Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
riki18 píše:To sa ti nebude chciet casom. Mne to islo velmi lahko lebo nepotrebujes to tlacit vela, vyjde ti hned na druhom konci kde si ho potiahnes.
a to si s tou gumou nic nedělal? já když tam strčím prst tak asi po 3cm je tlustá guma a když tam strčím usb nejde tam prostě akorát si ořežu prsty o tu díru
bmw335 píše:Mam nainstalovano, funguje to, akorat mam velkej problem, ze ted se mi po otevreni a zavreni dveri nedoviraji okna. Do prdele co s tim?
tak u spolujezdce se to samo rozdějo ale u řidiče to nejde, tudíž nejdou ani zavřít dveře anižbych trochu stáhl okýnko. Taky nefunguje u řidiče automatický vyjetí okna, sjetí ano. A na dálkovém ovladači dálkově stáhnout nebo vytáhnout okna tak jde jen u spolujezdce. Co to může bejt?
našel sem si to na netu i muj mechanik ihned zareagoval. Dednout do auta držet čudl ve druhý poloze až okno sjede, stále držet cca 15 sec a to same okno nahoru. Už to funkuje. Musí se znova nakalibrovat jednotka na okna.
Ale mám jinou věc. Poprvé šlo vše ok, ted když sem se zase hrabal v kabelech a přepojoval a snžil se je narvat co nejvíc do těch mezer, protože nešel zamknout na jedný straně ten poklop tak sem odpojil baterii, zapojil nastartoval, hned gong a oranžový sdružený přístroj jako když se konfiguruje na vlantu. Auto začno najednou šíleně hučet, ale děsně, jako kdyby se sám zapnut ten max cool mod. Tak jsem vypnul, znova nastartoval a OK.
Co to mohlo být? něco špatně? Každopádně, dokud nebudu mít kabel, kterej už jsem prostrčil, jen prodlužovací, pak ho napojím na origš nebo protáhnu a nebude sucho tak se stejně nic nedozvím. Když to nedám do 7tis ot. s připojenou diagnostikou, nic nemám vyhráno
Ale mám jinou věc. Poprvé šlo vše ok, ted když sem se zase hrabal v kabelech a přepojoval a snžil se je narvat co nejvíc do těch mezer, protože nešel zamknout na jedný straně ten poklop tak sem odpojil baterii, zapojil nastartoval, hned gong a oranžový sdružený přístroj jako když se konfiguruje na vlantu. Auto začno najednou šíleně hučet, ale děsně, jako kdyby se sám zapnut ten max cool mod. Tak jsem vypnul, znova nastartoval a OK.
Co to mohlo být? něco špatně? Každopádně, dokud nebudu mít kabel, kterej už jsem prostrčil, jen prodlužovací, pak ho napojím na origš nebo protáhnu a nebude sucho tak se stejně nic nedozvím. Když to nedám do 7tis ot. s připojenou diagnostikou, nic nemám vyhráno
bmw335 píše:mám dotaz jak uložím a vrátím pryč z menu, když chci nastavit něco na tachometru?To mi zase skočí ručička dolů ne?
už to umím, vyzkoušeno sweep budíků a signalizace přeřazení. Ještě dotaz, dá se nějak vymazat všechno nastavení? jak sem si s tim hrál nevím, co sem tam nastavoval a různě se mi protáčely budíky. Tak aby tam nebyla nastavená nějaká věc, co by tomu nedělala dobře.
Poldav6 píše:Jo, to by me taky zajimalo. Jestli na to prijdes, dej vedet
No nemusíš to vědět, stačí projet všechny stupnice na tachometru a všude kde zůstane otáčkoměr na 0 tak tam nic nastavený není. Takže já když to projedu do 80kmh tak na 0 tachometr mám otáčkoměr 1 jako mapu 1 a až pak na 30kmh nebo prostě na třetím kliknutí mám na otáčkoměru 6300ot, nastavení signalizace přeřazení. Když jedu dál, je všude 0. Jak jsem psal, že jak jsem to zkoušel a nevím co sme tam nastavil tak sem hijacknul ukazatel oleje na methanol a zjistil jsem to pomocí projetí tachometru od 0 do 80kmh, pak sem měl na nějaký tž číslici na otáčkoměru něco jinýho než 0, vypnul sem to a už to bylo OK.
