Stránka 2 z 49

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 08:02
od Jaris330D
candat píše:spíš si tady přiznejte, že 90 procent na pořízení f01 nemá, na provoz už teprve ne, servisovat ji taky neumíte - tak ji zkritizujete jen co to jde, aby jakože stála za prd. :)
už se těším, jak všichni přejdete na ty mercedesy. jezdit zaplynovanou e65 je stejně na ostudu, děláte ze svých aut cikánské žebřiňáky.
Proto si F01 nekoupim, protože jsem žebrák :D.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 08:09
od Arnie_one
Hmm cerntlama jo, tak si to srovname jo?
Auto jsem koupil za hotove, prakticky za pul roku jsem najel 50kkm za svoje, kdo z majitelu g11 f01 muze rict ze to koupil za hotove!!!! Takze to jako na to nemaj bo co, social edition ? Takze kdo je cernotlama?

Pak se divte ze ten svet jde do sracek, kdyz jsou mezi nama takovy indženýři :)

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:07
od Misa
JaraX píše: a pokud vím tak ho E66 nikdy nenechala.
:lol: :lol: :lol: teď jsi mě pobavil.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:14
od candat
Arnie_one píše:Hmm cerntlama jo, tak si to srovname jo?
Auto jsem koupil za hotove, prakticky za pul roku jsem najel 50kkm za svoje, kdo z majitelu g11 f01 muze rict ze to koupil za hotove!!!! Takze to jako na to nemaj bo co, social edition ? Takze kdo je cernotlama?

Pak se divte ze ten svet jde do sracek, kdyz jsou mezi nama takovy indženýři :)
přečetl jsem si to čtyřikrát, z toho i dvakrát pozpátku, ale nebyl jsem schopen dešifrovat tvoje sdělení.
u f01 ve 120kkm jsem vyřešil nějaké problémy a potom jsem do 250kkm bez problémů jenom jezdil.
g11 jsem koupil za hotové. a určitě ne social edition, spíš naopak.

z čeho usuzuješ, že svět jde do sraček? inženýři jsou ti, co si koupí patnáctiletou ojetinu s osmiválcem a potom tam nacpou lpg, protože nemají na provoz. pokud se tím nechválíte, tak ok, sto lidí, sto chutí. ale dělat z toho nadauto a shazovat kvůli nemožnosti zaplynování novější generace BMW7, to už je exhibicionismus, něco jako účast na prague pride.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:16
od candat
pGb píše:Candáte běž prosím prezentovat svoje moudra jinam.
perfektní argument. pravda je jenom jedna, že? :)

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:19
od JaraX
pro neznalé bych rád doplnil že candát měl E65 745i, sice dezolátní a né moc vybavenou, ale furt s tím někde jezdit, i Lefkada atd.
pak si pořidil F01 730d a G11 730D (obojí je vlastně socka protože i motor je výbava), no a s tím už jezdí tak maximálně do chorvatska.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:20
od JaraX
Misa píše:
JaraX píše: a pokud vím tak ho E66 nikdy nenechala.
:lol: :lol: :lol: teď jsi mě pobavil.
kde vás to nechalo? nic nevím :)

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:23
od PetoK
candat: suhlas... +1

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:26
od Misa
JaraX píše:
Misa píše:
JaraX píše: a pokud vím tak ho E66 nikdy nenechala.
:lol: :lol: :lol: teď jsi mě pobavil.
kde vás to nechalo? nic nevím :)
Mockrát ... baterka, převodovka, plyn ... to nemá cenu rozepisovat. Naštěstí bylo vždy po ruce některý z dalších našich aut, nebyla potřeba oktávka od pojišťovny a proto se to nikdy nedostalo na facebook jako atrakce :D

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:30
od candat
JaraX píše:pro neznalé bych rád doplnil že candát měl E65 745i, sice dezolátní a né moc vybavenou, ale furt s tím někde jezdit, i Lefkada atd.
pak si pořidil F01 730d a G11 730D (obojí je vlastně socka protože i motor je výbava), no a s tím už jezdí tak maximálně do chorvatska.
jo protože Řecko už není bezpečné , na hranicích nepřespíš, z hotelu Hara v Evzoni udělali centrum pro uprchlíky. Až si někdy koupíš nové auto, taky budeš dvakrát přemýšlet, kam se s ním vydat.

A co se týče 730d, tak je to motor úplně v pohodě, pokud ho netočíš nad 3500 otáček, tak má stejný zátah jako 750i v F01. Není co řešit, šel bych do něj zase.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:32
od JaraX
:smich2: :smich2: :smich2:

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:43
od JaraX
nevšíml jsem si nějakých uprchlíku v Řecku, musíš někdy vylízt od počítače a mín věřit zprávam, ani já ani nikdo kolem mě v Řecku nezaznamenal žádný problém. a tím co píšeš je vlastně E65 lepší jak G11, když teda s G11 se nikam nemůže jezdit, protože pro G11 není nikde bezpečno.
"zátah" to má možná stejnej, ale akcelerace i do 3500 je uplně jinde, nafta vždy má dojem toho že jede líp, a čím má víc turbo, tím mín ti přijde že jede. když už bych si koupil G11 naftu, tak aspon 740d nebo 750d.
nevidím jedinej duvod koupit 730d, měl jsem to pujčený a ten motor bere z toho auta nejvíc radosti.
je to nudný, třepe se to furt, i když nejmín ze všech aut kterýma jsem jel, a par lidi co se se mnou v tom střídalo sem může napsat jaký je motorický rozdil mezi E65 745i a G11 730d kterou jsme srovnávali.
ty auta jedou řekl bych i stejně, ale té naftě se musí jakoby víc šlapat, ten benzín jede tak nějak lehčeji.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 11:53
od Don
J ted jsem u Snejka potkal super F01. Chcala z ni voda jak z prehrady... cca 5 let stary auto to bylo. Myslim, ze Snejk by mohl psat romany o servisu Fxx

