Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Takhlenc to nezní zas až tak strašně. A ty kusy které žerou olej mnohem více, dá se to popravit, nebo je motor už ko.
K té spotřebě paliva manuál/automat může někdo něco napsat? je mi jasné, že záleží na tom jak má kdo težkou nohu a v jakém terénu jezdí. Nemohu se rozhodnout zda automat nebo manuál. Najezdím 30 000km za rok. Nejsem žádný závodník. jezdím zhruba tak 50% okresky, 30% město a 20% dálnice.
K té spotřebě paliva manuál/automat může někdo něco napsat? je mi jasné, že záleží na tom jak má kdo težkou nohu a v jakém terénu jezdí. Nemohu se rozhodnout zda automat nebo manuál. Najezdím 30 000km za rok. Nejsem žádný závodník. jezdím zhruba tak 50% okresky, 30% město a 20% dálnice.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Tak ne ze mi vyfouknes nejakyho krasavce 

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Jestli chceš malovat po silnici tak manuál. Pak tě ale vůbec nemusí zajímat spotřeba
Spotřeba mě zajímala půl roku, teď mám zase radost z jízdy a hop 2 litry nahoru. Spotřebu se žádnou dedozvíš, je to o té noze, stylu jízdy, režim město/dálnice, cukačky atd. Já mám těžkou krávu a dovedu vyrobit 10litrů rozdíl jak nic. U 3er to bude asi míň, ale jestli chceš řešit někde litr, tak vem fábku. Ty jezdí za 3,87litru
Nic ve zlém. Věř mi, já to počítal a nedopočítal jsem se.
Jinak bych volil raději podle stavu vozu, kdyby stály vedle sebe teoreticky automat a manuál.
Když jsme brali 2x manuál, u obou nás čekala spojka. Teď máme 2x automat, zatím nic a nemusí tě to potkat.
Nevím, ale myslím si, že automat vydrží déle než spojka, tak by se to mohlo finančně srovnat???
Pokud nedivočíš, myslím si, že automat víc šetří motor i celý hnací agregát.(poloosy, klouby atd.)

Spotřeba mě zajímala půl roku, teď mám zase radost z jízdy a hop 2 litry nahoru. Spotřebu se žádnou dedozvíš, je to o té noze, stylu jízdy, režim město/dálnice, cukačky atd. Já mám těžkou krávu a dovedu vyrobit 10litrů rozdíl jak nic. U 3er to bude asi míň, ale jestli chceš řešit někde litr, tak vem fábku. Ty jezdí za 3,87litru

Jinak bych volil raději podle stavu vozu, kdyby stály vedle sebe teoreticky automat a manuál.
Když jsme brali 2x manuál, u obou nás čekala spojka. Teď máme 2x automat, zatím nic a nemusí tě to potkat.
Nevím, ale myslím si, že automat vydrží déle než spojka, tak by se to mohlo finančně srovnat???
Pokud nedivočíš, myslím si, že automat víc šetří motor i celý hnací agregát.(poloosy, klouby atd.)
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Proto si musis opravovat auto sam.Pato77 píše:“Vyhrivany sedacky namontuju” to je vec co nikdy delat nechci a kdyz tak za raketu primo v bmw nebo u nekoho fakt dobryho. Pritelkyne si nechala neco spravovat na aute (peugeot 206cc-starej pekac za par supu) u jednoho “znameho” a dva dny na to zaclo horet za jizdy. Ale to je od boku, doted se nevi jestli tam byla nejaka skryta zavada od prodejce nebo jestli neco posral mechanik
.


Myslim ze spotreba bude stejna, slabsi motor musis vic hnat obzvlast kdyz nekoho vezes, silnejsi tolik ne. Kdyz uz jdes do velkyho benzinu tak spotreba asi neni rozhodujici faktor tak si muzes rovnou koupit ten 3 litr. Stav obou aut je rozhodujici.bmwwalmez píše:Super téma toto. Jsem v naprosto stejné situaci. V rozmezí 2 až 3 měsícu chci taky e90/91 325i/330i rv 2005-2007. kolem 170 000kč + dovoz +cca 30 000 na první servis. Zajímala by mne průměrná spotřeba v provnání 325i manuál/automat a 330i manuál automat. A také ta spotřeba oleje? čtu spoustu hrozných scénářu jak se dolívá litr oleje na 1000-2000 km, je tomu opravdu tak? nebo to platí o vyjetých a zhuntovaných vozech.
Kazdej motor zere olej ale litr na 2000km?


