Napsal: úte 23.07.2013 09:41
ale uznávám, že je to super výsledek na obyč 335i:) když vezmu, že to gtr má 0-100 za 2,8 a do stovky drží krok s veyronem, tak je to hodně slušný:)
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4bmw335 píše:Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5bmw335 píše:Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4bmw335 píše:Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř
. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Já se ho ptal jestli to je blbej nápad zkoušet mapu 7 jen se 100oct a odpověděl, že v usa je to 100+ označovaný a v jiných zemích 114+ racing, takže to, že někdo říká že v usa mají sračka benzín není až tak pravda. 91 je 95 a 95 je 98-100 u nás. Takže ano, je možný jezdit bez úprav na mapu 7, ale jen se 114 ict benzínem, kterej bude tam za kilo litrvlada335 píše:Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5bmw335 píše:Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4bmw335 píše: Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:). Na pětku mi to taky tlačilo kolem 16, tak myslím že zas takový problém se 7 nebude. Je silně navýková, dnes jsem jezdil na 0 a bylo to jako absťák
. Naštěstí nemám tolik peněz abych blbnul jako na tom videu.
http://www.youtube.com/watch?v=M-AM6P9g ... VYtWjvj_Lg
i při změně ISO? Bez adaptace mi na první sešlápnutí dávala 15 a kvuli jednomu psi nebudu dělat zase adaptaciriki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailůIlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
O cenách benzínu tam se nám může zdátriki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.
to ano, ale já tam nedávám E85:)riki18 píše:Je to na tebe ale mapa 5 mi davala vzdy 17,5 a auto jazdi urcite lepsie ako ked neadaptujes. Slobodna volba kazdeho...
Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.vlada335 píše:Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailůIlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI. Až se vrátíš tak to provedem
.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Tak to by mně právě taky zajímalobmw335 píše:Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.vlada335 píše:Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailůIlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI. Až se vrátíš tak to provedem
.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?