Nehledej za tím hlubší smysl než "kupní" cenu a na ni navázané mimosmluvní plnění. Můžeš si být víceméně jistý, že životnost, spolehlivost a servisní náklady tahle parta lidí u služebních aut neřeší.Vlasta píše:Co jsem včera koukal, tak i pan premiér (už ne v demisi), vyměnil čtyři kroužky pro teploušky za BMW
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Je to spis hlavne o reklame, audi bylo odjakziva proslule luxusem, ale BMW sportovnim stylem.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jaris330D: Pokud je ti (pod) třicet
, vnímáš to jako odjakživa
V době BMW 501/502 "barokního anděla", v padesátých letech 20. století, bylo Audi odložená značka a moderní historii píše až od konce let šedesátých.


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
....to budou asi časy červených vrtulek emw a pak modrých bmw?
mám zafixováno, že servis A8 bude o hodně dražší než na 7er (aspoň u ročníků okolo 2005)
Kdysi jsem audi chtěl (A6), ale mechanici mě přemluvili do Passata. Nelitoval jsem.
Před dvěma lety jsem pokukoval po Phaetonovi 4.2i ale když jsem viděl mladýmu několik let ve vlastnictví BMW 36,39,65 a že to furt jede a není to zas tak strašný na servis a že to zase tolik nežere, tak jsem se odhodlal také do BMW. Chtěl jsem SUV a od VW Tuareg měl mizernou recenzi.
Dnes můžu říct, že mám asi větší radost z 53 než z Phaetona, ve kterým jsem tedy neseděl, tak nechci pomlouvat. Třeba je dobrý???
Takže jsem vlastně emigrant od VW a od ropy.
mám zafixováno, že servis A8 bude o hodně dražší než na 7er (aspoň u ročníků okolo 2005)
Kdysi jsem audi chtěl (A6), ale mechanici mě přemluvili do Passata. Nelitoval jsem.
Před dvěma lety jsem pokukoval po Phaetonovi 4.2i ale když jsem viděl mladýmu několik let ve vlastnictví BMW 36,39,65 a že to furt jede a není to zas tak strašný na servis a že to zase tolik nežere, tak jsem se odhodlal také do BMW. Chtěl jsem SUV a od VW Tuareg měl mizernou recenzi.
Dnes můžu říct, že mám asi větší radost z 53 než z Phaetona, ve kterým jsem tedy neseděl, tak nechci pomlouvat. Třeba je dobrý???
Takže jsem vlastně emigrant od VW a od ropy.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Když jsem koukal po sedmě, zaměřoval jsem se jen na Long, ale když nad tím přemýšlím tak proč vlastně?
Co víc mi nabídne Long když pominu prostor který ani nevyužiju.
Jde mi o to, že tím Longem hrozně zužuju výběr.
Co víc mi nabídne Long když pominu prostor který ani nevyužiju.
Jde mi o to, že tím Longem hrozně zužuju výběr.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
máš delší rozvor a z toho pramenící výhody a nevýhody. Stabilita na úkor ovladatelnosti, longstory short.
Mimochodem, třeba v F01 je problém, pokud máš dítě v autosedačce, které ale ještě neohybá nohy dolů. Podrážkama ti neskutečně zajebe opěradla zezadu, případně i poškodí. V longu problém není.
Bureš má jako své soukromé auto dlouhodobě GL(S)63, agrofertí A8 s VRZem natvrdo a Monča Panameru. Vzhledem k jeho vazbám na rusáky se preferenci Merglu nelze divit
Jinak tu preferenci Audi u "bohatých" lidí přičítám tomu, že koncern prostě funguje. Cokoliv od Oktavie po A8 je navržený tak, aby to nikoho nenasralo, všechny čudlíky byly tam, kde mají bejt, v servisu mají vždycky všechno skladem, v autorizácích tě nenaserou hned mezi dveřma (příbuzní vystřídali spoustu drahých aut, ale servis výhradně v A, v Čechách tě akorát naserou a něco zkurví, na MB Chodov jsem se jednou cítil jak ve Volným pádu, no kdo na to má čas, ikdyž pro nás je Praha dál než Vídeň) na ceně to nepadá o nic hůř než zbytek německého trojlístku, načítají se ti slevy pro velkoodběratele i s dalšíma koncernovýma prdítkama co máš pro zaměstnance...
Je potřeba si uvědomit, že většina lidí, co "skupujou bytový domy", nejsou fandové do aut a neměli M3 E30 na plakátu v pokojíčku a tak jsou jim ty auta tak nějak u prdele, protože 200 po dálnici to jede všechno a koncern viz výše...
Jasně, JaraX řekne, že A8 D3 se napíču servisuje, že oproti E65 má nahovno infotainment, že unifikace dílů s Fábií (tohle zrovna nechápu, proč někomu vadí, já v žádným autě interiér neošmatávám, jak tvrdou mám palubovku fakt netuším). Ale to nejsou problémy, který první kupec řeší, viz výše. Kdybych lovil v tomhle sektoru, vezmu taky E65, už jenom proto, že Audi nemá žádné vyhlášené servisáky, jako je Snejk a JaraX.
A než zas dostanu mrdku, že si mám jít na VW fórum. Tak ne, mám rád bramboráčky, další auto bude na 95% bramborák. Sice ještě nevím, jestli novej nebo ojetej, ale bude to bramborák
Mimochodem, třeba v F01 je problém, pokud máš dítě v autosedačce, které ale ještě neohybá nohy dolů. Podrážkama ti neskutečně zajebe opěradla zezadu, případně i poškodí. V longu problém není.
Bureš má jako své soukromé auto dlouhodobě GL(S)63, agrofertí A8 s VRZem natvrdo a Monča Panameru. Vzhledem k jeho vazbám na rusáky se preferenci Merglu nelze divit

