Re: M6 e63 RECENZE
Napsal: stř 06.06.2018 09:43
				
				Třeba se hecnu a vyměním za M6 za sedmu.. at vím, co je to zač
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
 
  
   
   aspon mam ciel do buducna.
 aspon mam ciel do buducna.B.E. Bearings jsou ideální.JaraX píše:mě někdo říkal že umí udělat ty ložiska tak že tam nějaky "neorigo" a vydrží to pak na furt, ale nevím co je na tom pravdy.
E63 M6 má EDC v základu (narozdíl od V8 M3), sedačky jsou podobně vypadající ale jiné než E53 nebo E46, ale souhlasím, že by mohly mít zalamování a větrání, to je jediné co mi vadí. Kvalita materiálů záleží na výbavě. Narozdíl od M3 a 3er obecně, ale u M6 má člověk možnost vybrat si full leather interiér se vším včetně palubky v Merino kůži a alcantarovým stropem jako má např 7er ve výbavě.Arnie_one píše:Právě, že nica proto se mě tvoje cabrio líbilo. z Té SK M6 jsem byl tak trochu rozladěný na neutrál a malý pojezd to mělo za mě slušně řečeno hodně rozčarovaný poskakující, kovový zvuk (prý vlastní sovdy), až když tomu naložil byla slyšet ta fantastická formule F1, to je prostě hrozný porno takto naživo.
Jinak mě u 6er zaráží ta kombinovaná výbava stará/mladá toršku jsem z toho byl rozpačitý, ale to už jsem říkal, řadička a převodovka z E53, talčítka taky, sedačky komplet jak z E53 to stejné volant. Potom v kontrastu s tím CCC, ta ručka byla taky hrozná, hydraulika by tomu na tl. seděla víc. Potom absence EDC a komfortů je vleká škoda, protže je to GT a né čistý sporťák mohlo to tam být. Když si sednu do auta, tak přeci tvůrce musel vědět, jak se tam sedí pravá noha se mě kroutí o celej středovej tunel, může se sedačka posunout jen dál a levá ruka, potažmo loket už naráží do polstru, tam mohla být prohlubeň a místo na to bylo.
Největší zklamání byl ale Logic7, ale o tom pomlčím, nebo mě někdo umlátí, hrál minimálně dost divně, pisklavý a přebasovaný nevýrazný. Zatím nejhorší co jsem slyšel, takže za mě E65/E70 (hraje silněji ne kvalitněji) a E63
Hezký je ten windsuit ze zadního okna, funkční a zajímavé asi i při 4 lidech.
Za mě tedy 6er jedině v cabriu, neb v cupé bych těžko kousal ten staro/nový interiér. V tomhle je E65 úplně nněkde jinde i vizuelně a na kvalitě materiálů.
Pokud si někdo zvykne na klasický automat s hydroměničem, SMG mu bude připadat reativně škubavá a neohrabaná v automatickém režimu. Člověku zvyklému na manuál nebo SMG zase klasický 6tikvalt ZF této generace připadá "gumový", jakoby pořád prokluzoval (je to naprogramováním, kdy jede na tlak oleje a kdy sepne "napevno"), s neustálým zpožděním, navíc v automatickém režimu pořád podtáčí motor (zvlášť u benzínů je to nepochopitelné), defaultně se rozjíždí na dvojku atd. Nevhodný na dynamičtější jízdu (mám E63 M6 i E61 550iA takže mluvím ze zkušenosti).TANN3R píše:Však sem to už dřív psal, obyčejná 6er s V8, ideálně s automatem, je mnohem uživatelsky přívětivější, když jde o každodenní ježdění.
Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší
CL je snad největší past na prachy co se servisu a dílů týče. A zajímavostí je, že CL W216 váží VÍCE než S klass té samé generace... To už je snad lepší Bentley Continental GT, pokud chce někdo tank na reprezentaci před veksláky. A je to VW, to se u nás kupuje...TANN3R píše:Právě už sem to tady někomu dřív psal, je to o tom, co od toho auta člověk čeká a požaduje. Někomu stačí, jak to vypadá a to ho na tom autě baví, někdo se zas chce hezky, svižně svést na okreskach, na což je 6er úplně dokonalá. Pak máš M6, která je zas pro mě o vesmír jinde, ale prostě pokud to auto nepoužíváš určitým způsobem, tak to nemůžeš nikdy docenit (teda když pominu lidí, co si to kupují jen kvůli machrování).
Si někde prolez CL W216, to je za "normální" peníze asi největší a nejlíp zpracované kupé. Zároveň teda jízdou úplně naopak zaměřené, než e63.

tak to bych netvrdil, N62 gufera na ventilech i s ventilvíka a dalšíma věcma děláme za 25k, ale s tím že to vydrží klidně i dalších 300tkm, kdežto u S85 ložiska na klice určitě ne.Dally píše:Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší
Když vemu pětilitr vs pětilitr, S85 a třeba N62, jsou poruchovostí tak nastejno. Preventivní výměna šál na klice u S85 nebo těsnění dříků ventilů u N62 vyjde tak nastejno:-).
Ale auta s S85 V10 budou za pár let sběratelské kusy, legendy s pořádnou cenovkou, kdežto mraky N62 V8 aut, žeroucích olej a s automaty před smrtí půjdou za hubičku. Manuály na tom budou o něco lépe, samozřejmě.

 ), spotřeba samozřejmě, servisní náročnost, co tě potkalo atd.
 ), spotřeba samozřejmě, servisní náročnost, co tě potkalo atd. 


Je pravda, že S85 je motor s vysokým litrovým výkonem, vysokootáčkové koncepce, choulostivý na kvalitu a kavitaci (pěnění) oleje. Za jak dlouho "sežvejká" sadu ojničních ložisek je taky dost individuální - počty studených startů a styl používání auta hrajou roli. Ale preventivní výměna ložisek čeká asi každý motor. Nejvíc bych se paradoxně bál motorů, kde ložiska určitě nebyla dělaná. Pro S65 M3 platí ale naprosto to samé, je jich mnohem víc, nemají tak jedinečný zvuk, ale mám pocit, že všichni pomlouvají jen V10...JaraX píše:tak to bych netvrdil, N62 gufera na ventilech i s ventilvíka a dalšíma věcma děláme za 25k, ale s tím že to vydrží klidně i dalších 300tkm, kdežto u S85 ložiska na klice určitě ne.Dally píše:Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší
Když vemu pětilitr vs pětilitr, S85 a třeba N62, jsou poruchovostí tak nastejno. Preventivní výměna šál na klice u S85 nebo těsnění dříků ventilů u N62 vyjde tak nastejno:-).
Ale auta s S85 V10 budou za pár let sběratelské kusy, legendy s pořádnou cenovkou, kdežto mraky N62 V8 aut, žeroucích olej a s automaty před smrtí půjdou za hubičku. Manuály na tom budou o něco lépe, samozřejmě.
určitě bych si ani trochu netroufl tvrdit že servis N62 vyjde jako servis S85, jezdí mi mraky N62 a spousta lidí (včetně mě) ujela statisíce km a na motor ani nechtyli a to (bohužel) u S85 není možné, přesto S85 miluju!

 a když kupuješ některý věci, tak jsou holt na obou stranách motoru ... no a někdy z toho vypadne servis za 4 kila třeba
 a když kupuješ některý věci, tak jsou holt na obou stranách motoru ... no a někdy z toho vypadne servis za 4 kila třeba 