Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#21 Příspěvek od jofrey »

odmontili sme vsechny srouby na tom kolenu..

https://i.imgur.com/5k3HEai.jpg


ale neslo nam to koleno vyndat vubec ze strany od motoru nebo egr.. nechteli sme to nak brutalne znasilnovat ale ani celkem silou to neslo..


no a jak jsem psal, jediny kam jsme se dostali bylo do te spodni trubky ktera prej vede z cooleru... a tam jsem sahl prstem jen a vysledek zde

https://i.imgur.com/Bu2w2RJ.jpg
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#22 Příspěvek od Snejk »

to koleno ma srouby tri, ten treti je zespoda a neni jen tak videt. pak jde vpohode sundat ma to jen tesneni zadny ulozeni--- pred egrkem je to cisty jen mastny od oleje tam muzes sahat jak chces
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#23 Příspěvek od jofrey »

no takze na ten klic stejnej tam jsou 4 srouby ? ty dva a pak jeden z boku k egr a pak je jeste nakej zespod ?? protoze jak je videt na fotce na tom kolenu jsme 3 srouby povolili..
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#24 Příspěvek od Snejk »

jo, ty cervene zakrouzkovany (koleno k sani) jsou tam tri...ty vidis jen dva... zespod je treti..
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#25 Příspěvek od mr_nitroz »

Zkontroloval bych i zpetny tlak na dpf + zakarbonovane sani. Vyrive klapky pokud nechodi jak maji kvuli karbonu hodi na diag chybu.
Jednou jsem se setkal s pricpanymi vstrikovaci kvuli zadirajicimu se cerpadlu a auto i po chipu nejelo jak melo. Korekce na diag byli okolo nuly.
Takze bych nechal zkontrolovat vstriky pokud bude vse predchozi OK. Jinak mam 535xd po chipu tak muzeme porovnat, jsem z NJ.
Naposledy upravil(a) mr_nitroz dne ned 07.01.2018 00:47, celkem upraveno 1 x.
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#26 Příspěvek od mr_nitroz »

Jo a najdi si na youtube hardge 535d a porovnej si tvoje zrychleni z 80-200. Ja to mam tak jak oni +- 0.5 vteriny.
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#27 Příspěvek od jofrey »

dnes nebo zitra asi zkusime to sani konecne kouknout, no a jinak kdyz jsou naky zavady ktery nerozpozna diagnostika tak jak je rozpoznat ?

no jinak na tech videich 80-200 vidim ze to maj 354 hp a me valce po chipu namerili jen 328 hp.... pred chipem jen 260
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#28 Příspěvek od Snejk »

Zavady nerozpoznava diagnostika ale diagnostik. Z udaju z cidel vidis ze je tam treba malo tlaku nebo vysokej protitlak nebo propousti egr... Spolyhat na vypis chyb je malo, ten je tolerantni a napise az kdyz je to hodne spatny.
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#29 Příspěvek od jofrey »

neni tedy nekdo z okoli olomouce kdo by umel to napichnout a zhodnotit ty tlaky tam ? odmena jista..
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#30 Příspěvek od TANN3R »

Tak hlavně úpravce by měl být natolik zkušený, že pozná problém a hlavně auto co není v pořádku neupravuje, dokud se neopraví. Tvůj původní výkon je už docela mimo oproti tovární hodnotě. Je to dopočítanej výkon se ztrátama, co je teoreticky na klice?
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#31 Příspěvek od jofrey »

TANN3R: ten co to chipoval se mi vyjadril tak ze tyhle auta mivaj min nez udava vyrobce + to moje ze ma najeto 200... a ze diagnostika nic neukazuje a ze auto je v poradku ale ma uz neco najete a ze to je jedno s druhym a ze to nevyresim... ja taky predpokladal ze nejprv nejak to moje auto otestuje a pokud nebude v poradku nebude ho chipovat... ale on ze to delaji trosku jinak nez ostatni a to tak ze zmeri auto na valcich a ze pokud graf stoupa plynule a nejsou tam nejaky vykyvy ve krivkach tak ze to bere tak ze to auto je ok na chip.. tak nejak jsem to pochopil, doufam ze jsem to dobre zprezentoval ted :))

Snejk: tak uz jsem nasel ten spodni sroub ale nevim teda jak se k nemu dostat? normalne z vrchu to ma nejak jit ?:) podle toho kde je se mi nezdalo ze by to melo nejak jit :)) ale zitra zkusim..

