Stránka 2 z 3

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 15:16
od Martyn
Já dal dva roky zpátky €15k ze pěknou 325d :lol: pěknej, vybavenej facelift v šestiválci aby člověk pohledal a v benzinu o to spíš. Nechápu proč by to byl ekonomický nesmysl, ty auta se tak prostě prodávají.
Za mě jdi do toho, určtě lepší jako za ty koruny sociální F30. Pěkná F30 335i bude pořád za dvojnásobek...
Teda pokud ti nevadí jak je 90ka prťavá..

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 16:45
od zlatas
Já původně zamýšlel 330d f31 v m paketu...Teď jsem s naftou fakt spokojen.. nakonec věřím, že by mi stačila i 320d, udělal bych performance kitt na 150kw a jela by určitě krásně.. každopádně podmínku u každého auta mám m paket.. Teď mě ale lidi straší, že mi s naftou za chvilku EU zakáže jezdit.. Jako popravdě mi je u prdele, když mě nepustí do centra velkých měst, já tam nejezdím..ale bojím se, aby třeba celkově ta nafta do budoucna nebyla šíleně zdaněná a tak..
Zkrátím to, dnes jsem celý den jezdil se svou e90 a uvědomil jsem si, že ji mám fakt rád, nikdy mě nezklamala a že ji nebudu měnit za jinou e90, natož když jsem zjistil, že většina mých vysněných 330i má to aktivní řízení (kouknul jsem schválně na VIN tří kousků o které jsem se zajímal a všechny tři ho mají) a já ji chtěl kvůli tomu řízení, které mi tak vyhovuje na té mé..budu brát etapu e90 za uzavřenou a koukat do budoucnosti po řadě f...
Děkuji za vaše názory, pomohli mi se rozhodnout..

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 19:48
od TANN3R
Bože furt s tím aktivním řízením :D . Si ho vyzkoušej a určitě ho budeš chtít. Jediná nevýhoda je dražší servis oproti klasice, ale oproti elektrickému řízení, co se do e90 taky dávalo už to rozdíl není.

Cenu auta udává trh, a trojky se prostě pořád prodávají dobře. Finanční nesmysl je každé auto, pokud ti nevydělává prachy. Je to jen o tom, co sám chceš.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 19:55
od pavproch
Enem malá technická: mám 330ix e91 MY2011 a - světe div se - mám v něm z výroby HYDRO řízení bez dalších pičičand. Čili ne všechny 330i mají aktivní řízení a ne všechny 330i mají elektrické řízení.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 20:08
od m1na
Aktivni rizeni je pro ty co se chteji vozit, ti co chteji ridit ho nechvali ;-)

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 20:31
od TANN3R
Jasně, protože při sportovní jízdě je lepší si zasukovat ruce, než mít strmé řízení :D

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 21:48
od m1na
Lidem co umi ridit se urcite ruce nesukuji ;-)

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 22:20
od tommee
Tady se hledá svatej grál, jenže ten byl objevenej v sekci 7er a jmenuje se e65 750iL :D My, co se nám líbí trojky se zabýváme hydro, aktivním, nebo elektro řízením (obrazně). Všechny modely jsou poplatný době, BMW je srdcovka, proto v tom jezdíme. E90 ANO, jen za 400tis koukej i na 335i a zklamanej si myslím rozhodně nebudeš.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 22:39
od zddan01
když se řeší jaký řízení a že ne aktivní (to elektrický ještě chápu), tak proč se skončí u diesel motoru? to nechápu absolutně... s ohledem na radost z řízení, ne vožení, jak se tu proklamuje...

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 23:01
od JaraX
m1na píše:Aktivni rizeni je pro ty co se chteji vozit, ti co chteji ridit ho nechvali ;-)
říká člověk co si koupil auto s elektrickym řízením které je 10x horší než to aktivní :D

