co se týče pohodlnosti, mám přímé porovnání s E53 na standardním podvozku s 19" koly a opravdu E64, taky s 19" bez jakýchkoli úprav podvozku mi přijde při přejíždění nerovností, taková uskákanější, roztřesenější, možná, že je to vlastnost kabria, budu rád až mě někdo na našem minisrazu sveze v coupe a uvidím, jinak jízda po hladkém asfaltu je perfektní
dálkovou trasu jsem s tím zatím nejel, max nějakých 250 km, z toho 100 po D1 do Brna a to je utrpení v každém autě, v říjnu mě čeká 1300 km do Itálie, tak uvidíme
windshot se dá pořídit na ebay za cca 6K, zatím ho neřeším, vytáhnu zadní okno, musel bych ho pořád vyndavat, když vzadu vezu ty děti

navíc to vypadá divně
místo vzadu je v našem případě jen pro děti, mám 195 cm, ale ani jsem nepředpokládal, že bych tam chtěl někoho jiného vozit, ať si každý koupí svoje auto, za ty ceny dneska

Někde jsem četl, že cílová skupina pro E63/4 byli lidi 45 - 60 let a ty už nepotřebují někoho vozit... Možná proto soustředění na místa vepředu a vzadu jen do počtu na rozdíl od 3er...
O E90 cabrio jsem ani neuvažoval, nelíbí se mi kratší kapota, plechová střecha, nemá vzadu to vysouvací okno, takže ve 4 tam fouká, ceny za 335i jsou výš, takže taky nic a mimo BMW zbývá jen 911 997, ta je cenově úplně jinde vzadu bych tam ty děti na těch sedačkách jako z trolejbusu už fakt trápil, MB nic nedělá, první Jaguar XK se mi nelíbí, druhý je drahý, hlavně nevím, kde bych ho servisoval, to samé u Maserati, na to jsem ani nekoukal...
design e63/4 je nádhernej, jak exteriér, tak interiér, přiznám se, že jsem to auto vždycky přehlížel, přišlo mi hodně opulentní, takové zbytečné přehnané v porovnání se Z4, ale na druhý pohled si tu 6 člověk zamiluje a o to víc se pak líbí, vnitřní prostor taky paráda... (jasně je to jiná kategorie auta) takže za mě naprostá spokojenost, vybral jsem dobře:)