Já tedy za 12 nejezdím, ale ať dělám co dělám s tím autem tak jezdit nedokážu. Mám na kilometr 2,16 kč a při benálu 4,73 nájezd za 2019 31.000 zbytek snad zvládneš spočítat sám a pokud Ti i tak vyjde potřebný nájezd 160tis tak se vrať do školy, kup kolo, jelikož jsi stále dítě a auto si nezasloužíš.ettore píše:No pokud jezdíte s LPG kilometr za 2Kč tak bych musel ročně najezdit 160.000 km na LPG, abych měl úsporu jako vlastnemec.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Poměrně jednoduchým matematickým výpočtem bys zjistil, že jsem porovnával LPG s jinou motorizací. V tvém případě bohužel návrat do školy a to ani zvláštní, nepomůže, protože jak jedno přísloví říká, komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Pořiď si dřevěné počítadlo a procvičuj se v matematice alespoň do stovky.
https://www.mall.cz/drevene-didakticke- ... -pocitadlo
Pro ty pomalejší vysvětlení přísloví zde:
https://www.mojecestina.cz/article/2017 ... va-apatyka
https://www.mall.cz/drevene-didakticke- ... -pocitadlo
Pro ty pomalejší vysvětlení přísloví zde:
https://www.mojecestina.cz/article/2017 ... va-apatyka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nedelej to tomu autu... Kdyz to umis utahnout, nech to tak, jak to je.Vanessa_CZ píše:Revize, garaze, 2xemise neresim. Resim zda si mam nechat rozyebat auto... A to se mi zatim moc nechce...
Za tech 12 jezdi kdejaka pastika. I ten 3litr d kdyz je v peru tak sosa tech 12. Primovstriky to samy. Nikoho nesoudim ta cena za plnou plynu je lakava, ale proste mi to nesedi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Vlasnemec, ale pokud jezdis 150km denne tak asi ne po meste ne? Tak pak ta spotreba na dalky je uplne prece jinde.
Matizu neboj neudelam.
ono to zase takova hruza neni.
Matizu neboj neudelam.

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Amenmatiz píše:Nedelej to tomu autu... Kdyz to umis utahnout, nech to tak, jak to je.Vanessa_CZ píše:Revize, garaze, 2xemise neresim. Resim zda si mam nechat rozyebat auto... A to se mi zatim moc nechce...
Za tech 12 jezdi kdejaka pastika. I ten 3litr d kdyz je v peru tak sosa tech 12. Primovstriky to samy. Nikoho nesoudim ta cena za plnou plynu je lakava, ale proste mi to nesedi...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já lpg taky moc nemusim ale kdybych měl jezdit s V8 daily tak bez lpg by to byla zbytecna financni zatez
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
možná by stačilo nebyt uplně trouba a nebo to dát do servisu, a nedělat vědu ze servisu na hodinu.
prostě není třeba s tím dělat vědu, zespodu auta se povolí dvě matičky, v kufru se sundá víčko nádrže, odpojí dvě hadice a jeden konektor, nádrž se vyhodí, tadle nádrž váží cca 50-60kg plná, takže pohoda. vysune se baterka doboku, nasudenu druhá. kompletace, odjezd. není třeba se s tím trápit.
to jestli chce někdo jezdit na LPG nebo ne, je každýho věc, já v tom vidím usporu 2kč km při stejné motorizaci, a i 745d která žere 10 je pro mě horší motorizace než 745i a 750i, ale srovnávat 730d s 750i mi nepřijde na místě.
pro mě to je roční uspora přes 100tč, navíc nemusím platit silniční daň, což při počtu aut co mám už taky něco udělá. v DE nejspíš nebudu muset platit dálniční známku, auto je ekologičtější atd.
prostě není třeba s tím dělat vědu, zespodu auta se povolí dvě matičky, v kufru se sundá víčko nádrže, odpojí dvě hadice a jeden konektor, nádrž se vyhodí, tadle nádrž váží cca 50-60kg plná, takže pohoda. vysune se baterka doboku, nasudenu druhá. kompletace, odjezd. není třeba se s tím trápit.
to jestli chce někdo jezdit na LPG nebo ne, je každýho věc, já v tom vidím usporu 2kč km při stejné motorizaci, a i 745d která žere 10 je pro mě horší motorizace než 745i a 750i, ale srovnávat 730d s 750i mi nepřijde na místě.
