kožená palubka se dá vpohodě dodělat...teda pokud nemáš dvoubarevnou...tu jen tak asi neseženeš jetoukawaman píše:Bez nv se obejdeš. Já bych bral radši koženou palubku než nv
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Rovno volaj, neodpise.MartinK píše:Psal jsem o vin už v podvečer. Když zítra nenapíše, zavolám. Pak uvidíme všichni. Ale jinak vepredu kromě masáží je to dělo.
Na tu co posielal JaraX.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
němcum nema cenu psat, skoro nikdy neodepíšou, přes telefon máš vin za 3min
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
je to hezká kombinace, taky jsem už na ni koukal. škoda, že když už má tolik slušné výbavy, tak jí zase ještě dost chybí
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Např.?
Ty o ní víš něco víc?
Ty o ní víš něco víc?
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
...o nic víc, než vy, vycházím jen z popisu od prodejce. já osobně postrádám dynamic drive a ventilované sedačky (ačkoli nevím, co je toto za typ kůže, zda může, nebo ne, mít ventilaci)
kolik musí mít auto najeto reálně, aby volant vypadal takhle:
https://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw ... I/$_20.jpg
prodejce uvádí 340TKm (Bulharsko)
kolik musí mít auto najeto reálně, aby volant vypadal takhle:
https://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw ... I/$_20.jpg
prodejce uvádí 340TKm (Bulharsko)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Na facelift je to malo vybavene. Myslim, ze ani adaptivni tempomat to nema.
Volant ti moc nerekne. Nekdo se poti hodne, nekdo malo. Kamarad privezl pekne Volvo, co melo 110 000 km, volant jako novy, ale manzelka ho prstynkama dodrbala, jako by malo 400 000 km najeto.
Volant ti moc nerekne. Nekdo se poti hodne, nekdo malo. Kamarad privezl pekne Volvo, co melo 110 000 km, volant jako novy, ale manzelka ho prstynkama dodrbala, jako by malo 400 000 km najeto.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Cele dopoledne “volant účastník není dostupný”, tak uvidíme, zda to třeba ještě nebude fake.JaraX píše:němcum nema cenu psat, skoro nikdy neodepíšou, přes telefon máš vin za 3min
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jezisi ta je nadherna, hned bych ji bral.JaraX píše:nevím, přijde mi celkem nudná za ty prachy.
není tato lepší třeba?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =262643014
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Včera jsem s borcem mluvil - VIN slíbil, ze pošle (zatím neposlal), a hlavně říkal, ze je nějaký problém s motorem. Neuměl anglicky, tak ze mi to pošle (taky ještě neposlal). Takže je takové divné. Uvidíme, co se z toho vyklube.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak tohle je opravdu uz konecna ty tvoje uvahyFilozof píše:To je tak těžké se společně sejít a klidně to zaplatit at někdo udělá přednášku s diagnostikou ?
Prostě se veme auto začne se kodovat a testovat jednotlivé členy a moduly a prostě se to těm pár lidem vysvětlí.
Chápu že je to know how na kterém se vydělává ale pokud dá každej na stul nějaké prachy budou spokojeni všichni.
Alespon základní operace s diag se naučí každej.
Kodování je už horší to by se klidně nechalo na další přednášky. Já osobně jsem pro aby se něco takového třeba na srazu BMW udělalo pro vybranou skupinu lidí co o to bude mít zájem.
A jinak ano souhlasím. Pokud tady budou dva přetížení servisáci Jarax a Snejk a nikdo pořádně další je to špatně. V každém regionu je věřím nějakej dobrej servisák a fanda BMW jen se to moc neříká nahlas. Bojí se aby nebyl vytíženej jako tito dva. Tak alespon mohlo bejt 10-15 lidí v ČR a mohlo se to trochu uvolnit u jaraxe a snejka.
Pak by byli všichni spokojení.
Základní servis jako jsou svíčky a čidla a olej případně kotouče a desky a další drobnosti by si měl umět skoro každej udělat doma i před barákem kdekoliv.
No a větší servis už by se nechalo klidně na odborníky.
Az nekdo bude chtit bejt na urovni Snejka/Jaraxe tak holt bude muset par bramoraku rozebrat a slozit a delat to se zajmem, ne jako praci od 9 do 5. Bude se to muset ucit a nabirat zkusenosti a to potrva. Predstava, ze se nekdo zucastni skoleni diagnostiky a za pul dne bude bmw guru v diagnostice nevim no
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kurevtor: Ne šlo jen o základní diagnostiku a to se naučí i cvičená opice. Jde jen o to s někým tu hodinku dvě být.