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: pát 23.03.2018 23:03
od JaraX
zddan01 píše:když se řeší jaký řízení a že ne aktivní (to elektrický ještě chápu), tak proč se skončí u diesel motoru? to nechápu absolutně... s ohledem na radost z řízení, ne vožení, jak se tu proklamuje...
asi tak. posilovač ti sežere 10% radosti z jízdy, aktivní řízení 15%, elektrické řízení 30% a diesel 90%.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 01:10
od TANN3R
Aktivní řízení hlavně z velkého, těžkého auta dokáže udělat pocitově mnohem lehčí a jednoduše ovladatelné auto, to je prostě fakt a plus. Mínus je případná cena opravy. Jenže tady se nakonec člověk dočte, že je to úplně k hovnu, protože při driftu nad 150km/h nemá pilot dokonalé spojení s předními koly :D
Hlavně doporučuji si to osobně vyzkoušet. Většina lidí pak aktiv. řízení chce, i když se to může při opravě prodražit oproti klasice klidně o 40k (ne proti elektrice). A to píšu jako člověk, kterej tuhle věc vůbec nepotřebuje a spíš mám rád jednoduchou techniku, což teda žádny BMW už dlouho není a tyhle vychytávky k téhle značce prostě patří.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 07:35
od zlatas
pavproch píše:Enem malá technická: mám 330ix e91 MY2011 a - světe div se - mám v něm z výroby HYDRO řízení bez dalších pičičand. Čili ne všechny 330i mají aktivní řízení a ne všechny 330i mají elektrické řízení.
Pokud ale máš položku hydro steering wheel, tak to bohužel neznamená hydro řízení..je to jenom nepochopotelně zavádějící název pro el.řízení..

K tomu aktivnímu řízení..máte všichni pravdu, že jsem si to konkrétně v tomhle autě nevyzkoušel, ale taky jsem konkrétně o tomhle autě slyšel převahu názorů, že se tam nehodí.. Ono si tu cenu drží právě kvůli té relativní jednoduchosti a surovosti.. nepochybuji o tom, že v 7er to má význam..
Zddan01, pokud si četl celé toto vlákno, tak bys mohl pochopit, proč z jedné strany řeším aktivní řízení a z druhé strany bych šel do nafty.. aktivní řízení řeším u 11 let staré e90, za kterou jsem ochoten zaplatit 400k jen proto že chci auto pro radost i na ježdění zároveň..pokud to mám považovat za přirozený pokrok, že na prvek výbavy, který tam nechci (ano, protože jsem pouze slyšel, že se tam nehodí), tak za přirozený pokrok považují i to, že si koupím logicky novější model plný přirozených pokrokových zbytečností.. tudíž nevím, proč bych se měl u racionálně vybraného auta bránit naftě, když do teď jsem s ní spokojen..
Bohudík, že se vyrábí tolik aut, protože alespoň si každý vybere ten svůj šálek kávy.. Já nemám nic proti 7er, ale moje srdce chce raději žiletku na krájení zatáček, než super pohodlný dálniční express.. pokud půjdu cestou vývoje, věřím že mě i nafta 330d v řadě f nabídne víc, než 750i.. jara X to cítí opačně a je to v pořádku..

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 08:01
od JaraX
tak se zkus někdy svíst i v té 750i i v té 330d a i 330i a 335i, ta nafta tě rychle přejde.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 08:31
od zddan01
pořád nerozumím tomu, že kvůli velmi řidičskému prvku, z dokonce přiznané neznalosti, považovanému za neřidičský (přátelsky ;) rejpnout si musím), následuje rozhodnutí o 180° k totálně neřidičskému autu

škoda, že se to takhle stočilo, ta 330i, co jsi vybral je opravdu pěkná (a ve finále velmi racionální volba, když se chceš posunout dál v požitku z řízení), ale je tu možnost volby pro každého pochopitelně

:driver:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 08:47
od JaraX
souhlas, mě se strašně líbí jak tady každej hodnotí auta kterýma v životě nejel, blá blá 750i, to je dálniční koráb, že to pak tu seriovou trojku se seriovym podvozkem vypráší v zatáčkách se každej díví, protože trojka "na svezení" nebavím se o ježdění, funguje až od M-pakety, seriovy E90ky se v zatáčkách převracejí :D a taková 6er s DD je prostě uplně ale uplně jiná liga, ta trojka fakt potřebuju aspon M-paket podvozek a idealně ještě něco lepšího.
chováte se tu stejně jak ti co si koupi za 6kil oktávku bez výbavy a pak tvrdí jak je to nejlepší auto a jak to všude projede atd. ale v BMW a ničem pořádném nikdy nejeli.
https://www.facebook.com/wikicars.cz/vi ... -nT4oBTCAU
a když někdo začne řešit jak potřebuje sportovní obratné auto bez aktivního řízení a pak řekne že chce 320d tak se za břicho popadám.
Ta nafta at už jakákoliv totálně zabíjí jakýkoliv sportovní charakter toho auta, měl jsem ted půjčenou M550D a mužu říct že tak nudným autem jsem dlouho nejezdil a 540i byla uplně ale uplně jiná liga.

