Re: koupě e53 4.4
Napsal: pát 07.07.2017 11:48
Manželke som splašil za dobré dukáty E83 X3 3.0i s nejakými závadami ktoré sú už skoro všetky odstránené (tie závažnejšie). Máme to doma už cez pol roka a jazdí to prakticky denne. Uskákané to podľa mňa nie je, posledná E53 s 4.4i bola hlavne na diaľnici brutálne nechutná a diskomfortná, keď som ju testoval dôkladnejšie. S X3 v tej konkrétnej časti to teda tiež nie je S-Classe, ale rozhodne lepšie to žehlí na sériovom (neSport) podvozku a 18-kach (235/50/R18) než tá E53. U tej si ale nepamätám kolesá/pneu, športový podvozok ale tiež nemala.
Kufor - pomerne malý, na to aké je to auto "veľké", ale stačí z 90% na všetko čo tam balíme
Motor - nie je to žiadna hitparáda, ale ani hanbu nespraví, predsalen 1800kg vs. 2000+ u X5 je poznať
Prevodovka - je tam stále ten posraný GM a tá je teda chaotická ako dementná babka v domove, to sa inak snáď nedá popísať, v podobne vážiacej E39 sa to chová úplne ale úplne inak = rozumnejšie, skoro bezproblémovo...
Podvozok - nakoľko jazdím prakticky odjakživa športové podvozky (M Tech II, M Sportfahrwerky, Subarácke Sport a Spec B.), a chystal som sa na spomínanú uskákanosť, bol som až celkom milo prekvapený, nie je to tak strašné/zlé. Vadí mi skôr to pomerne veľké nakláňanie (a áno, rozumiem tomu, fyzika je fyzika), tak sa to chystám eliminovať nahodením väčších stabilizátorov H&R a sady B12 od Bilsteinu. Až vtedy si myslím že bude reč o uskákanosti, ktorá bude daň za to čo od toho chcem
Celkovo ma E83 príjemne prekvapila, aj keď je škaredá ako noc
(ale čierna to aspoň trochu skrýva), jazdí prekvapivo pekne. Medzi nedostatky by som radil hlavne prevodovku (ale dá sa s tým žiť), panoramatické strešné ne-okno (99% šanca že nebude funkčné alebo sa poserie), a otázku zaplynovania - v mojom prípade nemožné (ale našťastie ma to nejak netrápi), nádrži by som bol ochotný venovať rezervu ale kufor - už i tak pomenší - ani náhodou... a nakoľko tam pôjde ťažné kvôli nosiču na bike, nádrž miesto rezervy sa už nevojde
Jazdíme s tým z 90% mesto, tam si to vezme 15-18l/100km, na diaľku sa kľudne dostane pri diaľničnej rýchlosti aj na 10... toľko k tej hrozne špatnej X3, ak by to niekomu pomohlo
Kufor - pomerne malý, na to aké je to auto "veľké", ale stačí z 90% na všetko čo tam balíme
Motor - nie je to žiadna hitparáda, ale ani hanbu nespraví, predsalen 1800kg vs. 2000+ u X5 je poznať
Prevodovka - je tam stále ten posraný GM a tá je teda chaotická ako dementná babka v domove, to sa inak snáď nedá popísať, v podobne vážiacej E39 sa to chová úplne ale úplne inak = rozumnejšie, skoro bezproblémovo...
Podvozok - nakoľko jazdím prakticky odjakživa športové podvozky (M Tech II, M Sportfahrwerky, Subarácke Sport a Spec B.), a chystal som sa na spomínanú uskákanosť, bol som až celkom milo prekvapený, nie je to tak strašné/zlé. Vadí mi skôr to pomerne veľké nakláňanie (a áno, rozumiem tomu, fyzika je fyzika), tak sa to chystám eliminovať nahodením väčších stabilizátorov H&R a sady B12 od Bilsteinu. Až vtedy si myslím že bude reč o uskákanosti, ktorá bude daň za to čo od toho chcem

Celkovo ma E83 príjemne prekvapila, aj keď je škaredá ako noc


Jazdíme s tým z 90% mesto, tam si to vezme 15-18l/100km, na diaľku sa kľudne dostane pri diaľničnej rýchlosti aj na 10... toľko k tej hrozne špatnej X3, ak by to niekomu pomohlo
