Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

pozdrav noveho clena klubu F10 (520d, automat)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#201 Příspěvek od Filozof »

pokud chceš pořádnou nádrž tak tam dej 100litrovou z M5ky a máš vyřešeno.
Jinak ostatní věci mi přijdou jako nesmysl. Krom baterky kterou můžeš vyměnit za jinou s poloviční hmotností ale 10kg méně moc nepoznáš tedy ano poznáš pokud bys ještě 50kg zhubl tak máš zase o 0,2dcl menší spotřebu :-D

Nebo vyhodit přebytečné věci a jezdit všude 110km/h na tempomat uvidíš tu luxusní spotřebu ...budeš mít možná i pod 5l / 100km.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#202 Příspěvek od jazet »

Zamkněte už někdo tuhle sračku
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#203 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:pokud chceš pořádnou nádrž tak tam dej 100litrovou z M5ky a máš vyřešeno.
Jinak ostatní věci mi přijdou jako nesmysl. Krom baterky kterou můžeš vyměnit za jinou s poloviční hmotností ale 10kg méně moc nepoznáš tedy ano poznáš pokud bys ještě 50kg zhubl tak máš zase o 0,2dcl menší spotřebu :-D
Nebo vyhodit přebytečné věci a jezdit všude 110km/h na tempomat uvidíš tu luxusní spotřebu ...budeš mít možná i pod 5l / 100km.
No co se tyka spotreby s powerboxem... zatim jsem najel jen malo ale podle ukazatele stoupa spotreba ze 7L na 7.3L to se mi moc nelibi, uvidim a budu testovat dal, kdyztak ho vymenim za jiny powerbox.... Je fakt ze spotreba ted asi stoupla taky testovanim "lepsi odezvy" plynoveho penalu :-))

Co se tyka vymisteni / vymeny olovene baterie vzadu tak jsem se znovu dival a je fakt ze tech kabelu tam vede vic jeste jsem to poradne nerozdelaval abych premeril kolik mista bych vubec ziskal na tu pridavnou nadrz (je jasne ze kvuli 10-15 se to nevyplati urcite.. pokud by to nebylo prilis komplikovane a vesla by se tma nadrz alespon 40-50L tak by to uz smysl mohlo mit. Zadnou 100L nadrz si tam nedam neni to kombi F11, kufr budu porad potrebovat....
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#204 Příspěvek od Brátn Moderátor »

jazet píše:Zamkněte už někdo tuhle sračku
už jsi někdy viděl krále, který by vzal lidem šaška?

Dyxi: Tebe jen prosím, vše dokumentuj, bodla by už i nějaká fotka ze zástavby powerboxu, popřípadě pak z vytváření nové nádrže atd.

Popravdě Tvé téma nám na fórum přivádí nové lidi, stačí když se někde jen zmíním, jakého tady máme inovátora, tak se snaž, ať nás nezklameš.
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#205 Příspěvek od PPetr »

Nee nezavirejte to tu. Mam to místo Večerníčka před spaním. Smích prý léčí.
:lol: :lol:
Jo a s tema úpravama: já zase od dětství chtel porsche tak přemýšlím jak narvat motor do kufru.
:lol:
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#206 Příspěvek od e155 »

S tím Porsche jsi mi něco připoměl.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... -pmopt.jpg
Co takhle upravit F10? Odpadl by problém s ropnou mafii, bateriema, výkon by se měnil dle fyzické kondice (místo powerboxu)...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#207 Příspěvek od Teddy »

Motor do kufru dáš třeba ještěrkou. Budeš mít první porsche se dvouma motorama. :D
Určitě to tupci v bmw vymysleli blbě. Když dáš motor dozadu, tak to určitě pojede líp. Škodovka to tak taky měla, tak to asi musí bejt správně ne? :D
cachota
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 23.01.2013 01:00

#208 Příspěvek od cachota »

Lepsi je shrabat listi hned za cerstva na podzim. Kdyz pak hrabes takhle z jara slapnes si na hrabe, pak znovu, pak znovu a pak te napadaj blbosti......
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#209 Příspěvek od Dyx »

nechci tu do toho kecat, ale poslednich 6 prispevku by se spis hodilo (na presunuti?) do sekce POKEC... :?
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno
Klubové ID: 3269

#210 Příspěvek od Toci »

Spravne - aneb nelze-li presunout baterii k motoru, presuneme motor k baterii :lol:
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#211 Příspěvek od Filozof »

DYX: Co ten power box - chip. Jak se to projevuje ? Má to nějaké další nastavení co umožnuje ? Jakou to auto má sním spotřebu a výkon je tedy daleko větší ?

