Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 330i vs Lexus IS 250
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
chápu že pokud bereš že jsi auto bral nový nebo zánovní za několikanásobek toho co to auto stojí teď, a třeba tí víc vyhovuje jeden motor před druhym a nemáš problém dát navíc částku ve statisících jen kvuli nějakým "drobným" rozdílům mezi N52 a N53 a radši než abys měl N52 co stojí mnohem mín na servis, tak máš N53 co stojí mnohem víc na servis a vzhledem k amortizaci auta se to nějak ztratí.
ale zase ber druhou stránku věci že když si to auto někdo koupí za 150k - 300k tak je pro něj nelidské dát 400k za motor a příslušenství a radši bude jezdit s o 10kW slabší N52.
já bych todle pochopil u N62 a N54-N55, kde je výkon jinde, a rozdíl proti N52 je velkej. ale rozdíl v jízdě mezi N52 a N53 "VELKEJ" nevidím.
ale zase ber druhou stránku věci že když si to auto někdo koupí za 150k - 300k tak je pro něj nelidské dát 400k za motor a příslušenství a radši bude jezdit s o 10kW slabší N52.
já bych todle pochopil u N62 a N54-N55, kde je výkon jinde, a rozdíl proti N52 je velkej. ale rozdíl v jízdě mezi N52 a N53 "VELKEJ" nevidím.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Ne, opravdu rozdíl v jízdě mezi N52 a N53 není moc velký (N52 je sametový od volnoběhu až po redline, N53 má hlasitý volnoběh a v redline hezčí, jadrnější zvuk než N52 a N53 má taky větší krouťák a jeho ostřejší nástup - ale V8 to samozřejmě není). A ve spotřebě (což u daily, kde nechci co 250km k benzince, je důležitá feature) je ten rozdíl znatelný (N53 žere o litr, spíš dva méně). Navíc bych řekl, že v průměru (zdravý) N53 žere míň woleje než N52.
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Tak to jste mi dali brouka do hlavy
oboje motory maj jasny + a vice ci mene jasnejsi - .. Na to ze chci obcas dost dalky tak ta spotreba zni suprove, alr nevim jestli 1-2 litry na 100 (70,-) vynahradej ve vysledku o tolik drazsi servis
auto bych chtel najeto tak se 160k a min


Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Mám n53 v 5er 07 s cca 250t km a nic dramatického, pumpu sezenes kolem 12, Nox mám původní, vstriky na 160t km, olej to bere tak litr na 5-6t km (o cemz si s tímhle najezdem muzou nechat zdát majitele N52, ale i M54B30).
Ale pokud si na autě nic nemůžeš udělat sám, nemáš bmw mechanika, asi bych šel do Lexe .-)
Ale pokud si na autě nic nemůžeš udělat sám, nemáš bmw mechanika, asi bych šel do Lexe .-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
je to jednoduchý, při nájezdu 25t km ročně a úspoře 2 litry paliva je to za rok 15 tis. kč. které můžeš dát do servisu navíc což je vzhledem k tomu co všechno navíc se může vysrat žalostně málo. Jeden rok ti odejde čerpadlo a máš rok úspor v háji, druhej rok si chrochtáš jak to howno žere a plesk, Nox čidlo. Najednou jsi na tom jak s N52 a to jsme co jsem tak pochopil furt u spotřebáku a jsi rád že fungujou vstřiky a katy....Renson píše:Tak to jste mi dali brouka do hlavyoboje motory maj jasny + a vice ci mene jasnejsi - .. Na to ze chci obcas dost dalky tak ta spotreba zni suprove, alr nevim jestli 1-2 litry na 100 (70,-) vynahradej ve vysledku o tolik drazsi servis
auto bych chtel najeto tak se 160k a min
Taky mi přijde že jsou ty N52 poslední dobou pěkně horký zboží
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Prisadim si jako uzivatel obou. N53 rozhodne ano, do urcityho stavu a km. Na svym mam 82tis natoceno, funguje bezvadne, jede, nezere, ma pecka zvuk v otackach. Ztraty oleje neznateleny (nedolevam mezi vymenama). Oproti tomu kamos je nekde za 250tis km a furt mu to nekde stoj, hlasi chyby, nejede a kazdy sahnuti na to auto je 10tis kc plus.
N52 jede, zere benal i travu kolem silnice, zapiji to olejem, ale servisne je nenarocna.
Ja rikam n53 klidne, ale musi bejt v urcitym stavu a majitel musi bejt ochotnej ji servisne uspokojit kdyz je potreba (viz NOx, apodobnej spotrebak)
N52 jede, zere benal i travu kolem silnice, zapiji to olejem, ale servisne je nenarocna.
Ja rikam n53 klidne, ale musi bejt v urcitym stavu a majitel musi bejt ochotnej ji servisne uspokojit kdyz je potreba (viz NOx, apodobnej spotrebak)
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
tak ale N52 s najetyma 82 tisícama moc oleje taky žrát nebude, spotřeba je tak o 1-1,5 litru vyšší. víc ne
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Zásadní nevýhoda N53 je že od 100tis km + (kus od kusu) musíš udělat výměnu vstřiků, protože ty původní začnou protýkat. Je problém, že první serie sice vydrží dlouho, ale pak umře z ničeho nic, druhá nejčastější serie s indexem sedm a devět , která se teď objedvuje nejčastěji na bazoši taky problém nevyřeší. Takže halt se musí koupit sada posledních index 12 , který když se zapíšou do jednotky, tak je z toho nový auto 
HPFP je taky rozmezí 100-150 to víc nenajede, první kusy měnily dokonce i po 50tis km, kdy se nějak nepodařilo vyřešit závadu (u mé n54 do 100tis km , děláno 2x
)
Takže pokud u N53 budeš ochotný platit tenhle naftovej servis + klasické další problém - 150-200tis walnut blasting sacích kanálů, občas vanos selenoidy, a elektrická vodní pumpa s termostatem to je už i u N52, takže to je desítečka jen za matro
Vtipný je, že prostě si stačí přidat jen ty dvě turba a dostaneš N54 za stejný servisní náklady (mimo turb) a defacto stejnou spotřebu
JInak s tou spotřebou oleje to mám podobně u N54 - na 10tis km zmizí 2-3dcl. oleje, takže samotnýho mě to až trochu překvapilo (mile)...

HPFP je taky rozmezí 100-150 to víc nenajede, první kusy měnily dokonce i po 50tis km, kdy se nějak nepodařilo vyřešit závadu (u mé n54 do 100tis km , děláno 2x

Takže pokud u N53 budeš ochotný platit tenhle naftovej servis + klasické další problém - 150-200tis walnut blasting sacích kanálů, občas vanos selenoidy, a elektrická vodní pumpa s termostatem to je už i u N52, takže to je desítečka jen za matro

Vtipný je, že prostě si stačí přidat jen ty dvě turba a dostaneš N54 za stejný servisní náklady (mimo turb) a defacto stejnou spotřebu

JInak s tou spotřebou oleje to mám podobně u N54 - na 10tis km zmizí 2-3dcl. oleje, takže samotnýho mě to až trochu překvapilo (mile)...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Naprostej souhlas s Mattyxem 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 330i vs Lexus IS 250
Tohle je docela těžká volba. Obě dvě auta nabízí docela dost. Při hledání dalšího BMW se mi ten Lex připletl do hledáčku taky (jako jediný ne Mnichovský auto)... A musím říct že v dané kategorii nabízí nevídanou výbavu. V kůži jsou snad všechny, tempomat a navigaci jsem taky viděl skoro u každého, odvětrávané a vyhřívané sedačky vůbec nejsou žádná rarita, viděl jsem i zadní couvací kameru s naznačením směru couvání (podle mně tay nnic spešl) a jako bonus - rádio umí mp3. e90 je proti tomu chudej příbuznej, odvětrávání sedaček nemá vůbec, vyhřívání každá druhá, navigaci nebo aspoň tempomat každá třetí, nemluvě o haldách sociálních e90 v látce dokocnce bez klimatizace... v tom by se dalo přehrabovat vidlema
Bohužel, vevnitř je ten Lexus fakt hnus, a za volantem to bude oproti každýmu BMW nuda...

Bohužel, vevnitř je ten Lexus fakt hnus, a za volantem to bude oproti každýmu BMW nuda...