Stránka 2 z 3

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pát 29.06.2018 20:53
od JaraX
a ted si filozofe představ že taková V12 tahá ještě mín, prostě u V12 ti přijde že to ospoda vůbec nejede, že to je uplně mrtvý, jenže ono to letí jak píchlý prase, jen to necítíš a když máš turbo s nějakym malym motorem, tak ti přijde že to letí jak svině a ono to nejede.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: sob 30.06.2018 11:25
od Popp
TOTO SI TRAFIL uplne presne!!!

Manželka v M5 (zakladny MOD) mi hovorí boha ved to vobec nejde a za par sekund na tacho 330 :lol: , je treba vedet ako sa rozbehnut na M5 s SMG oproti 550i/650i s automatom na sportu, ten to tam naprca a ullllalal no a končíš skor ako si začal

Presne tak atmosfera nema spodok ani jedna, berme 550i ako stred, V8 270kW 490NM - kde proste musíš čakat na otáčky aby niečo vobec motor robil, potom už formula, držíš to nad 3500-3000 a nikto ale nikto nateba nemá lebo tie diesle idu iba do 3000.
Dobre pretaktovana e60 530d bude mat 190kW a 700nm ale ... turbo efekt bomba, servis potom tiež bomba ale záta ako svina a to asi všetko.

Kedže som mal 535d viem čo píšem, unás v Ejpoviciach je kopec dost stupanie ale rovinka, v strede je posledný topol a tam puštam nohu z plynu po ten topol ide 545i omnoho lepšie ako napr 535d.
Štart z nuly, davaš prednost, hop dolava
s 545i tam mam 180
s 550i 190
s 535d 160
s x5 4.6is 170
s 760Li 200
s M5 ma 240 v polke kopca :lol:

Iba pre info sused v 308 GTI tam nema ani 150

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: sob 30.06.2018 11:26
od Popp
zddan01 píše:co si budeme povídat, nejlepší tuning je koupit rychlejší auto... tj. tady M

uplne ale uplne UPLNE presne tak.

Som si myslel že aka je brutalna 550i, sadni do M5 a prejde ta smiech.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: sob 30.06.2018 11:31
od Popp
TANN3R píše:Filozof: Aha, a když se svězeš ty v jeho 550i a řekneš, že to jede jak prase, ale on řekne že to moc nejede, tak má pravdu kdo? :lol:

To je to iste ako ked jazdíš celé dni v 545i, potom ideš na dovolenku v 550i urobíš Xtisíc km, prídeš domou naložíš 545i a zistíš že to vobec nejde, a pritom letíš jako prasa a nikto ta nedobehne, to je ten deficit toho prechodu, zvykneš si na niečo silne potom to už nejde a ked sadneš do slabšieho tak potom to nejde vobec.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: ned 01.07.2018 18:04
od JakoobCZ
Ahoj,
diky za postrehy a napady. Par koni navic, nebo posunuti omezovace muj "problem" nevyresi. Nic proti 550i, jede skvele, mozna obcas az silene dobre, ale musi se nejdriv vyhnat do otacek. Zajimalo me, jestli by to slo zmenit a kolik by takova uprava stala. Podle me to nic jineho, nez kompresor nevyresi, nebot na diff se mi nechce uplne sahat.

M5 si jednou poridim, ale mam 30-35k najezd a myslim si, ze na to Mka stavena nejsou. Resp udrzba S85 stoji raketu a v beznem provozu to je nesmyslne silny motor. Plus si rikam, ze i ten V10 se bude chvili zvedat a nebude mit tu pruznost preplnovaneho motoru.

Jinak ma srovnani se 750i, 530i, Z4 3.0i, Panamera V6, Audi A7 V6, Audi A5 V6 a ty preplnovane motory se jsou takove hravejsi v nizsich otackach, naopak pak zvadnou v tech vyssich. Relativne nesmrtelna a na provoz levna N62 s kompresorem mi prijde jako skoro idealni kombinace, za predpokladu, ze za tu dostavbu nedam 250k+ :D

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: ned 01.07.2018 20:26
od JaraX
ono ale nejde o to že ta 550i by nejela odspoda, kdyby sis dal sprint s 530d do 3000rpm tak by jsi stejně vyhral, jenže má prostě linearni charakter a pak to prostě "pocitově" nejede. schválně si zkus manualne řadit a nepřesahnout 3krpm a sleduj tachometr, ale aby to lamalo vaz, tak to atmosfera umět nebude a už vůbec ne hodně válec.
M5 jede ospoda sakra líp, ona to taky dělá i převodovka, ale prostě už je to finančně někde jinde. kompresor tomu taky asi dost sníží životnost, ale jak moc těžko říct. jako idelani varianta se pak zdá pojezdit chvilku v nějaké 520i, a uvidíš jak 550i tahá.
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: ned 01.07.2018 23:05
od Popp
Určite bež do ECUmaster + mechanický kompresor.

Mysli nato že spolahlivost motoru bude uplne inde, je potreba ale ladit manuál alebo SMG, na automat zabudni alebo potom automat z 760i

Alebo si kup hned Alpinu to je N62 4.4i zo šnekovým kompresorom a máš po starostach, prevodovka je tam z 760i a má to 368kW a 700nm, paradoxne o stotinu pomalšia ako M5 ktorá ma iba 373kW a 520nm.