Kdybys měl nádrž tam kde má být pod autem tak si klidně mužeš vzít z modelu M5 nebo 550d pokud má tedy větší ale M5 určitě bude to plug and play podle mě a budeš mít kolem 100litru což pak dojezd zvedne na skoro 2000km při dálkové 5litrové spotřebě. :)

Zkoušel jsi někdy vzít DIESEL VERVA jednu plnou nádrž ? Bys třeba viděl že ti spotřeba o litr spadne a pak se i vyplatí kupovat kvalitní naftu případně s aditivy. kdyby auto jelo za 6,5 b100 za cenu 30kč/litr (195kč) nebo spotřeba 5,5l/100km s vervou za 37kč je rozdíl kolik (203kč) ?

To je rozdíl 7kč. na sto km rozdíl to nejlepší a nejhorší co je.

Nebo pak obyč nafta s VIF aditivy ? stačí to jednoduše propočítat.
Myslím si ikdyby to bylo o 10-15kč na sto km více je to stále lepší pro auto a dojezd se ti rapidně zvedne a hlavně výkon. To auto prostě ožije.

mrkni na ty spotřeby u Fka 520d
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/622028.html

takže tvoje 6,5l je fakt o cca 1litr více.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#212 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:DYX:
Kdybys měl nádrž tam kde má být pod autem tak si klidně mužeš vzít z modelu M5 nebo 550d pokud má tedy větší ale M5 určitě bude to plug and play podle mě a budeš mít kolem 100litru což pak dojezd zvedne na skoro 2000km při dálkové 5litrové spotřebě. :)
Zkoušel jsi někdy vzít DIESEL VERVA jednu plnou nádrž ? Bys třeba viděl že ti spotřeba o litr spadne a pak se i vyplatí kupovat kvalitní naftu případně s aditivy. kdyby auto jelo za 6,5 b100 za cenu 30kč/litr (195kč) nebo spotřeba 5,5l/100km s vervou za 37kč je rozdíl kolik (203kč) ?
To je rozdíl 7kč. na sto km rozdíl to nejlepší a nejhorší co je.
Nebo pak obyč nafta s VIF aditivy ? stačí to jednoduše propočítat.
Myslím si ikdyby to bylo o 10-15kč na sto km více je to stále lepší pro auto a dojezd se ti rapidně zvedne a hlavně výkon. To auto prostě ožije.
mrkni na ty spotřeby u Fka 520d
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/622028.html
takže tvoje 6,5l je fakt o cca 1litr více.
"Co ten power box - chip. Jak se to projevuje ? Má to nějaké další nastavení co umožnuje ? Jakou to auto má sním spotřebu a výkon je tedy daleko větší ?"
Zatim jsem jel vicemene jen kratke streky.. na to abych se mohl vyjadrit ke spotrebe podle palubaku spotreba s powerboxem stoupla o cca. 02-0.4L/100km.
Nastaveni je vicemene pouze tim prvnim otacivym knoflikem jeden krok +1.5%. Jak jsem psal hlavni subjektivni prinos je v rychlejsi reakci na seslapnuti plynu a vetsim zrychleni z pomalejsich rychlosti, coz je uzitecne napr. pri predjizdeni apod. Vsiml jsem si obcas velmi lehkeho zakolisani pri po startu pri studenem motoru, to ale muze byt i blizici se nutnost vymeny palivoveho filtru (bordel z fosilni nafty kterou tam predesly majitel cpal az do 113tis km se uvolnil a zanasi palivovy filtr) pocitam ze behem 5-6tis km ten palivak vymenim a pravdepdobne tam predradim jeste jeden dalsi levny prutokovy palivovy filtr tak aby byl lehce dostupny a vymenitelny pouze se sroubovakem behem 3 minut a nemuselo se nic odendavat.
Takze ted budu chvili jezdit a testovat spotrebu a jizdni vlastnosti s ruznym nastavenim powerboxu.....
Tento powerbox jak jsem psal ma pouze jeden konektor (cidlo tlaku Railu) je mozne ze powerboxy ktere berou dalsi signaly jsou lepsi, ovsem opravdu objektivniho srovnani jednotlivych powerboxu se clovek nikde na netu jen tak lehce nedopatra.

