IlikeU píše:Normalne lidi to je diskuze ze bych se posral. Zadna mapa neni jen o psi. Ano psi ma svouroli ale jsou i jine hodnoty. Muzes mit 30psi ale kdyz k tomu nebudes mit doladen zbytek tak ti to je k nicemu.
Mapa 5 neadaptuje jen tlak turba. Jezdit na neadaptovanou mapu 5 to si muzes jezdit na mapu 6. Podstata mapy 5 je adaptace. Dokud nezadaprujes nefunguje spravne.
Na mapu 7 muzes jezdit s mixem.
Ethanol nema oktanove cislo. Jen prace kterou vykona se da prirovnat benzinu o urcitem oktanovem cisle.
Nejde jen o oktanove cislo ale o cidlo klepani. Kdyz nalejes toulen do benzibu razantne zvSis oktanove cislo protoze se zmeni pomer heptanu s oktanem.
Zkracene jednotka nepracuje jen s velicinou boost proto je adaptace dulezita. Navic jde o to od kolika do kolika ot ten boost mas.
Nereste blbosti na jakou mapu s cim jezdit zkuste udelejte log mkrnete na log poznate jak se chova auto. Od toho jb4 je testujte zkousejte. Ja jezdim na ethanol i na mapu 2 nekdy nekdy na 0 i mapu 5 a 7. To co terry pise k mapam neni svatel ale jalesi ramcove info a ne sstriktni narizeni. Jezdit na mapu 5 bez adaptace je jako nevyuzivat v aute vsecgny kvalty proc kulo par otackam prerazovat.
Ted me tu muzete ukrizovat za me nazory.
Tak mapa 5 se ale adaptuje neustále jak se jezdí, ne jen těma 3x WOT. U toho návodu na N54post je, jezdt na mapu 5 tak jak jsme zvyklí jezdit a že se sama přizpůsobí. Pravda je, že po adaptaci to jezdí líp, ted mívám vynechávání plynu třeba, zpožděné reakce atd. Zas dělat adaptaci v tom provozu na dálnici, to je fakt někdy nemožný. Jedině večer nebo ráno
teoreticky by mělo ale mixování s E85 vyjít levněji než plná nádrž benálu a navíc s vyšším výkonem. Jaký máte zkušenosti? Prej se zvýší spotřeba o 2l jsem slyšel...
Protože je GTR nejlepší . Proč se snažit vyrovnat lůsrům a veyronů k porovnání moc není . Já osobně z jízdy v GTR moc nadšenej nebyl, je to ale určitě schopný auto.
S E85 mám dobrou zkušenost, jezdí to líp, myslím na každou mapu, spotřeba +- stejná a jak píšeš je to levnější tak není co řešit. Plnou nádrž E85 bych ale asi bez úprav nedával, nevím. S adaptací je fakt problém, kdyby to bylo aspoň na jedničku a dvojku... Když nás bude takhle víc a budeme často adaptovat... bůh ví co bude na tn.cz
vlada335 píše:proč mi zmizel odznáček BMW klubu? Něco jsem napsal špatně?
k cemu odznacek a k cemu clenstvi?:-D ja bych to gtr taky nechtel otec ho ma s cobbem a je to hlucny uvnitr, tvrdy jak sutr i na komfort nastaveni. ale zase lita to neskutecne a budete potrebovat aspon 490hp abyste meli lepsi cas na 400m i nez to nejslabsi gtr mk1 gtr tezi hlavne z brutalni akcelerace, ale od 200 uz to slabne. neni to auto na rychlost ale na okruh kde drti a drti:-D a za tu cenu nema konkurenci, navic kdyz za dalsich 1,2 mega to upravi na 1000hp
vlada335 píše:proč mi zmizel odznáček BMW klubu? Něco jsem napsal špatně?
k cemu odznacek a k cemu clenstvi?:-D ja bych to gtr taky nechtel otec ho ma s cobbem a je to hlucny uvnitr, tvrdy jak sutr i na komfort nastaveni. ale zase lita to neskutecne a budete potrebovat aspon 490hp abyste meli lepsi cas na 400m i nez to nejslabsi gtr mk1 gtr tezi hlavne z brutalni akcelerace, ale od 200 uz to slabne. neni to auto na rychlost ale na okruh kde drti a drti:-D a za tu cenu nema konkurenci, navic kdyz za dalsich 1,2 mega to upravi na 1000hp
Už jsem to pochopil, jsem se přihlásil s jiným loginem . Začínat kariéru znova... .
To asi jo, zvlášť když je upravenej tak s dobrým řidičem moc šance není. Zkusím vzít 60 procent e85, uvidíme jak to pojede .
