Za mě jednoznačně chcípnout.
Na volnoběh tak nespaluje a nemaže dobře jako za jízdy.
Tedy teoeticky.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke siti
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
no jde o to jaký motor, pokud se bavíš o nějaké N62, tak tam je to celkem jedno, a jde o to tvé preference, jeslti ti víc vyhovuje spálit navíc palivo, dobít baterku atd, nebo ušetřit atd.
ja měl jednou svojí E36 asi 24 hodin bežet na volnoběh a sežrala 4 litry oleje
ja měl jednou svojí E36 asi 24 hodin bežet na volnoběh a sežrala 4 litry oleje
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
M54, tak o šetření nebo dobití ani nejde, jen o to co je pro motor lepší. Každopádně díky za reakce.
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
M54 bych radši zdechal asi
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
a co M52 ? Já ráno hodím dítě do školky a tak 3-5min auto vrčí na pul ohřáté na volnoběh. Prostě mi to přijde málo zahřáté aby to furt chcípal a startoval někdy se ještě stavím do krámu pro snídani a svačinu na cestu 2min a pak dojedu do práce s horkým motorem. Jinak na městě asi 5-6 světelných křižovatek kde se občas stojí minutu.
Nebo si představte situaci že jedete z práce nastartujete a jedete 2-3km a stavíte se na městě vyskočíte z auta na 2-3minuty u obchodu chcípnete pak dojdete nastartujete popojedete kilometr zase 3-5min a takto třeba 4x a teprve potom dojedete domu. ... myslíte si že je fajn startovat a chcípat motor třeba 5-7 x za opoledne a 2-3x ráno ?
Jinak ano sleduji taky po městě si auto bere oleje více. Vždy jsem doléval co 2-3tis cca pul litru a ted spíše co 500-1000km pul litru kdy je 30procent město a spousty startů a volnoběhů ....křižovatky a 2-5min atd. Prostě bud vymlátit baterku a zatěžovat starty několikrát denně a nebo volnoběh s několika minutami stání.
Nebo si představte situaci že jedete z práce nastartujete a jedete 2-3km a stavíte se na městě vyskočíte z auta na 2-3minuty u obchodu chcípnete pak dojdete nastartujete popojedete kilometr zase 3-5min a takto třeba 4x a teprve potom dojedete domu. ... myslíte si že je fajn startovat a chcípat motor třeba 5-7 x za opoledne a 2-3x ráno ?
Jinak ano sleduji taky po městě si auto bere oleje více. Vždy jsem doléval co 2-3tis cca pul litru a ted spíše co 500-1000km pul litru kdy je 30procent město a spousty startů a volnoběhů ....křižovatky a 2-5min atd. Prostě bud vymlátit baterku a zatěžovat starty několikrát denně a nebo volnoběh s několika minutami stání.
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
Dvě minuty??
To máš jak další semafor.
A mezitím jedeš. Ale 10 min vcelku bych třeba chcípl motor.
Zas bych to tak nežral.

A mezitím jedeš. Ale 10 min vcelku bych třeba chcípl motor.
Zas bych to tak nežral.
Re: Jak nabijet/udrzovat baterii bez pristupu k elektricke s
dvě minuty jsou jedno, a u těchto starých motorů jako je M52 radím lidem, at dělaj to co je pro ně komfortnější.
je pro tebe komfortnější to vypnout nebo nechat bežet?
spousta lidi si nějak neuvědomuje že ty auta jsou dělaný pro nás, mají nám sloužit a mají nás hýčkat.
je pro tebe komfortnější to vypnout nebo nechat bežet?
spousta lidi si nějak neuvědomuje že ty auta jsou dělaný pro nás, mají nám sloužit a mají nás hýčkat.