Stránka 11 z 14

Napsal: čtv 25.03.2010 15:54
od Matyse_q
dikec hoší, už je venku...neopravil sem to sice, ale aspoň vím jak na to, až ho budu chtít vyměnit :)

Napsal: čtv 01.04.2010 13:13
od Warrior_Jouda
Tak se toho tady řešilo dost těch tipů triků a já si taky něco přidám. Možná se tu už něco psalo... ;)

1) Vyhřívání z5tných zrcátek, aktivuje termospínač v zrcátkách závisle na okolní teplotě. Pokud hřejou pořád, je v háji. A je mi to jedno páč se za jízdy chladěj.(ale stalo se mi že bych na nich udělal vajíčka)

2) Reset servisu+olej: V diag. zásuvce proklemovat pin 7 a 19. Podrobný popis se tu dá v poho najít. (nepíšu ať to neni dlouhý)

3)Parkovací světla P/L strana: Vypnout motor,zhasnout světla,páčkou směrovek zvolit stranu a "promáčknout" jí až pod konec dorazu blinkru. Cvakne a vrátí se do polohy dané strany jakoby zapnutého blinkru,tam páčku nechat,a bude svítit jen daná strana obrysových světel. Ta páčka mi jde promáčknout celkem dost z tuha tak se nebojte. Asi tím že se to málokdy využívalo

4)Dokování šíbru: Zapnout klíček do pol. 2. Asi na 20 vteřin podržet tlačítko zavírání (zatlačit ho do střechy) modul šíbru si vybere nejlepší polohy pro zavírání/otevírání

5)Změna jazyku CC: Klíček v poloze 1 a na 15-20 vteřin podržet tlačítko CC. na displayi se zobrazí zvolený jazyk.Seznam jak jdou jazyky po sobě:DUTCH -> ENGLISH US -> ENGLISH UK -> FRANCIAS -> ITALIANO -> ESPAGNOL ->

6)Test všech ukazatelů budíků:Přidržte tlačítko CC a otočte klíčkem do polohy 2 spustí se tím test budíků, přístojů a ukazatelů

7)Tlačítko MEMO na BC: Při stlačení v danou minutu připomene řidiči pípnutím že si má zapnout dopravní info na rádiu(příklad) jinou funkci nemá

8)Zavírání oken klíčem (s dálkou zkušenosti nemám páč mi nefachčí ale prej to jde asi takle:1x stisk zamknout pordruhé stisk+držet do zavírání a zavření oken). Klíčem:Zamknout a držet klíč v poloze zamykání a cca po3 vteřinách se začnou postupně zavírat a mě včetně šíbru

9)Inteligentí vozidlo BMW: Pokud vám praskne zadní obrysová žárovka, BC to zahlásí a přesměruje napájení do jiné žárovky(mě třeba zrovna do mlhovky) známýmu do blinkru.

10) Změna rychlosti cyklovače: 2x z polohy 0 do 1 mi cyklovač maká v itervalu cca 8 vteřin konstatně (psalo se tu že se pak chová jinak v závislosti na rychlosti,při stání je prej interval delší,jestě sem nevypozoroval) 4x z polohy 0 do 1 mi maká v intervalech cca 3 vteřiny i když s autem stojim.

Většina z vás tyto tipy znají ale jsou tací kteří ne. Vše co jsem popsal tak na mojí e34 525i tour fachčí. Jen jstem chtěl udělat takový shrnutí.

Napsal: čtv 01.04.2010 15:54
od radokrno
hustý,,ten šíbr jsem nevěděl..díky..ani ty zadní obrysovky

Napsal: pon 05.04.2010 13:40
od radokrno
pouze dotaz,,chčije mi z pod víčka čerpadla 525 TDS,vstřikovacího,,,při vypnutým stavu,,,mohuz to víčko sundat...??já myslím že jo,je tam jen ten mehanismus a nic nerozhážu...podtlak tam taky nebude atlak při rozepnutí napájení taky by neměl být....pak už jen jestli se mi to nezavzdušní???

Napsal: pon 12.04.2010 20:10
od koty88
jako ten jazyk na pristrojovce cumim jak pica.. to je husty... akorat mi porad nejde test tech budiku... porad to nejak nechapu nebo nevim... ale diky za rady pratele....

Napsal: pon 12.04.2010 21:28
od radokrno
n o jo ale využití to má u E-34 jaký,,myslím ten jazyk...vždyt mě to nikde nic nepíše??

Napsal: pon 19.04.2010 09:28
od rakeesh
k cemu je takovy ten plastovy trojuhelnicek na zadnim platu v sedanu?

Napsal: pon 19.04.2010 10:31
od libovka
rakeesh píše:k cemu je takovy ten plastovy trojuhelnicek na zadnim platu v sedanu?


Tam se ukotvuje pás pro prostředního pasažera v době kdy tam nikdo nesedí.Prostě aby se tam ten pás neválel.

