Stránka 11 z 69
Napsal: stř 17.09.2008 21:18
od Brátn
Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw
Napsal: stř 17.09.2008 21:47
od Francis
Svíčky byly řešeny hned na první straně této diskuse
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=1
Mám Bosch FR78X a jsem spokojen. Měním vždy s olejem a filtrem v jedné akci.
Napsal: sob 20.09.2008 18:50
od Brátn
Bratn píše:Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw
Tak už mám svýho mazlíka doma, ale nastal průser už dřív něco trochu klepalo v motoru, modlil jsem se ať to není nic vážnýho a nevěnoval tomu pozornost a při přestavbě se to projevilo dvakrát výrazněji. Při provozu na benzín se auto chová normálně a jen trochu klepe motor, ale při sepnutí na lpg se frekvence nezmění jen je dvakrát hlasitější to klepání a hlavní problém je v tom že při volnoběhu klesají otáčky a tak silně že to třepe celým autem a potom to zdechne, nevím čím to je pokud se s tím už někdo setkal
prosím pomozte uvažoval jsem jestli to nebudou svíčky nebo nějaký senzor vačky nebo kliky možná ventil volnoběhu a v nejhorším váha vzduchu, tak co by jste tipovali vy?
Napsal: sob 20.09.2008 18:59
od Francis
Nebylo by dobré reklamovat nefunkčnost u toho, kdo to montoval?
Napsal: sob 20.09.2008 19:06
od Brátn
byl jsem u toho jak to tam dával celý odpoledne jsme to včera řešili a zkoušeli bohatost směsi atd a lpg je nastaveno přesně tak jak má ale prostě je něco s motorem, to klepání se projevilo i dřív než tam bylo lpg takže fakt je asi chyba v motoru, jedna věc je že když ráno nastartuju tak auto běží asi tři minuty než otevřu garáž a někdy se stane že to zdechne z ničeho nic prostě konec ale nastartuju znovu a podruhý mi to nezdechlo(zatím) a dokonce se mi stalo že jsem nastartoval, auto schválně držel ve vyšších otáčkách ujel asi 200m sešlápl spojku a přibržďoval z kopce a auto zdechlo
Napsal: sob 20.09.2008 19:12
od Francis
Pokud bylo kolísání otáček volnoběhu před zástavbou LPG, měl jsi to řešit před touto zástavbou a ne až teď. Nejede-li auto dobře na benzín, nepojede ani na LPG.
Napsal: sob 20.09.2008 19:21
od Brátn
no kolísání volnoběhu bylo a vlastně ani ne kolísání prostě to jen zdechlo, ale jen při studeným motoru po startu, tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost, je to moje první báwo a z filcky jsem byl zvyklý na ledacos, ale po zástavbě se tohle projevilo i při provozu na lpg, na benál se to dál chová jako předtím prostě trochu klepe a někdy po startu to zdechne plyn se zapíná až po ohřátí motoru, takže do tý doby vše ok, ale potom se sepne lpg a po nějakým čase to začne zase haprovat kolísají otáčky a někdy se to vyrovná prošlápnu plyn a je to zase ok ale po chvíli znovu a nakonec to zdechne
Napsal: stř 24.09.2008 22:08
od Huska
chtěl bych poprosit někoho s e39 (touringem) kdo má bombu místo rezervy o fotku kam přestěhovat kompresor nivelace. Boční kapsy jsou plné , na pravé straně nad baterii je sice zařízení na pantu s nápisem nokia 35x30x10cm, které nevím na co je ale nehceme ho demontovat. prosím o info kde je nejlepší místo na přesunutí. díky
Napsal: čtv 25.09.2008 15:48
od Aleš
Na ten pant přijde bas. bedna. Mám ji tam.
Napsal: pát 26.09.2008 10:52
od Huska
Aleš píše:Na ten pant přijde bas. bedna. Mám ji tam.
basová bedna to není vede do toho asi 10-15 tenkých kabelů, nicméně prosím o radu kam nejlíp přemístit kompresor a na co si dát pozor (nechceme to nechat na firmě co bude LPG montovat).
Napsal: pát 26.09.2008 13:11
od Aleš
Basová bedna to je, mám ji tam : subwooferbox hifi system č.d.65138374504.
Napsal: stř 01.10.2008 20:25
od Patrik
panove muzete mi nekdo nekoho doporucit na zastavbu LPG pro E39 523i ? uprimne ve waposu u plzne se me zdaji dost drahy a žádný dobrý reference sem na ně neslyšel. momentálně eště jezdím s Renaultem scenic 1,6 16v kde je LOVTEC montovaný firmou MOTORGAS - UH s.r.o. má to najeto na LPG krasných 40000 km předchozího majitele a mých 40000 km bez jediného zásahu to šlape jak hodinky. ted chci se vyhnout možným problémům a proto se ptám kde nechat v okolí plzně nebo prahy nějakej KM mě nezabije udělat LPG pokud máte někde nějakej tip budu rád ideálně od majitelů LPG právě ve voze s motorem M50, M52 nebo M54 díky moc za pomoc.
