Stránka 2 z 2

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pon 17.04.2017 22:36
od Snejk
me pořád nějak nesedí to zpevňování podtlakem toho uložení kliky... ja myslim že to ma je ty podtlakový siláče to má každej přímovstřikovej benzin... ten motorlager je nemeckej nazev pro siláč motoru.. (aspon tak to v každý dokumentaci je popsany... ale třeba se pletu ale těch motoru už jsem rozebral dost a nic takovýho sem neviděl. vždycky klika na klasickejch šálách... n53, n63 i n43

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pon 17.04.2017 22:36
od JaraX
starml to blbě napsal, ty lágry jsou samozřejmě silentbloky motoru.

a fka s n54,N55,n63, maj silentbloky obyčejny.

snejku, jaky jsou tvoje zkušenosti s těmadle přímovstřikama? já už je nemužu vystat, ale zajímá mě i tvuj nazor.

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pon 17.04.2017 22:54
od Snejk
no moje zatim vcelku dobrý... lidi sypou spoustu peněz, já spravuju a jezdí jim to :) mě jen udivuje jak moc dokazali kvůli spornejm vlastnostem zkurvit něco tak spolehlivýho jako je poctivej bmw šestivalec... chudovrstvý super ekologický spalování je sice krásná myšlenka ale výkon ani spotřeba v porovnání s m52, m54,n52 vlastně žádná lepší výhra neni... ale ta ekologická zátěž ve výrobě tý masy náhradních dílů (vstřiky, čerpadla, katy, NOx senzory kdovi odkud z japonska atd... ) nemluve o tom že ty motory jsou za pár let zralý na vyhození do šrotu...
no ale kolečka ekonomiky je třeba točit... nikdo už o motor typu m54/n62 atd nestojí...

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pon 17.04.2017 23:00
od Snejk
trochu nechapu proč ma n53 NOx kat... jen proto že likviduje následky chudovrstvýho vstřikování?...
ehm a proč n52 se stejnym výkonem a konvenčnim vstřikovánim bez toho NOx katu žere uplně stejně..
to ví asi jen soudruzi v ekonomickym oddělení bmw... možná tam bude o 3g co2 na km min... ale i tak si myslim že ta složitost n53 oproti n52 rozhodně neodpovídá očekávanym výsledkům... teda pro bmw jo.. pro spotřebitele určitě ne.. a pro ekologii asi taky ne...

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: úte 18.04.2017 00:00
od TANN3R
Pro ekologii určitě ne, ale o to snad nikomu nejde. Naopak perfektně tenhle vývoj zapadá do emoterorismu, tzn. vyrobit milion píčovin po celém světě a pak je dopravit na montážní linku aby se namontovali na dřív jednoduchý funkční motor. Víc dílů + menší spolehlivost = uměle rostoucí ekonomika, nebo prostě prostředek jak zamezit lidem, aby si schovávali peníze pod polštář..
A spotřeba se u R6 nepohla k lepšímu snad už od m52, teda pokud se nebavíme o specifickém provozu typu jedu za kamionem 1000km rychlostí 85km/h.

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: úte 18.04.2017 00:18
od rhinos
souhlas...
tohle jsou prostě ecokurvítka i když v tomhle případě je to eco jen zástěrka.
Prostě se nepočítá s tím že se to bude servisovat a počítá se že majitel veme nový model ;)
kterým si vůbec nepomůže :lol:

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: úte 18.04.2017 06:25
od JaraX
ok, když to vydrží 250k, tak dejme tomu, je to 5er a ta se na 250k navrhuje, ale jak je možny měnit něco po 50-70tkm?
akorát nechápu jak je možny že N54 resp N55 tydle problémy nemaj, to jako to turbo vyřeší ty nox problémy?

btw nejvyšší čas udělat srovnání motoru N52, N53, jelikož už se mi několikrát stalo že sem přijel někdo s N53 a říká mi "no ja chtěl N52, ale pak jsem se dočetl že sou s něma problémy a je lepší N53" vůbec nevím kde tento mýtus vzniknul.
to je asi jako jsem ze srandy napsal že lidi s E39 mají jezdit s flaškou a ted každej kdo přijede novej s E39 přijede s flaškou :D :D

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: úte 18.04.2017 10:11
od starML
OK pánové, po 7-10 letech, kdy jsem ty příspěvky napsal uznávám, že zpevnění ložisek klikového hřídele u BMW neexistuje a že se jedná jen o ty silenbloky. Za zveřejnění blbého překladu se omlouvám, ale viník je zde https://translate.google.cz/#cs/en/sile ... %C5%BEisko . Během nějaké doby ty moje nesmysly opravím. ANO - tohle zpevnění (a změkčení) mají jenom diesely a přesněji to vystihuje citát z WDS:"Die Steuerung der Motorlager ist für Dieselmotoren mit mehr als vier Zylindern implementiert", který pro jistotu nepřekládám. Jo - motor N53 je diesel, který jako palivo používá benzín.
:oops:

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: úte 18.04.2017 10:26
od JaraX
stane se, i mistr tesař se někdy utne a ty fundované věci co jsi sem napsal totálně zastíní jednu drobnou chybu.

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pát 05.05.2017 14:49
od RomanM3
tak malý update:
zrcátka už zrcátkujou - odešel ten malý modul uvnitř zrcátka řidiče. vyměněno plus doplněn rámeček s ledkama a led. takže všechno chodí jak má
doplněn AHM modul, takže i tažné je už zcela plně funkční
mezitím jsem ještě přetěsnil ventildekl.
zbývají vyřešit dvě věci - NOx a někde dole teče olej. vypadá to asi na levé gufero předního difu. gufero už je doma, ale ted není čas. pokud by měl někdo s tímto zkušenost jak to udělat, na co dát pozor budu rád za rady než se k tomu dostanu. tuším musí poloosa ven z difu a pak je tam gufero
mezitím bych rád vyměnil ten NOx senzor. to by přeci jen mohla být prácička relativně na chvilku. dokážete jej někdo sehnat za lepší cenu. díval jsem se do ETK a tam je za 500 dolarů plus dph. což mi vychází asi na 16tis. na ebay je od tuším cca 12ti?

Re: Nakodovani nove SMC II

Napsal: pát 05.05.2017 21:49
od starML
... s DPH 12 457 Kč pole tohoto odkazu http://www.autokelly.cz/Product/BMW-117 ... 1002264025 . Ale už nepůjde uplatnit sleva pro členy BMW klubu ČR viz http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=92064