Stránka 2 z 5

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: pon 10.09.2018 20:52
od laik
:shock: no nazdar, a to jsem si myslel, že JaraX přehání a ono je to ještě horší. :(
Taky máš najeto cca 200 kil?

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: pon 10.09.2018 22:17
od Snejk
musi se dat novy spodek, ten blok uz je na vyhozeni jak se poprve protoci jedina sala tak uz tam ta sala nema kde drzet a cely blok je na vyhozeni do kose... uz jich moc neni, ja ted kuli jednomu autu musel koupit cele jine bourane na dily protoze uz po netu vetsinou behaji jen nejake slepene mrdky ktere ujedou tak 5km a zadrou se zas, tech motoru uz je fakt nedostatek a ceny leti do nebes... to uz je lepsi za tu cenu koupit skoro novy spodek v bmw za 130tis a slozit to... je to smutny ale je to tak... neni tyden co bych neresil nejakej zadrenej chcac a neni tejden co slysim jen jak motory nejsou... teda myslim neco pouzitelnyho, nejakejch vylitanejch nebo poskladanejch sracek sou internety plny... ale to je tak mozna na polepeni a postaveni do bazaru...

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: úte 11.09.2018 10:00
od Filozof
Jo takto vypadá optimalizace dílů .... přiznejme si to že Fko bylo dobré jen nové... bohužel a drží tak prvních 100tis km.
Pak stím do hnoje nebo zapálit ... :shock:

Je to hodně smutné kam se BMW dostalo. První majitelé ještě to nějak zvládnou ale pak už to bude katastrofa nebo loterie kdy to vydrží a kdy to klekne ... :roll:
U nás soused z tohoto duvodu Fko prodal a jezdí v superbu. Že nebude sponzorovat servis a to měl po prvním majiteli a servis hned přes 2kila tak se toho zbavil.

Snejku že tě to baví opravovat ... Ty Fka to je past na lidi dokud to nepochopí a nevykrvácí na servisu poslední naivní člověk. Nebo neklesnou díly na tak nízkou uroven že to bude člověk schopen zaplatit.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: úte 11.09.2018 22:25
od cabatomas
To je hrozný, už vážně nevím co si koupit za auto. Jsou na tom tak mizerně i benzínový motory?

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 04:09
od JaraX
535i je na tom výrazně líp, ale stejně se sere cely to auto, je jedna komponenta je prostě víc spolehlivá. musíš si koupit starší auto, nebo akceptovat že novy auta se prostě serou.
a nebo si koupit Mercedes S500, ti jsou pozadu za BMW, takže i relativně novy roky mají nepřímo vstřikové motory.
ale znám pána který na moje doporučení přesedlal z 2012 GT 530D do S500L LPG 2007, zbylo mu tehdy víc jak 700tkč bokem a jen si chrochtá.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 06:42
od Filozof
Jarax má pravdu jen zapomenul dodat že prostě sportovní ježdění a radost z jízdy už není taková jako u BMW.
To potvrzují všichni co BMW jezdí a zkoušeli mercedesy. Ale jinak proč ne bezpečnost a luxus je v MB vysoká takže alespoň tento argument má taky vysokou váhu u dosti lidí.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 07:13
od Naduah
Ma 165tis km,kupoval jsem jako nove.Auto uz ma novou prevodovku,ta byla delana jeste na zaruku na stesti.No a ted motor,na ten musim bohuzel rozbit prasatko. Podle toho,co jsem tady na foru nacetl,asi pujde do sveta

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 08:26
od TANN3R
To by bylo vhodné, protože těch strašáků je tam víc, a ještě dražších.

Dobře že si napsal, že to máš od nova. Tady totiž když napíšeš, jaky jsou to chcanky, tak přijde nějakej chytrák, že to tak není a to auto muselo být o 500k stočeny, a dřív nafta šetřila tak musí i dnes.. Jasně, nepotká to každého a některej kus vydrží docela dost km, ale to procento vadných je už moc velké.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 10:46
od Giovany1971
TANN3R píše:To by bylo vhodné, protože těch strašáků je tam víc, a ještě dražších.

