Stránka 2 z 2
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: úte 23.01.2018 13:44
od dogeatdog
JaraX píše:vždyt byla zelená

No vzdyt

sedme tmave zelena ohromne slusi.
Akorat mela trochu nudnej interier, pappel je holt pappel, jestli neco na moji e66 miluju tak ten interier, to je prazskej hrad hadr
a logic7
a soft close
a EDC & DD
a dvojity skla
a elektricky viko kufru
a roletky v oknech na cudlik
a komfortni sedadla
a klimatizovanou loketku
a asi dveste dalsich veci

Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: úte 23.01.2018 13:49
od kawaman
Joooo kluci, sedma je prostě bomba

Taky jsem měl tu čest jí poznat..
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: úte 23.01.2018 13:56
od Jergus
Motor si asi dovedu představit, mimo LR mám ještě jednoho staršího ostřejšího angličana... Začíná mě lákat ten zmiňovaný komfort e65...

Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: úte 23.01.2018 14:18
od kawaman
Začínají se ti ubírat myšlenky správným směrem

Hlavně si vyzkoušej nějaký dobrý kousek a ne vylítanou vránu
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: úte 23.01.2018 16:37
od JaraX
dogeatdog, neser tady, nikdo nechce vedět že máš goldbraun a pappel rubin jooo, já měl do ted hezkej den jo

a když se podívám na svuj černej interier a hnedý dřevo tak bych se unudil k smrti.
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: sob 27.01.2018 00:11
od Misanek
Jergus píše: A v motoru mám takovej ten vyndavací nastavitelnej "chip", co (prý) kecá o tlaku na liště a ŘJ si to nějak dohání sama. Tý mý starý M57 to nevadí (resp. to nepozná) a různýma nastaveníma se dějou neuvěřitelný věci.

. Mám přidáno jen málo, ale je mnohem ostřejší na plynu a výrazně líp a dřív tahá kolem těch 1900 otáček. Když to nastavíš jinak, tak je třeba dole mrtvější a kolem 2500 ot. máš pocit, že ti přibyl další motor, jenže je tam větší turboefekt, takže bys musel jezdit víc v otáčkách atd. Nikdy bych nevěřil, co s tím motorem takováhle blbost udělá. A o životnost motoru se nebojím, už s tím "chipem"mám najeto cca 70 tis. km a nic, nevezme kapku oleje, neklepe, nekouří a hlavně už by měl nárok...

. Jen když je zima, tak po nastartování si malinko ladí volnoběh, ale na zimu to můžeš odpojit (20 sekund práce). Já vím, že mně pomluvíte, co jsem za barbara

, ale chtěl jsem zkusit tuhle metodu, než to dám odborně čipnout. No a nakonec zůstalo u toho, protože to splnilo, co jsem od čipu očekával...
To mě zajímá

takže máš v obd zásuvce takovou tu zázračnou krabičku, která všelijak ojebavá dde?

Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: sob 27.01.2018 13:44
od Jergus
Je to zapojené prodlužovacím kabelem do konektoru čidla tlaku na liště zezadu na motoru. Jsou v tom dva potenciometry, jedním ladíš kolik přidat a druhým v jakých otáčkách. Kolem těch potenciometrů jsou nějaké obvody, které (podle zlých jazyků

) jsou k ničemu a jsou tam jako maskování toho, aby ty potenciometry za 20 Kč šly prodat za dvěstěnásobek ceny. Každopádně v určitém rozmezí nastavení to funguje velmi dobře. No a když tě to přestane bavit, tak to odpojíš, na kabel nacvakneš zaslepovací propojku (je součástí dodávky) a máš auto v původním stavu. Jsem s tím velice spokojenej, už tak slušně jedoucí auto neuvěřitelně ožilo a získalo na "ostrosti" reakce na plyn. Jen se obávám, že novější elektronika motoru, než ovládá můj předFL M57, to asi pozná a hodí se do nouzáku nebo tak něco...
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: sob 27.01.2018 15:33
od Misanek
Super, dík za info
Ono by to chtělo zjistit ty hodnoty potenciometrů a zkusit to jenom s nima. Mám totiž za to, že opravdu k tomuhle "ojebání" dde budou opravdu stačit jenom potenciometry, které upraví "výšku" signálu dodávaného čidlem tlaku. Ostatně podobně šla ojebat dde u m51.
Ovšem neřekl bych, že i pouhé zvýšení tlaku na railu dovede takhle pozměnit charakteristiku motoru.
A myslím si, že třeba konkrétně u e39 bude motormanagement m57 stejný jak u předface, tak u fl.
Měl bys nějaký odkaz na tu srandu prosím?
Re: Čím nahradit e 39 530D?
Napsal: sob 27.01.2018 16:44
od Jergus
Máš SZ.