Napsal: pon 19.04.2010 10:41
od libovka
Warrior_Jouda píše:Tak se toho tady řešilo dost těch tipů triků a já si taky něco přidám. Možná se tu už něco psalo... ;)

1) Vyhřívání z5tných zrcátek, aktivuje termospínač v zrcátkách závisle na okolní teplotě. Pokud hřejou pořád, je v háji. A je mi to jedno páč se za jízdy chladěj.(ale stalo se mi že bych na nich udělal vajíčka)

2) Reset servisu+olej: V diag. zásuvce proklemovat pin 7 a 19. Podrobný popis se tu dá v poho najít. (nepíšu ať to neni dlouhý)

3)Parkovací světla P/L strana: Vypnout motor,zhasnout světla,páčkou směrovek zvolit stranu a "promáčknout" jí až pod konec dorazu blinkru. Cvakne a vrátí se do polohy dané strany jakoby zapnutého blinkru,tam páčku nechat,a bude svítit jen daná strana obrysových světel. Ta páčka mi jde promáčknout celkem dost z tuha tak se nebojte. Asi tím že se to málokdy využívalo

4)Dokování šíbru: Zapnout klíček do pol. 2. Asi na 20 vteřin podržet tlačítko zavírání (zatlačit ho do střechy) modul šíbru si vybere nejlepší polohy pro zavírání/otevírání

5)Změna jazyku CC: Klíček v poloze 1 a na 15-20 vteřin podržet tlačítko CC. na displayi se zobrazí zvolený jazyk.Seznam jak jdou jazyky po sobě:DUTCH -> ENGLISH US -> ENGLISH UK -> FRANCIAS -> ITALIANO -> ESPAGNOL ->

6)Test všech ukazatelů budíků:Přidržte tlačítko CC a otočte klíčkem do polohy 2 spustí se tím test budíků, přístojů a ukazatelů

7)Tlačítko MEMO na BC: Při stlačení v danou minutu připomene řidiči pípnutím že si má zapnout dopravní info na rádiu(příklad) jinou funkci nemá

8)Zavírání oken klíčem (s dálkou zkušenosti nemám páč mi nefachčí ale prej to jde asi takle:1x stisk zamknout pordruhé stisk+držet do zavírání a zavření oken). Klíčem:Zamknout a držet klíč v poloze zamykání a cca po3 vteřinách se začnou postupně zavírat a mě včetně šíbru

9)Inteligentí vozidlo BMW: Pokud vám praskne zadní obrysová žárovka, BC to zahlásí a přesměruje napájení do jiné žárovky(mě třeba zrovna do mlhovky) známýmu do blinkru.

10) Změna rychlosti cyklovače: 2x z polohy 0 do 1 mi cyklovač maká v itervalu cca 8 vteřin konstatně (psalo se tu že se pak chová jinak v závislosti na rychlosti,při stání je prej interval delší,jestě sem nevypozoroval) 4x z polohy 0 do 1 mi maká v intervalech cca 3 vteřiny i když s autem stojim.

Většina z vás tyto tipy znají ale jsou tací kteří ne. Vše co jsem popsal tak na mojí e34 525i tour fachčí. Jen jstem chtěl udělat takový shrnutí.



1) Co se týče výhřevu zrcátek tak mi taky někdo říkal že mají v sobě termospínač a že vyhřívaj jen když je zima.Já si myslím že tam žádný spínač není.Prostě vyhřívaj pořád.

6) Záleží kolik je na budíkách tlačítek.pokud tam není levé tlačítko tak se to dělá pravým.

8) Stačí dálku stisknout a rovnou držet a okna se zatáhnou.Některá BMW to umí i naopak.A to že při odemykání stisknu a rovnou držím a okna se stáhnou.Ve chvíli kdy tlačítko pustíte tak se proces zastaví a tudíž lze regulovat výšku skla.

Napsal: stř 09.06.2010 18:25
od rakeesh
co znamena, kdyz CC hlasi "ablendlicht"? pochopil jsem to jako parkovaci svetla, ale furt mi to hlasi i kdyz vsechny svitej..

Napsal: stř 16.06.2010 15:38
od mtvrdik
nevíte někdo co znamená to "A" v označení auta . Jako já mám na jednom jen 525 TDS a na druhým 525 TDS A ?? není to Facelift ??

Napsal: stř 16.06.2010 15:48
od pepino5xx
A - automatická převodovka
Např. 540iAT
i - injection = vstřikování
A - automatická převodovka
T - touring = kombík

Napsal: stř 16.06.2010 16:28
od Holly
Nene, to je A jako, že tam můžeš až po holení, Aftershave...






Sry pánové, musel jsem 8)

Napsal: stř 16.06.2010 21:26
od mtvrdik
ha ha sarandičky :lol: .... ale netušil sem to protože jsem to auto koupil na přestavbu a to bez agregátů :wink:

Napsal: pát 15.10.2010 12:35
od radokrno
nefunkguje kastlík jako chladnička ??dnes jsem si zapnul topení ,ale kastlík byl ledovej... :?:

Napsal: pát 15.10.2010 16:28
od DestinyE34
U novějších modelů je to možné,ale asi jenom pokud máš klimu. Třeba je to už i v E34.

Napsal: pát 15.10.2010 18:29
od radokrno
klimu mám ,ale nezapínal jsem jí...???vim že E-38 to měli..v roce 1995 leden.

Napsal: pát 15.10.2010 20:28
od DirtyHarry
dnes jsem si zapnul topení ,ale kastlík byl ledovej...


...necpi do něj tolik plechovek s ležákem :D . E-34 klima-kastlík neměli.

Napsal: ned 17.10.2010 15:12
od radokrno
DirtyHarry píše:
dnes jsem si zapnul topení ,ale kastlík byl ledovej...


...necpi do něj tolik plechovek s ležákem :D . E-34 klima-kastlík neměli.

takže to bude nejspíš tím že při ohřevu vnitřku mi kystlík zůstal ledovej jen z důvodu toho že se při topení neohřál poněvadž byl zavřenej a držel se tam chlad z předešlí noci.
hmm to je škoda kurna.

Napsal: úte 30.11.2010 22:41
od pragdejf
vzhledem k tomu, jak zbesile dokaze E34 chladit, kdyz ma klimu v perfektnim stavu si muzes udelat chalzenou celou káru. treba kdyz povezes sud na kalbu, tak se teple oblec a pust klimu naplno;-)