Dobře že si napsal, že to máš od nova. Tady totiž když napíšeš, jaky jsou to chcanky, tak přijde nějakej chytrák, že to tak není a to auto muselo být o 500k stočeny, a dřív nafta šetřila tak musí i dnes.. Jasně, nepotká to každého a některej kus vydrží docela dost km, ale to procento vadných je už moc velké.
No to je peklo... neni to tím že jezdí moc km na olej?? šak ty lágry musí mít zámky..za normálních okolností ..by se to nemělo protočit..snad že je jen něj vada materialu..ale aby to padalo v takovém množství.. :( ..to ty ceny budou za chvíli ještě snad nižší jako e 60..61.. :!: :!:

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 11:11
od TANN3R
"Moc" kilometrů na olej se jezdí už od dob E39, když zůstaneme u pětek. V e60 ten olej první roky taky málo kdo měnil dřív, než po 30k a všechno relativně funguje, resp. těch fatálních poruch spodku je malé procento. Čím novější, tím víc problémů a výrobních vad. Tak to bylo vždy.
Ani bych to nenazýval vadou materiálu, nebo výrobní vadou. Správně se to nazývá růst ekonomiky.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 11:31
od Filozof
6ti kvalty ZF byli ještě povedené co říkal guru na automaty ...
Ale od 8kvaltu nahoru je to sračka a vše papírové ošizené eurohujery a ekokurvítky a jde to do sraček.... prostě humus a kdo může a má 5-6ti kvalt ZF je celkem spokojenej a nájezd je 300-400+ bez problémů... ale 8kvalt a výše je tragedie co se výdrže týče.

tady cituji článek ohledně převodovky ZF 8HP45/50/55/70/90/95 – osmistupňová převodovka vyvinutá koncernem ZF.

Montuje se do automobilů Audi A8Q (4H), BMW 520i – 528i (F10), 730i – 740i (F01 – F02), X5 (E70 s motorem N55, F15), X6 (E71 s motorem N55), X3 (F25), Range Rover po modelovém roce 2010, Dodge Ram 1500, Durango V8, Jeep Grand Cherokee V8 (na trhu pro americké automobily mají označení 845RE).
První číslo v rozlišovacím znaku jako obvykle označuje počet rychlostí, druhé – dodávaný točivý moment – 45 anebo 70 obvykle pro BMW, 50 anebo 55 obvykle pro Audi, 70/90/95 pro Land Rover, písmena A – pohon všech kol pro Audi, H – hybridní pohon, PH – hybridní pohon se zásuvným modulem.
Ten má modulární strukturu pro hydrodynamický měnič, to znamená, že místo hydrodynamického měniče může byt nainstalován elektromotor pro hybridní nebo lamelová mokrá spojka pro sportovní automobil beze změny základní konstrukce automatické převodovky.
Má čtyři planetová soukolí (P1, P2, P3, P4) na jednom centrálním kolu, a co je nejdůležitější, podle mínění ekologicky zaměřených inženýrů – má jenom dvě vypojené spojky pro každý z osmi zařazených rychlostních stupňů (všech spojek je 5, tak jako v 6HP).
Předcházející převod 6HP měl tři vypojené spojky na každém zařazeném rychlostním stupni, což vedlo ke zvýšené spotřebě paliva z důvodu nadbytečného tření.
Čerpadlo je poháněno řetězem.
K převodovým poměrům daného typu převodu silně přiložil ruku k dílu americký trh – jednoduše vzaté převodové poměry staré čtyřstupňové převodovky GM 4L60E a rozdělené ještě na dva, aby vzniklo osm převodových stupňů, kromě zpětného chodu.
Nejhlavnější, nejdůležitější a nejsložitější součástí tohoto typu převodu je hnací hřídel s čistotou vnitřního opracování 25 krát jemnější než je lidský vlas.
Koncern ZF o tomto dokonce napsal ve svém závodním časopisu.

Základními poruchy daného typu převodu způsobuje po 100 000 kilometrech jízdy chátrající hydrodynamický měnič, což se projevuje ve formě trhání na kterémkoliv rychlostním stupni.
Odtrhnutí přírůstkového kola od planetového soukolí (v současnosti je konstrukce upevnění kola v planetovém soukolí změněna) je důsledkem chyby snímače otáček hnacího hřídele a následkem obecně neodpovídajícího chování převodovky.
A ještě selhání MECHATRONIKu, projevuje se ve formě trhnutí na automobilu, který je již zahřátý (30-40 minut jízdy) při přeřazování na první, druhý a třetí rychlostní stupeň.

