Stránka 12 z 15

Napsal: čtv 15.03.2007 13:52
od Dani34el
Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál :twisted: :twisted: :twisted:

To sou fakta

Napsal: čtv 15.03.2007 14:34
od major
Dani34el píše:Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál :twisted: :twisted: :twisted:

To sou fakta
Tak tomuto bych i věřil. Systém CR nemám rád a to že neoplývá právě vysokou spolehlivostí je pravdou. Honba za stále vyšímy tlaky se prostě někde projevit musí i v případě použití dnešních moderních materiálů. Však jsme to tu na fóru už také řešili.
Jinak člověče, diskusy bych tedy rozhodně nekončil. Kluci se tu tak pěkně rafají a člověk má alespoň co číst :D . Jen houšť kolegové :twisted: .

Napsal: čtv 15.03.2007 15:21
od gyrous
Kecy že v Rusku je to lacinější je další zhovadilost vypitýho mozku..... kod by to jezdil shánět do Ruska? To jako vyvrací argument že v Německu je to lacinější než u vydřiduchů u nás a že transakční náklady na obstarání těch vstřiků sou relativně nízký ?? Uvažuj než něco napíšeš !!!![/quote]

Ty uvažuj, že než sem něco napíšeš, tak tu piš ze svých osobních zkušeností. Ty v životě víc než 250 tkm se svým autem nenajedeš a už vůbec ne s jedním... :lol:

Napsal: čtv 15.03.2007 22:08
od Dani34el
gyrous napsal Ty uvažuj, že než sem něco napíšeš, tak tu piš ze svých osobních zkušeností. Ty v životě víc než 250 tkm se svým autem nenajedeš a už vůbec ne s jedním...


Si fakt v ob raze, zas místo argumentů jen kalíš vodu...najedu za rok 60 000 km. Auto si vždycky nechávám několik let. Měl jsem všechno možný, od MB 124 D po VW 1,9 TDI. U MB jsem měnil taky vstřiky po 300 000 km ale stálo to pár tisíc. VW 1,9 TDI = trochu traktor ale držák. VW 2,0 TDI = bezva komromis. Kámoš má BMW 525d a taky nalítá ročně 70 000 km. Má nlítáné 350 000 km něbo nějak tak a ted dělá ty vstřiky a turbo. Přes 100 litrů :twisted:

Napsal: čtv 15.03.2007 23:02
od milonovo
Sorry ale to je kámoš blázen,nepochybně se to dá pořídit levnějc,to za 1 a i takhle je to cca 0,30kč ke každýmu km což není tak tragický,pokud to najel sám.

Napsal: pát 16.03.2007 01:56
od RSak
Dani34el píše:Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál :twisted: :twisted: :twisted:

To sou fakta
další kdo zná lidi co prodávají auta s novými vstřiky 8O

Napsal: pát 16.03.2007 07:46
od gyrous
Si fakt v ob raze, zas místo argumentů jen kalíš vodu...najedu za rok 60 000 km. Auto si vždycky nechávám několik let. Měl jsem všechno možný, od MB 124 D po VW 1,9 TDI. U MB jsem měnil taky vstřiky po 300 000 km ale stálo to pár tisíc. VW 1,9 TDI = trochu traktor ale držák. VW 2,0 TDI = bezva komromis. Kámoš má BMW 525d a taky nalítá ročně 70 000 km. Má nlítáné 350 000 km něbo nějak tak a ted dělá ty vstřiky a turbo. Přes 100 litrů :twisted: [/b][/i][/quote]

