Stránka 11 z 21
Napsal: úte 23.07.2013 09:41
od bmw335
ale uznávám, že je to super výsledek na obyč 335i:) když vezmu, že to gtr má 0-100 za 2,8 a do stovky drží krok s veyronem, tak je to hodně slušný:)
Napsal: úte 23.07.2013 10:58
od vladas335i
A GTR Mk 1 má 11.3

. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř

. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Napsal: úte 23.07.2013 14:40
od bmw335
vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3

. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř

. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Napsal: úte 23.07.2013 14:55
od bmw335
bmw335 píše:vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3

. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř

. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
Napsal: úte 23.07.2013 22:08
od vlada335
bmw335 píše:bmw335 píše:vladas335i píše:A GTR Mk 1 má 11.3

. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř

. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5

. Na pětku mi to taky tlačilo kolem 16, tak myslím že zas takový problém se 7 nebude. Je silně navýková, dnes jsem jezdil na 0 a bylo to jako absťák

. Naštěstí nemám tolik peněz abych blbnul jako na tom videu.
http://www.youtube.com/watch?v=M-AM6P9g ... VYtWjvj_Lg
Napsal: stř 24.07.2013 08:42
od bmw335
vlada335 píše:bmw335 píše:bmw335 píše:[quote="vladas335i"]A GTR Mk 1 má 11.3

. Mám nejnovější ISO a ty problémy jak jsi psal nepozoruju, ale jsou tam ty nový svody atd, tak celkový dojem je jíný. Musím říct že na mapu 7 to jezdí jak blázen, až mně chvíli bolela krční páteř

. Taky 412 koní a 607 krouťák je znát. Úpravy jen JB, duální sání a svody bez katů.
Posílal jsem ale logy Terrymu a napsal I don't like any of these maps. The timing advance is way too low. Co to je timing advance, předstih?
Jojo předstih. Asi to není moc dobrý...Já jemu posílal svůj log a líbil se mu i Ilike you řikal, že fakt pěknej. Ale nemám tam nic jenom jezdím na mapu 5 a 16psi. Kolik to má oslíků nevím:)
Myslím že jezdit na mapu 7 v tvým případě není dobrý, udělej si log na mapu 5 kolik ti to tlačí a uvidíš. Určitě bych nedával 18,5psi na něco, co v auto tune dá třeba max 15. Jinak viděl jsem, jak mapa 5 adaptuje....při 14 stupních jsem měl 16psi a při 25 jen 14. Beru mapu 5 jako nejbezpečnější, sama si nastavuje bezpečný hodnoty. I Terry mi sám psal, že pokud budu jezdit na mapu 5 nemůže se mi nikdy nic posrat díky JB4
Asi to tak bude. Škoda že to nerozvedl víc, doporučil dát 60 procent etanolu a poslat log mapy 5

. Na pětku mi to taky tlačilo kolem 16, tak myslím že zas takový problém se 7 nebude. Je silně navýková, dnes jsem jezdil na 0 a bylo to jako absťák

. Naštěstí nemám tolik peněz abych blbnul jako na tom videu.
http://www.youtube.com/watch?v=M-AM6P9g ... VYtWjvj_Lg[/quote]
Já se ho ptal jestli to je blbej nápad zkoušet mapu 7 jen se 100oct a odpověděl, že v usa je to 100+ označovaný a v jiných zemích 114+ racing, takže to, že někdo říká že v usa mají sračka benzín není až tak pravda. 91 je 95 a 95 je 98-100 u nás. Takže ano, je možný jezdit bez úprav na mapu 7, ale jen se 114 ict benzínem, kterej bude tam za kilo litr

Napsal: stř 24.07.2013 08:44
od bmw335
jo a to poslední ISO 24 jak jsem řikal že to moc nejelo tak tam mi to při 25stupních tlačilo 14 a na iso 23b při 30stupních 15. Takže ne každýmu sedne nejnovější. Ještě, že si je ukládám
Napsal: stř 24.07.2013 11:06
od IlikeU
Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Napsal: stř 24.07.2013 11:16
od riki18
Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.

Napsal: stř 24.07.2013 12:45
od bmw335
riki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.

i při změně ISO? Bez adaptace mi na první sešlápnutí dávala 15 a kvuli jednomu psi nebudu dělat zase adaptaci

Napsal: stř 24.07.2013 13:17
od vlada335
IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů

. Až se vrátíš tak to provedem

.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Napsal: stř 24.07.2013 13:19
od vlada335
riki18 píše:Pri kazdej zmene treba znova adaptovat mapu 5 takze ti musi tlacit vzdy dobre ak si spravne zajazdil 3 a 4. Mapa 7 je na vyssie % E85 so 100 oktanovym benzinom. U nich maju sracky lebo nie vsade maju 93 ako u nas 98. 100 oktan ani nehovorim. Vyhodou je ze ich ceny za VP16 su porovnatelne s nasimi cenami na pumpe pre 98 oktan.