a všem doporučuju než začnou nějaké auto hodnotit tak at se v něm první pořádně svezou, já už mam projety stovky BMW a nebojím se prohnat cokoliv, ted jsem měl třeba pujčeny blbou Suzuki Vitara, prostě abych si rozšiřil obzory, ale tupě tvrdit že je nějaké auto nahovno aniž bych s nim jel, to je dost blbost.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 09:27
od zlatas
Jara X, souhlasím, že by se to chtělo v obou, nebo všech těch autech svézt.. ale ty se k tomu dostaneš, auta děláš..Já osobně ani neznám nikoho, kdo má 330i, natož abych mohl porovnat dvě třistatřicítky v m paketu, jednu s aktivním řízením, druhou bez a ideálně ještě na stejných kolech a ve stejném technickém stavu, na stejné trati atd,aby to bylo fér..
Jinak celkově jsem se od začátku bavil o e90 v m paketu, jelikož souhlasím, že sériový podvozek za moc nestojí..
Proto se bohužel musím spolehnout pouze na internet a na názory lidí, co tohle konkrétní auto mají..
Proto jsem tady tohle vlákno založil, protože jsem vděčný za každý názor...
Přišli mi i dvě soukromé zprávy od lidí, s názorem, že aktivní řízení jim nevyhovuje..
O žádném autě netvrdím, že je nejlepší na světě, nejsem motoristický žurnalista.. ale například minulý týden jsem vezl kamarádovi domů passata b8 asi 30km a to auto mě totálně nudilo..a nebylo to motorem Tdi, bylo to katastrofálně přeposilovaným řízením..
A za poslední, neřekl jsem, že CHCI 320D, ale že v řadě F bych ji zvažoval..

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 09:37
od JaraX
ale od toho jsme tady na klubu, né aby jsme psali hovna na klub, ale aby jsme se vozili, projížděli atd.
já sám byl z domu naučen na naftu, všecko u nás bylo na naftu, nikdy jsme neměli benzínové auto, samé ropy, tak jsem si logicky koupil první auto 325Tds, nechal ho poladit, načipovat, posunout omezovač, jiný výfuk atd. jelo to velmi hezky, mělo to z výroby LSD, takže fakt super, jenže jsem se pak svezl v seriové 325i a byl jsem jak spráskanej pes, to bylo uplně něco jinyho, a to TDSo jsem mohl čipovat jak jsem chtěl ale stejně to nebylo ono.
já mám 6er s aktivním řízením a jsem za to rád, v pomalých zatáčkách je to pecka, v sedmě to nemám a jsem za to rád taky, jelikož s ní jezdím jen rychlejší zatáčky a tam už je to jedno, hlavně že mám DD, EDC, Nivo, ted jsem testoval Alpinu E39 kde jsem dělali motor a bylo třeba to pořádně vyzkoušet, motoricky pecka, ale to řízení v E39 je prostě katastrofa, nepřesné, dlouhé, to je to co strašně sráží sportovní svezení E39 dolů hooodně pod E36ku a E46ku. kola má e39 V8 a je nadšenej z motoru ale taky totálně zklamanej z řízení.
pokud chceš u mě máš možnost si 745Li a 645Ci, pak ještě X5, ale tu nepočítám, pak tu mám kamaráda s 330i n52 bez aktivního řízení kterej se klidně rád přidá na projíždku, a i tady na klubu určitě najdeš mraky lidí co nabídnout svezení,
já bych nechtěl M-paket protože je tvrdej, ale seriovej podvozek se zase houpe, takže těžko říct, E90 mám hrozně rád, ale nedal bych za to ty peníze co to stojí.

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 10:22
od m1na
A potrebujes vubec tak velky auto jako je e90? Tohle bude lepsi pojezdeni, ma to poreseny bolistky bmw jako je podovzek, brzdy, trakce ...,

https://auto.bazos.cz/inzerat/87323604/Bmw-130i-e87.php :twisted:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

Napsal: sob 24.03.2018 10:34
od JaraX
1er je zábavnější, ale když jsem svýho času dostal na testování 335i vs 135i ještě i s kolegou, tak jsme oba zajížděli lepší čas na slalomu s 335i než se 135i.