pro mě to je roční uspora přes 100tč, navíc nemusím platit silniční daň, což při počtu aut co mám už taky něco udělá. v DE nejspíš nebudu muset platit dálniční známku, auto je ekologičtější atd.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Mě se líbí, jak vždycky když má někdo jednou za rok na klubu problém díky LPG, klasický nemá rezervu nebo mění baterku, tak se seběhne parta diletantů a jeden přez druhého hází přízpějvky jako - ještě že jsem to tam před pěti lety nedal a neušetřil 200k na benzínu, ještě bych musel vytahovat nádrž při výměně baterky. Ještě že nemám plyn ale mám svoji rezervu, kterou jsem teda osum let nepoužil a beztak v ní ani není tlak, ale jsem rád že ji tam mám a až srazím v noci prase v lese, určitě mi ta rezerva pomůže..
To těm lidem s plynem tak závidíte nebo co? Však si to tam můžete nechat udělat taky.
To těm lidem s plynem tak závidíte nebo co? Však si to tam můžete nechat udělat taky.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
já jsem třeba chtěl E90, a nebo M5, bohužel jsem zjistil že nemají ty auta rezervu, a auto bez rezervy je přece nahovnoTANN3R píše: Ještě že nemám plyn ale mám svoji rezervu,







-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
No, to nedam... 60kg z kufru nevytahnu to bych se posral. Necham tu kurvu shnit, nejspis v ni neco i odeslo, vcera jsem ji nabil natolik ze sla nastartovat, odpojil minus a ze dneska zmerim. Tak se k tomu v jedenact dokopu, nahodim merak a jdu do prdele. Za hodinu a pul se zajdu podivat a ejhle, klidak 2,5A, Rikam si fajn, neco se zesralo. Taky ze jo, nejde mi cely most a na baterce 8,5V. Takze parada, doufam ze mi tim vybitim umrelo ask nebo logic nebo changer, to jsou veci co by mne jako ze fakt sraly. Tak to pujdu udelat znovu, tentokrat to necham usnout s nabijeckou az se to trochu nejak dobije. Zacinam zlehka chapat tu nenavist k elektronice e65. Na te druhe mne pouhym stanim s odpojenou baterii umrela jednotka valvetroniku. Taky to moc potesi. Nenajede to bez ni ani na tu odtahovku...
Nikdy jsem tu nadrz nevidel jak to vypada, to se radsi zeptam jak se vytahuje...
Hele, ja ti ten plyn nezatracuju, akorat jsem neskutecne nasrany protoze musim resit prusery co jsem si sam navaril a co na mne zakonite musely spadnout. Prvni vec co mne neskutecne sere je ze budu muset vymenit v tom aute motor, na nem celou elektriku s plynem, sani, sracky jebacky mrdacky plny kotel. Druha vec co mne sere ze mne k tomu potkala i ta baterka a taky ji budu muset resit. Treti vec co mne sere ze jsem ten defekt dostal za posledni 4 mesice v te moji naftove sedmici 3x, tak se nediv ze s tebou nedokazu sdilet ten optimismus ohledne rezervy. Z toho jedenkrat jsem tu gumu povalel na sracky, protoze pokud poskakujes s defektem v kolone par kilometru ani nevis ze nejaky defekt mas. Dlazdic byl svaty clovek oproti mne jak jsem nadaval.
Proti plynu nic moc nemam kdybych mel takovy obsah jako daily bez plynu krvacel bych jako vsichni ostatni. Navic je to levnejsi na projete palivo jak naftan naftovic. Ale kdyz se do toho pripoctou i nejake ty servisy za revize, serizeni, nejakou tu zavadu, emise tak pri najezdu jaky mam ja je to nevyhodne oproti te nafte. Protoze kdyz s ni jedu dalku a vice mene predpisove, jedu za 7,5l a jede to sice na zrychleni hur nez ty benziny, ale ten kroutak je navykovy a jestli bych se za neco stydel, tak to je sedma se 6000rpm... A ve 2000rpm je ten benal takovy cajicek pro holcicky...
Nikdy jsem tu nadrz nevidel jak to vypada, to se radsi zeptam jak se vytahuje...
