Stránka 2 z 5

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 09.07.2017 00:38
od Vanessa_CZ
To co popisujes vypada na turba a nebo unik vzduchu nekde po ceste v sani. Zkontroloval bych hadice, IC atd...

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: stř 12.07.2017 15:53
od Jindriseek1
Jo, taky bych to viděl na málo vzduchu. Asi blbost se ptát, ale vzducháč jsi měnil že?

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: stř 12.07.2017 16:40
od Jackj07
jojo měnil... furt si řikám, že to může dělat DPFko plný sazí, když auto jezdilo jen po Praze krátký trasy.
Snad se v tejdnu dostanu k diagnostice znovu a řekne víc o DPFku.
Ještě mi auto dělá, že při otáčkách kolem 1500 chci trochu přidat plyn a vůbec se tomu nechce, dokonce se auto rozvibruje a jede až jakmile překročí 2000 otáček. Ty vibrace si řikám, že můžou být silentbloky motoru, protože pozoruji vibrace i když dám nohu z plynu a dojíždím třeba do vesnice nebo po rovince.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 15:49
od Jackj07
dokázal by mi někdo na královéhradecku udělat pořádně diagnostiku a poradit? auto furt hulí černě. zatím jsem zkoušel jinou váhu, mazat adaptace, dal sání s vířivýma klapkama místo zaslepenýho sání, vyměněný podtlakový hadice, propláchnutý DPFko firmou dpf.cz, kde po vyčištění byla průchodnost filtru třikrát větší a vytekly z toho pěkný svinstva. Po nahození DPFka zpátky auto jede podstatně líp a lehčeji. Každopádně, když sešlápnu plyn, nejdřív se nic neděje, vylítnou saze a pak jedu... pak se zase začne kouřit za autem u 4tis. otáček až do omezovače, než auto přeřadí, když dám kick-down.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 19:55
od Vapinecko
Vytekly svinstva? Po sešlápnutí plynu vylítnou saze? Bože lidi proč jste tak hloupý? Necháte si zničit DPF a ještě za to zaplatíte? :cry:

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 20:44
od Jackj07
To dpfko bylo totalne ucpany a ted auto aspon dycha. Jinak to hulilo i predtim uplne stejne. V tom se nic nezmenilo...staci proslapnout plyn na miste a je za autem cernej oblak

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 20:49
od TANN3R
Jenže auto s funkčním DPF prostě hulit nemůže. Teď je tam spíš jen na okrasu..

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 21:14
od Vapinecko
Dal bych to do servisu někomu kdo umí. Tohle plácání nemá smysl. Právě sis zničil DPF co bude dál? Nemá to smysl.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: úte 12.09.2017 21:20
od Jackj07
Proto hledam nekoho na kralovehradecku, jestli je schopny to zdiagnostikovat. Auto se co se tyce kourivosti chova stejne pred zasahem do DPF i po nem. Nechce se mi ted koupit novy a zjistit, ze tim to nebylo.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: pát 04.05.2018 21:47
od Jackj07
Tak jsem zkusil jiny vycisteny DPFko. Tim to opravdu nebylo, ted se z auta tyden dolovaly vstriky, protoze dva byly tak zarostly karbonem, ze nesly ven. Takze neni uplne pravda, ze auto s DPFkem nikdy nekouri... kdyz jsou vstriky takhle po smrti dokaze to kourit dost. Cekam jeste na verdikt, ale zatim tri z sesti kaput :/ a to podle diagnostiky “zas tak” spatne nevypadaly

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: sob 05.05.2018 07:49
od JaraX
no jo, nafta, to se vyplatí :D

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: sob 05.05.2018 11:22
od Vlasta
Jinak by je nevyráběli

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: sob 05.05.2018 14:19
od Jackj07
Tak udelam vstriky a pojede se snad dal no :D zas tak hrozny to s tou naftou oproti benzinu neni. Posledni dobou mi prijde, ze tu kazdy resi problemy prave s benzinem... spis me sralo, ze po tech vstrikach hned nekdo nesel a nejdriv by vymenili pulku auta.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: sob 05.05.2018 14:21
od JaraX
dobře :D

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: sob 05.05.2018 14:35
od Jackj07
Poreferuju az dostanu auto hotovy, co to vsechno obnaselo a zda se vse vyresilo vstrikama. Jen otazka jeste, delal jsem olej s filtrama cca 4tis km zpatky, daval jsem millers 5w30 nano c3. Bude lepsi olej hned vymenit, protoze se do nej dostaly saze a jiny sracky z tech vstriku nebo staci pockat do bezny vymeny? Pripadne je lepsi jiny olej nebo 5w30 je v pohode?

