejde zaplatit, ani kdybych vydělal 60k měsíčně, tak ti to nezaplatí tu snahu, ale pak máš pár článků ve světě motorů, pár zákazníku tě vychvaluje kudy chudí, jezdí za tebou lidi z jiných států a třeba 500km daleko, a to je moje "výplata" žena na to teda moc neslyší že to je víc jak peníze pro rodinu ale třeba si zvykne

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozof píše:Tady někdo chtěl aby si mohl něco na autě s diag třeba vyčíst či vymazat závady či servis apod.
Ty základy se naučíš lehce. Jen mít diag doma.
Ale kodování to jsem neřešil to je mnohem náročnější.
Opravdu je rozdíl dělat e32 nebo e38 či e65 a výš...tam už je to hodně o znalostech.
jo prave, proto je predstava nejakyho skoleni na hlavu
Proc? Protoze treba i prkotinu chci mit udelanou tak jak se ma a ne to mit blbe a la autorizovany servis, protoze sem vseznalek.Filozof píše: nikdo nechce fušovat do řemesla. Ale proč s každou prkotinou otravovat Snejka a Jaraxe ????
Ano, jasne, kazdej by si mel byt schopnej postavit barak sam, upect si pecivo sam, vytrhnout si stolicku sam, naucit svy deti cizi jazyky sam, sepsat si jakoukoli smlouvu sam, odhadnout cenu nemovitosti sam, vyplnit danova priznani sam, ulovit si maso na steak sam a v neposledni rade si uprist nit na kolovratku sam a udelat si z toho latku a pak si jen usit obleceni. To opravdu musi zvladnout sam kazdy kdo jen trochu chce. Nejakej olej a desky jsou samozrejme bez debat, to musi fakt zvladnout kazdej.Filozof píše: Výměna oleje a desek na autě je dle mě taky prkotina kterou by mohl umět každej kdo se to chce naučit.
Cekani u Snejka a Jaraxe trva mesice?! Co to placas???Filozof píše: Stále říkám nejde o to umět co umí guru ale základní věci i servis. A možná by se ulehčilo i čekání u snejka a jaraxe které trvá měsíce....jen kvuli desítkám lidí co potřebují kraviny řešit a přitom by si mohli sami základní věci udělat a tam jezdit jen na kodování a složitější zásahy či servis.
Pane, nezlobte se na me, ale nemate vy vymrdano v palici? Zaprvy, ti servisaci nejsou nejakej verejnej statek, na kterej mas a priori narok a mel bys byt nasranej, ze cekas, kvuli tem, co prijeli driv (je uplne jedno jakou zavadu maji oni a jakou ty). Zadruhy mi pripada nefer a vychcany si udelat ty jednoduchy veci sam a jim dovezt vrak se srackama co budou resit pul dne za par korun. Jako bonus jim k tomu jeste privezes vlastni dily ne?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
JJ tak nějak. Svíci bych si dovedl nouzově vyměnit. Ale.
Už jsem viděl jednu vystřelenou, nebo naopak ztrhlý závit
, tak zarvaný filtr, že nešel ani hasákem ven, ani šroubovákem prorazit nepomohlo atd.atd. A pak?
JaraXi, prosímtě, mohl by jsi s tím něco udělat? V prdeli bych se viděl a kdyby mě poslal do háje ani bych se nemohl zlobit.
Vybavit si dílnu, na vše vědět utahovací momenty, protože takový utahovací moment PŘIMĚŘENĚ- na ten seru a kundit si auto. Proč?
A ssebou vozím pouze olej, když ho seženu za bonusy bo nevím jestli má zrovna takový.
ND vím prd, jestli od ATE nebo MATE. Takže tak. Haura nedělám, bo jsem zaměstnanec ale servis si dovolit můžu.
Už jsem viděl jednu vystřelenou, nebo naopak ztrhlý závit

JaraXi, prosímtě, mohl by jsi s tím něco udělat? V prdeli bych se viděl a kdyby mě poslal do háje ani bych se nemohl zlobit.
Vybavit si dílnu, na vše vědět utahovací momenty, protože takový utahovací moment PŘIMĚŘENĚ- na ten seru a kundit si auto. Proč?
A ssebou vozím pouze olej, když ho seženu za bonusy bo nevím jestli má zrovna takový.
ND vím prd, jestli od ATE nebo MATE. Takže tak. Haura nedělám, bo jsem zaměstnanec ale servis si dovolit můžu.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
xxxx
2x se mi to poslalo
2x se mi to poslalo

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Arnie - já nejsem jízlivej reagoval jsem na tebe že nemáš čas a stále čekáš na servis auta apod. Tak dvě e65 by byli fajn. Nebo zánovní kus bud superb nebo ta e65 která bude s 80-100tis km stát ranec - pokud bys sehnal ve vysoké výbavě.
Kurevtor: Bez komentáře
Někdy si člověk doma udělá kvalitnější servis jak pruměrnej servis v ČR kde se spěchá.... A nikdo moment nehlídá u výměny oleje apod. Ale tohle nemá cenu vysvětlovat. Stačilo mi vidět třeba jeden nejmenovanej autorizák a blbou výměnu oleje a měl jsem dost....
Jinak jsem zapoměl že ne všichni mají technické vzdělání za což se omlouvám.
A už dost hoši... věnujme se tématu.
Kurevtor: Bez komentáře

Někdy si člověk doma udělá kvalitnější servis jak pruměrnej servis v ČR kde se spěchá.... A nikdo moment nehlídá u výměny oleje apod. Ale tohle nemá cenu vysvětlovat. Stačilo mi vidět třeba jeden nejmenovanej autorizák a blbou výměnu oleje a měl jsem dost....