Otcovi kdysi zral naftovej passat litr na 1000km a bylo to tim ze propoustelo turbo.
Kdyz bude ten typek v aute mit prazdnou 5ti litrovou flasku oleje tak mu to nejspis zere.

Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Pato77: Neboj se
za hranicema se objevujou stále pěkné kusy vč. výbavy. Přeji hodně zdaru při výběru.
laik: do teď jsem měl samou naftu, tak s vyšší spotřebou počítám. Doufám, že ne tak vysokou jak ty se svojím tankem
,ale vím , máš plyn.
A jak píšeš, když bude manaul a vedle automat, beru to v lepším stavu. Ikdyž jsem automat nikdy neměl ani neřídíl. Zkusit se má všechno, tak mě to i láká.

laik: do teď jsem měl samou naftu, tak s vyšší spotřebou počítám. Doufám, že ne tak vysokou jak ty se svojím tankem

A jak píšeš, když bude manaul a vedle automat, beru to v lepším stavu. Ikdyž jsem automat nikdy neměl ani neřídíl. Zkusit se má všechno, tak mě to i láká.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
30000km v N52 = 100000kc jen za palivo. A ver ze niz to nepujde. Po obcasnem radostnem seslapnuti plynu je tam 12l/100km jak nic. Do toho zapocitej servis, obcas se neco vysere navic (desitky tisic) a nezapomen na fakt ze za ty prachy karu se 100 000km na hrbu nesezenes ani kdyby ses po.al. At ti tady rika kdo chce co chce. Do manualni prevodovky koupis akorat tak kulove a kdyz se ti vysere ( jako ze baworak je fakt neumi ) tak shanis nejakou jetou. Je to katastrofa, protoze nejsou, jelikoz na jeden vyrobeny benzin je deset tisic vyrobenych chrochtavcu...
Olej zerou vsechny, nektere min, nektere vic, nektere hodne mnoho. Je to resitelne. Pokud mas par desitek tisic pripraveno az to bude neunosne. Tech par je velmi obrazne receno, bude to vic nez par... I dva pary... N52 je nejmene servisne narocny benzinovy motor u bmw, bohuzel zere i travu okolo cesty. 330i je v drtive vetsine vylitana, kdo ji kupuje tak zpravidla pro zname duvody a ekonomika to neni. U tech aut uz jdou pomalu do vecnych lovist katy, jsou dva, kazdy za ctyricet plus sondy taky nejsou naveky. Myslel jsem si ze mne nikdy nic nepostihne, no vysral se mne nedavno FRM modul. Podruhe... I kdyz si to umim cele udelatz sam, i tak stoji penize...
Pokud bych mel moznost si vybrat, beru si naftu... A za mne nejlepsi motor s pomerem vykon/servisni naklady/provozni naklady co kdy BMW udelalo je M47.
Olej zerou vsechny, nektere min, nektere vic, nektere hodne mnoho. Je to resitelne. Pokud mas par desitek tisic pripraveno az to bude neunosne. Tech par je velmi obrazne receno, bude to vic nez par... I dva pary... N52 je nejmene servisne narocny benzinovy motor u bmw, bohuzel zere i travu okolo cesty. 330i je v drtive vetsine vylitana, kdo ji kupuje tak zpravidla pro zname duvody a ekonomika to neni. U tech aut uz jdou pomalu do vecnych lovist katy, jsou dva, kazdy za ctyricet plus sondy taky nejsou naveky. Myslel jsem si ze mne nikdy nic nepostihne, no vysral se mne nedavno FRM modul. Podruhe... I kdyz si to umim cele udelatz sam, i tak stoji penize...
Pokud bych mel moznost si vybrat, beru si naftu... A za mne nejlepsi motor s pomerem vykon/servisni naklady/provozni naklady co kdy BMW udelalo je M47.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
asi je to o servisu a o pěkných kusech. mě jezdí na servis přes 10ks N52,pro většinu jsem byl se zákazníkama v DE, většina ke mě jezdí několik let, pravidelně se o ně starám, neviděl jsem nikdy špatný kat na N52, nikdy se nelezlo u žádné do motoru, pouze prakticky u všech čištění VANOS ventilů a sítek, přetěsnění ventildeklů a u 2ks elektrická vodní pumpa, jinak to jezdí vše bezproblémů. v 3er všichni s kombinovanou spotřebou do 10l, v X3 víc, nevím přesně. většina z nich mi jezdí na LPG a chrochtají si.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... E91_55L_2/
320D bych nechtěl ani kdyby jezdila zadarmo, než se to ohřeje tak je to věčnost, nejede to, má to turbodíru jako práva, co chvilka z toho vypadne řemenica nebo něco.vstřiky atd. furt jen naftové problémy a člověk kolem toho musí chodit pošpičkách a kontrolovat vstřiky, DPF jeslti se zrovna renegeruje nebo ne, termostat jeslti zrovna nějakej neumřel.
FRM modul nemá s motorem nic společnyho.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... E91_55L_2/
320D bych nechtěl ani kdyby jezdila zadarmo, než se to ohřeje tak je to věčnost, nejede to, má to turbodíru jako práva, co chvilka z toho vypadne řemenica nebo něco.vstřiky atd. furt jen naftové problémy a člověk kolem toho musí chodit pošpičkách a kontrolovat vstřiky, DPF jeslti se zrovna renegeruje nebo ne, termostat jeslti zrovna nějakej neumřel.
FRM modul nemá s motorem nic společnyho.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Amen, to rikam taky, ale nejlepsi je pred faceliftem kde je porad stara pumpa a filtr vedle motoru. Benzin je draha romantika.matiz píše:Pokud bych mel moznost si vybrat, beru si naftu... A za mne nejlepsi motor s pomerem vykon/servisni naklady/provozni naklady co kdy BMW udelalo je M47.