Automobily, na kterých je nainstalován tento typ převodu již vyhovují ekologickým normám Euro 6, což znamená, že jejich motor, a tudíž i převodovka je nekompromisně vtlačená do teplotního režimu mezi 110 – 120 stupňů Celsia při zatížení !!!
Jakákoliv nefunkčnost chladícího systému, či už nízký výkon elektrického čerpadla chladící tekutiny anebo v otevřené poloze zaseknutý termostat chladícího systému vede k okamžitému přehřátí a následnému poškození převodovky, chladící kapalina objíždí velký okruh, míjí výměník tepla automatické převodovky a varování o přehřátí převodovky se zapne až po tom, když se utrhne přírůstkové kolo od předního planetového soukolí a odrhnou se pryžové písty !!!

Na všech automobilech, na kterých jsme opravovali tento typ převodu, bylo potřeba posléze bojovat s jejím přehříváním se, to znamená měnit čerpadla chladící tekutiny, termostaty, výměníky tepla, čistit chladiče.
Proto jsme dospěli k závěru, že zničení tohoto typu převodu je následkem nefunkčnosti chlazení hnacího agregátu.

Z kladných stránek tohoto typu převodu lze zmínit skutečnost, že dobře vyrovnává trhaný točivý moment současných ekologicky fungujících motorů, proto dokonce i BMW s motorem N55 s ní jezdí téměř plavně, právě tak jako starý M54 se starou pětistupňovou převodovkou.
Na předcházejícím typu převodu 6HP očividně neuspěla neplavnost motorů N52-N54, obzvlášť s opotřebovanými spojkami VANOS.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 11:47
od Giovany1971
TANN3R píše:"Moc" kilometrů na olej se jezdí už od dob E39, když zůstaneme u pětek. V e60 ten olej první roky taky málo kdo měnil dřív, než po 30k a všechno relativně funguje, resp. těch fatálních poruch spodku je malé procento. Čím novější, tím víc problémů a výrobních vad. Tak to bylo vždy.
Ani bych to nenazýval vadou materiálu, nebo výrobní vadou. Správně se to nazývá růst ekonomiky.
Ano s tím se asi dá jen souhlasit..ale vždyt už je řadu let v povědomí lidí..že tzv..long life je pičovina..napříč spektrem značek.. myslím že řada lidí už zná fatální důsledky téhleté zavedené praxe.. skoro všech aut..značek..Taky už znám moře lidí co jezdí 10-15 tis km..

Vidím to sám na f-ku je to jedno za druhým co už na autě nefunguje..vubec...nebo aspon né tak jak má..Nejhorší že jsou v prdeli takové věci..jako třeba sekundarní čerpadlo na oběh chl kapaliny..takové věci by mechanici měli prověřovat pravidelně...a přitom je to životně důležitá věc..tedy jedna z mnoha u N63 :roll: ...Ale já mohu e 61 jen chválit..zatím opravdu drží..330 na tacho..a vše zatím origo.. čekám že to někdy příjde..ale má určitě mnohem lepší skore jako F-ko

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 12:01
od Giovany1971
Filozof píše:6ti kvalty ZF byli ještě povedené co říkal guru na automaty ...
Ale od 8kvaltu nahoru je to sračka a vše papírové ošizené eurohujery a ekokurvítky a jde to do sraček.... prostě humus a kdo může a má 5-6ti kvalt ZF je celkem spokojenej a nájezd je 300-400+ bez problémů... ale 8kvalt a výše je tragedie co se výdrže týče.

tady cituji článek ohledně převodovky ZF 8HP45/50/55/70/90/95 – osmistupňová převodovka vyvinutá koncernem ZF.

