Stránka 2 z 2

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

Napsal: úte 10.07.2018 23:31
od TurboShnek
JaraX píše::lol: :lol: :lol: :lol:


a to zrovna MattyX je na tom hodně špatně, kdybys viděl jaky nesmysly si kupuje do svyho auta a kolik ho stojí jeden kun, přitom kdyby měl 320d tak ho ten kun vyjde mnohem levněji. :twisted:
To já nevím kolik ho stojí jeden kun, záleží jestli platí za kus nebo za kilo. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Obrázek

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

Napsal: čtv 11.10.2018 07:25
od Hanz
Mě by spíš zajímalo, proč v některých Bmw jsem měl pedál skoro zcela tvrdej, v některých měl “nášlap”, jinde už jsem registroval i “šlapání na kočku”... nepomohlo odvzdušnění... teď jsem jel s e92, kde prodejce tvrdil, že 2x odvzdušnili, posledně s diagnostikou, výsledek pořád “5cm howen, pak normální brždění”...
na jedné e36 jsem to zažil také, brzdová nová, odvzdušněno několikrát, feeling shit...

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičký / odvzdušnit brzdy [e4

Napsal: čtv 11.10.2018 11:05
od Woyta
Destičky od sebe roztahuje kotouč. Pokud je křivky či ložiska jsou mají vůli tak se destičky roztahuje více. To je pak ten mrtvý chod.

Něco taky dělá nastaveni tyčky brzdového válce.

Re: Návod jak vyměnit brzdový hadičky / odvzdušnit brzdy [e4

Napsal: pát 16.11.2018 09:38
od Hanz
Tak byl to fail v podobě shit no-name desek, kde ten aretační plech/pero nazaskočilo do osazení v pístku, tzn. deska byla pružinou odtlačována od pístku, takže každé brždění probíhalo: nášlap pedálu vyvolal nejdříve pohyb pístku k desce, aby se vymezila mezera (3-5mm), pak až následovalo vlastní přitlačení desky ke kotouči...
Feeling zavzdušněných brzd, nášlap tak do půlky dráhy pedálu při každém pokusu o brždění...