Ohreje se normalne pokud mas v poradku oba termostaty (termostaty nejsou zrovna nejsilnejsi bod ale zase to neni ze umiraji kazdy 3 mesice), jede to od 0 - 100 za 8 - 9 vterin tak ze vpodstate stejne jako 325i, neni to zadna raketa ale zase nezere jako raketa.

Remenice mi nikdy nevypadla a vstriky jsou puvodni z roku 2000. DPF M47 nema, nevim o jakych naftovych problemech lidi porad mluvi.
Jediny co mi na M47 vadi ze ma 100kw, kdyby mel 99 platil jsem o 1000kc mensi poviny ruceni.

Naposledy upravil(a) TurboShnek dne sob 30.12.2017 23:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
akorát se tady každý bavíte o jiném modelu ale nevadí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Nevadi...
kazdy to mame nastavene jinak, ja mit najezd 30k km rocne tak klidne i benzinem, ale sezere to proste to kilecko za ten benzin... A ano, da se s tema trojkama pri sebekazni jezdit za devet a pul, jednou se mi snad podarilo i 9,3... Jenze to je ocistec. S obcasnym protahnutim jednicky s dvojkou je to za dvanact... Mam to auto sedm let, dovolim si tvrdit ze vim za kolik to jezdi. Da se jet i za 7,5l/100km, ve chvili kdy se dostanu z prahy na dalnici a na tempomatovych 110. Dlouhodobe je to ale neudrzitelne a se svezenim pro radost zcela neudrzitelne.
A studeny prvnich nekolik kilometru to je okolo dvaceti lehouckou nozkou s obcasnym zastavenim. Pak se ty prumery moc spatne snizuji.
kazdy to mame nastavene jinak, ja mit najezd 30k km rocne tak klidne i benzinem, ale sezere to proste to kilecko za ten benzin... A ano, da se s tema trojkama pri sebekazni jezdit za devet a pul, jednou se mi snad podarilo i 9,3... Jenze to je ocistec. S obcasnym protahnutim jednicky s dvojkou je to za dvanact... Mam to auto sedm let, dovolim si tvrdit ze vim za kolik to jezdi. Da se jet i za 7,5l/100km, ve chvili kdy se dostanu z prahy na dalnici a na tempomatovych 110. Dlouhodobe je to ale neudrzitelne a se svezenim pro radost zcela neudrzitelne.
A studeny prvnich nekolik kilometru to je okolo dvaceti lehouckou nozkou s obcasnym zastavenim. Pak se ty prumery moc spatne snizuji.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Kalasnikov, nic ve zlém, asi si stále nadšen ze svého "nového" povozu, ale starou prapůvodní rotačku bych fakt nikomu nedoporučil a sem si jistej, že tu ani Matiz neměl na mysli. Jako jo, je to relativně nesmrtelná technika, ale to je tak jediná výhoda. Vždyť se to na volnoběh dá použít jako střásací stroj
Navíc sem si jistej, že se tu všichni baví o E90.
Btw. Pro mě je teda M57 lepší volba, než M47, hlavně poslední M57N bez dpf. Vždyť to žere tak o půl litru víc, než dvoulitr.. Ale tahle verze se do E90 nikdy nedávala, jen do E46 se 150Kw.
Pokud jde o model, jednoznačně jsem pro E90 už jen proto, že hezká E46 dneska stojí stejně, jako E90. A 46ky prostě hnijou všechny. Některá míň, některá víc.
Nečetl sem to tady celé, ale dost záleží, kolik s autem najedeš za rok, a jak dlouho si ho chceš nechat. To je dost důležité kritérium při výběru motorizace.