Já si třeba koupil před x lety diagnostiku na LPG a vše jsem se naučil sám. Sice jen pár základních nastavení ale nastavil jsem si to dobře a rozhodně líp jak servisák co má na to školení. Po jeho zásahu mi auto žralo 14-15L lpg u 525i R6 a po mém zásahu už jsme se pohybovali zase kolem 10 litrů průměr a auto se začlo chovat jak mělo a jezdilo další desítky tisíc km...
Koupil jsem si INPU na svou starou e38 a taky nějaké základní věci se naučil sám. Kdyby mi někdo věnoval hodinku dvě naučím se daleko více.
Ale chápu že někteří jsou omezení a nedokážou toto pochopit, nikdo nechce mít mistry za pár hodin sezení a školení. Šlo o základy které se dají naučit velice rychle.
Já si třeba koupil před x lety diagnostiku na LPG a vše jsem se naučil sám. Sice jen pár základních nastavení ale nastavil jsem si to dobře a rozhodně líp jak servisák co má na to školení. Po jeho zásahu mi auto žralo 14-15L lpg u 525i R6 a po mém zásahu už jsme se pohybovali zase kolem 10 litrů průměr a auto se začlo chovat jak mělo a jezdilo další desítky tisíc km...
Koupil jsem si INPU na svou starou e38 a taky nějaké základní věci se naučil sám. Kdyby mi někdo věnoval hodinku dvě naučím se daleko více.
Ale chápu že někteří jsou omezení a nedokážou toto pochopit, nikdo nechce mít mistry za pár hodin sezení a školení. Šlo o základy které se dají naučit velice rychle.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jenže abys mohl dobře servisovat třeba E65, tak to se nenaučíš ani za rok servisovaní jen E65, a jak píše kurevtor, už vůbec se to nenaučiš jen tak v práci, já třeba skoro každý večer studuju nějaký baworácký PDF, postupy atd.
třeba příklad, v pátek jsem byl v BMW nechat zakazníkovi seřidit ACC, naposled jsem poslal jinyho zakaznika, zaplatil 8k(normalní cena je 2k) a ještě mu řekli že to jeho ACC je nějaky slaby špatně bere auta a kryt seřízovacího šroubu byla zalakovaná, takže to mechanicky vubec nikdo neseřioval, zkoušeli to jen přes diag, pul dne se s tím mrdali a výsledek je 8k vyhozených do kanalu. panovi jsme to nakonec seřidili na silnici naprudko šroubovákem.
ted jsem si řekl že zakazníka už samotnyho poslat nemužu, tak jsem jel s další sedmou já, řekl jsem že požaduju byt u toho. jelikož v noci studuju postupy tak vím jak se to má dělat. v postupu je kontrola tlaku v pneu, to samozřejmě nedělali, tak říkam jeslti nezkontrolujou gumy, že to i psalo nizkej tlak po cestě. proč by jako kontrolovali tlak? oni seřizujou ACC, říkam že to je v postupu. tak se šli podívat a říkaj "no fakt" no a v jedné gumě chyběl 1 bar a v dalších bylo o 0,5 baru víc. mechanik byl šikovnej, ale prostě tím nežije, jde si tam do práce, udělá svoje a jde dom.
pak jsem taky jednoho mechanika v Olomouci naučil s inpou a kodovat. asi za měsíc někomu něco kodoval a a on říká že chtěl jet za JaraXem, načež mu ten mechanik řekl "no jarax to moc neumí, ještě že jste přijel sem" takže se mužu vysrat někoho něco učit, stejně se to pak obrátí proti tobě akorát.
spolupracuju se Snejkem, Brumlou, Luciferem, Pupíkama, to jsou lidi co zavolaj o radu a vždycky i rádi poradí, vím že mě někde nepomlouvaj jak to neumím a ostatní at si naserou. Ani nevíte kolik servisů si jen tak volá o rady, to je furt někdo, ale nikdo už pak zakaznikovi neřekne "JaraX mi poradil", já třeba nemám problém lidem říct "no snejk mi poradil"
na to abys byl dobrej si prostě tu sedmu musíš koupit, do šroubku rozebrat a složit. a sedma je prostě takovej ten vrchol, tam je všeho nejvíc,ta tě naučí dělat jiné modely, to už je jen ořezané a zlevněná sedma, ale na trojce se nic nenaučíš.