Ale včera když jsem startoval tak se mi protočila jen ručička tachometru, otáčkoměr ne, ale po opětovným nastartování to bylo OK.....Kdo ví co je za firmware v tom boardu. Už aby mi ty kreténi poslali ten kabel, dám tam ISO 17
Jo a při otevírání toho boardu se mi to ějak smeklo v ruce a hnul ten jeden komínek ( kondenzátor ) ? tak sem ho narovnal chudáka a snad neutrpěl. Proč neudělaj ten kryt z hliníku jako to má proceede? Pak se to může roztavut jak psal Terry, když iso topí 85 C. Když se ti to zkroutí, máš to vybdat z plastovýho krytu a mét to tam jen volně:D Vyrobit hliníkový pouzdro je přece lehký. Lepší než se zabejvat blbostma jako je funkce proitáčení budíků

bmw335 píše:Poldav6 píše:Jo, to by me taky zajimalo. Jestli na to prijdes, dej vedet
No nemusíš to vědět, stačí projet všechny stupnice na tachometru a všude kde zůstane otáčkoměr na 0 tak tam nic nastavený není. Takže já když to projedu do 80kmh tak na 0 tachometr mám otáčkoměr 1 jako mapu 1 a až pak na 30kmh nebo prostě na třetím kliknutí mám na otáčkoměru 6300ot, nastavení signalizace přeřazení. Když jedu dál, je všude 0. Jak jsem psal, že jak jsem to zkoušel a nevím co sme tam nastavil tak sem hijacknul ukazatel oleje na methanol a zjistil jsem to pomocí projetí tachometru od 0 do 80kmh, pak sem měl na nějaký tž číslici na otáčkoměru něco jinýho než 0, vypnul sem to a už to bylo OK.
Ale včera když jsem startoval tak se mi protočila jen ručička tachometru, otáčkoměr ne, ale po opětovným nastartování to bylo OK.....Kdo ví co je za firmware v tom boardu. Už aby mi ty kreténi poslali ten kabel, dám tam ISO 17
Jo a při otevírání toho boardu se mi to ějak smeklo v ruce a hnul ten jeden komínek ( kondenzátor ) ? tak sem ho narovnal chudáka a snad neutrpěl. Proč neudělaj ten kryt z hliníku jako to má proceede? Pak se to může roztavut jak psal Terry, když iso topí 85 C. Když se ti to zkroutí, máš to vybdat z plastovýho krytu a mét to tam jen volně:D Vyrobit hliníkový pouzdro je přece lehký. Lepší než se zabejvat blbostma jako je funkce proitáčení budíků
- Přílohy
-
- jak jsem kuchal :) 4h práce na poprvé
- 295499_590035224357823_1355217165_n.jpg (115.89 KiB) Zobrazeno 532 x
bmw335 píše:Bojím se docela co ten diferák to bouchání, tobě to začlo po tom JB ne? Mně to bouchalo už od začátku, není to nic děsnýho, ale tolik Nm navíc, aby to pak nemlátilo jak u kovářů
To "bouchání" jsem pak už neřešil. Při normálním ježdění nic není, a abych patologicky popojížděl chvíli dopředu a pak dozadu a poslouchal pazvuky.. To se mi nechce

Nevím no, o kolik víc to dostává na prdel. Zase tím, jak se snadno protáčí kola, tak to ty součástky myslím dost šetří. 335xi sice pojedou pekelně, ani si to nechci představovat... Ale tam to bude trpět mnohokrát víc.
Jo a to jak jsi kuchal.. no známý to měl sakum prdum za hodinu a půl, i s DCI



Poldav6 píše:bmw335 píše:Bojím se docela co ten diferák to bouchání, tobě to začlo po tom JB ne? Mně to bouchalo už od začátku, není to nic děsnýho, ale tolik Nm navíc, aby to pak nemlátilo jak u kovářů
To "bouchání" jsem pak už neřešil. Při normálním ježdění nic není, a abych patologicky popojížděl chvíli dopředu a pak dozadu a poslouchal pazvuky.. To se mi nechce
Nevím no, o kolik víc to dostává na prdel. Zase tím, jak se snadno protáčí kola, tak to ty součástky myslím dost šetří. 335xi sice pojedou pekelně, ani si to nechci představovat... Ale tam to bude trpět mnohokrát víc.