Jinak jsem zapoměl že ne všichni mají technické vzdělání za což se omlouvám.

A už dost hoši... věnujme se tématu.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
JaraXův přístup obdivuju a nechápu. 

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Toto pochopí jen člověk kterého ta daná práce opravdu baví a naplňuje, pokud chodíš jen vydělat nějaké prachy tak to nepochopíš nikdy. Znám to, takže si tohoto období važte, tady JaraXe moc nevysírejte, ať nejde dělat třeba vývojáře pro BMW.Stepan1 píše:JaraXův přístup obdivuju a nechápu.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
nebo dělat ekologickou likvidaci naftových aut 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
O to se už postará EU Jardo ...navíc ekologicky zlikvidují i benzíny časem ...takže se máme na co těšit ... pak už budeme jen vnukům vyprávět jaké to bylo s V8 - V12 apod....JaraX píše:nebo dělat ekologickou likvidaci naftových aut

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
než bude v česku zákaz benzínu tak si ještě hooodně počkáme a auta na LPG mají většinou vyjímku, vždyt v Německu se s LPG máš jako král. ani dálniční známku nebudem platit. no a stará benzínová auta budou mít ted vyjímku na emise. už se nebudou fyzicky měřit, jen kontrolovat stav systému. viz aktuální číslo světa motorů.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
JaraX má pravdu chalani, ved už senát rozhoduje otom že v mestách budu spoplatnené dieslove auta, ČR skončí s naftou.
Ako v nemecku, rakusku, holandsku atd...
Moja 850Ci z roku 1992 má tu istu emisnú normu ako M5 e60 alebo 760Li alebo uplne nový Rolls Royce.
Napríklad ja nemusím platit "silniční dan" ked mam v autách LPG.
Toto je pokec na milion stránok a debatu jak prasa, ked si to tak zoberem tak ČR je dieslový národ.
Ako v nemecku, rakusku, holandsku atd...
Moja 850Ci z roku 1992 má tu istu emisnú normu ako M5 e60 alebo 760Li alebo uplne nový Rolls Royce.
Napríklad ja nemusím platit "silniční dan" ked mam v autách LPG.
Toto je pokec na milion stránok a debatu jak prasa, ked si to tak zoberem tak ČR je dieslový národ.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To je sice pravda ale němci přednesli v Evr. Parlamentu že by do roku 2030 měli přestat automobilky prodávat auta se spalovacím motorem .
A více propagovat auta na elektřinu. Takže už to pomalu vidím tu podporu u nákupních středisek vznikají výhradní místa pro elektromobily. A bude se to stupnovat.
Jak uvedou daň i na benzín za 5-10let tak to bude mít i benzín spočítané brzo mimo veteránů. Ti se udrží.
Případně daň na výkonné motory protože vypouští přeci více jako třetinové motory o tom se už taky mluvilo, že by se to zavedlo v celé EU. Zatím to tak není ale co bude za pár let netušíme. Jak se zpřísní norma.
A více propagovat auta na elektřinu. Takže už to pomalu vidím tu podporu u nákupních středisek vznikají výhradní místa pro elektromobily. A bude se to stupnovat.
Jak uvedou daň i na benzín za 5-10let tak to bude mít i benzín spočítané brzo mimo veteránů. Ti se udrží.
Případně daň na výkonné motory protože vypouští přeci více jako třetinové motory o tom se už taky mluvilo, že by se to zavedlo v celé EU. Zatím to tak není ale co bude za pár let netušíme. Jak se zpřísní norma.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Pak by teoreticky mohl být únik v LPG. Ten má emise jinde.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Není to tak dávno, co Němci hlásali, že do pár let zruší všechny jaderné elektrárny. Z toho plyne, že v podstatě co hlásají, nemá vůbec žádnou váhu. Jelikož ta fuj špinavá zlá elektřina z jádra jim pro ty planetu zachraňující elektromobily není dost dobrá, budou ji asi vyrábět spalováním uhlí a odpadků.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No ale zase tolik uhlí není, aby mohla jezdit všechna auta na elektřinu. A baterky taky nemají z čeho udělat.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Však já to myslel ironicky. Z těch výhledových plánu na 10, 20 a víc let dopředu mám spíš pocit, že se docela často zapomíná na to, že elektrika neroste na stromech.