Jen dedukce z toho co tu píšeš. Pořád se bavíš o vstřikách po 250tkm. Než se k tomu dostaneš tak máš za sebou 25xolej,15xfiltry,4-5xpneu,2xbrzdy,spojku,nápravy, tlumiče,xkrat silentbloky,hadičky, párkrát se ti může posrat automat, či klasická převodovka, tam se ti škrábne výfuk, tam si koupíš kola a hudbu do auta. Podle výbavy bokem si necháš na klimu, pal poč., případně se může něco pokazit na řízení. K tomu připočítáme veškeré platby a hop. Máme tu asi jeden mega(i s PHM), po najetí 250tkm. Počítám ojeté auto. Pokud ti neudělá problém dát tyto peníze podle tvých najetých km za necelých pět let pouze na ježdění. Pak tu opravdu nebudeš řešit vstřiky za 60tisíc. :roll:

Napsal: pát 16.03.2007 14:26
od Atila
Ja myslim, ze specialne u E39 nema az takovy vyznam resit celkove naklady na najeti tech 250.000km, protoze to je proste dneska uz ojetina. Problem je to pro hypotetickeho dnesniho kupujiciho, protoze ta auta maji tak kolem tech 200.000km najeto (bez ohledu na to co maji na tachu) a tudiz novy stastny majitel ma zrovna docela slusnou sanci, ze svuj zivot s baworakem zacne opravou za sedmdesat tisic, coz moc nepotesi bez ohledu na to, ze dalsich dveste tisic kilometru uz bude mit klid (kolik lidi to na ojetine najede?).Proste je to najednou dost velka pecka bez ohledu na to, ze kdyz se to rozpocte na interval, tak to neni az tak hrozne.Pro majitele ojetiny je horsi investice sedmdesat tisic za dveste tisic nez treba dvacet tisic kazdych padesat tisic km, ac pri prepoctu na kilak je to vice.

Napsal: pát 16.03.2007 20:28
od David30
Asi by některejm neškodil malej kuez psychologie :

vytěsnění - nepřijatelná myšlenka - ego ji netestuje podle reality, ale iracionálně, tzn. vstřikovače na BMW "neodcházej", jedinec nechce vidět, že to může stát 70.000, když už takovej auťák vlastní

popření - jedinec popírá skutečnost a sám si namlouvá, že to "tolik" nestojí, že tu majitélé VW kecaj, že jsou blbci, podsouvá jim nenávist proti značce BMW

neurotizace - jedinec si uvědomuje, že výměna vstřikovačů hrozí, že je to tragicky drahé a bylo to technicky nešťastné řešení, navenek to bud proznává a nebo ne, kazí mu to ale radost z jízdy a je vnitřně nejist´ý a nespokojený

agrese - jedinec (většinou s nižším IQ) si většinou riziko uvědomuje, proto je agresivní a nadává tu na jiné značky (VW) a nebo tu nadává na ty, kdo oprávněně tragicky drahé CR vstřikovače krititzují

racionalizace - jedinec (většinou s vyšším IQ) si uvědomuje hrozbu, snaží se diskutovat a nevědomky tlačí argumenty do polohy, která mu vyhovuje, jelikož by jinak popřel své vlastní rozhodnutí, že "dobře" koupil BMW diesel CR

bagatelizace - jedinec zlehčuje problematiku tragicky drhejch vstřikovačů, tvrdí, že se ho problém netýká, že většina lidí stejně nenejede tolik km, že v celkovějch nákladech se to ztratí

zdravý postoj - směs všech shora uvedených psychologických obranných mechanismů ve vyvážené podobě PLUS uvědomění si průseru, do kterýho náš automobilky dnes tlačej a vědomí, že DIESEL se dnes ekonomicky téměř nevyplácí.

Napsal: pát 16.03.2007 23:22
od milonovo
Naštěstí máme svobodu,alespoň v tom co si koupíme za auto.Nevím jak vy ale mě nikdo nestál s kvérem u hlavy že si musím vzít CR,nebo vůbec diesel.Prostě jsem si koupil co jsem chtěl.Tím samozřejmě neříkám že jsem z ceny vstřiku odvázanej,ale o tom se můžeme dohadovat,můžeme s tím i nesouhlasit,ale to je tak jediné co se s tím dá dělat :)

Napsal: sob 17.03.2007 09:24
od RSak
já jsem si koupil také to co jsem chtěl a nelituji :smile2:

Napsal: čtv 29.03.2007 23:42
od doxa
To je fakt legracni diskuze :-D Auto jedna z nejhorsich investic na svete a prece je to pro spoustu lidi nejvetsi radost. Naklady na provoz benzina nebo diesela jsou uplne jedno. Kdo chce bmw, tak ne proto aby usetril, ale proto, ze ho proste chce. Naklady s tim spojeny, jsou temer nepodstatna zalezitost.
Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba :D

Napsal: pát 30.03.2007 01:43
od Kuba
doxa píše:To je fakt legracni diskuze :-D Auto jedna z nejhorsich investic na svete a prece je to pro spoustu lidi nejvetsi radost. Naklady na provoz benzina nebo diesela jsou uplne jedno. Kdo chce bmw, tak ne proto aby usetril, ale proto, ze ho proste chce. Naklady s tim spojeny, jsou temer nepodstatna zalezitost.
Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba :D
:!: :!: :!: Tak to jsi šťastnej člověk, když jsou pro Tebe náklady na provoz auta "uplne jedno" a že jsou "naprosto nepodstatnou záležitostí" . Jenže pro většinu lidí, který já z realnýho světa znám, jsou peníze limitujícím faktorem a proto se snažej optimalizovat náklady na všechno - i na provoz byť nejluxusnější věci. Takže je překvapuje, když na jedno auto stojej vstřikov ače třeba celkem 10.000,-, na jiný 30.000 a na další 70.000 Kč. Uvažujou, zda je to poslední jmenované auto 7x lepší než to prvé a nebo zda na nich někdo vydělává jen proto, že jezděj v luxusu, kde se stejně po nějákejch 80.000 km musí udělat přední osa a tlumiče tak jako u nějákýho Passata nebo kOktávky. Legrační tak, jak Tobě připadá tahle diskuse, jim to ale nepřipadá. Řešej, jak je to možný a jak nejlépe ušetřit :?: :?:

Napsal: pát 30.03.2007 02:04
od doxa
Kuba píše:
doxa píše:To je fakt legracni diskuze :-D Auto jedna z nejhorsich investic na svete a prece je to pro spoustu lidi nejvetsi radost. Naklady na provoz benzina nebo diesela jsou uplne jedno. Kdo chce bmw, tak ne proto aby usetril, ale proto, ze ho proste chce. Naklady s tim spojeny, jsou temer nepodstatna zalezitost.
Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba :D
:!: :!: :!: Tak to jsi šťastnej člověk, když jsou pro Tebe náklady na provoz auta "uplne jedno" a že jsou "naprosto nepodstatnou záležitostí" . Jenže pro většinu lidí, který já z realnýho světa znám, jsou peníze limitujícím faktorem a proto se snažej optimalizovat náklady na všechno - i na provoz byť nejluxusnější věci. Takže je překvapuje, když na jedno auto stojej vstřikov ače třeba celkem 10.000,-, na jiný 30.000 a na další 70.000 Kč. Uvažujou, zda je to poslední jmenované auto 7x lepší než to prvé a nebo zda na nich někdo vydělává jen proto, že jezděj v luxusu, kde se stejně po nějákejch 80.000 km musí udělat přední osa a tlumiče tak jako u nějákýho Passata nebo kOktávky. Legrační tak, jak Tobě připadá tahle diskuse, jim to ale nepřipadá. Řešej, jak je to možný a jak nejlépe ušetřit :?: :?:
To si me asi spatne pochopil.. Mam nekolik zasadnich teorii - 2 vztahujici se k tematu
1. Prachy, ktery vydelas a je jedno kolik, vzdycky musis zakonite za neco utratit, je jen otazka priorit za co.
2. Kdyz jsem snazil na necem usetrit, tak jsem na tom vetsinou prodelal, takze variantu "setreni" jsem uplne zavrhnul
Z toho alespon pro me plyne ponouceni, kup si to co nejvic chces a k tomu citat Marka Ebena: Moje prvni vejplata byla nejvetsi (myslim ze asi 1000:-) pucil jsem kamaradum a jeste mi toho spousta zbylo. Od ty doby jsem uz nikdy nemel "tolik":-D Takze asi tak....
A zaverem: Pokud milujes BMW neres kolik stoji dily. Znam blazny ktery si kupujou alfy, ktery zerou 14 litru a meni tam jeden dil za druhym. Presto jsou spokojeny...

