Stránka 2 z 4
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 13:33
				od MattyX
				Třmeny to určitě nebude, ty jsou jednodílné a pevné k tehlici... Tam bych problém nehledal 

 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 13:35
				od Henry_E90
				No napadlo mě, že možná brzdy nebyly delší dobu v provozu a jestli nejsou přidřené pístky. Nebo je to nesmysl? Zároveň to může být důvod, proč se toho bývalý majitel chtěl zbavit, byť oficiální verze je samozřejmě jiná...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 18:52
				od MattyX
				U těchto brzdicu je zatuhnutí pístku dost blbě možné vzhledem k hliníkovému pístku a tělu brzdiče... U litinových brzdicu s ocelovým pístem to jde lépe, protože materiály jsou náchylnější na korozi a pokud se poškodí prachovka tak to pak jde srat... Ale pokud není poškozená prachovka, Pistky chodí všechny volně tak jim prostě nic není a problém je jinde... Pokud to udělá ten zvuk i v minimální rychlosti, tak stačí se rozjet na jámě rozjet 30cm a prudko zabrzdit a dá se hledat od kud to jde a nějak se tomu přiblížit...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 21:00
				od Henry_E90
				Díky moc, zkusíme se na to podívat. Já bych asi zůstal pořád u těch brzdičů, kdybych se neporadil.
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 21:36
				od MattyX
				Destičky jsou zajištěné závlačkami i perkem? Jen jestli třeba tam necestuje a necinka?
Je to jako dost divnej problém, hlavně po netu se to řeší blbě, když se bavíme o zvuku, hehe 

 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 09.07.2018 21:54
				od Henry_E90
				No kdyby Tě to fakt zajímalo, tak se moc rád stavím  

  Jsem taky z Brna.
Brzdy jsem měl celou dobu poskládané (destičky jsem nevytahoval), takže úplně přesně nedokážu říct, jestli něco nechybělo - kupoval jsem to už docela dávno a pak to leželo v krabici, tak si nechci vymýšlet. U instalace jsem přímo nebyl.
 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 10.07.2018 07:10
				od tommee
				Proste za tu desticku vezmi, rukou, nebo jinym nastrojem, jestli neni volna ve trmenu. Staci aby chybelo perko a muze to davat takovy rany, ze mas pocit ze ti co chvili uleti celej brzdic.
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 10.07.2018 10:40
				od Henry_E90
				Přijde mi to OK, pohnu s tím tak možná o desetinu milimetru...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 10.07.2018 14:45
				od MattyX
				Však napiš SZ, můžeš se stavit k nám na dílnu do Řečkovic a mužem na to mrknout... Jako neslibuji Ameriku, ale není mi to moc jasné co by tam kuwa mohlo cinkat 

 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: stř 27.02.2019 09:49
				od Hanz
				pro info - jsem rovněž spokojený uživatel F30 4-pístů na 340/30 kotoučích, nahozeno na 335i e92, V188 8x17 et34 alu bezproblémů vyjdou i s rozumnou mezerou od ráfku... uspora cca 1,4 kg na kole...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: ned 19.05.2019 11:17
				od Pajk85
				Hanz: to tam nešlo nechat původní kotouče 348x30?
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: ned 19.05.2019 13:08
				od Hanz
				Nezkoušel jsem, měl jsem beztak kotouče za hranicí ojetí plus jsou těžší, jednodílný... je tam i rozdíl v ploše, 335i začíná blíž u náboje? A možná bys musel něco utočit (4mm na poloměru rozdíl) nebo obrousit ten 4píst třmen uvnitř...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 20.05.2019 07:41
				od MattyX
				nejde to nechat na původní kotouče. Ono by to sice šlo, dokonce to takto měl zprasené xyron a 4mm ty 4mm kotouče navíc na každé straně nemají pak třecí plochu s deskou. Prostě s 340 to pasuje jako prdel na hrnec a  není důvod to jinak řešit 

 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 27.04.2020 00:13
				od jirka330i
				Dekuji vsem prispevatelum tohoto vlakna, zejmena pak MattyX a pavproch diky jejichz rychle a detilni sobotni podpore jsem si vyjasnil co presne potrebuju na predek sve E91 s doposud oem brzdami 348x30. Puvodne jsem dlouho na predek hledal sestipistkove brzdice BMW performance (zlate...z E82 atd) ale nabidka byla mala a ceny vysoke.
Protoze jsem mel v stesti s nabidkou na bazosi tak uz mam potrebne brzdice, kotouce (340x30) a drobny material z F30 v garazi; zbyva poridit jen nove desky...a chci se zeptat na zkusenosti- je klasicky lepsi original nebo mam uvazovat o nejakych ate ceramic?
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: pon 27.04.2020 07:58
				od pavproch
				Já do S2NHA dávám jen a pouze OEM nové desky z autorizáku a holt je měním častěji (nevydrží moc, ale dobře brzdí za studena i za tepla, nevydávají zvuky, ale dělají trochu bordel - prach na kolech)
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 28.04.2020 06:07
				od m4zzy
				Za mě taky desky origo. Já měl Origo BMW kotouče, ale desky ATE (už to tak bylo na utě od mé koupě) a desky mi nechaly na kotoučích mapy (při normálním ježdění) a začlo to kopat. Příčina byly špatné desky, takže jsem měnil předek na origo kotouče + desky.
A nebo pak od MattyXe ty HAWK jestli má na F30
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 28.04.2020 10:59
				od jirka330i
				Dobře, děkuji. Budu i nadále preferovat originál.
Co plechy? Starší oem byly pozink, novější jsou hliník. OEM už jsou dostupné jen ty nové (2xdražší), druhovýroba (Trucktec,Klokkerholm,Vaico. Mezger atd) nabízí oboje.
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 28.04.2020 12:30
				od Stickler
				Využiji téma pro svůj dotaz: když mám OEM 335i brzdy a kope to, brzdí velmi špatně a zadní brzdy mají modrý pruh, je vidět, že se přehřívají a evidentně auto z nějakého důvodu brzdí na zadek..
Kotouče dle PC mají ještě 35 tisíc km před sebou (od novoty mají 20tkm)  a přední destičky aspoň čistě od pohledu nevypadají nijak hrozně (hlavně byly rovněž nové před 20tkm).. Čím to může být způsobeno? Opravdu vpředu jsou špatné desky, nebo..?  

V květnu to hlásí plánovaný servis výměny brzdové kapaliny, ale to asi nebude mít souvislost..
 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 28.04.2020 13:25
				od Hanz
				Ty máš to auto celkově povedený, tak to asi může být čímkoliv... ty zadní brzdy můžou mít zatuhlej pístek a brzdit pořád - rozjeď studené auto, jednou normální silou zabrzdi a po chvíli zastav samovolně, pokud je kotouč horký, máš jistotu...
			 
			
					
				Re: Upgrade brzd z OEM 330i E9x na M3 E9x
				Napsal: úte 28.04.2020 13:46
				od Stickler
				Jojo, to je totiž tak, když necháváš servisovat CarTec. Dnes jsem se už poučil, no třeba právě ty brzdy na to ještě "trpí", protože mi to dělali necelé 2 roky zpět tam.. 