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 07:11
od Giovany1971
Ahoj..píšu po něj době...nepřispíval jsem..to.neznamená však že bych se sem občas nemrknul...a nepodíval se jestli Jarax nezměnil trochu názor..inu vidím že nezměnil.. :D Musím říct že jezdím pořád tím samým....535d.210kw..jak jsem psal před tím... jezdí to pořad...a neřeším ani turba ani vstřky... to proto že pořad jezdím co 8. tis olej..mažu naftu vifem smíchaným s HP olejem...a mažu tu naftu fakt hodně..přilívám i pul litru směsi na nádrž..občas naleju celý vif do nadrže... aktualně mám najeto dost přes 300 tis...

Jedíně co mi odešlo byla škrtící klpka...a taky jsem poprve vyměnil přední brzdy..komplet..Tady se krátce zastavím a poradím...ostatním že by chtěli udělat ..píčovinu jako já a chtěli by ušetřit!!! Vždy kupuji originál dily jen u BMW..ale ted sem nějak polevil..a říkám že nedam origo..ale textar ...plus desky Bosch...Po 700 km jsem zjistíl že to byl omyl :!: Tedy šup do BMW a je klid.

Jinak k těm benzínákům.. vozím auta fakt moc let...od 96... celou dobu vozím prakticky jen diesely..ted při dieselgate...jsem na ně zanevřel..a zacal vozit jen benzínaky a bifuely...tedy lpg...ne cng... toliko problémů jsem nikdy neměl... co návštěva emisi to deprese :( ...pořad lambdy..nízké účinnosti katů...lambdy i když procházeji na první měření..tak v doplnkovém ne..!! Mnohdy nefungují správně ani ty nové...Katy neorigo funguji sporadicky...takže se musí do originalů...LPG je samostatná kapitola.... to už nevozím vůbec...tady jsou katy a sondy spálené skoro pokaždé..a návíc spoustu šotků v el systému..díky přidáné další instalaci s jednotkou..či debilitě montážníků...na tohle stačí už jen velmi erudovaný autotronic s top vybavením a osciloscopem...jinak je člověk v hajzlu...a to ty dovozy ještě jdou a procházejí na emisích relativně dobře..proti té spouště vráků co tu jsou léta...a léta jezdí s mizerným..servisem..toš asi tak T

Resume...4 roky vlastním..najeto 140 tis km....investice..jako 1 řemenice.2.termostaty..2 ramena..1 řěmen...1 separator..1 spínač 5tých dvěří...komplet kabel svazky v těch 5tých dvěrích...něj gumičky do tlakovek k sání...ted po 4 letech brzdy a tu škrtící klapku...to de ne? Nebavím se o převod..tam dělam olej co 40 tis....Ne benzinák neni dnes taková výhra...kor ty nové vraky....tedy až budou jednou starší či staré...za mně teda je diesel pořád velmi solidní rešení..když se člověk stará...

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 08:10
od JaraX
no jo, protože 90 procent těch aut co jsi dovezl mělo LPG zblastelné a kolik z těch se spálenýma katama bylo V8?¨
já mám najeto 110 tkm za poslední 3 roky s mojí sedmou, neměl ani řemenici na klice, ani škrtící klapku, netankuju za 30kč, ale za 13kč, termostat jsem měnil jeden za sniženej,a jedny svíčky a jedno těsnění pod altíkem za 60kč.
za celou dobu jezdím se spotřebou 15 litrů při ceně v průměru 13kč, takže za 100tkm jsem projel 195 000kč
u tebe spotřeba cca 8x 30 = 240 000kč za 100tkm, takže nejen že mě vyšel levněji servis, taky jsem už je na palivu ušetřil 50k, a to jezdím s těžším autem a víc koňma. jenže tebe ty vstřiky, čerpadlo, EGR, turba, žhaviče, sání, prostě čekaj, kdežto mě čeká max přetěsnění motoru.
tím netvrdím že se ten benzín megamoc extrémně vyplatí, i když to vyjde levněji, ale prostě ta jízda s benzinovou V8 je uplně jiný level proti nějakýmu smrdlavymu diseleu který už ani nikam nesmí. nafty jsem měl rád, měl jsem jich několik ale když to vidím tak už bych si to nikdy nekoupil, stejně jako Snejk a spousta dalších BMW mechaniků a vy si jezděte v čem chcete.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 08:48
od Jackj07
To jsem presne nechtel, aby se debata strhla nafta vs benzin nedejboze lpg a 7er :D :D ale co teda byste udelali s olejem? Pro jistotu hned vymenit a ta specifikace je ok?

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 11:17
od Vlasta
Specifikace moc O. K. není. Píšou, že je mid saps. Pro DPF je potřeba low saps.

Re: E61 535d propady výkonu ve vysokých otáčkách

Napsal: ned 06.05.2018 19:20
od Jackj07
já nevím ale na svých stránkách píší přímo k tomuto EE LONGLIFE C3 5w30:

Díky "mid SAPS" formulaci (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) kompatibilní s moderními katalyzátory a filtry pevných částic (DPF).