Stránka 2 z 3
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 20:28
od JirkaJey
Ok chápu, benzín a nafta vedou válku

ale poradíte prosím s kvalitou dieselů?
Případně rovnou zkouknout toto, zda je v pořádku: WBAVT91060KT90555
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 21:18
od Vlasta
JaraX píše:jediná nevýhoda je přidaná hmosnost.
Já vidím jako největší nevýhodu v zákazu parkování, tam kde potřebuju
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 21:51
od Snejk
Vlasta píše:Já vidím jako největší nevýhodu v zákazu parkování, tam kde potřebuju
to mas blby ja s tim parkuju vsude kde potrebuju odjakziva

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 22:11
od Vlasta
Chápu, že někoho zákaz vjezdu nerozhází. Nehledě na to, že by se něco posralo a TČ obecný ohrožení taky nic moc
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 22:11
od Filozof
přesně tak lpg ničemu nebrání ...taky parkuji už 10let s lpg auty kdekoliv chci a nikdy jsem nic neřešil je to jen zbytečný strach a když se projdu po garážích najdu spousty takových aut....
Spíše tam začne hořet naftové auto ... ty hoří dost často oproti LPG
nejlepší pohon a nejrozumější podle mě LPG ... nafta smrdí a chrochtá jak dodávka a benzín je drahej
a jinak jarax a vojta to zase bude diskuze ... snad to tady nepojede nanovo už stačilo v 7mičkové sekci ...
PS: máme v rodině i jednu naftu BMW 530xd e61 sice pěkně vybavené auto ale smrad a chrochtání mi vadí ...tam by R6 nebo V8 v benzínu s LPG byla mnohem lepší volba.

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 13.09.2017 22:46
od Snejk
Vlasta píše:Chápu, že někoho zákaz vjezdu nerozhází. Nehledě na to, že by se něco posralo a TČ obecný ohrožení taky nic moc
ja jsem rebel me to nerozhazi

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: ned 17.09.2017 13:10
od Michal-E39
Snejk píše: to mas blby ja s tim parkuju vsude kde potrebuju odjakziva

U mě v práci v podzemním parkovišti obchází auta zřízenec a kohokoliv s LPG nebo CNG vyhodí. Pokud někoho vyhodí podruhé, má zákaz s jakýmkoliv autem a závora ho už nepustí.
Což je docela blbé, když kilometr okolo nejde rozumně zaparkovat a do práce člověk jezdí denně.
Kolegové to nějaký čas řešili, nakonec do jednoho auta na plyn prodali a koupili něco na benzín/naftu.
Takže ne pro každého je plyn dobrá volba.
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: ned 17.09.2017 13:31
od JaraX
a jak poznali že to je na plyn?

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: ned 17.09.2017 13:36
od Vlasta
Auto na LPG musí být, podle zákona, označené (což zajisté, jako montážník víš). Ale jak čtu tohle téma, tak na zákony tady každej druhej sere
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: čtv 21.09.2017 00:53
od Snejk
No jestli vsude jezdis 50/90/130 tak to nemusis mit ani 535d na to ti podle zakona staci i 520d... ale to si moc nezajezdis... a ta m3 se taky nepovozi
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: čtv 21.09.2017 07:43
od Vlasta
Já to mám do Německa 50 km. A rozhodně to ani není o té maximálce, ale o akceleraci, raděj budu předjíždět někoho 10 vteřin, než půl minuty. Ty nálepky jsou tam především kvůli hasičům, aby věděli, co je může čekat
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: čtv 21.09.2017 14:06
od Sweden
A diskuze je opět v hovnech protože tady někdo řeší benzín je fuj, nee nafta je fuj, jsi kokot protože nemáš samolepku lpg, apod.

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: čtv 21.09.2017 14:27
od Filozof
Všichni mají pravdu od každé strany ale...
LPG ničemu neuškodí pokud je odvětrávané parkoviště. A ano spousty lidí nemá nálepku a ničemu to nevadí prochází tak tísíce aut i na STK v pohodě.
Ti co vědí jak systémy pracují jak může uškodit LPG auto a kolik by jich muselo být -.....ikdyby bylo plné parkoviště LPG aut a z toho 10procent hujdy škody 120 co budou ucházet když to přeženu nic se nestane jen tam bude větší pach bez odvětrávání po lpg a psům se budou motat kebule

A to se bavím o brutálním EXTREMU.
Toto nikdy nenastane protože 90léta skončila a pokusných mechaniků co dělali LPG systémy v garáži už není snad. Navíc realita je taková, že LPG aut je fakt jedno z deseti. takže dost málo a ikdyby hořela celá garáž tak LPG dopadnou nejlépe co se týče odolnosti. To fakt spíše chytne nafta.
.................................................................................................................................
tak otočme list k tématu ... koupil by si někdo 5er novější fko od 2011 ? já asi ne, ikdybych měl plnou pěněženku a pokud bych musel tak jedině 535i kde je slušnej motor.
Takže 5er fko jedině vonavku co se nerozpadla

ideálně z německého parkoviště do 150k najeto a nejlépe 535i.
No a kdo má firmu a plno peněz na servis, tak bude preferovat většinou 530xd tour to je taková klasika jak vidím v zahraničí na parkovišti či na horách asi nejčastější auto. Takže taková druhá nejčastější volba. Zda je dobrá to vám řekne jarax se snejkem.