Napsal: pát 30.03.2007 02:07
od doxa
Kuba: A jinak jestli nekdo resi za by si koupil radsi Passata nebo Oktávku, protoze tam bude neco levnejsi, tak at si to radsi koupi hned...

Napsal: pát 30.03.2007 06:38
od gyrous
Tak se mi zdá, že se tu řeší pouze jeden typ auta...
Co třeba trojky, šestky, X5.
530D je v pohodě, dám na to krk, že se nikdy nestane, že jednoho rána odejdou všechny trysky najednou v okamžik, který není očekáván a zničehonic by se musel dát do servisu. A když se chce šetřit, tak třebas místo části hi-fi sestavy do auta se pořídí dva kousky. To je otázka dotyčného jak se k tomu postaví. Spodek se tak rychle nezničí tím jsem si jist, ničí se vrch, na spodku se zničí max. opotřebení či znečištění té pružiny a to je pak chyba údržby, která se pravidelně nekontroluje.

Napsal: pát 30.03.2007 07:54
od Maslista
Kuba píše: :!: :!: :!: Tak to jsi šťastnej člověk, když jsou pro Tebe náklady na provoz auta "uplne jedno" a že jsou "naprosto nepodstatnou záležitostí" . Jenže pro většinu lidí, který já z realnýho světa znám, jsou peníze limitujícím faktorem a proto se snažej optimalizovat náklady na všechno - i na provoz byť nejluxusnější věci. Takže je překvapuje, když na jedno auto stojej vstřikov ače třeba celkem 10.000,-, na jiný 30.000 a na další 70.000 Kč. Uvažujou, zda je to poslední jmenované auto 7x lepší než to prvé a nebo zda na nich někdo vydělává jen proto, že jezděj v luxusu, kde se stejně po nějákejch 80.000 km musí udělat přední osa a tlumiče tak jako u nějákýho Passata nebo kOktávky. Legrační tak, jak Tobě připadá tahle diskuse, jim to ale nepřipadá. Řešej, jak je to možný a jak nejlépe ušetřit :?: :?:
A jednoduchá rada na závěr.. pro tebe a tvý kamarády.. nekupujte si to 7x lepší auto a jezděte si v čem chcete :D .. BMW není pro každého..! :lol: :lol:

Napsal: pát 30.03.2007 08:29
od RuDoSh
doxa píše:Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba :D
to jsou e36 takove mrdky, nebo vymetas kazdou diru 8O

Napsal: pát 30.03.2007 16:32
od Kuba
BMW e36 nejsou vůbec žádný mrdky. Podvozek má vynikající jizdní vlastnosti. Jen to prostě neni stavěný na naše silnice. Uložení přední osy je složitější než třeba u jiných aut a bohužel trend "odlehčování" dílů vede k tomu, že na místo pořádnejch, kalenejch čepů se tam dávaj maličký, lehoučký klouby, který v Německu na dobrejch cestách vydržej kde co, ale u nás se to vykvedlá a můžeš zas platit a platit. Těch pohyblivejch dílů je tam holt víc a tak se toho i víc musí vyměnit. Přitom dneska neni problém vyrobit velkej, předimenzovanej, kalenej čep s kalenym pouzdrem a vyplnit to kvalitní grafitovou pastou nebo pastou na bízi polytetrafluoretylenu a vydrží to na věky.

Napsal: ned 01.04.2007 20:12
od Butch5
Tak si tam kup cepy od meyle , delaji nejaky special a rikaji, ze za ne daji krk :D