Stránka 11 z 11
Napsal: úte 16.07.2013 15:32
od parizek
Diky za info. No s tou ctyrkolkou je to tak, ze si rikam "kdyz uz tak uz", uz jen pro tu jistotu, ze kdyz bude fakt echt spatne pocasi, tak se vsude rozumne dostanu. Se Sharanem dvoukolkou jsem se taky dostal, kde jsem potreboval, ale to spis proto, ze jsem samozrejme vzdycky premyslel kam jedu. A je pravda, ze letos jsem v Italii byl par sekund od nasazovani retezu.
Jeste by me zajimalo, kolik ma kdo realne najeto ? Je tahle trilitrova nafta pri 230tkm jeste ok nebo pred smrti ? Jasne, ze je to taky otazka zachazeni, o PDckach v Sharanu se taky rika, ze to neni zrovna dobrej motor, ale pri spravnym zachazeni da klidne 500tkm, coz neni az takova vyjimka.
Diky,
p
Napsal: úte 16.07.2013 19:52
od prase007
Záleží vždycky na aktuálnim stavu toho auta. Co se motoru týče, kdyby to někdo prasil pravidelně za studena a odjakživa, tak už bude mít nejspíš novej motor, nebo těsně před smrtí a jestli se k tomu choval dobře, může to bejt v pohodě na 10-15 tisíc km ročně ještě na pár let (se štěstim a bez záruky

) ...
Co se týče xD beru to právě z toho pohledu shánění vhodnýho pěknýho auta. Za 350 můžeš mít opravdu slušný auto, ale tim, že vyloženě chceš xD, tak si omezuješ výběr na zhruba 10% z celku (a uvidíš sám, že těch aut zas tolik neni) a to se podle mě vyplatí si vozit na hory ty řetězy a rozšířit si výběr a třeba ušetřit 50 nebo si koupit nějakou super výbavu, kterou si budeš užívat pořád a né jen 2x za rok na horách.
Napsal: úte 16.07.2013 20:53
od Killingman
parizek píše:Diky za info. No s tou ctyrkolkou je to tak, ze si rikam "kdyz uz tak uz", uz jen pro tu jistotu, ze kdyz bude fakt echt spatne pocasi, tak se vsude rozumne dostanu. Se Sharanem dvoukolkou jsem se taky dostal, kde jsem potreboval, ale to spis proto, ze jsem samozrejme vzdycky premyslel kam jedu. A je pravda, ze letos jsem v Italii byl par sekund od nasazovani retezu.
Jeste by me zajimalo, kolik ma kdo realne najeto ? Je tahle trilitrova nafta pri 230tkm jeste ok nebo pred smrti ? Jasne, ze je to taky otazka zachazeni, o PDckach v Sharanu se taky rika, ze to neni zrovna dobrej motor, ale pri spravnym zachazeni da klidne 500tkm, coz neni az takova vyjimka.
Diky,
p
Jen pro info, mám E39 - zadokolku. V zimě jsem byl v Deštným a jel jsem kamsi nahoru pro přítelkyni na chalupu. Dole zůstala viset Octavia 4x4 i VW Prasát 4x4. Já jsem přidal plyn, rozblikalo se mi cosi na palubovce a vyjel jsem nahoru k chatě. Tolik k nutnosti pohonu 4x4...
Napsal: stř 17.07.2013 06:39
od WITT
No zrovna ta okta vyjede ve 4x4 docela dost, i passat. Tam musel byt problem s gumama, jinak by jsi ve snehu se zadkem dal nez oni nevyjel ..
Napsal: stř 17.07.2013 07:44
od Killingman
Octavii 1 jsem měl ve verzi 4x4 (1.8T a chip na změřených 150kW). Úžasný letadlo, ale spotřeba kolem 10/100

Vím co to vyjede, proto mě to samotnýho překvapilo že se tam nevydrápali. Co měli za gumy jsem nekoukal samozřejmě. Spíš jsem chtěl upozornit na to, že když dáš nesjetý zimní gumy na zadokolku, tak se vyhrabeš i na sněhu docela dobře. Ale je pravdou, že 4x4 je bez pochyby lepší. Nicméně to bych pak sháněl spíše Subaru než BMW

Napsal: stř 17.07.2013 08:29
od prase007
WITT píše:No zrovna ta okta vyjede ve 4x4 docela dost, i passat. Tam musel byt problem s gumama, jinak by jsi ve snehu se zadkem dal nez oni nevyjel ..
Já taky cestou na klínovec předjížděl zahrabanýho touarega

stačí se rozjet a mít to štěstí, že tě nějakej blbec nedonutí zastavit. Když zastavíš na ledu, tak se nerozjedeš ani s xD, zatimco když si to přes něj pěkně sypeš třicítkou, tak ho prostě přejedeš