Co se tyka nadrze z M5 to zni sice lakave.. pokud ale kvuli tomu bude potreba rozebirat pulku auta, tak si to jeste rozmyslim :- ))
Do B100 davam zimni VIF, az zjistim nejakou stabilnejsi dlouhodobejsi ustalenou spotrebu na B100 tak nasledne udelam klidne i test s tou VERVOU na porovnani. Presto dost pochybuju ze by mela spotreba klesnout o 1 litr.
Diky za odkaz na spritmonitor, ten samozrejme dlouho znam a i pred koupi F10jsem ho detailne studoval (az tak moc zaznamu tam neni) bohuzel tam neni zadne rozliseni spotreby systemu se START+STOP a bez START+STOP coz mi az ted ukazuje PRAXE.
Nicemene daleko zajimavejsi snizeni spotreby nekde v rozmezi ca. 20-40% ocekavam od montaze systemu HCS (jako jednodussi efektivnejsi a levnejsi varianty k HHO nebo vyse zminenemu vstrikovani studene vodni mlhy), pricemz dalsi pozitivni vedlejsi efekt bude perfektni procisteni celeho systemu a jeste o neco zivejsi chod.
Jelikoz je v motorovem prostoru opravdu dostatek, tak do F10 necham behem 1-2 mesicu nainstalovat i bypasovy (obtokovy) mikrofiltr motoroveho oleje (odfiltruje a zachyti 100x jemnejsi abrazivni castice ktere klasicky filtr motoroveho oleje odfiltrovat nedokaze a zaroven pohlcuje vodu)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#213 Příspěvek od Filozof »

[/quote]
ad.1) Nicemene daleko zajimavejsi snizeni spotreby nekde v rozmezi ca. 20-40% ocekavam od montaze systemu HCS (jako jednodussi efektivnejsi a levnejsi varianty k HHO nebo vyse zminenemu vstrikovani studene vodni mlhy), pricemz dalsi pozitivni vedlejsi efekt bude perfektni procisteni celeho systemu a jeste o neco zivejsi chod.

ad.2) Jelikoz je v motorovem prostoru opravdu dostatek, tak do F10 necham behem 1-2 mesicu nainstalovat i bypasovy (obtokovy) mikrofiltr motoroveho oleje (odfiltruje a zachyti 100x jemnejsi abrazivni castice ktere klasicky filtr motoroveho oleje odfiltrovat nedokaze a zaroven pohlcuje vodu) [/quote]


Můžeš se rozepsat o těchto dvou bodech ? Ty jsi vystudovaný technik co se tím zabýval nebo jsi domácí kutil nebo kde bereš všechny tyto informace ?
Baví tě upravovat auto nebo někde čerpáš od někoho informace aby jsi někde něco neoddělal těmito pokusy.

Máš někde stránky kde se problematika rozebírá ? Jak ten mikrofiltr přídavnej tak nějakej kit na HCS. Případně fotky můžeš zdokumentovat ?
Docela by to zajímalo zda to opravdu realizuješ nebo si tady jen tak píšeme.

