Stránka 11 z 36
Napsal: pon 15.06.2015 20:09
od pavproch
pavproch na AF.cz píše:m4Zlik neska dostal nové papuče P-zero 19" staggered non-RFT.....
:lovestruck:
(plánované vyzkoušení PSS sem - zase - odložil o rok....)
a životnostní sumář: přední po 14tis km měly asitak 3,5 až 4mm vzorku, zadní sem za tu dobu ojel dvoje (na nějaké 4mm)... jj, RWD, autí pro zábavu, spotřeba 12-15 a svor, to dává gumám na prdel....
Napsal: stř 24.06.2015 20:14
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Taxem neska neodolal.... absťáku... po cca 2 týdnech neléta neska odpoledne náhodou a omylem nepršelo ani nepřehánělo, taxem vyrazil.... pěkných 130km větru ve vlasech podbeskydím.... bylo ale zimno čili třeba nasadit mikinu s dl. rukávem... ale i tak díky za každý krásný kilometr....
Pár kilometrů se krylo s mou ranní cestou 3er.... jako teda je to kurwa rozdíl..... tam kde brambor jede jak po kolejích kilodvacet, tak sice m4Zlík tam de kilotřicet i čtyřicet, ale té nervozity kolem teho.... nervozity auta myslím, ne řidiče... halt tvrdší setup, nižší váha, větší kola, svor a rwd..... ale votomtoprávě je.... užívat si každý metr jízdy...
Napsal: pát 26.06.2015 19:12
od pavproch
Neska sem si vzal volno a vyrazil...499,4 kilometru napříč moravskýma kotěhůlkama, napřed dolů na jih až do Kyjova, potem nasever do Mor krasu a dál až do Mohelnice a přes Libavou z5 dom.... křasa, akoráth těplo, slunko, provoz sice byla ale nijak katastrofální... potkal sem jednu brněnskou černou e89LCI, jednu miatku a jedno SL...
....a pojel jednaho "závodníka" s poštelovaným 1.9TDi ve VW bora.... někde tady bylo videjo s podobně čoudící fábijou .... to nebylo auto, to byla lokomotiva.... parní........
(na chrochták mu to jelo neskutečně, ale na zkrácenou N52 prostě neměl, no....)
Napsal: stř 01.07.2015 20:22
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Neska byla za se se mnú.... hodinová podvečerní vyjížďka "po jejimu" (prdprdprd do 5tisíc toček/120kmph) okolo Beskyd - tož taká letní pohoda, no...
Jinak letošní sezona se vyvíjí veskrze pozitivně, co se najetých km týče.... za tři měsíce sem už odvětroval 4000km.... a ešče 4 měsíce sou před mnou.... teda pokud už v září nenasype.....

Napsal: čtv 02.07.2015 18:02
od pavproch
Neska sem musel (soukromě) do Trenčína, taxem si v práci vzal volno a z garáže m4Zlika.... a dyžž už sem je m4Zlikem, tak kotěhůlkama (přes kopce, hory, doly) čili krásných 480km rozhicovaným létem (plus 32 je už krapet moc těplo aji v autě bez střechy s klimou puščenou na max).... a hlavně byla tam i zpět moje milovaná II/574 Ilava-Nováky (kupodivu i bez PaChů ve Valasské Belé.... )
Napsal: úte 07.07.2015 11:29
od pavproch
Tak m4Zlik je zase o kousek víc m4Zlikovatější.... neska šly dozadu slotted/dimpled kotouče Cquence (300x20mm tj stejně velké jako OEM)...
a taky dopředu 5mm a dozadu 10mm podložky...

Napsal: úte 07.07.2015 21:30
od tommee
zajimava kombinace. ta modra na kotouci uz byla z vyroby, nebo je to lakovany?
Napsal: stř 08.07.2015 07:56
od pavproch
na kotouči žádná modrá nenisu, to je jen nějaký odraz/odlesk světla či co, ty kotouče sou z výroby stříbrně zinkované
Napsal: stř 08.07.2015 10:16
od tommee
Právě jsem na to koukal jako vrána, kde se ta modrá na kotouči vzala

Napsal: pát 10.07.2015 17:03
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Ooooaaachhh , krásných 200km podbeskydím.....
Optimální těplota, tlak rosný bod...

aji slunko...

