Presne tak -30mm, seriovka ma zadok ulne užasne položený ale predok je katastrofalne vysoký.
Porovnaval som u znameho a inak to nevidím ako znížit, tiež to znižoval a vypada to super.
Kola ACS 20" dostali aj podložky 20mm
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Bawo mělo vždycky problém s tím, že přední a zadní podběh je jinak vykrojený a pak vypadá předek jakoby víc zvednutý. Problém nastává v tom, že jakmile se jedná část pohne takto významným směrem jako 3cm níže než druhá dost se tím pohne s těžištěm auta (dle jednotlivých aut to může být až 150kg) tzn že přední náprava se zatíží víc (větší namáhání pneu, brzd , tlumičů a naopak odlehčení zadní části vozidla o tuhle váhu vede k tomu že křížové brzdění v režimu ABS může způsobit dost velkou nestabilitu v podélným směru a zároveň se pak pochopitelně zvětší nedotáčivost na limitu... Takže s tím snížením jedné nápravy opatrně. Pro tento případ je i fajn si to zvážit před a po a člověk pak vidí jak to "zprasil"
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Dobre ty, vdel som že to nebude len tak že v BMW si povedali ved predok dame hentak.
Berem spet, predok zostava ako je.
HAaAAAaaaAAaaA hahaha tak to preto ta jeho M5 lieta v zakrutach pri brzdení, myslel som že ma zle tlmiče ale stabilizačné tyčky alebo tak nejak a to ma najazdene o 50.000km menej
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Nejdřív změř, jakou máš reálně výšku v zadu, jestli není zadek spadlej. Hodnoty se dají dohledat. Pokud je nenajdeš, napiš, odpoledne se ti na to můžu podívat.