A to HCS reálná data pokud to fakt uspoří řekněme 2litry nafty na sto km tak pak smekám.
Docela by mě to zajímalo za kolik jsi pořídil kit HCS a jak to provozuješ.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#214 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše: ad.1) Nicemene daleko zajimavejsi snizeni spotreby nekde v rozmezi ca. 20-40% ocekavam od montaze systemu HCS (jako jednodussi efektivnejsi a levnejsi varianty k HHO nebo vyse zminenemu vstrikovani studene vodni mlhy), pricemz dalsi pozitivni vedlejsi efekt bude perfektni procisteni celeho systemu a jeste o neco zivejsi chod.

ad.2) Jelikoz je v motorovem prostoru opravdu dostatek, tak do F10 necham behem 1-2 mesicu nainstalovat i bypasovy (obtokovy) mikrofiltr motoroveho oleje (odfiltruje a zachyti 100x jemnejsi abrazivni castice ktere klasicky filtr motoroveho oleje odfiltrovat nedokaze a zaroven pohlcuje vodu)
Můžeš se rozepsat o těchto dvou bodech ? Ty jsi vystudovaný technik co se tím zabýval nebo jsi domácí kutil nebo kde bereš všechny tyto informace ?
Baví tě upravovat auto nebo někde čerpáš od někoho informace aby jsi někde něco neoddělal těmito pokusy.
Máš někde stránky kde se problematika rozebírá ? Jak ten mikrofiltr přídavnej tak nějakej kit na HCS. Případně fotky můžeš zdokumentovat ?
Docela by to zajímalo zda to opravdu realizuješ nebo si tady jen tak píšeme.

A to HCS reálná data pokud to fakt uspoří řekněme 2litry nafty na sto km tak pak smekám.
Docela by mě to zajímalo za kolik jsi pořídil kit HCS a jak to provozuješ.
Zatim je to prilis cerstva vec, aby to nevypadalo ze si jen vymyslim tak budu HCS nejdriv testovat v nekolika ruznych autech a pak dam nasledne vedet realne zmerene vysledky (zatim to byly z moji strany spis subjektivni dojmy). Co se tyka bypasoveho mikrofiltru je to celkem znama (v USA i hodne rozsirena) komercne nabizena zalezitost. Staci v googlu zadat "bypasovy mikrofiltr"
Diky za pochopeni :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#215 Příspěvek od horan »

Ono je urcite lepsi cpat do auta dalsi kurvitka a menit olej po nejlepe 50000km nez ho menit treba po 15000. :roll: ale tak chapu,ze americani musi na necem vydelat. No a k tomu potrebuji lidi, kteri nemaji hluboko do kapsy a moc nepremysli. Dulezity je, aby u produktu byla ta nejvic nejlepsi vlajka s hvezdama a prouzkama. Tzv zaruka kvality. A hlavne to ma v aute i Horst Fuchs a to uz je jo nejakej znalec.
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 3348
Kontaktovat uživatele:

#216 Příspěvek od Falcon »

Ty jo, celou dobu kluci přehlížejí tak zásadní věc, jako je magnetický polarizér molekul paliva :lol: :lol: :lol:

Jinak ten "powerbox", co je napíchnutý a ojebává snímač tlaku paliva - aby tam ŘJ pouštěla víc nafty a "líp to jelo"- proč asi je teď spotřeba vyšší, hmm?

A k tomu HCS - kde se asi vezme energie potřebná pro funkci toho zázračného zařízení?

A co třeba nazvat HHO prostě vodou místo dihydrogenoxidu :P
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#217 Příspěvek od Teddy »

Princip oněch kurvítek je zřejmej.
Je potřeba vymyslet věc, která má nízký výrobní náklady, najít cílovou skupinu ne úplně chytrých lidí a dát tomu potřebnou reklamu. Hlavně musí zaplavit trh, než se provalí, že to nefunguje. Do tý doby musí mít připravenej další zázrak, aby se obchod nezastavil. A tak to jde pořád dokola.

Amíci obecně jsou na tole ideální cílová skupina. Jsou to kutilové podobně, jako my. Navíc ale maji mnohem větší kupní sílu a taky moc nejsou schopní samostatnýho uvažování.

Takových kurvítek už z ameriky vzešla řada. Od speciálních karburátorů, speciálních podložek pod karbece, pak přišly zázračný přísady do oleje, zázračný leštěnky na lak, zázračný korektory škrábanců atd. atd.