třeba příklad, v pátek jsem byl v BMW nechat zakazníkovi seřidit ACC, naposled jsem poslal jinyho zakaznika, zaplatil 8k(normalní cena je 2k) a ještě mu řekli že to jeho ACC je nějaky slaby špatně bere auta a kryt seřízovacího šroubu byla zalakovaná, takže to mechanicky vubec nikdo neseřioval, zkoušeli to jen přes diag, pul dne se s tím mrdali a výsledek je 8k vyhozených do kanalu. panovi jsme to nakonec seřidili na silnici naprudko šroubovákem.
ted jsem si řekl že zakazníka už samotnyho poslat nemužu, tak jsem jel s další sedmou já, řekl jsem že požaduju byt u toho. jelikož v noci studuju postupy tak vím jak se to má dělat. v postupu je kontrola tlaku v pneu, to samozřejmě nedělali, tak říkam jeslti nezkontrolujou gumy, že to i psalo nizkej tlak po cestě. proč by jako kontrolovali tlak? oni seřizujou ACC, říkam že to je v postupu. tak se šli podívat a říkaj "no fakt" no a v jedné gumě chyběl 1 bar a v dalších bylo o 0,5 baru víc. mechanik byl šikovnej, ale prostě tím nežije, jde si tam do práce, udělá svoje a jde dom.
pak jsem taky jednoho mechanika v Olomouci naučil s inpou a kodovat. asi za měsíc někomu něco kodoval a a on říká že chtěl jet za JaraXem, načež mu ten mechanik řekl "no jarax to moc neumí, ještě že jste přijel sem" takže se mužu vysrat někoho něco učit, stejně se to pak obrátí proti tobě akorát.
spolupracuju se Snejkem, Brumlou, Luciferem, Pupíkama, to jsou lidi co zavolaj o radu a vždycky i rádi poradí, vím že mě někde nepomlouvaj jak to neumím a ostatní at si naserou. Ani nevíte kolik servisů si jen tak volá o rady, to je furt někdo, ale nikdo už pak zakaznikovi neřekne "JaraX mi poradil", já třeba nemám problém lidem říct "no snejk mi poradil"
na to abys byl dobrej si prostě tu sedmu musíš koupit, do šroubku rozebrat a složit. a sedma je prostě takovej ten vrchol, tam je všeho nejvíc,ta tě naučí dělat jiné modely, to už je jen ořezané a zlevněná sedma, ale na trojce se nic nenaučíš.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jo s tema postupama to znam. I kdyz delas geometrii, tak bys mel zkontrolovat, (podvozek), tlak v pneumatikach, rozlozit zateze. Jenze tohle dela malokdo. Nevim jak u niva, jestli i vysku podvozku. Jestli se ti to spravne dofukuje.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ano jsem docela omezenej a tak nedokazu pochopit, ze by se mistr sveho oboru delil o sve knowhow a zkusenosti s nekym, kdo chce nalejvarnu u piva za dve hodiny a jeste by pak pravdepodobne chtel diplom s podpisem mistra a financni garanci.Filozof píše:Ale chápu že někteří jsou omezení a nedokážou toto pochopit, nikdo nechce mít mistry za pár hodin sezení a školení. Šlo o základy které se dají naučit velice rychle.
Ne nadarmo se rika, ze kdo nic neumi uci. Proc by si mel mistr vychovat svou konkurenci?
Zaklad, kterej jsem se naucil ja - kdyz tomu nerozumis tak to nech zkusenemu a neser se mu do remesla
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tady někdo chtěl aby si mohl něco na autě s diag třeba vyčíst či vymazat závady či servis apod.
Ty základy se naučíš lehce. Jen mít diag doma.
Ale kodování to jsem neřešil to je mnohem náročnější.
Opravdu je rozdíl dělat e32 nebo e38 či e65 a výš...tam už je to hodně o znalostech.
nikdo nechce fušovat do řemesla. Ale proč s každou prkotinou otravovat Snejka a Jaraxe ????
Výměna oleje a desek na autě je dle mě taky prkotina kterou by mohl umět každej kdo se to chce naučit.