O cenách benzínu tam se nám může zdát

.
Napsal: stř 24.07.2013 13:45
od riki18
Je to na tebe ale mapa 5 mi davala vzdy 17,5 a auto jazdi urcite lepsie ako ked neadaptujes. Slobodna volba kazdeho...
Napsal: stř 24.07.2013 16:28
od bmw335
riki18 píše:Je to na tebe ale mapa 5 mi davala vzdy 17,5 a auto jazdi urcite lepsie ako ked neadaptujes. Slobodna volba kazdeho...
to ano, ale já tam nedávám E85:)
Napsal: stř 24.07.2013 16:32
od bmw335
vlada335 píše:IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů

. Až se vrátíš tak to provedem

.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.
Napsal: stř 24.07.2013 20:47
od vlada335
bmw335 píše:vlada335 píše:IlikeU píše:Vlado dulezite je uvest vsechny fakta, mel jsi natankovat 40% E85 a pritom jsi tam mel 23%. Tery počítal stím že auto jelo na palivo se 40% E85 a ty hodnoty nedosahovali tam kam měli. Proto odepsal ať dáš 60% E85 tedy p 20% víc. Nikdo netušil že v autě bylo jen 24% E85. Kdybych terrymu napsal že je am 24% řekl by že na 24% je to ok.
Jinak mapa 5 ti tlaci 17 PSI
Tak určitě ), ta diskuze byla ale povrchní a trochu o něčem jiném, tak jsem nechtěl zabíhat do detailů

. Až se vrátíš tak to provedem

.
Kolik je potřeba E85+ vervy 100 aby to mělo oktany na 7?
Co jsem viděl na netu tak nejvíc jsem viděl 107 oktan, který samozřejmě už bude na mapu 7. To 114+ je jen označení. Akorát mi přijde divný, že jezdíte s mixem na jiný mapy než jen na 5. Proč by teda byl na 7 třeba závodní benzín, když by šlo mixnout normální s E85.
Tak to by mně právě taky zajímalo

. Každopádně to jezdí na 7 velmi dobře. Ví někdo jestli se s tím mixem dá jezdit na 7?
Napsal: stř 24.07.2013 21:18
od riki18
Mapa 7 dava 18-18,5 PSi kde mapa 5 17,5. Ak pouzivas vyssi mix, 50% a viac tak mozes jazdit na 7 ak Terry nema s vysledkom problem. Jazdieval som len na 7 x tisic km bez problemov.
Napsal: stř 24.07.2013 21:27
od IlikeU
Normalne lidi to je diskuze ze bych se posral. Zadna mapa neni jen o psi. Ano psi ma svouroli ale jsou i jine hodnoty. Muzes mit 30psi ale kdyz k tomu nebudes mit doladen zbytek tak ti to je k nicemu.
Mapa 5 neadaptuje jen tlak turba. Jezdit na neadaptovanou mapu 5 to si muzes jezdit na mapu 6. Podstata mapy 5 je adaptace. Dokud nezadaprujes nefunguje spravne.
Na mapu 7 muzes jezdit s mixem.
Ethanol nema oktanove cislo. Jen prace kterou vykona se da prirovnat benzinu o urcitem oktanovem cisle.
Nejde jen o oktanove cislo ale o cidlo klepani. Kdyz nalejes toulen do benzibu razantne zvSis oktanove cislo protoze se zmeni pomer heptanu s oktanem.
Zkracene jednotka nepracuje jen s velicinou boost proto je adaptace dulezita. Navic jde o to od kolika do kolika ot ten boost mas.
Nereste blbosti na jakou mapu s cim jezdit zkuste udelejte log mkrnete na log poznate jak se chova auto. Od toho jb4 je testujte zkousejte. Ja jezdim na ethanol i na mapu 2 nekdy nekdy na 0 i mapu 5 a 7. To co terry pise k mapam neni svatel ale jalesi ramcove info a ne sstriktni narizeni. Jezdit na mapu 5 bez adaptace je jako nevyuzivat v aute vsecgny kvalty proc kulo par otackam prerazovat.
Ted me tu muzete ukrizovat za me nazory.
Napsal: stř 24.07.2013 21:48
od vlada335
Správný přístup

. Taky mám tady pocit že se z psi stala svatyně. Teď jsem studoval ruzný články o míchaní s E85 a zjistil že v tom nemá jasno moc nikdo, anebo má ale mlží

. Je to velký kšeft. Ethanol má sice podle některých oktanové číslo až 108, ale nižší výhřevnost a další vlastnosti jiné než benzín, takže ve výsledku to někomu jede líp a třeba to zvýší spotřebu a někomu zase něco odejde apod

. Zavodní benzín je samozřejmě o něčem jiném. Třeba tady
http://wladoil.cz/wladogas-booster-107- ... l-60l.html , 107oktanů, ale 60litrů za 6,5k. Fakt nejsem expert (spíš naopak)), ale myslím že od toho tady diskutujeme, aby nám auta dobře jezdila a natřeli to GTR

. JB4 jak píše Ondra k tomu davá prostor, tak pišme zkušnosti.
Napsal: stř 24.07.2013 21:52
od vlada335
BTW Ondro, koupíme na Big zavodní benzín, namažeme kola a kde bude GTR?