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: čtv 21.09.2017 15:44
od JaraX
názor jaraxe a Snejka tady ale nikoho nezajímá
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 27.09.2017 17:05
od laik

No nezajímá
Už je musí bolet prsty od toho "neptej se mě na názor na ropáka". To je snad na každé staně na všech vláknech
Ach jo, kdyby se to dalo vyfiltrovat, tak to bude čtení na několik dnů.
Já si neodpustím zase poznámku - jak se bude vjíždět s ropou do města? Pak uvidíš parkhaus možná z MHD, když necháš auto na záchytným parkovišti. Benzínům zbude spousta místa v garážích a na hitlerpohon budou s...át ptáci na ulici
Sice u nás je klid, ale naše vláda umí někdy bleskovky v rámci EU
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 27.09.2017 17:42
od JaraX
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 04.10.2017 13:05
od bobosnow
Mě se hrozně líbí F11. Je to prostě zase BMW designem, ale zaráží mě teda ta kvalita co tu píšete. Vzhled proti e60 je nepopsatelnej. Ty rozvrzaný kusy musejí být opravený totálky, jinak si to nedokážu vysvětlit.
No a co za motor do F10/11? Nejlepší volba bude teda 523i N52 obsah 2.5?
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: stř 04.10.2017 16:15
od olafson
Ahoj,
Platí ta poruchovost u F10/F11 i po faceliftu v 2013? Byl jsem rozhodnutej jít do F11, ale po počtení si na fóru si už tak jistej nejsem.
Jako docela mě ty recenze odrazujou.
V plánu mám F11 xdrive od r.2013, automat, pouze benzin - buď 528i nebo 535i. Ideálně za 700k - 750k.
Eventuálně druhou variantou je generace F31 nebo F34, benzin, automat.
Platí to tragické zpracování i pro trojky?
Díky
Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: sob 07.10.2017 08:29
od Cossie
Já nevím, ale zas bych to neviděl tak tragicky oproti 60/61
měli jsme e61 530D LCI - ve 250 se přetrhl řetěz, pak cca kolem 280 se dělala kabeláž do víka a k voliči automatu a do cca 320auto fungovalo - dál už o něm nevím
pak ale také vím o e60 535d najeto přes 500 a na původních rozvodech s žádným zásadním problémem
teď máme f11 525d - ve 190 se dělali měchy, ve 250 preventivně výměna rozvodů + hlavní řemenice, ve 280 alternátor a EGR
podovozkový díly na obou autech byly/jsou původní - bez vůlí dle STK ...
ty auta už nejsou postavený "s citem pro detail" jako e39, ale to už je bohužel touhle dobou a lepší už to asi nebude

, občas v každém autě něco drobně vrzne, ale snad jsem teda nejel v autě (jakékoliv jiné značky) , kde by se občas něco neozvalo, kromě úplně nových. Na druhou stranu ty interiéry (i v tom autě s 500) vypadají vzhledově pořád na 100. Co mě ale na fkové řadě vadí, že se standartním podvozkem jde hluk od přední nápravy
co se týká diesel/benzin - souhlasím - u Fkové řady je opravdu nejlepší volba 535i - spotřeba cca o1l vyšší než 530d, ale komfort cestování zcela jinde (ikdyž e60 540i je ještě o řád jinde - sice možná nejede jako 535i, ale to svezení je prostě návykové - rozdíl ve spotřebě cca další litr)
dále se tu hodně plive na 20d - když pominu, že já si tedy také myslím, že do 5er 4válec nepatří, tak jinak ta kombinace funguje - uvnitř je motor slušně utlumen, výkon dostačující a ce spojení s automatem to dokázalo jezdit za 5,5 - 6 kombinovaně.
nyní máme G30, tak jsem zvědav , jak bude fungovat - osobně se mi moc nelíbí a nějak se pořád nemůžu zbavit dojmu, jako bych seděl v 3er
mně osobně největší zklámaní za poslední dobu přinesl MB E W213 - vypadá to jak korejec (budiž to je subjektivní věc), ale motor je hlučnej jak v traktoru (2d), rázy od přední nápravy - celkově podovzek není prostě mercedes, různý pazvuky z motorvého prostoru jako u jedničkovýho superba s půlmilionem, pazvuky od zadních kol atd

Re: Koupě 5 r.v. 2011 a výš
Napsal: sob 07.10.2017 09:48
od tommee
@Cossie, palec nahoru za nezaujatej neutralni nazor!