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 12:15
od JaraX
ale tady se akorát dozvíš že Snejk a JaraX ty auta neumí servisovat.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 12:23
od candat
už máš jogurt na f01 nebo na g11? posledně jsi říkal, že se ti to nevyplatí :)

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 12:29
od JaraX
mám, ale vyhýbám se tomu, u tak mám práce víc než dost.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 14:16
od laik
Nějak mi uniklo, že pán, který je krutě ve vatě je vůbec na foru a něco řeší s náma žebrákama. :lol: Asi ego.
Když si koupí za pár mega v hotovosti auto, asi nebude řešit výměnu motoru a jiné drobnosti za pár set tisíc. Pán si ho určitě dá do nákladů včetně servisu i spotřeby. Pak LPG je sprosté slovo a je nesmysl jej montovat.
Pro člověka, který řeší auto za půl mega + možnost montáže LPG, asi F ani G nebude to pravé ikdyby ho dostal darem, protože asi bude limitovaný penězi.
Takže asi je to o penězích, které jsou opět až na prvním místě a každému se nějak dostávají v jiné výši.
A pán také zapomíná, že nás žebráky potřebuje, aby to od něj někdo někdy koupil ;) Jestli to tedy po 5ti letech nešrotuje.
A nás socek tady asi bude drtivá většina a proto tohle forum funguje a budeme dál "pilovat tlačítka" a držet E65 s LPG pro ostudu národa.
Až zjistím, že F je držák jako jsou E, tak si ji jednou koupím i s třeba užšíma sedačkama. Jinak to bude poslední moje BMW

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 20:12
od Filozof
Tak nějak bych to napsal. Pokud budu mít auto za 3-4 mega nebudu se tady cpát a chlubit se že jsem frajer a mám na auto za x mega ... kdo má opravdu peníze nemá potřebu se povyšovat nad ostatní ...
... za 5let auto najednou má hodnotu třeba 7kil a za další 3roky je za 450k a kupují si jej nadšenci to bylo u řad e38 či e65 či fka atd....

Ono je i zde pár nadšenců co si místo superba nebo nové vybavené oktávky koupili zánovní Fko 740i nebo 730d a nedělá zde ramena ... spíše občas přispejí stím co servisují a jak jsou spokojení s autem. Dávají nám tzv feedback o jejich životě s novější řadou abychom věděli co tam tak rádo odchází a kolik si auto bere za servis.

No a poctivej servis u fka už zde pár majitelů psalo, že přijde kolem kila ročně.
U e65 co jsem se bavil s klukama a je v dobrém stavu kolem 30-50k ročně.
no e38 moje mi spolkne kolem cca 20-25k ročně na servis. (728i e38 ano stará popelnice ale moje :-) a servisuji si ji sám.
Chtěl jsem jen říci že jsme zde na klubu lidé co si rádi dělají radost jsme hrdí majitelé svého BMW at už je za 100k či 300k nebo mega to je opravdu jedno. Jde o to si navzájem pomáhat radit a snažit se užívat života jménem BMW a ne se tady vytahovat a nějak srážet.
Vždy jsem považoval BMW hlavně řadu 7 za ethalon luxusní limuzíny se sportovním duchem a hlavně za málo peněz hodně muziky u starších modelů...

To jaksi u nového auta nevidím. Tam ten propad prvních 5let je brutální a defakto pokud člověk není tzv. za vodou nebo synkem továrníka či podnikatel vyšší kategorie nemá šanci na něj dosáhnout. (možná ještě jako obchodník ve firmě 730d by mohl dostat :-)
Chtěl jsem říci nejsme zde pro honění trika ale hledáme co možná nejlepší auto s co nejlepšíma nákladama pro lidi a samo tím je benzín s LPG ... :)

PSS: Tak prosím držte se rozumné a věcné diskuze jako lidi.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 21:04
od laik
Miso, nic ve zlém, mě zase pobavila ta baterka. ;) To se fakt může stát jen v E65.
Plyn jsem už nepochopil, jestli LPG KO, ale to je vestavba a snad dojede na benzín. Za to bych neodsuzoval spolehlivost auta. A převodovka bez toho, že by předem začala žít svůj život a klekla bez výstrahy, to je fakt pech.
Já už jel potupně na podválu skrze hadici. Ta může bouchnout také na jakémkoliv autě.
Měli jsme E36, E39, postupně z toho odpádávaly díly, ale jelo to furt a dojely až do kovošrotu. :D
Teď máme E53 a E65 a ty tam někdy také dojedou po ose.
Co tady čtu o F a G, tak si tím nejsem tolik jist.

Re: E65 vs. F01

Napsal: stř 20.09.2017 21:39
od WizarDEAD
Filozof píše:No a poctivej servis u fka už zde pár majitelů psalo, že přijde kolem kila ročně.
U e65 co jsem se bavil s klukama a je v dobrém stavu kolem 30-50k ročne
Nemuzu potvrdit - ja jsem za tenhle rok dal do servisu presne 0 kc
Jakoze vubec nic jsem nedelal, ani sterace (porad jsou jeste dobry)...

Kazdopadne vzhledem k tomu ze najezdim cca 8-9k rocne, taksi priste koupim V12 a na LPG se vykaslu..