Stránka 2 z 2

Re: Na co si dát pozor? E91

Napsal: pát 25.05.2018 13:22
od matiz
JaraX píše:ale taky je rozdíl v tom že třeba turbo ti u 330D nejspíš neodejde, a 320D ti určitě odejde, takže seš už 50 tisíc v minusu :D
nějaký drobný rozdíly tam budou, ale stejně je to spíš o kuse. taky třeba mužeš počítat to že vstřikama u 330d proteče méně paliva, takže zase dýl vydrží atd.
A to prosim na zaklade jakeho duvodu pane mistr??? :D :D :D

Re: Na co si dát pozor? E91

Napsal: pát 25.05.2018 14:12
od JaraX
330d ma spolehlivyho garetta, 320D ma poruchovy Mistubishi turbo.
a pokud byla otázka na ty vstřiky
tak když vezmeš že s 320d jezdíš třeba průměr 7 a 330d průměr 8, tak to máš rozdíl nějakých cca 12 procent, ale má to o 25 procent víc vstřiku, takže prostě u čtyřválů proteče vstřikama víc nafty.

Re: Na co si dát pozor? E91

Napsal: pát 25.05.2018 15:14
od matiz
No, ty turba se serou vsechny a pomerne rády. At je to ten nebo ten. Jen mne to nebylo hned jasne -)))

Re: Na co si dát pozor? E91

Napsal: pát 25.05.2018 18:22
od JaraX
ty mitsu vydřží podstatně, ale podstatně méně, viděl jsem dost aut s nájezdem do 100k, mraky do 200k a garrety spíš tak 250+. a to samy mi říkaj všichni mechoši,

Re: Na co si dát pozor? E91

Napsal: pát 25.05.2018 19:34
od Vlasta
Já mám Myšivbuši na Transitovi, auto bylo 9 let starý, najeto cca 50 tis. km a prorezly litinový svody, který jsou součástí toho turba