Hele, ja ti ten plyn nezatracuju, akorat jsem neskutecne nasrany protoze musim resit prusery co jsem si sam navaril a co na mne zakonite musely spadnout. Prvni vec co mne neskutecne sere je ze budu muset vymenit v tom aute motor, na nem celou elektriku s plynem, sani, sracky jebacky mrdacky plny kotel. Druha vec co mne sere ze mne k tomu potkala i ta baterka a taky ji budu muset resit. Treti vec co mne sere ze jsem ten defekt dostal za posledni 4 mesice v te moji naftove sedmici 3x, tak se nediv ze s tebou nedokazu sdilet ten optimismus ohledne rezervy. Z toho jedenkrat jsem tu gumu povalel na sracky, protoze pokud poskakujes s defektem v kolone par kilometru ani nevis ze nejaky defekt mas. Dlazdic byl svaty clovek oproti mne jak jsem nadaval.
Proti plynu nic moc nemam kdybych mel takovy obsah jako daily bez plynu krvacel bych jako vsichni ostatni. Navic je to levnejsi na projete palivo jak naftan naftovic. Ale kdyz se do toho pripoctou i nejake ty servisy za revize, serizeni, nejakou tu zavadu, emise tak pri najezdu jaky mam ja je to nevyhodne oproti te nafte. Protoze kdyz s ni jedu dalku a vice mene predpisove, jedu za 7,5l a jede to sice na zrychleni hur nez ty benziny, ale ten kroutak je navykovy a jestli bych se za neco stydel, tak to je sedma se 6000rpm... A ve 2000rpm je ten benal takovy cajicek pro holcicky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Vsichni by chteli M5, jenze malo kdo ma na to aby ji zivil a satil. Chtit je jedna vec a moct si to dovoli druha. Ja vim ze bych na ni nemel.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
matiz:
- nechápu proč z toho děláš takovou vědu?tak to vytáhni žirafou ne. my tu měli už E65 kde někdo LPG nádrž zapěnoval montážkou do kufru, a to pak nešlo jinak než žirafou.
- VVT jednotku jsem u E65 ještě mrtvou neviděl, jen u E70, když tam nachcalo. taky jsem nikdy neviděl že by logic, ASK, nebo changer umřeli vybítím auta. naopak mi přijde elektronika na E65 geniálně zpracovaná. jediné fakt kurvítko je CD changer, to řešíme furt.
- s nabiječkou ti to neusne, když detekuje vyšší napětí, zustane to jet, ani s diag to neusne.
- tys musel koupit uplný šrot, vždyt to má víc závad než tady 20ks E65 co sem jezdí.
- to že odejde N62 rozhodně není "bežná věc" já měnil je jednu co měla najeto 700k a ted po letech budu měnit druhou co pesa uhnal, ale čekáme až vyletí ojnice
- ta baterka byla EK950 ?
- jak jsi řešil rezervu u E90? vozil jsi v kufru?
- nechápu proč z toho děláš takovou vědu?tak to vytáhni žirafou ne. my tu měli už E65 kde někdo LPG nádrž zapěnoval montážkou do kufru, a to pak nešlo jinak než žirafou.
- VVT jednotku jsem u E65 ještě mrtvou neviděl, jen u E70, když tam nachcalo. taky jsem nikdy neviděl že by logic, ASK, nebo changer umřeli vybítím auta. naopak mi přijde elektronika na E65 geniálně zpracovaná. jediné fakt kurvítko je CD changer, to řešíme furt.
- s nabiječkou ti to neusne, když detekuje vyšší napětí, zustane to jet, ani s diag to neusne.
- tys musel koupit uplný šrot, vždyt to má víc závad než tady 20ks E65 co sem jezdí.
- to že odejde N62 rozhodně není "bežná věc" já měnil je jednu co měla najeto 700k a ted po letech budu měnit druhou co pesa uhnal, ale čekáme až vyletí ojnice

- ta baterka byla EK950 ?
- jak jsi řešil rezervu u E90? vozil jsi v kufru?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Zirafou??? Kde bych tu vec vzal, nic takoveho nemam... Nedelam, nepotrebuju. Doposud jsem potreboval jen dvakrat a u sebe bych uz nikdy motor nedelal.