Napsal: čtv 02.10.2008 16:22
od Brátn
Bratn píše:no kolísání volnoběhu bylo a vlastně ani ne kolísání prostě to jen zdechlo, ale jen při studeným motoru po startu, tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost, je to moje první báwo a z filcky jsem byl zvyklý na ledacos, ale po zástavbě se tohle projevilo i při provozu na lpg, na benál se to dál chová jako předtím prostě trochu klepe a někdy po startu to zdechne plyn se zapíná až po ohřátí motoru, takže do tý doby vše ok, ale potom se sepne lpg a po nějakým čase to začne zase haprovat kolísají otáčky a někdy se to vyrovná prošlápnu plyn a je to zase ok ale po chvíli znovu a nakonec to zdechne
Tak už jsem to vyřešil na diagnostice mi řekli, že je to vadné čidlo vačky, v Renocaru si s tím pohráli a doladili motor. V Greenfuel mi pak seřídili lpg a můžu říct, že tak dobře jak se s tím jezdí teď, se s tím snad nejezdilo nikdy, auto už zas krásně táhne, jestli jedu na lpg nebo benzín ani nepoznám a dnes jsem tankoval plnou nádrž za 1002Kč a to byl hodně krásný pocit. Takže všem vřele doporučuju Greenfuel v Brně v Řečkovicích. Sice je to malá garáž, ale ten borec co to dělá tomu fakt rozumí a dá se s ním domluvit snad úplně na všem ne jak v neschopným AGW v Líšni
Napsal: čtv 02.10.2008 16:49
od Francis
Má někdo zkušenost životností lambdasondy při dlouhodobém provozu na LPG? Proč se ptám ...
Mám 323ti E36 a podle dokumentace k vozu má na LPG najeto lehce přes 100 km (celkem 240 tisíc). Spotřeba za těch pár měsíců co ho mám nic moc, LPG podle tankování necelých 11 ltr/100 km a podle BC kolem 10 ltr/100 km. Při vynulování BC a "lehké" noze jsem se stěží dostal pod 8. Jezdil jsem týden (celou nádrž) na 99 natural od Benziny. Po přepnutí na LPG a vynulování BC mi to do HK podle BC jelo za 5,5 ltr/100 km na lehkou nohu = sobotní provoz v proudu s ostatními. Teď se to na couračky po okolí drží kolem 7,8 podle BC. Zajel jsem tedy na diagnostiku a mám obě lamby K.O.
Otázka: Je nějaká lambda pro provoz na LPG životnější než předepsná Bosch 13884?
Napsal: sob 04.10.2008 18:01
od Fil
Huska píše:chtěl bych poprosit někoho s e39 (touringem) kdo má bombu místo rezervy o fotku kam přestěhovat kompresor nivelace. Boční kapsy jsou plné , na pravé straně nad baterii je sice zařízení na pantu s nápisem nokia 35x30x10cm, které nevím na co je ale nehceme ho demontovat. prosím o info kde je nejlepší místo na přesunutí. díky
Ahoj, opravdu nikdo neřešil problém kompresoru nivelace co je na místě budoucí toroidní nádrže? Děkuju, pokud někdo poradí.
A ještě jedna otázka, nemá někdo vyřešené tankování LPG vedle otvoru pro benzín pod dvířkama? (je opravdu nutné tankovat tam přes tu redukci?)
diky Fil

Napsal: ned 05.10.2008 07:22
od Patrik
Fil píše:A ještě jedna otázka, nemá někdo vyřešené tankování LPG vedle otvoru pro benzín pod dvířkama? (je opravdu nutné tankovat tam přes tu redukci?)
diky Fil


Napsal: ned 05.10.2008 15:13
od Brátn
nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku
Napsal: ned 05.10.2008 15:50
od jogurt
Bratn píše:nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku
zeptej se ve smartoil.cz
Napsal: ned 05.10.2008 18:27
od Patrik
Bratn píše:nazdar to by mě taky zajímalo, co je to za tankování pod víčkem benálu? teď jsem si nechal udělat lpg a řešil jsem kde tady tu vymoženost sehnat, klidně bych tankoval přes redukci, ale nelíbí se mi to tankování v nárazníku
ta fotka je z tohoto webu a tam to do E39 montovali...
http://www.prestavba-lpg.cz/prestavena-vozidla/bmw/
Napsal: pon 06.10.2008 18:54
od Fil
díky, vypadá to zajímavě, ale znám jen ty klasický hrdla, takže to není asi uplně to ono, ale uvidime, co se dá dělat....
Škoda, že mi nikdo neporadí s nivelací, ale už to mám teoreticky vymyšleny a ta bedna s nápisem nokia je teda fakt basák, ikdyž se mi tomu nechtělo vůbec věřit........