kdo by chtel videt graf z valcu pred i po chipu tak zde:

https://i.imgur.com/uKKXtt2.png


a historka na zaver:
dnes jsem jel, s radici pakou souplou do leva, na nakej ten sport ci co... no a kdyz jsem chtel predjet auto predemnou a seslapl plynovy pedal na podlahu tak v zachvatu toho vykonu kterej je ochotny to auto predvadet se to po vytoceni v nake rychlosti jak kdyby kouslo, jak kdyby to slo do omezovace nebo do nouzaku nebo nevim jak to popsat, uplne to na chvili ztratilo tah, tak jsem teda ubral nohu z plynu a nejak si to preradilo a dal se to chovalo zas normalne, tohle jsem zkousel pak nekolikrat znovu a parkrat to zase udelalo uplne stejne, na Dcko kdyz jsem to hodil tak se to chovalo uplne normalne... a kdyz jsem to pak zkousel zas a zas na ten sport (radicka soupnuta doleva) tak to zas obcas udelalo ale vetsinou jiz ne... takze jsem to uplne nepochopil a nevim zda to ma nejakou spojitost se ztratou puvodniho vykonu a nebo to je jen nejaka tresnicka na dortu :) kazdopadne s autem jsem najel letos 25 tisic km a nikdy jsem nic podobnyho nepozoroval i kdyz je pravda ze jsem nikdy moc na ten sport nejezdil a kdyz jo nikdy to tohle neudelalo...
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#32 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

A nedal sis tam manuální řazení, takže jsi se v podstatě dostal do omezovače ? ;)
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#33 Příspěvek od jofrey »

No to tak radi samo.. ale taky me napadlo jestli to nak pozde stihlo zaradit.... ale pak to v ten moment nemelo tah ani na mensi otacky nez to nejak preradilo..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#34 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tomasis má pravdu. A ty se podívej, co se Ti na tom voliči automatu (nebo mezi budíky na displeji) rozsvítí, když dáš tu páčku voliče doleva. U mne se to napřed přepne do manuálu (např. na M3) a ten třetí převodový stupeň to vytočí do omezovače no a potom přeřadí. Teď jde o to, jestli byl víc překvapen automat nebo Ty.

Pokud chceš ten automat dostat do SPORTu, tak musíš buď použít tlačítko SPORT (pokud máš), nebo dát tu páčku voliče doleva (rozsvítí se M..) a potom ještě pohnout voličem dopředu nebo dozadu a přepne se to z M do S.. (např. S3 nebo S4) - podle aktuálních otáček. Takže v tom SPORTu ten motor točí asi o 1.000rpm více a automat přeřazuje něco málo pod max. otáčkami - výhodné pro předjíždění. V režimu D se motor vytáčí asi do 2/3 maxima a potom automat přeřadí - ale záleží na zatížení a poloze plyanového pedálu.
:D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#35 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

starML píše:...U mne se to napřed přepne do manuálu... Pokud chceš ten automat dostat do SPORTu, tak musíš buď použít tlačítko SPORT (pokud máš), nebo dát tu páčku voliče doleva (rozsvítí se M..) a potom ještě pohnout voličem dopředu nebo dozadu a přepne se to z M do S.. (např. S3 nebo S4) - podle aktuálních otáček...
Já to mám přesně naopak. Volič doleva - SPORT, kvedlání - M1 - M6
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#36 Příspěvek od JaraX »

to máte nějaké rozbité, ve všech BMW co jsem kdy jel a umožnují dát páku doleva
D - středová polohá
posunutí páky do leva režím S!
až pohnu pákou dopředu nebo do zadu tak si tam dám režim M.

ještě jsem neviděl že by defaultně skočilo M a pak se dalo S pohnutím páky dopředu nebo dozadu, vždyt jakej by to mělo smysl? bych si chtěl řadit a dával bych si tam tím S?
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#37 Příspěvek od jofrey »

jo kdyz dam paku doleva tak to jelo na S.... a i v tomle rezimu mi to delalo vyse zminovane :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#38 Příspěvek od JaraX »

podle mě ten chip nebude nic moc (ostatně jako každej chip, vždycky to má nějaky ale) a dostane něco do limitu, bud tlak turba nebo rail. chce to mrknout na diag jestli tam není chyba velkyho tlaku
jofrey
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: úte 14.02.2017 19:22

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#39 Příspěvek od jofrey »

aha, mozna duvod proc mi rikal at na sport nejezdim ze to jezdi lip na D :)) no to jsou zas ksefty teda :))


shanim nekoho na diagnostiku ale vypada ze bude az tak za tyden, ta chyba tam zustane jestli tam je ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K

#40 Příspěvek od JaraX »

zustane. proto je lepší si kupovat s výkonem jakej chceš, než ho honit čipem. ono se to stejně někde projeví, víc se zanáší DPF atd.
Odpovědět