Kdo má v plánu jet na BigBMW?
vlada335 píše:proč mi zmizel odznáček BMW klubu? Něco jsem napsal špatně?
k cemu odznacek a k cemu clenstvi?:-D ja bych to gtr taky nechtel otec ho ma s cobbem a je to hlucny uvnitr, tvrdy jak sutr i na komfort nastaveni. ale zase lita to neskutecne a budete potrebovat aspon 490hp abyste meli lepsi cas na 400m i nez to nejslabsi gtr mk1 gtr tezi hlavne z brutalni akcelerace, ale od 200 uz to slabne. neni to auto na rychlost ale na okruh kde drti a drti:-D a za tu cenu nema konkurenci, navic kdyz za dalsich 1,2 mega to upravi na 1000hp
Už jsem to pochopil, jsem se přihlásil s jiným loginem . Začínat kariéru znova... . To asi jo, zvlášť když je upravenej tak s dobrým řidičem moc šance není. Zkusím vzít 60 procent e85, uvidíme jak to pojede . Kdo má v plánu jet na BigBMW?
a co uděláš, když ti to na 60% nepojede? Necháš to u benzínky?:D Já to chci taky zkusit, ale budu si kupovat do kanistru zvlášt. A lejt to tam doma. Je ten etanol fakt OK? Nezasírá se něco v motoru? Četl jsem, že jsou potřeba nějaký silnější palivový hadičky kvuli tlaku nebo co...ale to bylo obecně o přestavbě.
Chci to hlavně, že to je levnější. Kde kupujete E85? Je to i s benzínem, že někde může být sračka?
Už jsem bral několikrát 30 procent a vůbec žádný problém. Naopak to jezdí líp. Jak jsem psal, včera jsem hodinu na netu hledal info a závěr je ten že ti to jasně nikdo neřekne. Je to hlavně velký byznys a ruzný skupiny se snaží neco protlačit, ale co jsem pochopil ze zkušeností uživatelů ruzných značek, tak většině to líp jede, někomu se zvedla spotřeba. Výjímečně někomu něco odešlo (je otázka jestli kvůli ethanolu).
Mně to pocitově jede líp, spotřeba stejná a možná i nižší (když davám ten mix tak většinou dávám autu zabrat)). Terry mi napsal ať vemu 60 procent a nemyslím že by skrytě doufal v likvidaci auta . Nechci abys mi pak vyčítal do čeho jsem tě navrtal, ale možná to za zkoušku stojí. Uvidíme, třeba je to cesta, i kvůli ceně. Závodní benzín 60 litrů za 6k asi cesta nebude .
Ještě ke kvalitě e85. Důležité je prý brát tam kde je větší frekvence odběrů. E85 má problém se stabilitou a neměla by někde být dlouho. Jinak se všechny mixují přibližně 5% naturalu 95
E85 jak uz tu bylo psano ma nizsi vyhrevnost pri nizsich pomerech dokence zahreje pisty mene nez benzin. U ethanolu je problem ze kdyz je ho nake procento v roztoku uz se nepromicha se zbytkem smesi. Velka frekventovanost na benzinkach zarucuje vyreni v nadrzi a promichanost. Tim ze ethanol ma nizsi vyhrevnost tak je zapotrebi vetsi mnozstvi. Drtiva vetsina jednotek pro e85 se pouze napoji na vstriky a pouze prodluzuji dobu vstriku paliva.
Negativa e85 je ze cisti palivovou soustavu.od nadrze hadicky atd. Proto se doporucuje po jedne plne nadrzi e85 vymenit palivovy filtr.
Co jsem resil s terrym tak maj vyzkouseno ze do 50% e85 se vykon zvysuje a pak klesa. Ale je to auto od auta.
Ale neni problem dat klidne 80% e85 mam to vyzkouseno.
Je potreba testovat. Nejcastejsi negativni projev je ztrata vykonu ve vysokych otackach.
Vlado dej nejdriv opravdovych 40% pak zkus 50% a potom teprv zkus 60%. Take je potreba pri vyssich koncentracich vymenit pumpu v nadrzi za silnejsi. Myslim ze to je walbro 350 gts nebo tak nak.
IlikeU píše:Negativa e85 je ze cisti palivovou soustavu.od nadrze hadicky atd. Proto se doporucuje po jedne plne nadrzi e85 vymenit palivovy filtr.
A už jste někdo u 335i měnil palivový filtr? Soudruzi ho fikaně spojili s palivovou pumpou, takže stojí asi 5500Kč... Řešil jsem to i v Renocaru, kde mi servisman (opravdu příjemný pokec) říkal, že filtr u x35i nikdy neměnili.
btw: jak to dopadlo s martynovou 335i.. jak na grilování přestala jet, nevíte?
kdo víte, jestli je nutný s výměnou brzdových destiček měnit i senzory opotřebení?
Asi 2 roky mi po zahřátí strašně hvízdají údajně zadní brzdy. Je to vždy na jedničku, dvojku při rozjíždění, se zvyšujícíma otáčkama to přestane. Je to děsný, jak nějakej rozvrzanej krám. Na netu jsem našel i video se stejným zvukem. Dealer prý vymenil zadní brzdové destičky a sensory a je přestalo to. Je to prý docela běžný na 335i.
Jenže někde jsem zase četl že to dělají pakny ruční brzdy. To je zas něco jiného než destičky co?:D