Po čase se vždycky zjistí, že je to jen dost drahý placebo.
O tom power boxu jsem tu psal o několik stránek dřív. Je to zázrak, kterej zvýší množství dodávanýho paliva. Moderní motory jsou nastavený na mírně chudší směs. Nemusim vysvětlovat proč že? :) Tohle kurvítko je nastaví na bohatší směs, než je potřeba. Spálí se tím všechen kyslík z dodaného vzduchu a mírně se zvýší výkon (1, 2, možná 3%). Zvýší se ale kouřivost a emise. V F10 to tak velice brzo oddělá DPF.

Musel bys k tomu palivu dát i víc vzduchu.
Chiptuning je o tom, že se změní plnící tlak a adekvátně k tomu se upraví palivová mapa. Tohle teoreticky nemá omezení. Omezují to jen konstrukční možnosti motoru. Česky řečeno.... je to kompromis mezi výkonem a životností.
Čim víc se tomu motoru naloží, tim kratší má životnost.

Např. starý lodní motory maji při objemu 4l výkon jen kolem 100 koní. Ale pracujou v těch lodích 50 i víc let. A to v lodi je motor zatíženej mnoooohem víc, než v autě. Dá se mu plnej knedlík a tak se pluje třeba 10 hodin a víc.

P.S. byl se někdy někdo podívat na vývoj automobilových motorů? Kdo si kurva může myslet, že by někdo na koleně vymyslel věc, která sníží spotřebu o 20 - 40%? Kdyby to fungovalo, tak proč by to automobilky dávno nemontovaly? Proč vynakládaji miliardy na snížení spotřeby o 5% apod.? By vesele mohli prodávat auta, který maji místo deklarovaných 5l spotřebu někde kolem 3l..... To by byly fronty zákazníků co?
:D :D :D :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#218 Příspěvek od Teddy »

Já myslim, že když má auto nový brzdy, pěkný pneu, podvozek v perfektnim stavu, dobrý tlumiče, nemá vůli v řízení atd atd. Prostě když je ve stavu, kterej se co nejvíc blíží stavu, kdy to sjelo z linky, tak to poskytne mnohem větší radost z jízdy, než hromada kurvítek, který "zvýší" životnost oleje,výkon a já nevim co.
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#219 Příspěvek od Qido »

Dyx: Prosím Tě, až Ti vyjde kniha Jak na to... BMW F10/11 dej mi vědět. Stejně tak až zakončíš tento psychologický experiment a budeš publikovat závěry!

Díky a přeji hodně štěstí s úpravami F10. Doporučil bych Ti se také zaměřit na aerodynamiku (zakrytování podvozku, zaslepení větracích otvorů a EKOpneumatiky)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#220 Příspěvek od Teddy »

Qido píše:Dyx: Prosím Tě, až Ti vyjde kniha Jak na to... BMW F10/11 dej mi vědět. Stejně tak až zakončíš tento psychologický experiment a budeš publikovat závěry!

Díky a přeji hodně štěstí s úpravami F10. Doporučil bych Ti se také zaměřit na aerodynamiku (zakrytování podvozku, zaslepení větracích otvorů a EKOpneumatiky)
SOUHLAS

Já bych zvážil potřebnost ventilátoru na chladiči. Stopro je tam zbytečnej. Akorát žere energii a jsou to další kila navíc. Masku bych zakrytoval pro lepší aerodynamiku. Bylo by taky dobrý sundat brzdy. Taky je to zbytečná váha a určitě to pořád trochu brzdí.
Další výrazný ztráty jsou v převodovce. Třeba taková viskozita oleje dokáže sežrat hodně výkonu. Nejlepší by bylo ho vypustit. Vývojáři jsou určitě banda kreténů a dali ho tam jen ze zvyku. Moderní převodovky už mazání nepotřebují.

Asi by se dalo pokračovat. Každýho určitě něco napadne.
Nenapíšeme nakonec tu knihu společně my všichni?
Odpovědět