Montuje se do automobilů Audi A8Q (4H), BMW 520i – 528i (F10), 730i – 740i (F01 – F02), X5 (E70 s motorem N55, F15), X6 (E71 s motorem N55), X3 (F25), Range Rover po modelovém roce 2010, Dodge Ram 1500, Durango V8, Jeep Grand Cherokee V8 (na trhu pro americké automobily mají označení 845RE).
První číslo v rozlišovacím znaku jako obvykle označuje počet rychlostí, druhé – dodávaný točivý moment – 45 anebo 70 obvykle pro BMW, 50 anebo 55 obvykle pro Audi, 70/90/95 pro Land Rover, písmena A – pohon všech kol pro Audi, H – hybridní pohon, PH – hybridní pohon se zásuvným modulem.
Ten má modulární strukturu pro hydrodynamický měnič, to znamená, že místo hydrodynamického měniče může byt nainstalován elektromotor pro hybridní nebo lamelová mokrá spojka pro sportovní automobil beze změny základní konstrukce automatické převodovky.
Má čtyři planetová soukolí (P1, P2, P3, P4) na jednom centrálním kolu, a co je nejdůležitější, podle mínění ekologicky zaměřených inženýrů – má jenom dvě vypojené spojky pro každý z osmi zařazených rychlostních stupňů (všech spojek je 5, tak jako v 6HP).
Předcházející převod 6HP měl tři vypojené spojky na každém zařazeném rychlostním stupni, což vedlo ke zvýšené spotřebě paliva z důvodu nadbytečného tření.
Čerpadlo je poháněno řetězem.
K převodovým poměrům daného typu převodu silně přiložil ruku k dílu americký trh – jednoduše vzaté převodové poměry staré čtyřstupňové převodovky GM 4L60E a rozdělené ještě na dva, aby vzniklo osm převodových stupňů, kromě zpětného chodu.
Nejhlavnější, nejdůležitější a nejsložitější součástí tohoto typu převodu je hnací hřídel s čistotou vnitřního opracování 25 krát jemnější než je lidský vlas.
Koncern ZF o tomto dokonce napsal ve svém závodním časopisu.

Základními poruchy daného typu převodu způsobuje po 100 000 kilometrech jízdy chátrající hydrodynamický měnič, což se projevuje ve formě trhání na kterémkoliv rychlostním stupni.
Odtrhnutí přírůstkového kola od planetového soukolí (v současnosti je konstrukce upevnění kola v planetovém soukolí změněna) je důsledkem chyby snímače otáček hnacího hřídele a následkem obecně neodpovídajícího chování převodovky.
A ještě selhání MECHATRONIKu, projevuje se ve formě trhnutí na automobilu, který je již zahřátý (30-40 minut jízdy) při přeřazování na první, druhý a třetí rychlostní stupeň.

Automobily, na kterých je nainstalován tento typ převodu již vyhovují ekologickým normám Euro 6, což znamená, že jejich motor, a tudíž i převodovka je nekompromisně vtlačená do teplotního režimu mezi 110 – 120 stupňů Celsia při zatížení !!!
Jakákoliv nefunkčnost chladícího systému, či už nízký výkon elektrického čerpadla chladící tekutiny anebo v otevřené poloze zaseknutý termostat chladícího systému vede k okamžitému přehřátí a následnému poškození převodovky, chladící kapalina objíždí velký okruh, míjí výměník tepla automatické převodovky a varování o přehřátí převodovky se zapne až po tom, když se utrhne přírůstkové kolo od předního planetového soukolí a odrhnou se pryžové písty !!!

Na všech automobilech, na kterých jsme opravovali tento typ převodu, bylo potřeba posléze bojovat s jejím přehříváním se, to znamená měnit čerpadla chladící tekutiny, termostaty, výměníky tepla, čistit chladiče.
Proto jsme dospěli k závěru, že zničení tohoto typu převodu je následkem nefunkčnosti chlazení hnacího agregátu.

