Stránka 12 z 24
Napsal: pon 08.12.2003 10:49
od RuDoSh
Originál zaslal Baxon
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou).
Jo, ale porad te vyjde lip kdyz budes jezdit za 7 litru nafty nez za 10 litru benzinu....
Napsal: pon 08.12.2003 10:57
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Mko neni sportovni kara? Ehmmm...
Co je teda potom 330i?
To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.
Napsal: pon 08.12.2003 11:00
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...
Mno uvidime co budes muset ted ( ten podivnej zvuk pri pravym rejdu) kdyz ses s tim odvazil na okruh kam to ocividne nepatri 
just kidding 
Napsal: pon 08.12.2003 11:08
od Hanz
Originál zaslal Lukke
Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry.
To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS
To je spickovej NA benzin...
Napsal: pon 08.12.2003 11:09
od LOPOLO
Originál zaslal Hanz
To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS
To je spickovej NA benzin...
Hanzi, prevezmi chvilku stafetu ... ja uz sem z jejich ignorance faktu unavenej 
Napsal: pon 08.12.2003 11:28
od Lukas H.
Originál zaslal Hanz
To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS
To je spickovej NA benzin...
Az budou mit vsechny 2,0i 240Ps tak to bude jina... Myslis ze by jsi dokazal rict v procentech kolik 2,0i ma pres 150Ps? 
Napsal: pon 08.12.2003 11:31
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.
To mozna tvrdis Ty, a ja si myslim ze M3 sportovni auto je... A myslim si ze to uvadi i Bmw jako vyrobce...
Napsal: pon 08.12.2003 11:32
od LOPOLO
bude jich trochu vic jako trilitrovejch turbodieslu dieslu o stejnym vykonu

Napsal: pon 08.12.2003 11:34
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
Mno uvidime co budes muset ted ( ten podivnej zvuk pri pravym rejdu) kdyz ses s tim odvazil na okruh kam to ocividne nepatri 
just kidding
Hehe Lopolo cekal jsem ze to vytahnes a nezklamal jsi...
Zejtra Ti reknu co to bylo, ale evidentne to nema s motorem nic spolecneho o kterych tu vedeme diskusi...
Napsal: pon 08.12.2003 11:35
od Hanz
ok

doma mame jen diesly jiz x-let, ale stejne si pokazdy koupim benzin a i tatik s nim rad jezdi /ikdyz je zarputilej diesel, souhlasi s tim, ze je to o jinym, uz jen ten pocit jak se motor roztaci na 7k a ma nabeh v tockach a pod, misto ruznych nabehu, rozbehu a kopancu turba/... 325TDs bylo pro me osobne jedno velky zklamani, 3.0d jsem zkousel v 530d kombi se sport paketem a to bylo moc fajn, motor bez znatelneho turba, tichej a klidnej chod, zatah supr, vse ok... nicmene po presednuti do 330i to bylo z jine dimenze /roztaceni a tah motoru, zvuk a pocit z rizeni...ja vim, 3ka v. 5ka, ale i tak.../. Takze osobne bych sel jen do 3/5/30d, jinak benzin rulez

A turbo benzin bych uz nechtel ani omylem, je to dost srovnatelny s dieslem /zatah az od urcitych otacek + omezenej rozsah -max vykonu rekneme v napr. 5,5k ot/min + delsi kvalty/...a spotreba ve srovnani s NA motorem hroziva. + nevyhoda v zime /ostrej nabeh vykonu, mam v zive pameti prohrabanou rovinku na 1,2,i 3ku pod plynem-predohrab/... turbo benzin jen v 4x4 sportaku, jinak ne

Napsal: pon 08.12.2003 11:41
od Lukas H.
Originál zaslal Hanz
325TDs bylo pro me osobne jedno velky zklamani
Jestli Tds bylo pro Tebe jedno velky zklamani tak by me potom zajimalo co pro Tebe bylo Is... 
Napsal: pon 08.12.2003 11:45
od Hanz
no Lukasi, zkus se svezt treba s blbou Primerou 2,0eGT a budes asi prekvapenej

jsem v pokuseni usporadat race iS /1798cm bez turba se 4valcema/ v. 325TDs /2498cm s turbem a 6valcema, bez chipu, nebot jej take nemam

/ na stejnych pneu, trasa nejaka normal okrska, rekneme 10-20km

))
Napsal: pon 08.12.2003 12:02
od darmon
Originál zaslal Lukke
Myslim že tenhle tvůj příspěvek je planý nebo ne...? Nebo proč dávat závod s autem co má zrychlení 4.4 vs 7.2? Spíš nakopni tvýho benzínovýho bavora... Já se bavím o elegantních autech a ne o nějakým Subaru nebo co mi to tady představuješ.
to je proste realita ze tvuj "hi-tech" dyzl pojede pet let starej dvoulitrovej benzinak s turbem kdykoliv a kdekoliv. Neexistuje situace kdy by mohla mit 330d navrch.
Napsal: pon 08.12.2003 12:06
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....
no to sem zvedavej jak
fakt moc zvedavej, porad to je vo zakladni fyzice a horeni smesi ve valcich, vzduch bude za par let porad stejnej bych rek, tak asi bude nejaka "nova nafta" 
Napsal: pon 08.12.2003 12:08
od LOPOLO
race ... ehmm .. dobrej napad.. timto te Lukke vyzivam na tri vostry kola na jare na brnenskym vokruhu, pocitam ze budes souhlasit

At je prdel. Stara atmosfericka E36tka s ne uplne nejvykonejsim motorem ( s trilitrovym Mkem by to asi nemelo vubec cenu ) proti naturbovanymu nejmodernejsimu dieslu s vetsim obsahem a uvidime, ok?

Napsal: pon 08.12.2003 12:09
od LOPOLO
Originál zaslal darmon
no to sem zvedavej jak
fakt moc zvedavej, porad to je vo zakladni fyzice a horeni smesi ve valcich, vzduch bude za par let porad stejnej bych rek, tak asi bude nejaka "nova nafta"
To uz nepochopej 
Napsal: pon 08.12.2003 12:12
od Lukas H.
Originál zaslal darmon
to je proste realita ze tvuj "hi-tech" dyzl pojede pet let starej dvoulitrovej benzinak s turbem kdykoliv a kdekoliv. Neexistuje situace kdy by mohla mit 330d navrch.
Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...