Stránka 2 z 4

Re: E70 4,8i

Napsal: ned 07.10.2018 15:48
od JaraX
- ještě snejk děla světla
- Osram CBI, nebo Osram Night breaker, připadně GE

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 09:35
od PaPe Bawo
Chlapi co říkáte na E70 35i. Dnes jsem se v tom svezl a celkem mi to přišlo v pohodě, co se výkonu týká. Ale nevím, jak poruchovost, proč to není moc oblíbené? Určitě máte někdo zkušenosti ne?
Jinak, jel jsem kolem nejmenovaného bazaru a jen tak ze zvědavosti jsem šel nechat ocenit moji starou :-) E70 samozřejmě. 30D, 2008 rok, komfort sedačky, adapt. podvozek, tažné, servis pravidelný po 15tis km, sice najeto 230K , ale neodrbaný int. ani ext. , dvě sady kol.
Borec to omrknul, ani do toho nesedl a po 10 min. v kanclu pak sdělil, že dá 220K , prý nezajímavé auto a hlavně to prý není ČTYŘKOLKA :shock:. Opravdoví znalci.

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 09:44
od JaraX
3,5i není špatný motor, ale prostě není to V8, nemá ani tu spolehlivost, ani ty koule, do Fka nejlepší motor, ale nevidím duvod si ho kupovat v E70 kde máš možnost 4,8i
a mužu ti říct že za pár let už možná s V8 jezdit nebudem, tak si to musíme rychle užít.

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 14:42
od laik
jo,jo, dneska být mladej není žádná prdel.
Ale taková F02 s N62 by nemusela být špatná....nebo F15?

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 18:48
od Arnie_one
Jenze do takovy obludy nepatří dětský motory, který vyloženě sedí 3er.

Tohle je hrozný,v 3er si tuhle motorizaci dovedu představit, ale aby byla v X5 V6 fůůůůůůů to ne.

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 19:04
od JaraX
není to V6, ale R6, ale to nic nemění na tom že ty šestiválce jsou nuda

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 19:45
od Arnie_one
Ano sila zvyku z Omegy 2,5 V6, jinak ano Jarax ma pravdu a ja chybne pisu BMW ma R6 radovy ne do V......
Reihe 6

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 20:53
od Don
Jen se zeptam... malicko po E70 4.8i hazim ocka. Co je na tom motoru tak spatneho, ze se musi cely vymenit po 150k? Jinak kdybyste o nejake pekne vybavene vedeli, dejte vedet ;)

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 21:12
od Arnie_one
Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 21:13
od JaraX
nebudu reagovat na tvoji SZ a napíšu to rovnou věřejně
- proč jsi změnil názor a místo ultrakvalitního SUV L322 najednou ultrašizenou E70?
- kde jsi přišel na to že se musí měnit motor?
- motory v SUV prostě jen dostávají mnohem víc naprdel jak v sedmě, takže ve 150k jsou obvykle už KO rozvody, diferaky, atd. ale prostě se to přetěsnění, dají se nové rozvody a pak to funguje a řeší se už jen ty věci kolem co E70 chce.

Re: E70 4,8i

Napsal: čtv 18.10.2018 21:14
od JaraX
Arnie_one píše:Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....
v SUV prostě vše odchází mnohem dřív. vždycky když jsem řešil rozvody atd. tak to bylo SUV, sedmy ten motor prostě zdaleka tolik nezatěžují.

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 07:28
od Arnie_one
Takže je to spíše o stylu jízdy, než o problému SUV....přetěžování auta ?

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 07:45
od Don
Dekuji... takze se to potkalo a museli vymenit motor. Vis ja beru vsechny moznosti a v tomhle segmentu je mi opravdu znacka uplne ukradena. Takze stejne nakonec skoncim u GL nebo L322... E70 je takovy zachvev. Kdybych mel na peknou ameriku, tak uz ji mam doma.

