Stránka 2 z 2

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 16:06
od JaraX
a jak víš že to funguje jak má?
to by mě zajímalo jak třeba zjistíš že ti funguje stabilizace vozíku?
nebo že to neomezuje funkci nějakých jednotek, sběrnicovou komunikaci?
PDC se vypne s vozíkem?
funguje check control žárovek na vozíku?
funguje ACC jak má?

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 17:00
od PaPe Bawo
JaraX píše:a jak víš že to funguje jak má?
to by mě zajímalo jak třeba zjistíš že ti funguje stabilizace vozíku?
nebo že to neomezuje funkci nějakých jednotek, sběrnicovou komunikaci?
PDC se vypne s vozíkem?
funguje check control žárovek na vozíku?
funguje ACC jak má?
Myslím si že vše funguje, samozřejmě z hlediska běžného uživatele.
Co vím, tak check žárovek funguje, a PDC vypíná. Ostatní nevím. Co je ACC?

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 18:51
od JaraX
co je ACC, to je přesně to proč by to mělo být origo. dělám asi 10 let jen BMW, a mužu ti říct kdy se něco vyplatí mít origo a kdy neorigo. a prostě jednotky vždy jen origo, tažný stačí kvalitní neorigo, nějaká westfalia atd.
jinak ACC https://www.youtube.com/watch?v=Tx2UH7_Mcs4

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 21:09
od laik
Tažný, myslím ten kus železa ne ŘJ, westfalia je neorigo?
Co je potom origo? Neříkej BMW.

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 21:15
od PaPe Bawo
JaraX píše:co je ACC, to je přesně to proč by to mělo být origo. dělám asi 10 let jen BMW, a mužu ti říct kdy se něco vyplatí mít origo a kdy neorigo. a prostě jednotky vždy jen origo, tažný stačí kvalitní neorigo, nějaká westfalia atd.
jinak ACC https://www.youtube.com/watch?v=Tx2UH7_Mcs4
Tož toto moje E70 z roku 2007 nemá, tak to nemůže fungovat:-)

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 21:18
od JaraX
s rokem to nemá nic společnyho, třeba E38 měla ACC už v roce 1999, a E70 pokud vím od prvních kusů. samozřejmě že nevybavené kusy to nemají.

origo je většinou westfalia, ale můžeš mít i neorigo westfaliu

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 21:26
od PaPe Bawo
No jo no, tak to mám doma socku :lol:

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: úte 25.09.2018 23:38
od Fantucci
k tomu "kusu železa" a neodnímatelnému systému. Ten bajonet je tam na dvou šroubech(např tady https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-bmw ... nk-p54354/) Proč se to po použití prostě přes ty šrouby neodmontuje a je to...? Pokud to člověk využívá občasně, tak to nemusí být takový opruz,ne? Trošku mě také děsí výřez v nárazníku, jinak to ale asi nepůjde

Co se týká elektroniky, tak tohle je to automatické a levnější, ale asi tedy rizikovější řešení: https://www.tazne.cz/typova-elektroprip ... er-p62093/ Zkusím tam schválně zavolat a zeptat se na tu stabilizaci vozíku a ACC


Jinak to ACC je jen na předek,ne? -hlídá auta vepředu. Jak to souvisí s tažným?

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: stř 26.09.2018 06:40
od laik
Záleží, kde ty šrouby vyjdou. Jestli schovaný za nárazníkem nebo venku. A zásuvka?
Já mám tedy E53, sehnal jsem odnímatelný, za 5 vteřin namontovaný, dvířka tam mám už origo jak kráva, ale nedokážu si představit, jak bych se tam šmrdlal s klíčema. Odmontování zase 5 vteřin a zásuvka zůstane schovaná. Mám asi origo rúčo odnímatelnou westfálku.

Re: X5 e70 - tazne zarizeni

Napsal: stř 26.09.2018 06:59
od JaraX
Fantucii, tam ani volat nemusíš, tydle systemy jsou všechny jednosměrny, říkaj tažnýmu co se děje v autě, když je to hodně sofistikovany, tak to vypne PDC, ale to je tak vše,
ty potřebuješ aby tam byla origo jednotka, která je součást toho auta, komunikuje se všema jednotkama v autě, dá se v ní přehrát SW a udržovat to na stejném integračním levelu atd.
auto když táhne vozík a neví že je připojen tak nejen že nefunguje stabilizace, ale taky má jiné zrychlení, pak vypadává ACC atd.
včera mi volal kamarád že si načipoval 745d a ted mu nejde ACC, protože se změnil krouták motoru a to načipoval jen o par ps a NM