Stránka 2 z 2
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: stř 13.09.2017 06:47
od Hanz
Jemu to ale dělá JEN v jedné poloze, na druhou stranu to nedělá naprosto nic. Kdyby to bylo servem/olejem, bude to dělat pořád, hladina je ok.
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: stř 13.09.2017 11:05
od spencer
Taky mi to delalo jen v urcite poloze a s hladinou to nemelo nic spolecneho, tu jsem mel taky Ok, ale samozrejme to muze byt necim jinym.
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: čtv 09.05.2019 19:26
od Milosek
Už jsem to vyřešil, měl jsem podhuštěný kola... Dopředu jsem dal něco přes 2,8 a dozadu 3 a žádný drhnutí už se neděje.
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: čtv 09.05.2019 20:41
od Totic
Co máš za pneu, kolik podhuštěný.. 2,5baru musí stačit.
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: pát 10.05.2019 20:00
od Filozof
to je hodně 2,8 na předku budeš mít sjeté středy ...
3.0 na zadku snad jen pokud vezeš 4x pašíky a plný kufr krámů ... jinak daleko méně zadek 2,5-2,8 max a předek 2,2-2,4 bohatě stačí.
Míval jsem 2,9 zadek a sjížděli se středy .... 2,5-2,6 ideální
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: pát 10.05.2019 21:19
od Milosek
Mám Good Year Efficient 225/50R 17. (530D 173 kW)
Na netu jsem našel doporučení: předek 2.2-2.8, zadek 2.6-3.3. Tak jsem zkusil skoro limitní hodnoty, abych zjistil jestli to dělá tlak v pneu. V servisu na to nepřišli a ani tady mi nikdo nedal tip.. Štvalo mě to 2 roky. Přitom taková blbost..
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: pát 10.05.2019 23:23
od rhinos
to je podle me prehnany. Ty nemas stitek ve dverich?
Je tam myslim pri nalozenem aute vepredu 2.4 a vzadu 2.8
Re: Zvuk/drhnutí při vyrovnání volantu ze zatáčky BMW E60
Napsal: sob 11.05.2019 08:04
od Hanz
Tím přefouknutím jsi jen snížil odpor pneu (je teď vyboulená uprostřed) a proto to vypadá ok... (problém v tom hřebenu je pořád, jen nepřekonává tak velký odpor, proto je to tiché).
2,8/3,0 je moc, sjede se pneu uprostřed a nejspíš bude auto hůř brzdit...