Stále říkám nejde o to umět co umí guru ale základní věci i servis. A možná by se ulehčilo i čekání u snejka a jaraxe které trvá měsíce....jen kvuli desítkám lidí co potřebují kraviny řešit a přitom by si mohli sami základní věci udělat a tam jezdit jen na kodování a složitější zásahy či servis.
Ty základy se naučíš lehce. Jen mít diag doma.
Ale kodování to jsem neřešil to je mnohem náročnější.
Opravdu je rozdíl dělat e32 nebo e38 či e65 a výš...tam už je to hodně o znalostech.
nikdo nechce fušovat do řemesla. Ale proč s každou prkotinou otravovat Snejka a Jaraxe ????
Výměna oleje a desek na autě je dle mě taky prkotina kterou by mohl umět každej kdo se to chce naučit.
Stále říkám nejde o to umět co umí guru ale základní věci i servis. A možná by se ulehčilo i čekání u snejka a jaraxe které trvá měsíce....jen kvuli desítkám lidí co potřebují kraviny řešit a přitom by si mohli sami základní věci udělat a tam jezdit jen na kodování a složitější zásahy či servis.
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Úplně žasnu, jaký problémy, Filosofe řešíš. Co rozhodování nechat na dotyčných? Občas se i specialista rád povrtá v nečem jednodušším, u čeho může vypustit.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Už to tu psal Tanner. Běžný servis pořešíš s Frantou ve stodole a pak nějaký výjeb postavíš třeba Snejkovi, ať se z toho posere a špekuluje týden. To si fakt moc nevydělá.
Já si myslím, že my trotli by jsme měli auto min 1x za rok odstavit a nechat projít, ikdyby měl JEN dofouknout gumy nebo vyměnit olej. Nebo vyčistit klimu
Anebo mi řekne, udělej si to sám, nic na tom není, podrž 2vteřiny tlačítko atd.
Já si myslím, že my trotli by jsme měli auto min 1x za rok odstavit a nechat projít, ikdyby měl JEN dofouknout gumy nebo vyměnit olej. Nebo vyčistit klimu
Anebo mi řekne, udělej si to sám, nic na tom není, podrž 2vteřiny tlačítko atd.
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozof:
Já ti nevím, na Feldě jsem měnil desky i kotouče/termostat a ted ? Ne nemenim nemam na to čas, kam mám potom odnést olej vylejt do záhonku ?
Prostě radší strávím v práci víc času a nechám i ty brzdy někomu a olej kdo to umí. Prostě já nevidím krom umývání auta a teda měnění komfortu v autě
proč bych to měl dělat já, když na to nemám ani čas.
Ty, jako v sobotu řekneš milá rodino dneksa ne, budu dělat celej den brzdy budu nadávat a budu zasranej od šmíru ? Jo a příští neděli se na výlet nejede dělá se olej !
Rozumím, že někdo to má jako koníček, ale já osobně teda bych byl rád, kdyby mě právě ty brzdy a olej měnil Snejk/Jarax
Laik: máš pravdu, tvůj přístup se mě líbí.
Já ti nevím, na Feldě jsem měnil desky i kotouče/termostat a ted ? Ne nemenim nemam na to čas, kam mám potom odnést olej vylejt do záhonku ?
Prostě radší strávím v práci víc času a nechám i ty brzdy někomu a olej kdo to umí. Prostě já nevidím krom umývání auta a teda měnění komfortu v autě
Ty, jako v sobotu řekneš milá rodino dneksa ne, budu dělat celej den brzdy budu nadávat a budu zasranej od šmíru ? Jo a příští neděli se na výlet nejede dělá se olej !
Rozumím, že někdo to má jako koníček, ale já osobně teda bych byl rád, kdyby mě právě ty brzdy a olej měnil Snejk/Jarax
Laik: máš pravdu, tvůj přístup se mě líbí.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozof: ono ano mozno su hovadiny co by zvladol aj nie vylozene odbornik ako pises olej....ale proste niekto ako napr ja proste nie typ co by sa do toho pustal, mozno by som to spravil potom riesil to som malo zatiahol tam tece to tam hento, zabijem s tym neviem kolko casu a spravim to na hovno, preto si radsej zaplatim a dam to niekomu spravit kto s tym strati desatinu casu a spravi to poriadne lebo vie co robi a nepozera si na youtube kurna jak na to vyskusam, a hlavne nemam na to cas skusat a kurvit....len je niekedy problem sak tomu co tomu rozumie dostat sa to je ten kamen urazu:)