Z kladných stránek tohoto typu převodu lze zmínit skutečnost, že dobře vyrovnává trhaný točivý moment současných ekologicky fungujících motorů, proto dokonce i BMW s motorem N55 s ní jezdí téměř plavně, právě tak jako starý M54 se starou pětistupňovou převodovkou.
Na předcházejícím typu převodu 6HP očividně neuspěla neplavnost motorů N52-N54, obzvlášť s opotřebovanými spojkami VANOS.
Jasné..super článek... je vidět že ten člověk ví co říká..Skončii jsme zase na dvou věcech..posraná ekologie v praxi..a nedůslední majitelé aut..věřím tomu.. že kdyby každy přistupoval k servisu auta zodpovědně..bylo by tech poruch mnohem méně..i přes to všechno..co se na automobilovém trhu dějě.. Převodovka pracuje na samé teplotní hranici.. jak se má systém dochladit..když má někdo v hajzlu termostat...co je horší..je to.. že jsou neprůchodné chladiče.. někde jsou i tři řady chladičů..a mězi nima tolik bordela... že vzduch nemá kama proudit :!: Já každy rok chladiče vydělávál..aspon vodní.. a vše se čistí...na jaře ..vždy prostříkávam wapem..ven zbytky soli z posypů.. Ale chápu že to co si dělám já.. nemůže absolvovat každy... holt je to dobou

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 12:04
od fedo01
"nový motor"
Naduah píše:Dobrý den, jak jste řešil opravu?
Máme asi stejný problém F11 530 a klepani z motoru pri včerejší ceste z Chorvatska. Auto poslednich 300km na odtahovce a dle mechanika, který sundal spodek, jsou protočené šálky a motor v háji. Doporučil mi sehnat druhý motor, super

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 12:13
od Vlasta
Nechci zakládat samostatné téma, ale když jsme u té almary, po výměně oleje u Snejka to řadí krásně, sametověji, po smazání adaptací na to ještě nejsem až tak zvyklej. Teď k věci, jel jsem z Moravy na Hradec, obec Býšť, kdo to zná, potom před tím lesem je kopec, vždy si tam nechám auta v koloně přede mnou lehce ujet a když nic v protisměru neděje, tak to sešlápnu až na kick. Teď to bylo asi v hodně nízkých otáčkách, dal jsem plnej, ale ještě ne kick, motor šel okamžitě do otáček, ale almara měla malou prodlevu. Nemohl jsem jí tím nějak ublížit?

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: stř 12.09.2018 12:14
od TANN3R
Giovany1971: hele, to je na dlouhou diskuzi, a stejně to skončí hádkou :D . Podle mě nikdy nebyl problém v LL intervalech, jako spíš v tom, že lidi nemají absolutně cit pro techniku. LL interval není pro lidi, co najedou 15k ročně, ale je spousta aut, co těch 30k+ natočí za čtyři měsíce a tam už to prostě smysl má. Ten olej ví hovno, kolik km na něj najedeš. Jde spíš o počet studených startů, zatížení, teplotu..

Co se týká E60, tak to je technicky veskrze kvalitní auto. Největší problém je prostě ekektrika. Ať už pošahany CCC, nevhodně umístěné jednotky, nebo po letech samotná kabeláž (nejen k pátým dveřím).

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: čtv 13.09.2018 07:08
od Giovany1971
TANN3R píše:Giovany1971: hele, to je na dlouhou diskuzi, a stejně to skončí hádkou :D . Podle mě nikdy nebyl problém v LL intervalech, jako spíš v tom, že lidi nemají absolutně cit pro techniku. LL interval není pro lidi, co najedou 15k ročně, ale je spousta aut, co těch 30k+ natočí za čtyři měsíce a tam už to prostě smysl má. Ten olej ví hovno, kolik km na něj najedeš. Jde spíš o počet studených startů, zatížení, teplotu..

Co se týká E60, tak to je technicky veskrze kvalitní auto. Největší problém je prostě ekektrika. Ať už pošahany CCC, nevhodně umístěné jednotky, nebo po letech samotná kabeláž (nejen k pátým dveřím).
Hádkou to určitě neskončí..neboj :D ...to cos napsal je jistě do velké míry pravda..ale má to vždy nějaké ale.. ten motor tech 30 tis musí tak či tak natočit..at v tom režimu či v tom.. a myslím že je rozdíl jestli jezdím 8 tis nebo 30..
30 tisícový olej je černa sračka po které nejdou umyt ruce...a už na omak...je jeho schopnost mazat cítit..kdežto...8 tisícový olej...je lehce zakalený a mazivost úplně někde jinde.To je můj soukromý názor..to jsou mé letité zkušenosti..jezdím ve všech autech 8..9 tis...někdy ho vyměním i po 4 ..zejména před dovo...Neřešil jsem zatím nikdy žádný problém s motory jako takovými...prostě mě se vyplácí do toho ty peníze dát...vrací se mi to spolehlivostí ..a je to jedno..dělam to jak u motorek ..aut i traktoru ... všechno má nadprůměrnou péči..prostě dělám si to po svém. A už mám řadu zákazníků kteří začali dělat to co já..ale každého věc..jak si co dělá... Na závěr jen jedno.. kdybych se ve všem mýlil..a dělal to jen pro pocit..tak jsem rozhodně aspon ničemu neublížil..jsem trochu blázen a techniku mám rád..tak ji i dopřávám ;)