pavproch píše:Takže první field-report (200km okreskama, bení, čili často redline a travel "function for very experienced driver" "on"...
a) Zadní kotouče Cquence zajety, brzdí to líp, je to krapet hlučnější a vůbec.... vypadá to na autě líp....
b) Podložky: měl sem strach (kdesyk sem to čet), aby nezapříčiňovaly chvění ve veolantu a ... ne... je to OK až někam ke 170kmph... jo, mmira měl pravdu, auto se o nepatrný kousek posunulo směrem k nedotáčivosti,a le fakt enem o fous, až k limitu je nadále neutrální a na limitu je ta přetáčivost ještě menší než byla předtím (ale furt je to PŘE- nikoli NEDO-táčivé)
C) co měl ale Chuck parvdu, je neuvěřitelný efekt na tlumení/pružení - auto je výrazně, ale výrazně méně "drncavé", přitom ale bez jakéhokoli zhoršení sportovního charakteru tuhého podvozku či jízdních vlastností....
Sumář: velmi doporučuju.... \m/
Napsal: sob 11.07.2015 16:28
od pavproch
Neska odpoledne tři hodiny s ní... 220km, ale díky počasí a nulovému provozu nááádhera.... oderské vrch a tak... ta lipová alej za Radkovem směr Vítkov nemá chybu....
Z celou dobu sem potkal jedinou ukradenou střechu - žluťoučký Abarth 2000 tady v Rožnově... jo a pak vlastně ještě P207 s plátnem nad hlavou a .... s koulí a přívěsem (v ňom stavební míchačka betonu a síto...)

Napsal: sob 11.07.2015 19:43
od MattyX
Napsal: sob 11.07.2015 20:38
od pavproch
njn, poslední dobou mi sem nějak nigdo nesce psát.... ale na začátku sem tu dostal spoustu dobrých rad před a po koupi m4Zlika...

Napsal: sob 11.07.2015 21:10
od houmik
vsichni jezdi, nemaji cas psat

Napsal: stř 29.07.2015 17:44
od pavproch
Uaaaa...
Po asi 14-ti dnech aspoň chvilka - 140kiláků tady okolo komína - křřřaasssaaaa.
:lovestruck:
Napsal: ned 02.08.2015 18:11
od pavproch
za fčerejšek a nešek asi 230km s ňou výletním tempem .... a nevyjel sem ani zdaleka půlku 50l nádrže... takže hrubě pod deset.... furt je to m4zlik, furt je to bez střechy nad hlavou ale.... nebaví ňa to tak, jak průměr 15.... ale... na výjezdu z Bíloffca II/464 směr Skřipov ňa dojeli dva motorkáři, taxem se zapoměl.... hned sa připoměla.... ale než sa připoměla, tak ně ti dva neujeli....

Napsal: úte 04.08.2015 20:56
od pavproch
notywoe, fčíl sem dal (jak těplota spadla pod 30) hodinovou vyjížďku po svojemu (bo sám), tj ESP off a po zahřátí furt v redline... za hoďku přesně 100km po okreskách.... čímž sem si sparvil průměrnou spotřebu po těch dvou zadržených vyjížďkách.... ale co mě překvapilo - domů sem dojížděl posledních asi 5km dědinou (předpisových 55) bez brzd na volnoběh (bo mírně z kopca) a dyž sem po dalších asi 5minutách stání před garáží to zavez do garáže a zkusil omakat brzdy, taxem se spálil.... mno, asi sem to fakt nešetřil....
a fčíl vážně - to bych nevěřil (do dneška sem netušil) jak dlouho dokážou tak velké kotouče (340/30mm s vnitřním chlazením) zůstat rozhicované po "trošku" dravější jízdě...
Napsal: stř 12.08.2015 08:31
od MDaniel
Ahoj, jak si psal v jinem tematu ze mas tolik servisnich kroku za sebou - proc si treba menil svicky uz 2x?
Me prave vsichni rikaji ze original je nejlepsi kvalita a co das dalsi tak uz to neni ono,nemluve o tom ze do toho zbytecne clovek vrta.
Proto se ptam,zda to melo nejakou příčinu nebo jen z nudy:))
Napsal: sob 22.08.2015 17:44
od pavproch
Jo!
Po třech týdnech pracovního přetížení konečně zase byl vítr ve vlasech.... 200výživných km skrz oderské vrchy a libavou.... mňam....
a enem jednu bezstřechu sem potkal - Golf....
@mD: sem tvou otázku nějak přehlíd.... u m4Zlika sem sfíčky měnil enem raz - dyž sem ho dovez z Reichu... letos po sezoně budu měnit podruhé... hlavně pro pocit z dobré péče, nájezd je pár tisíc km ročně... co tři roky ...
dávám tam vždy originál NGK
v podstatě to v té hromadě peněz, co stojí provoz a servis m4Zlika sou drobné...

Napsal: ned 23.08.2015 08:31
od ZZZZ
Auto jsem kupoval 6/2009, za tu dobu jsem daval 1x pneumatiky přední, 2x pneumatiky zadní, 1x pylový filtr, každý rok olej a vzduchový filtr a teď desky. Mám najeto 45000. V Německu mi prodejce řekl, že má jít auto do servisu až bude mít 60000. Tak počkám, až to auto bude mít 60tis. Vzhledem k tomu že si ročně koupím 2-4 nádrže benzínu, tak si asi ještě dlouho počká.
Pak kdo to prožívá. Už jsi zjistil, jak ten tvuj mechanik vymenil ty zadni desky? Nebo se to uz nikdy nikdo nedozvi. To je hodne dulezita inforamce pro vsechny, nejen pro me. Dulezitejsi nez to ze jsi jel z kopce.