Na jazdenie po meste je long uplne idealny. Ked to trojmetrove autičko parkujem tak vždy na konci parkoviska a pozdlžne, bojim sa aby mi ho nejaký dobrák neodrbal a ešte lepšie je parkovat v podzemnej garaži.
Vrátim sa k tematu
e65 vs e60
Mimo to že ja potrebujem touringa takže inu možnost než e61 nemam a manželka by asi mala zo sedmou problem v meste ako DailyCar tak zase e60 dobrá, na druhu stranu ked som ešte musel pracovat tak som do Holandska a Nemecka jazdil v 745i/750i, touringa som nepotreboval a chcel som proste sedmu, neuveritelný požierač kilometrou toto inak luxusne autíčko.
e65
Kedže mám tretiu sedmu a boli to iba výkonné benzínové verzie tak diesel sudit nemožem, inak som bol spokojný a aj som spokojný, nemožem povedat že by som nemal zopár problemou ako vysrané vodné trubky v motore, problem s prevodouvkou, katalizátory či čo tomu vobec bolo, alternator sa mi rozpadol v 745i ale zase mal zasebou 350.000km a repas stal myslím 3000kč takže

,problemi s hydrokufrom potom sa mi zneho vilial olej do zosilovača L7 a ten som nechal opravovat a neustale sa jebuce zapalovacie cievky, ale inak spokojnost, vzhladom ktomu jak som ich hnal a tie kilometre všeobecne, tak super auto a 760Li proste BOMBA jedine čo ma serie je LPG ktore tam nejde ale zase spotreba nato že to ma 1.2HTP je to super, dost dobrá príjemna by som povedal nato že mam predsebou trojvalec a tlačím to na 20" kolach a s pneu širšími než dacia všetky 4dohromady.
e61/e60
Kedže mám už niekolku e61 a dve e60 doma tak nemožem tiež nejak moc nadavat, bohužial mal som aj 530d a 535d tam nejak moc neviem mal som ich krátko na 530d ma sral nízky výkon a šialena spotreba no a servis motoru, prasknute zvody furt niečo zo žhavičkami, klaklo mi CCC a furt som musel mat zapnutý pás u spolujazdca pretože to pípalo jak drbnute furt, kable v kufri, modul na odomikanie DO,na 535d ma sral servis uplne maximalne tak preto diesel už nikdy viac, vtom motore furt kurva niečo bolo zle, no a klaklo mi CCC, potom IBS a furt niečo s PDC a prevodovka boha jeho najvedší problem toho auta, momentálne jazdím v e61 545i a spokojnost, ludia jazdím stým neskutočne kilometre a občas sa mi niečo vysere ale vedšinou to stojí par kč.
Mal som problemi s poloosami ale ako počúvam tak som jediný na svete kto skurvil obe - za mesiac najazdím viac KM ako niekto za rok a auto je fakt dost naložené neustále a dávam mu denodenne záhul, menil som termostat akurát a čidlo tlaku oleja, čaká ma výmena gufer na ventiloch ale u tej príležitosti nechám urobit aj retaz, už ked to bude u Snejka tak nech si užije - Snejk sorry, nikoho ineho ktomu nepustím!!!
Manželkyna 550i e60 zatial bez jedineho problemu a pruseru alebo investicii - vodná pumpa a termostat pri 220.000km.
Máme ešte e60 540i a okrem toho že snou skoro vobec nejazdíme tak neni to tak dávno čo klaklo zadné čidlo a head up display funguje jak sa mu chce tak inak tiež bez vedších pruserou.
Pokial by som ale mal rozhodovat otom či e60 alebo e65 tak jasna volba e65 ale iba 750i a LONG, 745i dobrá ale predFL a to sa moc nepáči mne osobne to nevadilo, 760Li absencia LPG inak brutal - ale ja som zaujatý lebo ju mám tak berte to z rezervou.
Nebudem sem písat o oleji alebo podvozkových dieloch a brzdách to je spotrebák tak to vynechám.