M5 vs. B5 (e60) objem nenahradíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=UauoKEpNu5g

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: ned 01.07.2018 23:24
od TANN3R
Všechno je to o tom, kolik do toho auta můžeš dát a hlavně, jak ho používáš. Pokud se bavíme o autě na každej den, tak bych se na to rovnou vysral. Tam je mnohem důležitější vlastnost spolehlivost, než 200N.m+ dole. Tyhle úpravy nikdy nebudou plug and play. Když budeš mít štěstí a šikovného úpravce, budeš řešit "jen" spoustu dětských nemocí.
Pokud to máš na hraní a k tomu ještě jiné auto, tak bych tě v téhle úchylárně podpořil. Může z toho být hodně zajímavá stavba a osobně mi je kompresor hodně sympatickej, hlavně proto, že nezabije zvuk, jako turba.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pon 02.07.2018 20:09
od Filozof
stará 750i AC schnitzer 240kw jede jako svině. Fakt brutálně táhne uplně jsem z toho auta nemohl a to jsme byli 4lidi ...dva 80kg a dva 100kg a jelo to jako piclé prase prostě masakr a to je staré auto z 99-00 roku co má 240KW. tedy V12 jak psal jarax a jelo to božsky.

Co taková 550i se 270KW ??? a mnohem mladším motorem ? Pojede to taky bohovsky. Nevím jakej má krouták V12 při 2tis nebo 2,5-3tis otáčkách ale počítám budou na tom podobně.

Ono možná octavia RS čipovaná pojede taky jako prase ale spíše pocitově že je tam ten WOW efekt při zatahání turba ale to je vše podle mě...ztrácí 2sekundy na zrychlení a věřím i při vyšší rychlosti..


Nejbrutálněji by asi jel nějakej MB V12 biturbo či kompressor ale to se bavíme uplně o jiné třídě za jiné prachy ... tam je to kruté hodně kruté ale i spotřeba ...těch 500-650hp už žere jak kyselina a bavíme se o 2x vyšší spotřebě ...

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pon 02.07.2018 21:34
od JaraX
bože kde ty na ty rozumy chodíš.
má smysl arugmentovat?

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pon 02.07.2018 22:10
od Filozof
citace : JARAX : .... jako idelani varianta se pak zdá pojezdit chvilku v nějaké 520i, a uvidíš jak 550i tahá.
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak....

Myslím si že asi nejlepší argumentace ...

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pon 02.07.2018 22:18
od Snejk
hlavne se nikdo nechytejte toho debilniho napadu kratit diferak, to uz u tehle aut nelze, prevodovka vas posle do takovyho nouzaku ze se z toho pak o*ebete... fakt se ji nelibi kdyz na dane otacky jede jinou rychlosti nez je zvykla... fakt ne

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: pon 02.07.2018 23:17
od Gerchan
Snejk píše:hlavne se nikdo nechytejte toho debilniho napadu kratit diferak, to uz u tehle aut nelze, prevodovka vas posle do takovyho nouzaku ze se z toho pak o*ebete... fakt se ji nelibi kdyz na dane otacky jede jinou rychlosti nez je zvykla... fakt ne
To je opravdu problém vyměnit diferák? Ptám se, protože na mé 650i (e63 manuál) mě přijde zbytečně krátký, tak si pohrávám s myšlenkou, že bych tam zkusil diferák z nějakého automata, který bude předpokládám delší...ale že v by v tom mohl být problém mě trochu zarazilo... ?
To už to nesnímá rychlost z čidla na diferáku jako otáčky poloosy - jako třeba na e34? Nebo to snímá rychlost ještě někde jinde a porovnává to mezi sebou?

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 06:58
od Filozof
Taky by mě to zajímalo ale pokud se stím SNEJK setkal tak asi na tom něco bude.
Dle mě u manuálu to bude jedno. Ale mohu se plést.

Kolik je u automatu a manuálu DIFF převodový poměr ? někde jsem četl 2,81 automat ale asi u US verze.
Možná je v evropě jiná velikost.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 07:18
od JaraX
no on by se musel asi upravit SW v automatu,
rychlost se bere z čidel kol, na diferaku už čidlo není, to měla naposled E36, už ani e38 to neměla.

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 11:33
od Itchythefirst
Foukat N62 kompresorem je podle me ptakovina. Cena takovyho reseni je uplne nesmyslna a vysledek diskutabilni. I kdyby se to povedlo a fungovalo spolehlive, tak je to furt obycejna E60. Pokud chces lepsi zatah (nejen od spodu), pak prodej tu svoji 545(550) a kup M5, to auto je po vsech strankach uplne nekde jinde nez obycejna 5er (To neni stejny hriste, to neni ani stejna liga, to je uplne jinej sport!) a jeste te to vyjde levneji, nez montovat kompresor ;-)

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 12:28
od naturella

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 12:44
od Filozof
on chtěl dle mého jen levné řešení a dobou odezvu v nižších otáčkách .... zase nabízíte nereálné věci.

Diferencial nebo odladění mapy převodovky a motoru je dle mě v rámci x tisíc max 10-20k což je nejlevnější řešení.

M5 opravdu asi nepotřebuje dle toho co píše. :D

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 13:29
od Itchythefirst
Filozof píše:nebo odladění mapy převodovky a motoru je dle mě v rámci x tisíc max 10-20k což je nejlevnější řešení.
To sice nejlevnejsi je, ale je to uplne k nicemu :-D To rozhodne nenarovna krivku tocivyho momentu v nizkych otackach ;-)

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Napsal: úte 03.07.2018 14:01
od Gerchan
JaraX píše:no on by se musel asi upravit SW v automatu,
rychlost se bere z čidel kol, na diferaku už čidlo není, to měla naposled E36, už ani e38 to neměla.
Tak to jsem "trochu" zaspal dobu s tím čidlem rychlosti... :-) Takže ale u manuálu diferák jde vyměnit bez problému?