Stránka 11 z 21
Napsal: úte 26.08.2014 20:28
od jozin7
Davat gas do bavora je vrchol hnusu,jak nemam na benzin,nekupuji to.A M5 v plynu,no comment.
Napsal: úte 26.08.2014 21:30
od Vlasta
JaraX píše:ta přestavba M5 Gpower na LPG stála něco kolem 800 tisic korun, tam nikdy neušetřiš nic, to je spíš "machrovinka" a nasíračka na lidi co nemaj rádi LPG

800koni na LPG
Na LPG měla jen 660 kobyl
Napsal: stř 27.08.2014 06:57
od JaraX
jozin7 píše:Davat gas do bavora je vrchol hnusu,jak nemam na benzin,nekupuji to.A M5 v plynu,no comment.
a co že je na tom tak strašně hnusnyho?
Napsal: stř 27.08.2014 10:29
od kurevtor
JaraX: nemam s tankováním problém. Vždyť o co jde? Zastavíš na pár minut, umeješ čelní sklo, protáhneš se a jedeš dál. To bych nemohl vstát ráno z postele, kdybych měl problém se zastavováním na pumpách
A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)
Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

Napsal: stř 27.08.2014 10:30
od kurevtor
JaraX: nemam s tankováním problém. Vždyť o co jde? Zastavíš na pár minut, umeješ čelní sklo, protáhneš se a jedeš dál. To bych nemohl vstát ráno z postele, kdybych měl problém se zastavováním na pumpách
A pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky takže stejně musíš stavět každou chvíli na WC (alespoň to je můj případ)
Filozof: dej mi mail, pošlu ti to zadní plato, je to fakt vkusně řešený

Napsal: stř 27.08.2014 10:40
od JaraX
jezdím z Olomouce na Lefkadu bez přestávek, když se mi nahodou stane že už nemužu, tak se třeba na hodku s někym prostřídam a pak zase řidim, kdybych měl třeba tankovat co 400km, tak mě to hodně sere, těch 800km už je celkem ok, ale stejně mě to tak nebaví, je to prostě 10min zdržení, ale aspon si zajdu na WC, za celou cestu si dam jedno kafe a energitak, víc seru, jelikož to sem dělal jednou že jsem se furt dopoval a to jsem byl už jednou nohou v hrobě.
já jsem celkem zvyklej jezdím cca co 14 dní něměcko kdy najedu v pruměru 1600km za jeden den, + 2-3 hodiny na uřadech.
Napsal: stř 27.08.2014 12:33
od kurevtor
1600 km za den je celkem slušný, já bych z toho byl zpatlanej ještě druhej den

Napsal: stř 27.08.2014 13:19
od hurvajs77
kurevtor píše:...pokud jedeš 1900 km tak jsou 3 zastávky hodně málo! Myslím, že tím riskuješ mikrospánek... navíc pokud jedeš takovou štreku v kuse tak předpokládám, že budeš chlemtat kafe a energyťáky...
Když jsem koupil první E65, tak jsem měl dovolenou a zbytečný prachy. Udělal jsem si výlet na Gibraltar, skoro 3.200km a byl jsem naprosto v pohodě. Naštěstí u mě to funguje tak, že když řídím, nemusím moc pít ani jíst, takže mi stačí kafe magorák a redbull. Měl jsem asi 3 1/2 hodinové zastávky a samozřejmě tankování. Ale chápu, že většina to asi nedá. Tankování beru jako protáhnutí. Nejsem margor abych stavěl každých 100km a zacvičil si jak to říká besip
Napsal: stř 27.08.2014 14:06
od kurevtor
co je kafe magorák?
jinak ono ta sedmička dělá hodně, jet takovou štreku s něčim menším.... ale i tak to chce občas zastávky...
Napsal: stř 27.08.2014 14:16
od hurvajs77
protože piji jen ristretto, tak kafe magorák v mém poddání je asi tak 40 kafí v jednom - prostě co se mi vejde to malé termosky. To postupne sosám a zapíjím red bullem.
Souhlas, mít pochcávku, tak bych už za hranicema měl dřevěnou prdel a zlomený záda... :-D Je to o aute, i o teplotě co je uvnitř atd. A hlavně mě dlouhé štreky vyhovují.
Napsal: stř 27.08.2014 14:19
od kurevtor
no a hlavně já teď po delší jízdě zjistil, že hodně pozitivně se na (ne)únavě z jízdy v semičce projevuje hluk.. tim jak je to auto tichý tak tolik řidiče neunavuje konstantním hlukem...
Napsal: stř 27.08.2014 15:08
od JaraX
hurvajs77 píše: Nejsem margor abych stavěl každých 100km a zacvičil si jak to říká besip
to jsi asi nejel dvojkovou oktavkou, tam sou betonové sedačky a to je skoro nutnost
v e65 je situace jiná.
Napsal: stř 27.08.2014 15:10
od hurvajs77
JaraX píše:to jsi asi nejel dvojkovou oktavkou, tam sou betonové sedačky a to je skoro nutnost :D
to jsem opravdu nejel...
Napsal: stř 27.08.2014 19:44
od JaraX
hurvajs77 píše:protože piji jen ristretto, tak kafe magorák v mém poddání je asi tak 40 kafí v jednom - prostě co se mi vejde to malé termosky. To postupne sosám a zapíjím red bullem.
Souhlas, mít pochcávku, tak bych už za hranicema měl dřevěnou prdel a zlomený záda...

Je to o aute, i o teplotě co je uvnitř atd. A hlavně mě dlouhé štreky vyhovují.
to zní dost sebevražděně, bys mě zajímalo kolik máš pak pulz

Napsal: stř 27.08.2014 19:59
od jozin7
Plyn je cely hrozny.To ze jezdis 1600km nonstop se vubec nechlub,je otazka casu kdy ti vypne mozek na vterinu a jakys byl.Nemusis mi davat skoleni o jezdeni,sam mam hodne pres dve mega najeto a pauzy si delam jak je treba jak v bavoru ci vtrucku.Pripomina mi to ty sracky v hospodach jak jeden tdickar rekne ze jede Split za 10h za 5 litru a druhy hned jel to same za 9h

.Ja jezdim na Balaton na dve pauzy,v klidu,rodinu to asi zas tak moc nebavi sedet na prdeli furt.Vcera jel se mnou syn doBratislavy a zpet a pronesl-tato.cestovat s truckem je pohodlnejsi nez s 745i(deti jsou prej uprimne)
Napsal: stř 27.08.2014 21:30
od zzeli
pac nesedel za volantem

Napsal: čtv 28.08.2014 08:03
od hurvajs77
JaraX píše:to zní dost sebevražděně, bys mě zajímalo kolik máš pak pulz :)
tak to netuším... :-D Ale u mě je denní dávka kafe běžně kolem 30 kafí. Někdy i víc. I po zapití RedBullem nepozoruji nic zvláštního :-)
Napsal: čtv 28.08.2014 08:49
od tesil
Ty woe, to je dobra kofeinova masage:-))
Ja dam tak 4 denne a to jsem mel pocit, ze prehanim

Napsal: čtv 28.08.2014 08:51
od hurvajs77
kafe není nikdy dost... :-D
Napsal: čtv 28.08.2014 09:35
od zzeli
si delas bez kofeinu neee?