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: čtv 13.09.2018 14:23
od JaraX
mě se líbí jak nejsou schopni uznat že ty auta jsou sráče a budou se vymlouvat na olej, znám lidi co u E65 na olej dle mého přes 100tkm, ten motor byl totálně na kurvu zakarbnovnovanej, vačky, hlava, všecko, všude vrstva cca 4-5mm karbonu, a to auto uplně normálně fungovalo, bez problémů.
no a pak znám spoustu Fek kde se protočila klika a extrémní připady měli najeto třeba jen 20tkm, i o takovém autě vím, tak asi za těch 20tkm od novoty málo měnil olej, jasně, a prostě tendle problém mají jen N57, třeba u N55 a N47 o těchto případech nevím, tam zas praskne blok u N47, u N63 se zesere nikasil, prostě pokud se podíváš tak většina nových motorů má dost problémy s technikou, vše je to bláto, a není to jen o motoru, poloosy jsou z blata, převodovky, diferaky, kardany, rozvodovky, všecko do jde do kopru strašně rychle, všecko co se točí.
a to je prostě jasná optimalizace, BMW a vůbec všichni chrlí nové modely jak šílení, modelů, řad, modifikací je tolik na výběr, nikdo nechce aby sis koupil jednu E65 a vydržela ti 15 let, to je uplně špatně, ty auta se musí točit, 2-4 roky a pryč s tím. on si to vždycky nějakej zoufalec koupí, podívej se, každá N63 se taky prodá ,sice za málo ale prodá, lidi sou nadšení, třeba to 10tkm najezdí.

a souhlasím s tannerem, oleji celkem nevadí že má najeto 30k když to někdo nalítá na dálkách předpisově za 3 měsíce. ale když tomu budeš dávat za oši a budeš jezdit ze schuzky na schuzku a furt to zahřívat, tak je ten za 15k KO. Snejk jezdí na olej co říkal 60tkm, má najeto přes 600k a motor funguje. já ve své E65 měním po 10k a třeba jen za posledních 10 dní, jsem najel přes 5000km, no a mužu ti říct že to měním zbytečně, motor to krásně vyčisitilo, všecko je nádherně kovový, protože novej olej krásně rozpouští karbon, ale praktickej vyznam to žádnej nemá, mužu byt hrdej na to že mám čistej motor.
a fascinuje mě když někdo přijede vydechlou E39 530d která má 400k najeto, pulka věcí na autě nejde, ale on to má na pracanta, protože s tím jezdí měsíčně 10tkm a olej mění po 5tkm, to je vyhazování pěněz.

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: čtv 13.09.2018 22:19
od Snejk
aktualne mam na oleji 40 tis a do konce roku ho fakt menit nehodlam (uz to letos po 700 000km dostalo novej alternator takze ma letos na opravy vybrano..) takze pocitam ze koncem roku bude mit 70 000km... pak ho udelam. a vsadim se ze to tomu motoru bude uplne fuk, davam 10w40 MOs2 a tomu motoru je to uplne jedno, je vevnitr cistej jak z tovarny, i honovani na valcich je jeste videt, zadny odpotrebeni... jezdi stale jako novej...
tohle udelat Fku tak ho muzu rovnou zahodit :lol: :lol: :lol:

Re: F11 530d - divný zvuk z motoru, není výkon

Napsal: pát 14.09.2018 06:43
od TANN3R
To bude tím, že je to ještě schopnej motor, a hlavně, že se s tím jezdí.

Jak říkám, podle nějakého intervalu se prostě ten olej měnit musí, ale kilometry nejsou úplně ideální ukazatel, když každej má prostě jinej režim.