Stránka 2 z 2

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: úte 23.01.2018 13:44
od dogeatdog
JaraX píše:vždyt byla zelená :D
No vzdyt :D sedme tmave zelena ohromne slusi.
Akorat mela trochu nudnej interier, pappel je holt pappel, jestli neco na moji e66 miluju tak ten interier, to je prazskej hrad hadr
a logic7
a soft close
a EDC & DD
a dvojity skla
a elektricky viko kufru
a roletky v oknech na cudlik
a komfortni sedadla
a klimatizovanou loketku

a asi dveste dalsich veci :D

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: úte 23.01.2018 13:49
od kawaman
Joooo kluci, sedma je prostě bomba :-D
Taky jsem měl tu čest jí poznat..

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: úte 23.01.2018 13:56
od Jergus
Motor si asi dovedu představit, mimo LR mám ještě jednoho staršího ostřejšího angličana... Začíná mě lákat ten zmiňovaný komfort e65... :-)

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: úte 23.01.2018 14:18
od kawaman
Začínají se ti ubírat myšlenky správným směrem :-D
Hlavně si vyzkoušej nějaký dobrý kousek a ne vylítanou vránu

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: úte 23.01.2018 16:37
od JaraX
dogeatdog, neser tady, nikdo nechce vedět že máš goldbraun a pappel rubin jooo, já měl do ted hezkej den jo :D
a když se podívám na svuj černej interier a hnedý dřevo tak bych se unudil k smrti.

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: sob 27.01.2018 00:11
od Misanek
Jergus píše: A v motoru mám takovej ten vyndavací nastavitelnej "chip", co (prý) kecá o tlaku na liště a ŘJ si to nějak dohání sama. Tý mý starý M57 to nevadí (resp. to nepozná) a různýma nastaveníma se dějou neuvěřitelný věci. :-). Mám přidáno jen málo, ale je mnohem ostřejší na plynu a výrazně líp a dřív tahá kolem těch 1900 otáček. Když to nastavíš jinak, tak je třeba dole mrtvější a kolem 2500 ot. máš pocit, že ti přibyl další motor, jenže je tam větší turboefekt, takže bys musel jezdit víc v otáčkách atd. Nikdy bych nevěřil, co s tím motorem takováhle blbost udělá. A o životnost motoru se nebojím, už s tím "chipem"mám najeto cca 70 tis. km a nic, nevezme kapku oleje, neklepe, nekouří a hlavně už by měl nárok... :-). Jen když je zima, tak po nastartování si malinko ladí volnoběh, ale na zimu to můžeš odpojit (20 sekund práce). Já vím, že mně pomluvíte, co jsem za barbara :-), ale chtěl jsem zkusit tuhle metodu, než to dám odborně čipnout. No a nakonec zůstalo u toho, protože to splnilo, co jsem od čipu očekával...
To mě zajímá :) takže máš v obd zásuvce takovou tu zázračnou krabičku, která všelijak ojebavá dde? :)

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: sob 27.01.2018 13:44
od Jergus
Je to zapojené prodlužovacím kabelem do konektoru čidla tlaku na liště zezadu na motoru. Jsou v tom dva potenciometry, jedním ladíš kolik přidat a druhým v jakých otáčkách. Kolem těch potenciometrů jsou nějaké obvody, které (podle zlých jazyků :-) ) jsou k ničemu a jsou tam jako maskování toho, aby ty potenciometry za 20 Kč šly prodat za dvěstěnásobek ceny. Každopádně v určitém rozmezí nastavení to funguje velmi dobře. No a když tě to přestane bavit, tak to odpojíš, na kabel nacvakneš zaslepovací propojku (je součástí dodávky) a máš auto v původním stavu. Jsem s tím velice spokojenej, už tak slušně jedoucí auto neuvěřitelně ožilo a získalo na "ostrosti" reakce na plyn. Jen se obávám, že novější elektronika motoru, než ovládá můj předFL M57, to asi pozná a hodí se do nouzáku nebo tak něco...

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: sob 27.01.2018 15:33
od Misanek
Super, dík za info ;)
Ono by to chtělo zjistit ty hodnoty potenciometrů a zkusit to jenom s nima. Mám totiž za to, že opravdu k tomuhle "ojebání" dde budou opravdu stačit jenom potenciometry, které upraví "výšku" signálu dodávaného čidlem tlaku. Ostatně podobně šla ojebat dde u m51.
Ovšem neřekl bych, že i pouhé zvýšení tlaku na railu dovede takhle pozměnit charakteristiku motoru.
A myslím si, že třeba konkrétně u e39 bude motormanagement m57 stejný jak u předface, tak u fl.

Měl bys nějaký odkaz na tu srandu prosím?

Re: Čím nahradit e 39 530D?

Napsal: sob 27.01.2018 16:44
od Jergus
Máš SZ.