VVT jednotka umrela v tom anglanovi co jsem ho odstavil nez z nej skubnu motor. 177k km, zarucene prvnich, bez ironie.
E65 mozna ne, nevim, ale e60 nebo e90 s nabijedćkou usne, nekolikrat overeno protoze na to jsem vybaveny zase ja dobre...
Uplny srot to zase neni, jen jsem koupil auto kde poklepaval jeden valec az doklepal. Nic vic, nic min. Pote co to stalo nejakou chvili chcipla i baterka...
Ja za minuly rok videl mrtvych N62 nekolik. Napric tvym zkusenostem -) Ryhy ve valcich, ojnice venku, valvetronik, klepy klep, dokonce i nejake klubove maj po smrti -)
Jaka baterka tam je nevim, byvaly majitel mne rikal ze tam je exide, je seda, zkusim se podivat...
U mne to vypada takto, mne to na tu elektroniku takto statci. respektive vypadalo, je to fotka z 2012...

VVT jednotka umrela v tom anglanovi co jsem ho odstavil nez z nej skubnu motor. 177k km, zarucene prvnich, bez ironie.
E65 mozna ne, nevim, ale e60 nebo e90 s nabijedćkou usne, nekolikrat overeno protoze na to jsem vybaveny zase ja dobre...
Uplny srot to zase neni, jen jsem koupil auto kde poklepaval jeden valec az doklepal. Nic vic, nic min. Pote co to stalo nejakou chvili chcipla i baterka...
Ja za minuly rok videl mrtvych N62 nekolik. Napric tvym zkusenostem -) Ryhy ve valcich, ojnice venku, valvetronik, klepy klep, dokonce i nejake klubove maj po smrti -)
Jaka baterka tam je nevim, byvaly majitel mne rikal ze tam je exide, je seda, zkusim se podivat...
U mne to vypada takto, mne to na tu elektroniku takto statci. respektive vypadalo, je to fotka z 2012...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Matizi letos se k Tobě přijedu podívat, s autem v obýváku jsem ještě neparkoval 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
no jo, gaučem nádrž nevytáhneš. tak to svěř svýmu mechanikovi a máš. jak říkám, nic na tom není.matiz píše:Zirafou???
já taky viděl několik mrtvých N62, vlastně všech možných motorů, ale o taková auta se nezajímám. ona se ta N62 dá velice lehce zkurvit když tomu lidi dávaj zastudena, nebo to naopak přehřívaj když jim někde praskne něco na chlazení a vesele jedou dál.
tydle auta se musí kupovat v top stavu a pak fungují, vraky se budou vždy jen sypat.
a dal jsi druhou VVT jednou a vyřešili se to?
šeda baterka určitě není exide AGM, takže to pak je jasny že to chcíplo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nedal jsem jeste nic, nebudu se s tim jebat pres svatky, to mne za to nestoji. Dilna ze zvedakem uz je, dokonce i zvedak uz stoji, brzo bude ve zkusebnim provozu. Sedma v top stavu je neco jako manzelka od Colomba. Vsicni o ni mluvi ale nikdo ji nevidel... A co mam takovy ty zakulisni drby, sere se to napric spolecenskym spektrem -))))
Ono nejaka ta cistota a kultura toho pracovniho mista musi byt, vidim to u kolegy, z jeho podlahy se da zrat, vsechno na svem miste, parada. A vidim to i jinde kde je temer nemozne najit bezny vercajk a nezabit se pri obejiti auta.
A nevim proc by musela byt AGM baterka, vsadil bych boty ze muj exide taky neni agm a nekolik let spolehlive toci tim chrochtavcem. Jasne ze agm je lepsi, no ale na obyc to pujde taky...
Baterka moc videt neni, podle mne to bude premium...

Ono nejaka ta cistota a kultura toho pracovniho mista musi byt, vidim to u kolegy, z jeho podlahy se da zrat, vsechno na svem miste, parada. A vidim to i jinde kde je temer nemozne najit bezny vercajk a nezabit se pri obejiti auta.
A nevim proc by musela byt AGM baterka, vsadil bych boty ze muj exide taky neni agm a nekolik let spolehlive toci tim chrochtavcem. Jasne ze agm je lepsi, no ale na obyc to pujde taky...
