máš delší rozvor a z toho pramenící výhody a nevýhody. Stabilita na úkor ovladatelnosti, longstory short.
Mimochodem, třeba v F01 je problém, pokud máš dítě v autosedačce, které ale ještě neohybá nohy dolů. Podrážkama ti neskutečně zajebe opěradla zezadu, případně i poškodí. V longu problém není.
Bureš má jako své soukromé auto dlouhodobě GL(S)63, agrofertí A8 s VRZem natvrdo a Monča Panameru. Vzhledem k jeho vazbám na rusáky se preferenci Merglu nelze divit
Jinak tu preferenci Audi u "bohatých" lidí přičítám tomu, že koncern prostě funguje. Cokoliv od Oktavie po A8 je navržený tak, aby to nikoho nenasralo, všechny čudlíky byly tam, kde mají bejt, v servisu mají vždycky všechno skladem, v autorizácích tě nenaserou hned mezi dveřma (příbuzní vystřídali spoustu drahých aut, ale servis výhradně v A, v Čechách tě akorát naserou a něco zkurví, na MB Chodov jsem se jednou cítil jak ve Volným pádu, no kdo na to má čas, ikdyž pro nás je Praha dál než Vídeň) na ceně to nepadá o nic hůř než zbytek německého trojlístku, načítají se ti slevy pro velkoodběratele i s dalšíma koncernovýma prdítkama co máš pro zaměstnance...
Je potřeba si uvědomit, že většina lidí, co "skupujou bytový domy", nejsou fandové do aut a neměli M3 E30 na plakátu v pokojíčku a tak jsou jim ty auta tak nějak u prdele, protože 200 po dálnici to jede všechno a koncern viz výše...
Jasně, JaraX řekne, že A8 D3 se napíču servisuje, že oproti E65 má nahovno infotainment, že unifikace dílů s Fábií (tohle zrovna nechápu, proč někomu vadí, já v žádným autě interiér neošmatávám, jak tvrdou mám palubovku fakt netuším). Ale to nejsou problémy, který první kupec řeší, viz výše. Kdybych lovil v tomhle sektoru, vezmu taky E65, už jenom proto, že Audi nemá žádné vyhlášené servisáky, jako je Snejk a JaraX.
A než zas dostanu mrdku, že si mám jít na VW fórum. Tak ne, mám rád bramboráčky, další auto bude na 95% bramborák. Sice ještě nevím, jestli novej nebo ojetej, ale bude to bramborák