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 07:53
od laik
JaraX píše:
Arnie_one píše:Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....
v SUV prostě vše odchází mnohem dřív. vždycky když jsem řešil rozvody atd. tak to bylo SUV, sedmy ten motor prostě zdaleka tolik nezatěžují.
Tohle beru jako fakt, když to říkáš. Rozvoďák tahá ventily a je mu jedno, jestli motor je ve větším nebo menším tahu. Spíš bych řekl, že rozvody dostávají pokouřit ve vysokých otáčkách. Váha auta je taky podobná, jedině, že by převodovka držela motor v jiném režimu otáček. Pak jedině, že by do SUV dávali míň kvalitní rozvody. Logicky si to nedovedu jinak představit.

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:02
od laik
Don píše:Dekuji... takze se to potkalo a museli vymenit motor. Vis ja beru vsechny moznosti a v tomhle segmentu je mi opravdu znacka uplne ukradena. Takze stejne nakonec skoncim u GL nebo L322... E70 je takovy zachvev. Kdybych mel na peknou ameriku, tak uz ji mam doma.
Na tohle jsem se kdysi díval, ale L322 s BMW je už taky starší ročník. A když to má být starý krám, to už i ta E53 je víc šik.
Na GL mám blok, zase reál ročník má jízdní vlastnosti jak slon v porcelánu oproti X5.
Za mě, až dojdou Ečka, tak ameriku. Dost se poevropštili a za nějakých 10let už to nebudou ojetiny, co umí jezdit jen rovně.

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:12
od Don
Neznam zadne SUV, ktere ma dobre jizdni vlastnosti a ani bych je od takoveho auta neocekaval

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:12
od JaraX
když parkuješ u manualu s kvaltem, tak taky rozvody dostavají víc zabrat, prostě řetěz zustane naplej, a ze zkušenosti mě i Snejka u X5tek to prostě vše odchází mnohem dřív jak u 5er, 7er se stejnym motorem.
ono to bude taky tím že SUV mají kratší převody, takže motory najedou víc otáček při stejných km.

prostě L322 nabízí v dané třídě nejvíc luxusu
E70 zase nejvíc sportu,

prostě když srovnáš E70 s L322, tak L322 je takovej tank, co projede všude, je teréně odolnej, ma nejlépší zpracování interieru, všecko je takovy pevny, kvalitní, ale žádná sportovní jízda nehrozí, E70 je zase takovej plastovej sráč, neumí nic v terénu, všecko vrže, skřípe, ale v zatáčkách naseká kde čemu, pokud má DD, nákladama to bude tak nějak stejny.
na pohodovou jízdu L322, na ostřejší jízdu E70, kompromis je E53,

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:26
od Don
Takze GL :D

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:36
od Arnie_one
GL si ti ve 160 vznese a padne na držku, to nejsou auta ani kamiony, ale blbost. Stejne, jako ML první ročníky a jejich podělaný přední ultra drahý nápravy (rezlo to 2x rychleji než e53), pak druhý genereace, který už s SUV nemaj nic společnýho.
Když jsem řídil G550 na vzduchu co plynař přestavěl na LPG, bylo to něco strašnýho 140 a konec, 160 se to už nedalo nijak řídit. Má to i hrozný sedačky nevím proč u takovýho obra by člověk čekla prsotor, prostor tam je ale na délku an šířku to tak nepřipadá.
Ne všechno co má hvězdu ve znaku je prostě dobrý, hlavně ultra drahý.

Když už ameriky, na práci a SUV, tak možná ultra levný Nitro 3.7 -4.0.
Já jen nechápu co vidíte na amerikách to strašný spracování a 0 výbava mě u těch aut děsí. Čuměl jsme ještě jak se plynuje Dodge RAM 2500/3500 5,7Hemi jedna 2009 druhá 2013 chtělo se mě zvracet jak je to udělaný zvenku a zevnitř to vypadalo jak 13let starej PT Cruiser, horznej interíer a ten hnusnej zelenej displej a na tom kostičkovaný nápis PRND a ptd.
Nechápu to co na těch amerikách kdo vidí.

Re: E70 4,8i

Napsal: pát 19.10.2018 08:43
od klabos
Co má první ML na přední nápravě drahého ? Mám doma už druhý a nemůžu říct půl špatnýho slova..
První generace GL se dle mého hodně povedla..