Jinak tu preferenci Audi u "bohatých" lidí přičítám tomu, že koncern prostě funguje. Cokoliv od Oktavie po A8 je navržený tak, aby to nikoho nenasralo, všechny čudlíky byly tam, kde mají bejt, v servisu mají vždycky všechno skladem, v autorizácích tě nenaserou hned mezi dveřma (příbuzní vystřídali spoustu drahých aut, ale servis výhradně v A, v Čechách tě akorát naserou a něco zkurví, na MB Chodov jsem se jednou cítil jak ve Volným pádu, no kdo na to má čas, ikdyž pro nás je Praha dál než Vídeň) na ceně to nepadá o nic hůř než zbytek německého trojlístku, načítají se ti slevy pro velkoodběratele i s dalšíma koncernovýma prdítkama co máš pro zaměstnance...
Je potřeba si uvědomit, že většina lidí, co "skupujou bytový domy", nejsou fandové do aut a neměli M3 E30 na plakátu v pokojíčku a tak jsou jim ty auta tak nějak u prdele, protože 200 po dálnici to jede všechno a koncern viz výše...
Jasně, JaraX řekne, že A8 D3 se napíču servisuje, že oproti E65 má nahovno infotainment, že unifikace dílů s Fábií (tohle zrovna nechápu, proč někomu vadí, já v žádným autě interiér neošmatávám, jak tvrdou mám palubovku fakt netuším). Ale to nejsou problémy, který první kupec řeší, viz výše. Kdybych lovil v tomhle sektoru, vezmu taky E65, už jenom proto, že Audi nemá žádné vyhlášené servisáky, jako je Snejk a JaraX.
A než zas dostanu mrdku, že si mám jít na VW fórum. Tak ne, mám rád bramboráčky, další auto bude na 95% bramborák. Sice ještě nevím, jestli novej nebo ojetej, ale bude to bramborák

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
On nic nevymenil, to neni zmena z poslednich dni, pokud se nepletu tak to zacal uz Chovanec. Nejdriv BMW zapujcilo z nepochopitelnych duvodu zdarma tu i8, kterou rozstipal sef hradniho protokoluVlasta píše:Co jsem včera koukal, tak i pan premiér (už ne v demisi), vyměnil čtyři kroužky pro teploušky za BMW


Pan ministr Chovanec to s autama vubec umel. Nejdriv si koupil byt pod cenou od pana Dalbycha a pak cirou nahodou ziskal autosalon Dalbych zakazku na dodani dvou pancerovanych limuzin, ktere policie koupila. Divne, ne? Kdyz pancerovany auto tak je prece jasna volba bmw-audi-mergl pripadne RR sentinel. No jo, jenze vite co rozhodlo? Autosalon pana Dalbycha byl schopen dodat auta nejrychleji. Pancerovanych Jagu se totiz prodava tolik, ze mit dva na sklade pro sichr je v podstate nutnost. K zadnemu ovlivneni vyberoveho rizeni nebo nedej boze korupci ale rozhodne nedoslo a ta castka taky nesouhlasi.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Stejnej vtípek bylo, když se na Passaty R36 čekalo i půl roku, ale PČR je měla už 2 měsíce po vyhlášení výsledků výběrka i s tou měřící technikou 
*daJbych btw

