Arnie_one píše:Je to jak říkáš, spravovat Indivuidual je i investiční potenciál já jsem vlastně v dnešní době proinvestoval další ojetou 750 v nějakém základu.
myslim, ze se mylis. Ten "investicni potencial" je takovej vzdusnej zamek, kterym se tady sami sebe balamutime, abychom si tak nejak omluvili ty vydaje na nase sedmickovy vraky. Lip se nam pak asi usina, kdyz snime o tom jak za 15 let nase auto najednou stoupne na cene a vsichni nam je budou rvat z ruky

Ale je to nerealny.
Ano, tady se furt omilaji dokola takovy ty reci co lidi vedou poslednich 20 let, ze ty nase vraky jsou posledni poctivy auta, ze diky regulaci uz nebudou velkoobjemovy atmosfery takze ty nejednou budou super exkluzivni a porostou na cene atd. atd. Ale to jsou jen povidacky a tuzby, neni to realne, nepocitejte s tim!
Zajima me na to nazor vas vsech, pokud mi to dokazete vymluvit tak budu rad
Jde mi o to: nerikam, ze nejaka E65 nema investicni potencial. Ale kdo z nas takovou ma? Nikdo tady. Investicni potencial ma jedinecna, ale hlavne neopotrebovana kara v origo stavu, se kterou se nejezdi! My to mame jako auto, bezny auto na denni nebo vikendovy jezdeni, takova investicni potencial nema. Smirte se s tim

Jde take o to, ze sedmicek je mraky. Neni to nic zas tak extra. Kdybysme se bavili o investicnim potencialu Porshe 911 (993/997 treba) tak OK. Nebo M3 a M5, proc ne. Ale nesmi se s tim jezdit (zaprvy protoze naklady na udrzbu pak stejne prevysi cenu cili nelze mluvit o investici a zadruhy protoze moc vojety nebude mit takovou cenu).
Myslite, ze nemam pravdu? Se podivejme kolik stoji ted kary, ktere uz temi raritnimi kusy jsou a uz ten svuj "investicni potencial" cerpaji:
1) 20 tisic EUR za Alpina B11 druha ruka, smesny. (ano, ma vysokej najezd, porad ale nizsi nez tu mame my s tema nasema vrakama a je to Alpina):
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642
2) 25 tisic EUR za 745i veterana v 1A stavu s najezdem pod 100 tisic KM. Smesny.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642
3) 30 tisic EUR za E23 oldtimer ve stavu a s najezdem do 100 tisic km. Nic drazsiho snad ani na mobile.de neni. Sorry, ale 30 tisic EUR jsou porad smesny prachy.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642
Takze kolik asi tak mohli tyhle auta svym majitelum vydelat, kdyz ani nedosahnou urovne ekvivalentu ceny, za ktery byly porizeny?!
A ted si predstavte jakou cenu ma vase E65 za 15-20 let az ji bude taky tech 30-35 let. Jestli se vysplha cena na ekvivalent dnesnich 25 tisic EUR tak budete hooodne radi, ale to nevim nevim. Ale i kdyby jo: kolik vas stala koupe a udrzba? Budete tezce v minusu, jako srdcari mate muj respekt, ale jako investori budete spis k smichu.
O devastaci toho "potencialu" propan butanem, na kterej vetsina z vas jezdi se ani nebavim. Nebo snad nekdo ceka, ze LPG bastl nesrazi totalne cenu u auta, ktery ma ambici byt youngtimer/veteran?
Nemyslim to spatne, jestli mi to nekdo dokaze vymluvit tak prosim.
A jeste jednu poznamku pokud mohu: cela diskuze tady o investicich je haluz, uz jmeno topicu je na hlavu (no offense). Pletete tu investice s vydaji. Investice je vydaj, ale vydaj nemusi byt investici! Nemluvte jak cigani omg. Jak muze nekdo z vas tvrdit "investoval jsem do nove prevodovky", "investoval jsem do oprav", "proinvestoval jsem v opravach". Chlapi, sorry, ale co to melete?

Vam se ty investice nejak zpatky vraci? Vy utratite xy penez za "investici" do opravy auta a on vam to potom nekdo nejak vrati se ziskem? Ne. Cili prachy jste neinvestovali, nybrz proste utratili. Jedna se o beznou spotrebu. Vase prachy jsou v pici a uz je zpatky neuvidite. Vymenili jste penize za neco jineho a tim vase investicni pohadka konci.
Pokud to nekdo chce vycislit tak ROI vasich "investici" = cista minus jednicka. Horsi skore uz neni.
Je to jako kdyz jdete 3x za tyden do kramu a koupite si jogurt za 20 korun. Taky pak reknete "minuly tyden jsem do jogurtu investoval 60 korun"?
PS: jinak tenhle topic je dobrej, aspon je videt, ze E65 stoji na provoz docela randal a ze to neni nic levnyho a neni to pro lidi co votaci kazdej litr. (jak se tady casto na foru tvrdi)
Budte dobry a preji mnoho uspesnych investic, at uz se jedna o auta, nebo kurvy chlast a chlebicky. Mir