Jo a to jak jsi kuchal.. no známý to měl sakum prdum za hodinu a půl, i s DCISám to teď umím také odkrytovat za pár minut
Ale aspoň sis to užil
já bych to teď taky dal za hoďku...je to snadný, nejdřív sem myslel že musíš dávat pozor co kam připojuješ, ale ono je to barevně označený takže dát šedou na černou asi těžko:D já se nejvíc patlal s usb kabelem, zkoušel sem provizorní, nešlo mi to prostrčit tou dírou byla tam nějaká guma. Hodinu sem to mordoval, pořezaný prsty až sem se šel podivat ke spolujezdci a on tam byl vidět:) Stačilo 5cm já myslel že tak 30 čísel to bude chtít. Používáš tu blbinu protáčení budíků? mně se jednou protočil jen tachometr otáčkoměr ne:D ale asi to bude starým softem....už chci kabel. Jo a co ta klapka? Může se jezdit pořád na tu otevřenou? jestli to něčemu nevadí tlaky, co já vím. Furt čekám na kabel, ještě asi 14 dní sakra....Mám oddeklovanou tu část motoru, tak to chastí až do kabiny:D No musíme věřim Terrymu, že se to nevysere, koně podle mě problém dělat nebudou, pokud se ti nebude přehřívat motor, spíš jde o ty Nm, protože jsem někde v německým článku četl že pro manuál je maximum 450

bmw335 píše:Poldav6 píše:bmw335 píše:Bojím se docela co ten diferák to bouchání, tobě to začlo po tom JB ne? Mně to bouchalo už od začátku, není to nic děsnýho, ale tolik Nm navíc, aby to pak nemlátilo jak u kovářů
To "bouchání" jsem pak už neřešil. Při normálním ježdění nic není, a abych patologicky popojížděl chvíli dopředu a pak dozadu a poslouchal pazvuky.. To se mi nechce
Nevím no, o kolik víc to dostává na prdel. Zase tím, jak se snadno protáčí kola, tak to ty součástky myslím dost šetří. 335xi sice pojedou pekelně, ani si to nechci představovat... Ale tam to bude trpět mnohokrát víc.
Jo a to jak jsi kuchal.. no známý to měl sakum prdum za hodinu a půl, i s DCISám to teď umím také odkrytovat za pár minut
Ale aspoň sis to užil
já bych to teď taky dal za hoďku...je to snadný, nejdřív sem myslel že musíš dávat pozor co kam připojuješ, ale ono je to barevně označený takže dát šedou na černou asi těžko:D já se nejvíc patlal s usb kabelem, zkoušel sem provizorní, nešlo mi to prostrčit tou dírou byla tam nějaká guma. Hodinu sem to mordoval, pořezaný prsty až sem se šel podivat ke spolujezdci a on tam byl vidět:) Stačilo 5cm já myslel že tak 30 čísel to bude chtít. Používáš tu blbinu protáčení budíků? mně se jednou protočil jen tachometr otáčkoměr ne:D ale asi to bude starým softem....už chci kabel. Jo a co ta klapka? Může se jezdit pořád na tu otevřenou? jestli to něčemu nevadí tlaky, co já vím. Furt čekám na kabel, ještě asi 14 dní sakra....Mám oddeklovanou tu část motoru, tak to chastí až do kabiny:D No musíme věřim Terrymu, že se to nevysere, koně podle mě problém dělat nebudou, pokud se ti nebude přehřívat motor, spíš jde o ty Nm, protože jsem někde v německým článku četl že pro manuál je maximum 450
jinak já s tím asi na brzdu nepůjdu, vyhozených 1300. Změřím si 100-200 a když to bude kolem 10s je vše v cajku. Když sem s tim jezdil po dvoře tak nějaká lepší reakce na plyn teda nebyla