*daJbych btw

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
prostě jak říká bureš....Nekecáme...makáme 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Nabidne ti pocit profesionalniho ridice limuziny s bilou mlynarskou capkou na palici. Dale ti nabidne hnusnej design pri pohledu na auto z boku, protoze to auto v longu vypada jako bageta. A v neposledni rade ti nabidne horsi parkovaci moznosti ve meste.Travison píše:Když jsem koukal po sedmě, zaměřoval jsem se jen na Long, ale když nad tím přemýšlím tak proč vlastně?
Co víc mi nabídne Long když pominu prostor který ani nevyužiju.
Jde mi o to, že tím Longem hrozně zužuju výběr.
Ja kdyz hledal sedmicku tak jsem naopak chtel pouze tu kinder verzi. Pokud ale budes nekoho vozit vzadu tak ber longa. Normal verze ma vzadu min mista nez skoda octavia

Stepan: sorry, ano dajbych. A sorry ale co je vrz natvrdo?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Chovanec kupoval od bejvalyho tchana ted barak. Co mi popisoval bejvalej ty diskuse, tak to bude normalni blb. A ten Dajbych tam ma i docela pekny Rangerovery, kdyz jedu kolem



Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak po 105te.
krátká
- sportovnější, ostřejší,
- méně tlumí nerovnosti,
- méně stabilní
- méně místa na zadních sedačkách
- obvykle méně výbavy
- lepší parkování
long
- pohodlnější (i pro řidiče)
- lépe tlumí nerovnosti
- stabilnější
- není tak sportovní, limit toho auta je o něco níž než u krátké
- hodně místa na zadních seačkách
- obvykle více výbavy
ten rozdíl v rozvoru prostě dělá hodně.
pokud někdo jezdí tak nějak do 150kmh okresky, tak je pro něj spíš long, ale mám pána co furt lítá okresky 200kmh a proto toho long určo není.
krátká
- sportovnější, ostřejší,
- méně tlumí nerovnosti,
- méně stabilní
- méně místa na zadních sedačkách
- obvykle méně výbavy
- lepší parkování
long
- pohodlnější (i pro řidiče)
- lépe tlumí nerovnosti
- stabilnější
- není tak sportovní, limit toho auta je o něco níž než u krátké
- hodně místa na zadních seačkách
- obvykle více výbavy
ten rozdíl v rozvoru prostě dělá hodně.
pokud někdo jezdí tak nějak do 150kmh okresky, tak je pro něj spíš long, ale mám pána co furt lítá okresky 200kmh a proto toho long určo není.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Díky Jarax, v tom případě když najdu pro mě dostatečně vybavenou krátkou tak i ta mi bude stačit.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mne se prave libi, jak je long dlouhy a jelikoz longu je min, tak si i drzi vetsi poptavku.
. Navic jsem si sedmu koupil kvuli pohodli. A kdyz nekoho vezu, tak nehodlam poslouchat ty keci, ze je to velky a vzadu min mista nez v Passatu
.


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já bych chtěl aspoň jednou v životě vidět osobně člověka co s jakoukoliv 7er "lítá" okresky 200, nebo i 150. Asi bude žít na místě, kde mají okresní zatáčky poloměr zeměkoule (pravděpodobně PardubickoJaraX píše:pokud někdo jezdí tak nějak do 150kmh okresky, tak je pro něj spíš long, ale mám pána co furt lítá okresky 200kmh a proto toho long určo není.

Normální okresky se takto nedají lítat ani se stroji k tomu určenými, natož s dvoutunovou parodií na sportovní auto.
Komfort 7er je určitě bezkonkureční, ale proboha nedělejte z toho überauto

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ale daji Jarax je toho dukazem
Jinak Parsubicko tam se da jet kdekoliv daleko vic. Kazdej blbec v rozpadenym aute me na rychlostce do HK musi prdjizdet.
Ono to je mehrwagen sam sis odpovedel, Nemci nerikaji auto
to ma pouze volk, jako to je presne ono TO auto. Normalni clvek rekne wagen, to jen tak na okraj.