Baterka moc videt neni, podle mne to bude premium...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
- moje zkušenost z E65 že cokoliv co není AMG je do dvou, tří let KO, sám jsem si s tím dřív dost naběhl.
- pořádek v dílně je základ, jak člověk hledá nářadí tak to stojí za prd.
- mě jezdí topstavu docela dost, jasně, totálně dokonalé auto neexistuje, to nebylo ani nove, ale prostě těch aut kde nesvítí žádné kontrolky hrajou všechny repraky a tak nějak prostě funguje (krom všech keyless klik, ty to kazí) tak mi jich jezdí desítky dobrých. ale jsou sedmy které si dovolím označit jako top stav, jen z těch klubových (to menší procento) je to kabyrova, honzaD93, r1kard(nebo tak nějak nick), pesovaex(krom uhnaneho motoru), romanK(taky nevím přesny nick, tomas777, vencaL, Srnkova se pomalu do topstavu dostava, resp krom laku už to topstav je, atd
- pořádek v dílně je základ, jak člověk hledá nářadí tak to stojí za prd.
- mě jezdí topstavu docela dost, jasně, totálně dokonalé auto neexistuje, to nebylo ani nove, ale prostě těch aut kde nesvítí žádné kontrolky hrajou všechny repraky a tak nějak prostě funguje (krom všech keyless klik, ty to kazí) tak mi jich jezdí desítky dobrých. ale jsou sedmy které si dovolím označit jako top stav, jen z těch klubových (to menší procento) je to kabyrova, honzaD93, r1kard(nebo tak nějak nick), pesovaex(krom uhnaneho motoru), romanK(taky nevím přesny nick, tomas777, vencaL, Srnkova se pomalu do topstavu dostava, resp krom laku už to topstav je, atd
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
V čase je to půl a půl kilometrově ne, ale moje dálky jsou na spotřebu stejnou jak po městě, nerad za někým jezdím a tak tomu rád šlápnu prostě a jednoduše na benzín mám průměrnou necelých 15 a na LPG necelých 16, jasně můžu jezdit za 12 nebo i za míň ale proč se furt kontrolovat.Vanessa_CZ píše:Vlasnemec, ale pokud jezdis 150km denne tak asi ne po meste ne? Tak pak ta spotreba na dalky je uplne prece jinde.
Já jsem zapomenul že ty jsi matematicky genitální a do rovnice lpg/benzín/e65V8 zasadíš jako další neznámou jiné auto aby jsi měl pravduettore píše:Poměrně jednoduchým matematickým výpočtem bys zjistil, že jsem porovnával LPG s jinou motorizací. V tvém případě bohužel návrat do školy a to ani zvláštní, nepomůže, protože jak jedno přísloví říká, komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Pořiď si dřevěné počítadlo a procvičuj se v matematice alespoň do stovky.
https://www.mall.cz/drevene-didakticke- ... -pocitadlo
Pro ty pomalejší vysvětlení přísloví zde:
https://www.mojecestina.cz/article/2017 ... va-apatyka



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak tady tato na tom taky nebyla nijak zle... To je delane 3.1.2020... Dneska nejede vse co je na mostu. Rozdil mezi stavem 3.1 a 5.1 je par nabiti a vycucnuti baterie a 0km, stoji zaparkovana tak, jak ji ta trojka dotahla... Nemuzu o ni rict ze by to byl vrak, jen mne proste sere uz z principu, protoze kdyby tam ten gaaassssssss nebyl, mel bych to snazsi. Ale vrak, to fakt neni. Jen v ni proste neco umrelo na mostu protoze na nem nic neodpovida... Nemam potrebu si vymyslet a doufam ze se mne da verit ze kdyz napisu ze neco chciplo na mostu tak ze je to pravda... Hledat co se mne ted nechce, jedinne co mne zajima je klidak, protoze to je neco co by mne mohlo uchranit od vymeny te nadrze a ja si teda radsi lehnu na ten gauc nez se jebat s tou nadrzi
Ma sice hnusne kola, ale jezdi mrda zanedbanejsich. Top stav z ni delat nebudu, dostane 152-jky na cestu a pujde za svym novym majitelem. Malinko







-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Z dalky krasavice
az budes prehazovat motor napis a prijedu hlepnout
alespon nejaky oraz 