Btw. Pro mě je teda M57 lepší volba, než M47, hlavně poslední M57N bez dpf. Vždyť to žere tak o půl litru víc, než dvoulitr.. Ale tahle verze se do E90 nikdy nedávala, jen do E46 se 150Kw.
Pokud jde o model, jednoznačně jsem pro E90 už jen proto, že hezká E46 dneska stojí stejně, jako E90. A 46ky prostě hnijou všechny. Některá míň, některá víc.
Nečetl sem to tady celé, ale dost záleží, kolik s autem najedeš za rok, a jak dlouho si ho chceš nechat. To je dost důležité kritérium při výběru motorizace.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
to zas tak moc optimalizovane nemaji tu N52. já jezdím s 645i pohodově (a to pořád ne dle předpisů) do 10l, ted s tím byla ségra v praze za 8,5, a když se jedu projet tak mám 14 a to si to sakra užívám. a s 323i e46 se dalo jezdit za 7 v pohodě
tak hlavně s nájezdem 30k ročně už bych si koupil asi něco pohodlnějšího jak 3er a nebo prostě platil tu spotřebu než abych se hrkal v naftě.
Další problém nafty je že už se s tím skoro vůbec nikam nemůže, s naftou bez DPF už se do většiny evropských měst nepodíváš, no a v DE brzo začnou platit pouze Euro 6 pro naftu. kdežto s takovou N52 si můžeš jezdit kde chceš.
tak hlavně s nájezdem 30k ročně už bych si koupil asi něco pohodlnějšího jak 3er a nebo prostě platil tu spotřebu než abych se hrkal v naftě.
Další problém nafty je že už se s tím skoro vůbec nikam nemůže, s naftou bez DPF už se do většiny evropských měst nepodíváš, no a v DE brzo začnou platit pouze Euro 6 pro naftu. kdežto s takovou N52 si můžeš jezdit kde chceš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
udelame test??? vezmu svuj pekac, ty vezmes svuj pekac a projedem ve tri odpoledne olomouc skrz naskrz. Pak porovname palubaky. Chci tech deset videt. Korekci oba na nule samozrejme, podvadet se nesmi -)
Delam si tak trochu prdel, ano, jde s tou sestkou jezdit za deset, ale bez mesta a s kazni. Uplne stejne jako jde s moji jezdit za sedm. I za 5 to jde, zahraty, po rovince s vetrem v prdeli a jen udrzovat rychlost. Pri prvnim zpomaleni nebo kopecku tech 5 zmizi a uz se nikdy nevrati
E9x je tezke auto, neco sezere. N53 je uspornejsi, mnohem. Tim ze uz mam svoje blbe roky za sebou uz nepotrebuju zavodit, mnohem vic ocenim ten kroutak, pro mne je idealni auto s automatem v dehtu.
Delam si tak trochu prdel, ano, jde s tou sestkou jezdit za deset, ale bez mesta a s kazni. Uplne stejne jako jde s moji jezdit za sedm. I za 5 to jde, zahraty, po rovince s vetrem v prdeli a jen udrzovat rychlost. Pri prvnim zpomaleni nebo kopecku tech 5 zmizi a uz se nikdy nevrati



Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
ja o městě nebavil. i při městském ježdění mi ale 6er žere 12 když jezdím slušně, ale i když jedu za 8 tak mi to přijde hodně, prostě jak si člověk zvykne na LPG, tak i 7 nafty je moc.
n53 je uspornější tak o litr ale vybere si to na servisu.
n53 je uspornější tak o litr ale vybere si to na servisu.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
s 645Ci za 10 - ano, zahřátý, mimo město 100-120, nešlapat moc na krk, problém je město a ještě větší je zima, v létě 15, prostě stačí se parkrát v zácpě rozjet a jde to nahoru, v zimě k 20, teď před vánoci jsem viděl, jak se mi ta rafika palivoměru hejbe jak minutová rafička na hodinkách, trasy cca 6 km ráno do práce, přes poledně něco vyřídit, odpoledne někam s dětma, pak domu, motor vždycky vychladnul, resp. se ani nezahřál, ujel jsem na jednu 65l nádrž sotva 300 km a to už bolí...
pokud se vrátím zpátky k tématu, které otevřel Pato77 - chápu, že to bude tvoje první BMW, tak si kup něco, co trochu jede, ať si to užiješ:) samozřejmě benzín, min těch 200k, ideálně vrcholný neM 6válec, možná bych se nebál ani té e46... Kromě designu to nějaké hypernezbytné vychytávky moc nenabízí (ok, idrive, případně prosím doplňte, ať se poučím
), a kdyby ano, tak bude problém najít totálně našlapanou 3, na rozdíl třeba od 6 nebo 7...
O kupé (nebo dokonce kabriu) jsi neuvažoval? Působí exkluzivněji, ale nevím ceny... Asi by to 100% s tvým rozpočtem musela být e46.
U jediného auta bych bral automat (bez xdrive), v BMW jsou dobře sladěné s motorem, hodně rychle si zvykneš
No a spotřeba u 6válce, tak 9 mimo město, kolem 11-12 ve městě, při cca rozumně svižném stylu jízdy... s automatem možná trochu víc...
pokud se vrátím zpátky k tématu, které otevřel Pato77 - chápu, že to bude tvoje první BMW, tak si kup něco, co trochu jede, ať si to užiješ:) samozřejmě benzín, min těch 200k, ideálně vrcholný neM 6válec, možná bych se nebál ani té e46... Kromě designu to nějaké hypernezbytné vychytávky moc nenabízí (ok, idrive, případně prosím doplňte, ať se poučím

O kupé (nebo dokonce kabriu) jsi neuvažoval? Působí exkluzivněji, ale nevím ceny... Asi by to 100% s tvým rozpočtem musela být e46.
U jediného auta bych bral automat (bez xdrive), v BMW jsou dobře sladěné s motorem, hodně rychle si zvykneš

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Jardo, to je zase tahanice nafta vs benzín a skrze euforii se zapomíná na konkrétní model. Já dosud jezdil jenom s naftou. Jednoho chrochtáka mám bez DPF TDI a tam si jen chrochtám. Ale je to 25ti letý auto. (1x žhaviče jinak nic) S tím druhým s DPF C-R už si moc nechrochtám.JaraX píše:akorát se tady každý bavíte o jiném modelu ale nevadí
Furt říkám, že je to hlavně o štěstí a věřím, že se najde pár jedinců, co jsou s naftou spokojeni.
Ale jak se to vysere, tak to jen lítá. Jen blbý vstřik třeba, pak krát 6 a pod 50kil se nedostaneš.
Když si někdo vybírá a neví jestli benzín nebo naftu, měly by se mu říct i temné stránky u obou. Ať ví do čeho jde a s čím počítat a rozhodne se sám. Nějaký jízlivý poznámky, že nafta je lepší nebo horší?
Já mám naftu i benzín, za naftu se nestydím, ale další už nechci. Jo, kdyby začali zase dělat TDI apod, tak všemi deseti.
Mám pocit, že čím vyšší Euro norma, tím větší průser i u benzínu. A u nafty tuplem. Pozoruju to f práci, jak se nám postupně mění park