Jinak Parsubicko tam se da jet kdekoliv daleko vic. Kazdej blbec v rozpadenym aute me na rychlostce do HK musi prdjizdet.
Ono to je mehrwagen sam sis odpovedel, Nemci nerikaji auto

Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pát 08.06.2018 08:47, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hoody: domluvím ti svezení, není problem
Arnie: ten člověk jezdí ještě mnohem rychleji než já a ty sám mužeš popsat co se dá se sedmou dělat. a to jsem jel pomalu
já jsem taky nepsal že lítá 200 do zatáčky, i když do některých skoro rovných jo, ale prostě když jede okresku tak tam má velmi často 200, já jsem taky jel na okresce 290 s M6,
Arnie: ten člověk jezdí ještě mnohem rychleji než já a ty sám mužeš popsat co se dá se sedmou dělat. a to jsem jel pomalu
já jsem taky nepsal že lítá 200 do zatáčky, i když do některých skoro rovných jo, ale prostě když jede okresku tak tam má velmi často 200, já jsem taky jel na okresce 290 s M6,
Naposledy upravil(a) JaraX dne pát 08.06.2018 08:55, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jako jo je uplne uprde... zda to je rozmlacena uzka okreska v12 si tam s 200 vytre svoji arš.
Jen doplnim ono na te spatne slinici strasne udela ten podvozek Edc/DD to si myslim je asi to kouzlo + teda ridic, pac ja teda ne
Jen doplnim ono na te spatne slinici strasne udela ten podvozek Edc/DD to si myslim je asi to kouzlo + teda ridic, pac ja teda ne

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Arnie, proč po špatné silnici hnát auto, abych to rozšaloval.
Teď jsem vezl od JaraXe auto, mladý mě vedl do Olomouce na fest a abych se tam neztratil, musel jsem se ho držet.
Okolo Štěpánova krááásná cesta, jel jsem já kloboučkář chvilkama 180 s X5, o hubu to nebylo a na doraz taky ne, nemám DD, nemám EDC a neměl jsem s tím problém. V zatáčce přibrzdím víc než JaraX.
Teď jsem vezl od JaraXe auto, mladý mě vedl do Olomouce na fest a abych se tam neztratil, musel jsem se ho držet.
Okolo Štěpánova krááásná cesta, jel jsem já kloboučkář chvilkama 180 s X5, o hubu to nebylo a na doraz taky ne, nemám DD, nemám EDC a neměl jsem s tím problém. V zatáčce přibrzdím víc než JaraX.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hoody, fakt by ses mel svest. V pondeli jsem k Jaraxovi vezl sveho jezevcika a tata za mnou jel s Golfem V. U Jaraxe jsou ty cesty ne uplne v TOP kvalite a jelikoz jsem nejel po dalnici, tak jsem musel jet podle navigace, ktera nerozlisuje stav silnic. Tata na tech horsich silnicich hodne zpomalil a ja jel podle neho. Az kdyz jsem jel s Golfem domu, tak jsem pochopil proc. Proste to bylo o zuby, jak to skakalo. Se sedmou bych tam jel klidne 150 km/h. S Golfem sotva 80 km/h. A nevim jestli mas DD v E60, ale ten te v zatackach taky hodne podrzi. Pak te uz zradi jedine gumy.
A to mam v sedme neco na predku spatny. Dovezl jsem to Jaraxovi, protoze me uz nebavi to davat nekomu, kdo kdyz hleda zavadu, tak praktikuje pokus omyl. Vymeni ti tlumice a jeee, tim to nebylo, tak rizeni jeee, taky nee. Pak zjisti, ze byla vadny silentblok na motoru a jak to hupsalo, tak narazel motor do kastle. Uz jsem taky zazil a odpoved znela, aspon to mas vse nove
.
A to mam v sedme neco na predku spatny. Dovezl jsem to Jaraxovi, protoze me uz nebavi to davat nekomu, kdo kdyz hleda zavadu, tak praktikuje pokus omyl. Vymeni ti tlumice a jeee, tim to nebylo, tak rizeni jeee, taky nee. Pak zjisti, ze byla vadny silentblok na motoru a jak to hupsalo, tak narazel motor do kastle. Uz jsem taky zazil a odpoved znela, aspon to mas vse nove
