filozofe, 150 - 200 kil a konec....
podívej se na inzeráty. SKORO všechna auta mají na tacho 178, 187, apod tisíc km. Jestli má 10 let nebo 20 let. Není to divný? Že je to zakázaný....
Slavná éra Eček je nenávratně pryč, najde se pár exemplářů s malým nájezdem. F a G už nejsou pro našince. Já si fandím, že to nemám stočený, bo bylo firemní, ale kdoví??? Zatím drží.
Někdo by mohl mít službu - vjet s celým autem do olejový vany - , preventivně 1x za rok a jezdit se starýma vránama. Evropský auta mě žádný neberou, mergl snad nějaký nouzově, pak co? Ameriky? Nevím která by byla důstojným nástupcem v mém případu X5. Toš co teda? Nic? Toš slez.
Němci mají ku*vsky lepší palivo i silnice. A jezdí štreky. Pak ty auta vypadají.
Chování k autu - tady na klubu nedostanou auta potřebné? Tedy převážně. X6 se sype a sype, v záruce, má to jako rodinný auto, tvrdil v sekci X. A zase jsme na začátku. Záleží, jestli kopneš kozla při koupi a jestli třeba nemá stočený 300kil. Nebo 3x přetočený. Pak se divíme.
A mít Fko,G, být otrokem auta, rvat tam 100 tisíce jako fyzická osoba....sorry jako.
Kurvítka:Tady si myslím, že u BMW nikdo kurvítka nedělá, ale je to prostě tak utáhlý a vypočítaný, aby to přežilo záruku nebo 5let a ty jsi koupil nový. Pomoct ekonomice. Nejen BMW.
Ale to meleme všichni furt dokola a všichni to víme.
Edit:
Zvědavec, co je na tom těžkýho? E90 nebo E65, pod šest válců nechoď. Furt se to tu píše.
3er s N52,53,55 pro a proti, 7er jednoznačně N62 V8 745-750i/Li, dle financí, nic novějšího. A hlavně VE STAVU.