Pořád jakýsi svolávačky na přehrátí SW apod, pořád tam něco svítí co nemá, u jednoho neopravitelná ŘJ močoviny, která se po roce vrátila až z Francie, předělání na jiný systém 200kil+ a furt něco.
KU...VA, když už si koupím nový auto, mohlo by aspoň 5 roků jezdit.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
výhodu benzínu vidím v tom, že tě to auto (ne samo) chytne, člověk k němu má jiný vztah než k dieselu a je to jak zvukovým, tak i jízdním projevem, druhou mincí je ta spotřeba, která ale není u R6 tak výrazná, člověk si za ty pozitiva musí něco trochu připlatit.
A za mě, stojí to za to
Měl jsem pocit, jak e53 3.0d jede... než jsem okusil (dobře, není to úplně fér porovnání) e64 s N62.
laik - ano, nová auta už nejsou pro 3., 4. majitele, nájezdy přes 150K km a provoz po záruce, některá možná ani pro 2., bohužel ...
A za mě, stojí to za to

laik - ano, nová auta už nejsou pro 3., 4. majitele, nájezdy přes 150K km a provoz po záruce, některá možná ani pro 2., bohužel ...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
Pozitiva? No, nevim moc jake pokud neberu zvukovy projev okolo 7000rpm. Budu brat E generaci. Ctyrvalce jsou mimo misu, n52 zerou olej, vsechny, nektere jak prokople, bude to uz jen horsi, jsou uz povetsinou vylitane, vyhonene, katy tam nejsou naveky, takova nizka ucinnost katalyzatoru je moc fajn polechtani penezenky, starsi nejsou a nebudou. Pokud se nekde objevi nejake jete z mrtvoly omotane okolo stromu nebo po polibku s jinym ucastnikem jsou u konce zivotnosti nebo taky po smrti. Lambdy taky jsou tam ctyri a neco stoji. K tomu papani oleje, je to vlastnost. Neni to vsechno, pada olej z palice, nez se protlaci tak to taky trva a mooc hezky sici stroj to je
N53 je na tom o neco lepe, nezerou olej, ale maji dalsi neduhy jako noxy, vstriky, cerpadlo. Civky se serou tam i tam. K tomu obcas valvetronic, vanosy, daval jsem dohromady uz dve jednotky MS70. N54 je taky darecek, videl jsem osobne dve zadrene na klice. Jen v me blizkosti v letosnim roce. To ze se trosicku zanaseji karbonem je taky vlastnost.
Nejak tam ty pozitiva nevidim tak moc zretelne. A porovnani chrochtave krabice s N62 je fakt mimo misu. Ano souhlasim ze ta N62 jede o dost vic... Nadava se tu na dyzly, pritom ty neoturbene benziny pokud nejsou otackama u cerveneho tak nejedou nijak zvlast, vykon a mizerny kroutak maji kousek pred tim nez je DME utne. Vyjimkou je ta od pavprocha, ta jede kua fest, jenze jaksi neni to seriove auto, ma par malickosti jinak.
Ne ze by nafty nemely taky svoje kurvitka. Maji... Nehanim benziny, jen maji taky svoje mouchy a neni jich uplne malo a nejsou zanedbatelne. Mnohe jezdi bez problemu jako ta moje. Ale neni to naveky.

Nejak tam ty pozitiva nevidim tak moc zretelne. A porovnani chrochtave krabice s N62 je fakt mimo misu. Ano souhlasim ze ta N62 jede o dost vic... Nadava se tu na dyzly, pritom ty neoturbene benziny pokud nejsou otackama u cerveneho tak nejedou nijak zvlast, vykon a mizerny kroutak maji kousek pred tim nez je DME utne. Vyjimkou je ta od pavprocha, ta jede kua fest, jenze jaksi neni to seriove auto, ma par malickosti jinak.
Ne ze by nafty nemely taky svoje kurvitka. Maji... Nehanim benziny, jen maji taky svoje mouchy a neni jich uplne malo a nejsou zanedbatelne. Mnohe jezdi bez problemu jako ta moje. Ale neni to naveky.
Re: Bmw 3 e90 do 170tis - nafta?benzin?
všechno má svoje, ať diesel, nebo benzín... z mojí skromné zkušenosti to vyjde cca na stejno... ale pokud bych měl vedle sebe 330i a 330d, tak se pojedu projet s 330i
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz