Stránka 2 z 13

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: pát 09.11.2018 22:51
od bouloclo
laik píše:No jo, ale to se bavíme o E65/6, tj. stáří 11let+ a kdo chce mladší, tak???....... :roll:
Mladší nechce nikdo, do těch zmetků nejde LPG. :roll:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: pát 09.11.2018 23:12
od Filozof
Divné je že v německu naše pobočka používá jako služební vozy 320d tour 10x a 530d tour 5x a jsou to auta staré pár let ...a jezdí a jezdí a když tu byl německý zástupce bavili jsme se o jeho 530d a říkal že je to fajn auto. Má jej vybavené a jezdí to akorát na servis a garančky protože je v záruce stále na budících už má 146tis km a v pohodě. Je to automat trochu vyšší výbava co jsem se díval v kůži. Berou jejich palivo což beru že bude mírně kvalitnější jako naše. A jezdí štreky po dálnicích. Jednou prý něco řešili s elektronikou prý přehrávali nějaký software a to bylo vše mimo běžný spotřebák.

Takže dle mého auta dělají na záruku těch 5-6let prvních a 150-200tis km a jak to dojede sem tak konec ...naše nafta z toho udělá nepojizdnej vrak.

Jinak si nedovedu představit jaktože ti němci jsou stím spokojení a tady se to vše sere ?
Jedinné co vidím je rozdíl v servisu / kvalitě phm. A možná chování k autu....těžko říci.
A jinak je pravda že posledních 10let stojí auta za ho..... protože když se to posere např automat ...či motor u některých motorizací jsou to rakety za statisíce...

Pro běžného fandu a nadšence značky je nejlepší kupovat vozy BMW do roku max 2008/9 už i tam těch kurvítek bylo více poslední roky ale pak od fka dál to jsou pojízdné pasti. Pokud oprava stojí co polovinu bazarového kousku to už je katastrofa... Pokud tam spousty věcí má spočítanou kvalitu a opotřebení je to stavěno tak aby to vydrželo prvního majitele a záruku.
A je navíc vidět že některé komponenty v autě se poddimenzovali až moc viz vstřikovače, a řetězy - rozvody už nevydrží to co před 10-15lety vydrželi .... pul mega a více bez problémů... v 90letech motory naběhali milion a více na jeden řetěz ...

Prostě vím od borce co dělal přímo ve firmě kurvítka. Počítalo se stím tak že vyrobili ideální prototyp a jedno oddělení mělo za úkol udělat slabé místa na výrobku aby po nějaké době čo počtu zapnutí něco odešlo ...aby si vydělal servis případně aby výrobek uplně odešel díky poddimenzované součástce a nemělo smysl jej opravovat.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: pát 09.11.2018 23:53
od zvedavec
Chjo, teda pánové fakt mě to neulehčujete. Já chci Báwo protože jeho benzínové motory mají ten nejnádhernější zvuk co jsem dosud slyšel. Ale samozřejmě nechci aby mě to sežralo za živa. Takže bude muset jít do plynu, i když co jsem tak koukal na " spritmonitor " tak mají i nízkou spotřebu. Momentálně mám Volvo 850 tdi, má 25 let takže holka v nejlepších letech najeto necelých půl mega takže taky v poho. Investice pouze spotřebák. Předpokládám že je tak v polovině životnosti, jenže ten chrochta se nedá poslouchat.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 00:03
od laik
filozofe, 150 - 200 kil a konec....
podívej se na inzeráty. SKORO všechna auta mají na tacho 178, 187, apod tisíc km. Jestli má 10 let nebo 20 let. Není to divný? Že je to zakázaný.... :lol: :lol: :lol:
Slavná éra Eček je nenávratně pryč, najde se pár exemplářů s malým nájezdem. F a G už nejsou pro našince. Já si fandím, že to nemám stočený, bo bylo firemní, ale kdoví??? Zatím drží.
Někdo by mohl mít službu - vjet s celým autem do olejový vany - , preventivně 1x za rok a jezdit se starýma vránama. Evropský auta mě žádný neberou, mergl snad nějaký nouzově, pak co? Ameriky? Nevím která by byla důstojným nástupcem v mém případu X5. Toš co teda? Nic? Toš slez. :ja_nic:

Němci mají ku*vsky lepší palivo i silnice. A jezdí štreky. Pak ty auta vypadají.
Chování k autu - tady na klubu nedostanou auta potřebné? Tedy převážně. X6 se sype a sype, v záruce, má to jako rodinný auto, tvrdil v sekci X. A zase jsme na začátku. Záleží, jestli kopneš kozla při koupi a jestli třeba nemá stočený 300kil. Nebo 3x přetočený. Pak se divíme.
A mít Fko,G, být otrokem auta, rvat tam 100 tisíce jako fyzická osoba....sorry jako.
Kurvítka:Tady si myslím, že u BMW nikdo kurvítka nedělá, ale je to prostě tak utáhlý a vypočítaný, aby to přežilo záruku nebo 5let a ty jsi koupil nový. Pomoct ekonomice. Nejen BMW.
Ale to meleme všichni furt dokola a všichni to víme.

Edit:
Zvědavec, co je na tom těžkýho? E90 nebo E65, pod šest válců nechoď. Furt se to tu píše.
3er s N52,53,55 pro a proti, 7er jednoznačně N62 V8 745-750i/Li, dle financí, nic novějšího. A hlavně VE STAVU.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 00:03
od JaraX
filozofe, furt s tou tvou naftou, nic z toho co bylo v tom článku není společny s naftou, prostě jsou to sračky, a serou se. kamarád mi říkel že jeho soused ma G11 a "záruční servis" už prý stál kolem 700tkč. prej mu zhaslo světlo, ok žárovka. jel do BMW, ano pane, druhy světlo za 120k :D

zvedavec
- kor pokud chceš LPG tak je lepší 7er kde se vleze 103L nádrž misto rezervy než 5er kde jen 50-55L, zase pokud ti to volvo stačí a moc se nesere tak není kam spěchat.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 00:06
od laik
Jardo, musí "spěchat", 7er pomalu dochází ;)

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 00:56
od zvedavec
Jardovi - no srát se začne předpokládám za dalšího čtrvt století, přece jen je to Volvo, Ford ho koupil až v roce 2000 cca přesně si to nepamatuju. Takže opravdu nekvaltuju, jen ho prostě nesmím slyšet :-)

Laik - asi máš pravdu

asi se na tu sedmu budu muset kouknout "zvočí do vočí" podle fotek mě to připadá že bych si měl voholit hlavu a pořídit si tlustý zlatý řetěz . Sedmařům se tímto velmi omlovám za tuto impertinenci , nemyslím to zle . Podobně na mě působí GLkovej medvěd .

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 08:56
od JaraX
to zní jako nápad na společný test volva a 7er :)
já zase nikdy neměl volvo, chtěl bych nějaky stary volvo za málo peněz s T5 motorem, jen nevím co bych s tím ale dělal :D

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 09:29
od Don
Jediny opravdu dobry motor do volva je 4.4i V8. Je to velice pohodlne, ale nesmi se zatacet

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 10:04
od magyar
Don: Práve tá Yamahácka V8 sa docela sere. Najlepší motor z posledných vyrobených je bezpochyby T6R (fúkaná 2.5l R5-ka) s nádherným zvukom nie nepodobným Audi Sport Quattro a 265-300 koňmi ;)

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 10:13
od laik
Done, to už je zoufalsví sehnat mladší auto, které by se nesralo, a ještě větší zoufalství oželet tedy věk auta aby se tolik nesralo a aby i zatáčelo. Ta 65 je fakt mýtus. ;)
Problém se zatáčením mám i u blbé E53 bez AD. Sednu do jinýho auta a kvičí gumy :D

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 12:11
od zvedavec
Don píše:Jediny opravdu dobry motor do volva je 4.4i V8. Je to velice pohodlne, ale nesmi se zatacet
No tuhle V8čku mám také ve výhledu. No že se s volvem nedá zatáčet jsem slyšel z mnoha stran, mimo jiné i v Top Gearu . Já nevím mě se zatím podařilo zatočit skoro pokaždé :-) Právě proto že se traduje že Báwo má lepší jízdní vlastnosti o něm uvažuju.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 14:36
od laik
bmw zatáčí ;) , jel jsem ražno v serpentinách a najednou přede mnou autobus ze zatáčky.
Takže jsem za to vzal krutě, udělalo se mi zle.....a auto jakoby se nic nedělo. A to mám stodolu. Kde to má limit jsem nezkoušel, ale ku**ky daleko. Jet s něčím jiným, tak nevím...
Nech se svézt a uvidíš :D

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 15:37
od zvedavec
Stodola je co ? X5tka ?

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 16:30
od zzeli
jo

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 19:16
od Arnie_one
E53 Stodola - 4666mm
E70 Stodola XL - 4854mm
F15 Stodola XL+ - 4886mm
G05 Stodola XXL - 4922mm

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 20:26
od Don
S tou stodolou je to fakt k smichu :D

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 20:32
od Arnie_one
Mě se to označení líbí, rozměrama to dohání 7er jen výška je 10x vyšší :) a auto, která má přezdívku nemůžu prodat.
Za 10let budete kolem e53/E66 chodit, jako kolem Skanzenu a budete vysvětlovat dětem, že tady byl svět ještě v pořádku. A za 10 let tady bude 1,3 4válec TTTTTTFSI, která má 6 turb výkon 300koní a označení RS6 a BMW půjde dále a bude mít zvučný MR4 1,5 8 turb a výkon 350 koní.
Místo toho, abychom se bavili, jak hraje Audio 677 L7, bude položka A679 F7 a to bude "Fake Sound V8 Year of manufacture 2001"

Vůbec se mě nelíbí kam tato doba směřuje a asi nebudu jediný.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 21:12
od zvedavec
Mno začínám bejt trošku nahlodanej :-) , jedna z výhod sedmy je že je jich na trhu dost a za mnohem nižší cenu než pětky stejné motorizace.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Napsal: sob 10.11.2018 21:50
od JaraX
hele, stav se, ukážu předvedu, kdopak tu má 5er s V8 a nabídne svezení? chce to udělat si obrázek o všech těch autech sám. kupovat auto kterým jsi nejel je blbost, ted jsme byli s Tannerem kupovat Mustanga a prodejce řekl že projet se to může až po tom co to koupíme, tak jsme rychle utíkali :D
to je asi rozdíl lidi co dělaj do Amerik a lidi co dělaj BMW, já furt někoho vozím a furt někomu ukazuju auta, a lidi s amerikou tě nenechaj projet ani když to chceš koupit, dokonce mu tanner nabízel litr za krátkou projíždku,pár km, ale nevyšlo to :D

s těma stodolama mě nejvíc dostalo když jsme byli na nějakem "školení" v BMW v Mnichově a česká manažerka z BMW AG vytáhla prospekt na BMW X5M a X6M a říká "mám tady ty splašené paneláky"